В продължение на години конкуренцията в пазара на смартфони бе свързана с това да представиш дизайн или функции, които не се срещат в устройствата на останалите производители. Именно този компонент винаги е бил ключов фактор в стратегията на Samsung и Apple в опита им да привлекат вниманието на потребителите. Без значение дали става въпрос за нова технология на камерата, безрамков дисплей, скенер за ириса на очите или изкуствен интелект двете компании винаги са се опитвали да изпреварят своя конкурент.

 

Samsung, обаче смятат, че това вече няма да е необходимо. Лично шефът на мобилната дивизия на корейския производител, Донгжин Кох в свое изявление на MWC 2018 разкри интересни детайли за бъдещата стратегия на Samsung. Според него компанията е твърде фокусирана върху това да бъде първа в дадена сфера, вместо да прецени как дадена технология ще е най-полезна за потребителите, предаде AndroiHeadlines. Бъдещите смартфони на Samsung ще се разработват изцяло с идеята да улесняват във всеки един аспект работата ни.

 

 

Компанията ще изостави досегашния подход на конфронтация и ще насочи вниманието си към това да представя продукти и услуги, които правят ежедневието ни по-добро. Това означава, че Samsung няма да бързат с представянето на нова технология преди да са сигурни, че тя има какво да предложи и ще бъде полезна на всички. Подобна стратегия ще има полза и за самата компания, тъй като ще сведе до минимум риска да инвестират средства в продукт, който няма да се хареса на клиентите им.

 

Вижте три иновации, които ще притежават смартфоните с Android през 2018г.