Популярността на приложението TikTok продължава да бъде дискусия, която предизвика широк отзвук в индустрията. Според информация на разработчиците от ByteDance заглавието вече е преминало границата от 2 млрд. инсталации за водещите платформи за смартфони.
Създателите на приложението вече забелязват тенденция за прекарване на все повече време от активните профили на потребителите. Успоредно с това хората в TikTok демонстрират гъвкавост по отношение на съдържанието, което гледат.
Най-популярни са категории като спорт, гейминг, мода, като за в бъдеще това ще бъде един от основните акценти за TikTok. Разработчиците вече са насочили вниманието си към още по-интерактивни възможности да се забавляване и комуникираме с любимите ни акаунти в приложението.
Именно разширяването на разнообразието от налични клипове е ключов фактор за успеха на TikTok и сфера, която тепърва може да бъде източник на приходи за създателите на платформата. ByteDance планират да увеличат инвестициите за популяризиране на оригинално съдържание сред потребителите. Хората, които стриймват на живо ще бъдат специален фокус за компанията в следвaщите месеци.
Един от водещите акценти ще бъдат клиповете в категория „DIY“ или „Направи си сам“, както и съдържанието ориентирано към образователни цели. В следващите 12-18 месеца ще виждаме все по-голям брой видео материали на тези теми в TikTok. Компанията ще продължи да експериментира с функции, които улесняват и подобряват излъчването на съдържание на живо.
Oт една страна това ще предложи повече възможности за забавление на потребителите, а от друга може да се утвърди като допълнителен източник на приходи за компанията в дългосрочен план. По този начин TikTok би могла да разшири значително обхвата на своите потребители да се превърне в по-сериозен конкурент на услуги като Facebook и Pinterest.
Aтрактивното съдържание е много важен елемент от стратегията на ByteDance, но същото може да се каже за времето, което всеки един потребител прекарва в своя акаунт. TikTok са уверени, че в следващите месеци ще ни осигурят достъп до още по-забавни и полезни клипове, което да ги утвърди като водеща платформа за комуникация и забавление в световен мащаб.
Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
Discussion about this post