TikTok вече се радва на голяма популярност в световен мащаб, особено сред най-младата аудитория. Приложението за споделяне на кратки видео клипове е социален хит, който продължава да подобрява различни рекорди. Още в края на миналата година разбрахме, че приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти

Популярността на заглавието продължава и в месеците от началото на 2020г. досега. Анализаторите предупреждават, че TikTok е една от най-бързо развиващите се социални платформи в света, която има най-голям успех в Китай, Индия и САЩ.

Огромното население, което живее в тези държави е основата, на която TikTok разгръща своята експанзия в глобален мащаб. В момента активната потребителска база включва 60 млн. потребители, които прекарват средно по 45 минути на ден, докато разглеждат съдържание в приложението.  

Нови данни от доклад на SensorTower ни информират, че TikTok са отчели впечатляващите приходи през април. Разработчиците от ByteDance са отчели над $78 млн. приходи от вътрешните покупки за изминалия месец.

 

 

За да добиете по-добра представа ще отбележим, че това е десет пъти по-висока стойност от приходите на компанията реализирани преди година. Цифрите са категорично доказателство, че в ситуацията на пандемия много хора са прекарвали повече време в забавление с TIkTok от смартфоните

Oсновният източник на приходи е виртуалната валута, която ByteDance продават в самото приложение, като офертите са пакети от 100 да струват $0,99, докато 500 могат да се купят за $4.99. След това сумата може да се използва от потребителите за подкрепа на любимите им автори на съдържание в TikTok. 

Според официалните данни през първото тримесечие на годината приложението е регистрирало повече от 315 млн, инсталации за водещите платформи. Преди година тази стойност е била около 187 млн., което също е индикатор за популярността на TikTok. 

В някои страни платформата е популярна от Facebook и се утвърждава като все по-сериозен  конкурент на YouTube и Netflix. Със сигурност ни очакват много интересни събития около TikTok до края на 2020г. 

 

Oще от Digital: Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет