Още през 2014 година в технологичните среди се заговори, че Twitter възнамеряват да купят музикалния сайт SoundCloud. Това така и не стана, но социалната мрежа изглежда не е свалила очи от стрийминг платформата. Позовавайки се на потвърдена информация, сайтът Engadget твърди, че наскоро Twitter са инвестирали сериозна сума в SoundCloud.

 

Не е напълно ясно какъв точно е бил размерът на сумата, но според сайта става въпрос за около $70 милиона. Целта на инвестицията е да предостави на SoundCloud ресурс, с който да подпомогне работата си със създателите на съдържание. Twitter не споделят дали между тях и музикалната платформа е сключено официално партньорство, но така или иначе инвестицията е знак, че Twitter също ще имат решаваща роля в определянето на бъдещето й.

 

Още от Digital: Защо SoundCloud има по-голяма пазарна стойност от услугата Spotify

 

Двете компании вече са доказали, че могат да работят добре съвместно. SoundCloud например бяха първите, готови да използват така наречените „аудио карти” на Twitter, които позволиха на потребителите на социалната мрежа да слушат музика директно от нея. Twitter обаче също могат да бъдат полезни на SoundCloud, като им позволят например да рекламират музикалната си услуга Go сред повече потребители.