Gооgle промениха представата ни за начина, по който откриваме съдържание в интернет със своята популярна търсачка. Днес толкова много сме свикнали с Google Search, че повечето хора дори не си спомнят колко сложен бе процеса за намиране на дадена публикация преди това. Много любопитна е историята, която на практика води до създаването на Google Images. Този продукт е създаден от софтуерните инженери на Google като алтернативна онлайн платформа за по-бързо откриване на снимки в интернет.

 

Всъщност това се случва през февруари 2000г. по време на връчването на годишните музикални награди Грами. Събитието провокира голям интерес сред феновете като кулминационния момент е появата на Дженифър Лопес в ослепителна зелена рокля. Дрехата е разработена специално за този повод от Донатела Версаче и предизвиква огромен интерес сред потребителите по цял свят. Само за едно денонощие елегантната рокля генерира толкова много заявки, колкото Google не са виждали до този момент, съобщава TheVerge.

 

 

По това време линкове в резултатите от търсачката са просто списък от сини връзки подредени в избран от компанията ред. Служителите на Google осъзнават, че на този етап не са в състояние да покажат на хората онова, което искат, а именно снимка с роклята на Дженифър Лопес. Това ги мотивира да създадат Google Images. Компанията отново си партнира с Донатела Версаче със създаването на нова версия на роклята, която бе показана по време на Milan Fashion Week 2019, която отбелязва подобаващо раждането на Google Images.

 

Още от Digital: Новият дизайн на Google Images ще ни помага да вземаме по-лесно решение при пазаруване