Xbox Live е популярна геймърска услуга, която се използва от 400 млн. устройства и е ключов компонент от екосистемата на Microsoft в сферата на игрите. Компанията има амбициозни планове как да позволи на още повече хора да се възползват от предимствата на Xbox Live. За целта вече се работи над SDK пакет от софтуерни инструменти за разработчиците, който ще им позволи да интегрират Xbox Live към игрите за други популярни платформи като Android, iОS и Nintendo Switch, предаде TheVerge.
Повече детайли за този интересен проект на Microsoft ще разберем на GDC 2019 конференцията, която ще се проведе между 18-22 март. Крайната цел е услугата да е достъпна за повече от 2 млрд. устройства, което ще превърна Xbox Live в най-голямата и разнообразна платформа за игри в индустрията. Тази интеграция ще улесни значително разработчиците и ще позволи много по-голям брой заглавия да могат да се играят в мултиплейър режим от смартфоните с Android и iOS, както и от конзолите Nintendo Switch.
Желанието на компанията е да се превърне в еквивалент на Netflix, но за видео игрите. Интеграцията на Xbox Live към конкурентни платформи е само част от тази амбициозна стратегия. Ако добавим към това и услуги като GamePass, които позволяват да тествате игри преди да сте ги купили определено можем да кажем, че Microsoft са на прав път в реализирането на своята цел. Tака няма има значение какъв хардуер използвате, за да извлечете максимума от възможностите на Xbox Live.
Oще от Digital: Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
Discussion about this post