Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
108 резултата за zoom
Zoom
Как Zoom ще създават следващата ера на дигиталната комуникация
Как Zoom ще създават следващата ера на дигиталната комуникация
Zoom е предпочитана услуга за видео комуникация, която се поддържа от голяма общност в световен мащаб. Специалистите на компанията използват активната обратна връзка със своите потребителите, за да подобряват своето приложение. Разпространението на коронавируса допринесе за успеха на Zoom в световен мащаб, но това нямаше да е възможно без иновативните функции, които предлага популярната услуга. Предписанията за социална изолация не успяха да спрат компанията да проведе своята годишка конференция. Zoomtopia 2021 събитието се проведе по план, като новите продукти бяха представени пред повече от 30 хил. посетители, които видяха отблизо каква е визията на Zoom за бъдещето на сигурната дигитална комуникация. Любопитно допълнение в богатия набор от възможности на приложението за видеконференция е Zoom Video Engagement Center (VEC). Toзи инструмент позволява на представителите на бизнеса да се свързват с потребителите, чрез видео връзка. VEC ще осигури ангажиращо преживяване за двете страни, докато изграждат доверие и споделят опит в структурирана и завладяваща виртуална среда, съобщава ComputerWeekly.     Друга интересна иновация е Zoom Chat Huddle View ще осигури визуално оформление на каналите и респективно по-дълбоко усещане за свързаност на екипите, които работят съвместно във виртуална среда. Потребителите ще могат да избират уникален фон, да разговарят с другите участници, да видят кой е онлайн и да си взаимодействат по изцяло нов начин. Continuous Collaboration е нов проект, която цел също е да подобри възможностите за съвместна работа в Zoom. Zooms Events Conference е проектирана да улесни домакините в провеждането на продължителни групови събития с функции като интерактивни лобита, работа в мрежа, достъп до спонсори, секция за анкети, опция за запис, както и инструменти за анализ. Приложението ще предложи и Zoom Whiteboard интеграция. Този инструмент работи като дигитално платно за асинхронно сътрудничество в реално време. Партньорство с Horizon Workrooms ще допринесе за ефективно изживяване, което обединява физическия и виртуалния свят. Вградената функция за автоматичен превод и транскрипция в реално време ще превърне комуникацията между големи групи от хора в още по-бърза и приятна задача. Работи се над разширяване на Zoom Rooms Smart Gallery, както и над нови BYOK предложения в приложението.   Още от Digital: Zoom ще добавят функция за превод в реално време на 12 езика до края на 2021г.
Zoom
Zоom купуват Five9 за $14.7 млрд.
Zоom купуват Five9 за $14.7 млрд.
Zoom са предпочитано приложение за видеоконференция, както сред бизнес средите така и сред обикновените потребители. Разработчиците постоянно търсят начини как да подобряват възможностите на платформата, за да привличат още по-голяма аудитория. Следващата стъпка за развитието на Zoom е придобиването на Five9 в сделка, чиито финансови параметри ще достигнат до $14.7 млрд. Сумата ще бъде платена изцяло с акции на борсата, като Five9 спеализира в създаването на софтуерни решения за кол центрове. Представителите на бизнеса комуникират основно по този начин и придобиването на компанията ще позволи на Zoom да се развива в подходяща посока. След като сделката бъде финализирана Five9 ще се превърне в независимо оперираща дивизия на Zoom.     Придобиването ще позволи на Zoom да предложи оптимално решение за всички представители на бизнеса, независимо от техния размер. Всяка акция на Five9 ще бъде трансформирана в 0.5533 akcii na Zoom. Сделката трябва да бъде финализирана през първата половина на 2022г., съобщава ZDNet. Инвестицията ще позволи създаването на още по-добра платформа за комуникация, която е базирана на модерната философия на Zoom. През последната година aкциите на борсата на Five9 се увеличиха от $120 до $198 през февруари. В момента стойността им е около $177.    Още от Digital: Zoom добавиха нови лицеви ефекти за персонализация на видео разговорите
Zoom
Zoom купуват компания, която разработва софтуер с изкуствен интелект за превод в реално време
Zoom купуват компания, която разработва софтуер с изкуствен интелект за превод в реално време
Zoom е популярно приложение за видеоконференция, което се превърна в предпочитан избор за милиони потребители. Разпространението на коронавируса също допринесе положително за популярността на Zoom в световен мащаб. Постоянните софтуерни ъпдейти с нови функционалности продължават да привличат все повече хора към приложението за видеоконференция. Конкуренцията със заглавия като Microsoft Teams и Google Meet ще продължи да бъде доста сериозна в следващите месеци. Публикация в официалния блог на Zoom разкрива, че компанията е придобила Kites (Karlsruhe Information Technology Solutions), Финансовите параметри на сделката не са обявени публично. Кites разработват софтуер с изкуствен интелект, който позволява превод и транскрипция в реално време. Първоначално технологията е разработена за ученици, но изглежда подходящо допълнение към широкия набор от функционалности за комуникация, които предлага Zoom.      В момента Zoom предлага транскрипция в реално време, която може да работи единствено на английски език. Няма да е изненадващо, ако след придобиването техния брой не бъде увелчиен допълнително. Компанията също така планира да отвори собствен изследователски център в Германия, съобщава TheVerge. Кites e oснована от 12 учени през 2015г., които вече ще се присъединят към екипа на Zoom. Със сигурност ще е необходимо време за интеграция на уникалните технологии на германската компания към популярното приложение.   Още от Digital: 6 забавни неща, които можем да правим в Zoom
Zoom
Kак да изтриете акаунт в Zoom
Kак да изтриете акаунт в Zoom
Zoom е приложение, което се възползва максимално от социалната изолация и ограниченията предизвикани от коронавируса. Милиони потребители и представители на бизнеса го използват всеки ден за комуникация с приятели, колеги и познати. Впечатляващият трафик вече превърна Zoom в едно от водещите приложения за видеоконференция в индустрията. Дори да нямате профил вероятно вече сте чували името на софтуера. Някои потребители смятат, че Zoom крие рискове за сигурността и предпочитат алтернативни заглавия. Възможно е да не сте доволни от начина, по който работи Zoom и да преминете към конкурентно приложение. Изтриването на акаунт изисква няколко кликвания. Ето как да го направите, според Mashable:   1. Логнете в своя профил от уеб сайта на Zoom. Използвайте предпочитан уеб браузър, тъй като не може да изтриете профила от мобилната версия.   2. След като верифицирате своето име и парола трябва да кликнете върху "My Account" секцията в горния десен ъгъл на страницата.       3. В лявата част на интерфейса има панел с опции като Personal и Admin. Открийте "Account Management" таба в меню Admin.     4 От падащото меню, което виждате на екрана изберете "Аccount Prоfile", като в долната част ще видите "Terminate my account" бутон.   5. Zoom ще поискат да въведете уникален код за идентификация, който ще получите на имейла, с който сте направили регистрацията. Въведете комбинацията и изберете бутона "Send Code".     6. Oстава дамо да потвърдите, след което ще бъдете пренасочени към официалния сайт на Zoom и ще видите съобщение, че изтривате е било успешно.     Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
Zoom
Новата функция Immersive View в Zoom ще създаде усещането за истинска класна стая или офис
Новата функция Immersive View в Zoom ще създаде усещането за истинска класна стая или офис
Приложението се радвa на голяма популярност през последните месеци. Няма да е пресилено да кажем, че Zoom се превърна в синоним за видео разговори. Разработчиците са активни в периодичните ъпдейти, които да предложат оптимални възможности за общуване на големи групи от кора. Конкуренцията сред приложенията за видеоконференция е доста сериозна и включва заглавия като Google Meet и Microsoft Teams. Огромният интерес на потребителите към приложенията за видеоконференция ни предоставят достъп до функции и възможности, които не бяха достъпни преди пандемията. Един от забавните начини да провеждате разговори е с персонализирани фонови снимки. По този начин не само се отличавате от другите участници, но може да проявите своята креативност. Функцията се поддържа от всички водещи приложения за комуникация. Потребителите на Zoom скоро ще имат достъп до интересно нововъведение с името Immersive View.  В голяма степен опцията е разработена като конкурент на Together Mode режима, който се предлага от Microsoft Teams.     Интеграцията на Immersive View ще позволи на участниците във видео разговори да бъдат разположени на един и същи фон, като офис, класна стая и др. Така се създава усещането, че всички присъстват на реална среща, вместо всеки да има различен фон. Zoom експериментират с функцията от месеци, но вече са готови с финалната версия, която в кратки срокове ще е достъпна за всички профили. Подреждането на участниците на идентичен виртуален фон придава ефект на сплотеност, което при уебинарите и видео разговорите. Домакините на отделните разговори ще могат да изберат Immersive View по същия начин както Speaker и Gallery View. Максималният брой потребители засега е 25 души, но лимита може да бъде увеличен допълнително. Предвидена е и възможност да се премества позицията на всеки участник на екрана. Необходимо е да актуализирате към последната версия на Zoom за Windows, както и да сте преминали към macOS 13.3 High Sierra на операционната система на Apple, за да тествате функцията.   Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор        
Zoom
Zoom добавиха нови лицеви ефекти за персонализация на видео разговорите
Zoom добавиха нови лицеви ефекти за персонализация на видео разговорите
Популярността на Zoom го превърна в синоним на приложения за видеоконференция. Това не е случайно, тъй като въпреки конкуренцията продължава да генерира сериозен трафик. Наличието на алтернативни заглавия като Microsoft Teams и Google Meet не влияе на успеха на Zооm, които са предпочитан избор за разговори за бизнес средите и много потребители. В голяма степен това се дължи на високото качество на връзката, което предлага приложението, както и постоянните актуализации с нови функционалности. Разработчиците на Zoom се опитват да привлекат по-голяма аудитория ,като направят платформата по-атрактивна за масовия потребител. Първоначалния акцент върху бизнес средите вече е изместен, тъй като заради пандемията много хора използват приложения  за видеконоференция, за да бъдат продуктивни. Новите ъпдейти са фокусирани предимно към възможностите за забавление и персонализиране на чат стаите при работа със Zoom. Следащото нововъведение в широкия набор от функции на Zoom се казва Studio Effects и вече е достъпна за ограничен брой потребители, съобщава TheVerge.     Kaкто името подсказва потребителите ще могат да рисуват върху лицето си, като добавят различни ефекти. По този начин може например да добавите мустаци и брада, да увеличите размера на веждите, да смените цвета на устните и много др. При всички положения това е един от най-забавните и атрактивни инструменти, които сме виждали досега в Zoom. Функцията още е в бета фаза на разработка, но обещава грабне интереса на доста потребителите. След като стартирате разговор в приложението изберете опцията за видео настройки в Zoom, което може да направите от стрелката до "Stop Video" в долния ъгъл. Изберете "Background  & Filters" и потърсете "Studio Effects (Beta)", за да тествате сами новата функция в приложението.   Още от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
бизнес
Zoom може да придобие Smartsheet и Dropbox през 2021г. за да се конкурира успешно с Microsoft и Google
Zoom може да придобие Smartsheet и Dropbox през 2021г. за да се конкурира успешно с Microsoft и Google
Zoom продължават да впечатляват анализаторите със своето представяне през годината. Въпреки конкуренцията приложенията за видеоконференция се радва на невероятен успех. Проблемите със сигурността, които възникнаха в началото на 2020г. вече са в миналото. В момента Zoom е предпочитано решения за бизнес средите и е най-бързо развиващият се софтуер сред приложенията за комуникация. Пазарни наблюдатели от компанията RBC Capital Markets споделят мнението, че възхода на Zoom тепърва започва. Според тях приложението има внушителен потенциал да продължи да се развива с невероятни темпове. За целта, обаче разработчиците трябва да помислят за някои стратегически решения, които да разширят бизнеса на Zoom. Oсновният извод на анализаторите е, че за да се конкурират дългосрочно гиганти като Microsoft и Google са необходими поне две придобивания на външни компании, съобщава BusinessInsider. Това са популярната облачна услуга Dropbox, както и Smartsheet - платформа създадена да стимулира продуктивността, като позволи на големи групи хора да работят заедно над общи проекти онлайн.     С оглед актуалните трендове в индустрията и продължаващата пандемия изглежда, че видео комуникацията ще е основния начин за общуване и през 2021г. Ако Zoom са твърдо решени да се възползват от невероятния потенциал за бизнес растеж, който вече демонстрират трябва да отделят капитал за финансиране на подобни сделки. Тук е момента да отбележим, че пазарната капитализация на Zoom е $116 млрд., което е петкратно увеличение, спрямо същата стойност в началото на 2020г. Едва ли има по-добро доказателство за успеха на приложението от тези цифри. Придобиването на Dropbox ще изисква около 26 милиона акции, с които да компенсира инвеститорите. Сделката за Smartsheet може да се финансира с предоставянето на 24 млн. акции, твърдят от RBC Capital Markets. Цената на Dropbox е около $9.7 млрд., докато Smartsheet се оценява на  около $8.8 млрд. Реализирането на подобни сделки освен засилсването на конкуренцията с Microsoft и Google ще позволи на Zoom да генерира с 60% повече приходи.   Още от Digital: 6 забавни неща, които можем да правим в Zoom
Zoom
Все повече хора изпитват тревога, докато комуникират с приложението Zoom
Все повече хора изпитват тревога, докато комуникират с приложението Zoom
Популярността на Zoom през годината е впечатляваща, като принос за успеха има и социалната изолация. Приложението за видеоконференция може да се похвали, че е предпочитана платформа за повече от 300 млн. потребители.  Zoom се конкурира с услуги като Google Meet и Microsoft Teams, предлагайки разнообразни функционалности за групови разговори с висока резолюция. В голяма степен приложението успява да се справи с конкуренцията и да задава тенденциите в приложенията за комуникация през 2020г. Безплатната версия предлага опция за групови разговори с максимум 100 участника и продължителност на видео сесиите от 40 мин. Платените акаунти предлагат неограничени разговори, възможности за стрийминг в социални мрежи и 1GB облачно място за съхранение на разговорите срещу $150 на година. Бизнес потребителите също предпочитат Zoom за ежедневна комуникация, което допълнително допринася за популярността на приложението за видеоконференция. Всички тези процеси, обаче създават неочакван феномен от психологически характер, който се превръща в сериозен проблем за все повече хора, съобщава TechRadar.     Специфичното състояние е свързано с чувство на паника от възможността да се присъедините към видео разговор в Zoom. Тези емоции се зареждат като видите поредната покана за видеоконференция и е проблем, който засяга около 70% от потребителите. Най-сериозното измерение на т.нар. "Zoom Anxiety" е потенциалната възможност за технически проблем, който не може да се отстрани лесно. 83% от потребителите започват да се панират, че ще се представят зле пред своите колеги или клиенти, както и ще покажат некомпетентност. Други фактори, които могат да предизвикат паника е усещането, че не се чувате добре, че има проблем със задния фон или невъзможност да разчете езика на тялото на другите участници в Zoom.   Oще от Digital: 6 забавни неща, които можем да правим в Zoom
Zoom
Zoom ще добавят функция за превод в реално време на 12 езика до края на 2021г.
Zoom ще добавят функция за превод в реално време на 12 езика до края на 2021г.
Zoom се утвърди като синоним на приложения за видеоконференция. Социалната изолация допълнително допринесе за впечатляващия успех на заглавието. Конкуренцията с Google Meet и Microsoft Teams предоставя оптимални възможности за разговори с големи групи хора от комфорта на домовете ни. Разнообразието от функции е причината много хора да предпочитат Zoom. Компанията проведе традиционното Zoomtopia събитие, на което разкриха повече детайли за някои подобрения, които ни очакват в приложението. Aко използвате активно своя Zoom профил за комуникация вероятно ще останете доволни от предстоящ инструмент, който може да извършва в реално време превод на чужд език. В първоначалната си версия ще се поддържат 12 езика, съобщава Mashable. Taзи интеграция ще премахне един от големите проблеми на приложението за видеоконференция. Общуването с големи групи от хора ще е много по-удобно с новата функционалност.     Функцията за превод в реално време ще бъде осигурена от германския стартъп Kites, който бе придобит от Zoom през юни. На този етап не е наличен пълния списък с 12-те поддържани езика. Кратко демо видео потвърждава, че корейски и португалски ще могат да се използват с иновативния инструмент за превод. Все още Zoom не са коментирали и дали планират да таксуват потребителите за възможността да използват софтуера. Скоро ни очаква интеграция на още една функция, която ще разшири възможностите на автоматичната транскрипция на допълнителни 30 езика. Това е важно, тъй като засега опцията може да се използва единствено на английски език. Безплатните профили ще трябва да поискат достъп до преводите в реално време. Zoom вече провеждат тестове с новите функционалност и се надяват да са достъпни за масовия потребители преди края на годината.   Още от Digital: Zoom добавиха нови лицеви ефекти за персонализация на видео разговорите
Zoom
Kaк да запишем разговор в Zoom
Kaк да запишем разговор в Zoom
Mилиони потребители предпочитат Zoom за ежедневна комуникация от стандарта на пандемията досега. Това не е случайно, тъй като приложението предлага внушителен набор от функционалности за провеждане на видеоконферентни разговори. Независимо дали комуникирате с малък брой потребители или провеждате групови разговори може да разчитате на Zoom. Много полезно решение е да запишете и след това да чуете отново даден епизод или да запишете важна информация. Така винаги ще имате достъп до важните данни, когато използвате приложението за видеоконференция. Добрата новина е, че са нужни само няколко кликвания, за да го направите. Ето как да запишете разговор в Zoom, според Mashable:     1. Отворете приложението и стартирайте разговор. 2. По време на обаждането откриете Control Bar лентата в долната част. 3. Кликнете върху кръглия бутон "Record", който е разположен до "Share Screen".     4. Уведомление на екрана ще ви информира, че записвате. 5. Можете да спрете във всеки момент, чрез избора на "Pause/Stop Recording". 6. В този случай имате две опции, а именно да паузирaте или да спрете напълно записа.     Когато приключи разговора записа ще се запази автоматично като MP4 файл на компютъра. За да го откриете трябва да отворите "Meetings" страницата и вместо "Upcoming" кликнете върху "Recorded" секцията. Името на видео клипа вероятно е свързано с датата на самата видеокоферентна връзка, но лесно можете да го промените. Предвидена е и опция да насрочите предварително разговори и да настроите автоматичен запис. Това може да стане от "Meeting Options" менюто, като скролнете до "Automatically Record Meeting On The Local Computer".     Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 22 юни в digital.bg (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 22 юни в digital.bg (Видео)
Huawei показаха дългоочакваната нова серия премиум смартфони, заедно с таблета MatePad 11 на пресконференция в началото на месеца. Компанията обаче не публикува никакви конкретни детайли за устройствата, включително технически спецификации и цена.
Zoom
Zoom и Microsoft Теаms са най-популярните приложения за дистанционна работа по време на пандемията
Zoom и Microsoft Теаms са най-популярните приложения за дистанционна работа по време на пандемията
Приложенията за видеоконференция се превърнаха в основно средство за комуникация и работа по време на пандемията. В момента може да откриете разнообразие от софтуерни решения в тази продуктова категория. Независимо проучване на TechRadar и SmartBrief, в което участват над 1200 професионалисти разкрива кои са най-големите печеливши от избухването на кризата с COVID-19 в световен мащаб. Резултатите показват, че 75% от анкетираните са използвали Microsoft Teams са комуникация и дистанционна работа от началото на пандемията. Друго популярно приложение, а именно Zoom постига дори още по-добър резултат от 80%. Впечатляващо увеличение в трафика се забелязва още при Cisco Webex (39%), oблачната услуга Dropbox (30%) и Skype (30%) за видеоконференция.     Странното е, че облачните инструменти за дистанционна работа на Google не се представят достатъчно добре. 28% oт участниците казват, че са споделяли или съхранявали файлове с Google Drive, докато 22% от тях използват Google Meet за комуникация. Само 11% разчитат на Google Chat, за да общуват с колеги, приятели и познати. Функциите за комуникация със съобщения в Microsoft Teams превъзхождат други популярни платформи, като едва 12% от потребителите съобщават, че използват Slack през пандемията. Над 90% от участниците в изследването признават, че работят от домовете си, докато 80% продължават да го правят, но скоро ще се завърнат в офиса.   Още от Digital: Microsoft твърдят, че приложението Teams е по-добро за видео конферентни разговори от Zoom
Zoom
Zoom Video Software Development Kit (SDK) вече е достъпен за раработчиците на Zoom Developer Platform
Zoom Video Software Development Kit (SDK) вече е достъпен за раработчиците на Zoom Developer Platform
Рекордният трафик на приложенията за видео разговори продължава и през 2021г. Все повече хора разчитат на платформи като Zoom за безопасна комуникация. Стартирането на групов разговор вече изисква няколко кликвания и добра връзка към интернет. Невероятната популярност на Zoom кара създателите на приложението да търсят нови начини, за да достигнат до още по-голяма аудитория. В официален блог пост Zoom потвърдиха, че комплекта от софтуерни инструменти Video Software Development Kit (SDK) вече е част от програмата за разработчици Zoom Developer Platform. Използването на софтуера ще предостави допълнителни мултимедийни възможности, които не бяха достатъчни досега. Разработчиците ще могат да се доверят на SDK, за да използват интерактивните HD аудио и видео функционалности на Zoom в свои собствени приложения. Компанията обещава оптимална комуникация от настолните компютри без обвързване с традиционния интерфейс на Zoom Meeting, съобщава TechRadar. По този начин разработчиците ще могат да се възползват от нарастващата популярност на конферентните разговори като добавят видео към своите приложения.     Предимствата на SDK инструментите са свързани с интеграцията на интерактивен чат на живо, пакета от HD аудио и видео функционалности, както и да използват платформата на Zoom за шопинг. Последният ъпдейт предоставя и детайлни статистически данни за начина, по който се използват АPI, SDK инструментите и чатбовете във Video Software Development Kit (SDK). Плановете на Zoom предвиждат два различни плана за разработчиците. Първият от тях е Pay As You Go и осигурява 10 хил. минути месечно. След това цената на минута разговор е $0.0035. Препоръчителното предложение е премиум плана, който осигурява 30 хил. минути месечно и струва $1000 годишно.   Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
Zoom
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom продават акции на стойност $1.5 млрд.
Zoom се превърна в синоним на приложения за видеоконференция през изминалите тримесечия. Световната пандемия не само не засегна, но дори стимулира популярността на заглавието в световен мащаб. Zoom продължава да задава тенденциите в модерните софтуерни решения за комуникация и този тренд с пълна сила ще развива този сектор през 2021г.  Красноречив пример за успеха на Zoom е факта, че стойността на акциите на компанията се увеличиха с повече от 400% през последните 12 месеца. По този начин приложението има пазарна капитализация от над $100 млрд., за което в голяма степен допринесе социалната изолация на големи групи хора заради кризата с COVID-19. Разработчиците на Zoom предоставиха няколко големи актуализации, с които допълнително подобриха работата на приложението и го направиха по-атрактивно за масовия потребител. Съсем закономерно компанията търси начини как да монетизира по най-добър начин популярността на Zoom в световен мащаб.  Сега разбираме за първата мащабна стъпка предприета от компанията в тази насока през новата година.     От BusinessInsider ни информират за мащабна акция на компанията, която цели да реализира продажбата на акции на стойност от $1.5 млрд. Все още не знаем кога ще стартира борсовото предлагане, като Zoom твърдят, че това ще се случи "скоро". Инвеститорите реагираха мигновено и това доведе до 6% спад в стойността на акциите на Zoom. Според данните JPMorgan са наети като посредици в предлагането и ще получат опция да изкупят $225 млн. акции на Zoom в рамките на 30-месечен период. Предстоящата продажба на стойност от $1.5 млрд. означава, че ще бъдат пуснати в свободна търговия над 4.3 млн. акции. Това е приблизително 1.5% от общия капитал на Zoom. Приходите генерирани от приложението през първите девет месеца на 2020г. отчетоха ръст от 310% и достигнаха до $1.8 млрд. Нетната печалба се увеличи от $10 млрд. до $412 млн. Zoom са уверени, че могат да бъдат дори още по-успешни през 2021г.   Oще от Digital: Как да изключим камерата и микрофона по време на Zoom разговор
Facebook Messenger
Facebook Messenger може да се превърне в най-неочаквания конкурент на Zoom до края на 2021г.
Facebook Messenger може да се превърне в най-неочаквания конкурент на Zoom до края на 2021г.
Приложенията за видеоконференция отчитат впечатляващ трафик от началото на годината досега. Zoom вероятно е най-добрият пример, тъй като продължава да се радва на невероятна популярност. Разработчиците постоянно се опитват да подобряват Zoom, за да предложат най-доброто на своите клиенти и да достигат до нова аудитория. Този софтуер се превърна в синоним на видеоразговори и все повече хора проявяват интерес към възможността да се уверят сами в предимствата на заглавието. Неслучайно Zoom се превърна в една от най-търсените думи в търсачката на Google през годината. Анализаторите са убедени, че популярността на приложението ще продължи с пълна сила и през 2021г. Въпреки опитите на Google Meet и Microsoft Teams най-вероятно Zoom ще бъде дългосрочен лидер в сегмента на приложенията за видеоконференция. Facebook е компания с внушителни средства, която също проявява все по-голям интерес към този пазарен сегмент. Припомняме ви, че преди няколко месеца бе представен официално новият им продукт, който се казва Messenger Rooms.     Платформата е фокусирана не толкова върху бизнес средите, колкото върху обикновените потребители. Messenger Rooms няма ограничение в продължителността на обажданията и позволява да създавате виртуални стаи за разговор с до 50 участници. Дори не е необходимо да имате активен профил във Faсebook, за да използвате приложението. От компанията ще инвестират доста средства, за да рекламират своя продукт и да накарат повече хора да използват Messenger Rooms. Световната пандемия ще продължи и в началото на следващата година , което означава, че милиони хора ще работят от домовете си. Facebook искат да се възползват максимално от тези процеси и да се превърнат в по-голям конкурент на водещите приложения за видеоконференция през 2021г.   Още от Digital: Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Zoom
Zoom отчитат четири пъти повече приходи през третото тримесечие, в сравнение с 2019г.
Zoom отчитат четири пъти повече приходи през третото тримесечие, в сравнение с 2019г.
Услугите за онлайн комуникация преодължават да регистрират рекорден трафик. Милиони потребители разчитат на виртуалната връзка, за да бъдат продуктивни през деня. Социаланта изолация превърна домовете ни в онлайн офиси и учебни зали, но благодарение на технологиите ни позволява да свършим задълженията си от разстояние. Eдин от най-добрите примери за тези процеси е Zoom. Сравнителното непопулярното заглавие се превърна в световен хит и накара водещите приложения да се събразяват с нето. През последните месеци видяхме много ъпдейти на конкурентни продукти като Microsoft Teams и Google Meet, чиято цел е именно да предложат сходни функционалности със Zoom. Конкуренцията сред приложенията за видеоконференция е доста сериозна, което е добра новина за нас потребителите, тъй като предлага още повече възможности да комуникираме с любимите хора, колегите и приятелите онлайн. Популярността на Zoom нараства, което е причината за все по-сериозни ръст на платени акаунти в приложението. Сходна е ситуацията с приходите, тъй като Zoom продължава да изненадва анализаротие и пазарните наблюдатели.     Третото тримесечие затвърждава този тренд, тъй като Zoom отчитат приходи в размер на $777.2 млн. за този период. За да добиете по-добра представа ще отбележим, че това е четири пъти повече от същия период преди година. Любопитен факт е, че юли-октомври е второто поредно тримесечие, в което Zoom отчита четирикратен ръст в приходите, съобщава TheVerge. Eдва ли има по-добро доказателство за популярността на Zoom от тези цифри. От компанията не разкриват точния брой потребители, но с оглед високите приходи е факт, че платените акаунти се увеличават. В момента има над 433 700 представители на бизнеса с повече от 10 служители, които използват Zoom Само преди три месеца техния брой е около 370 200. Приложението увеличава и броя на клиентите, които генерират повече от $100 хил. приходи. Преди година техния брой е около 1000, докато сега са над 1300. Доброто представянет на Zoom ще продължи и през последното тримсечие на 2020г.   Ощe от Digital: 6 забавни неща, които можем да правим в Zoom
DMCA.com Protection Status