Все повече водещи компании залагат на облачните услуги, за да предоставят на потребителите си най-добрите функции, които очакват и така не само улесняват техния достъп до информацията, но и намаляват значително разходите си за поддръжка на своите центрове за данни. Припомняме ви, че наскоро от ЕС приеха нов регламент за обработването и защита на личната информация, съгласно който много от популярните приложения и услуги в интернет не покриват неговите клаузи. Последните от данни на анализатори от Netskope показват, че техния брой е доста по-голям отколкото са очаквали и достигат до 75% от всички продукти, които са тествали, съобщава Mashable.

 

Самите резултати в техния доклад са предназначени предимно за корпоративните потребители и имат за цел да проверят колко от тях използват облачните услуги на своите мобилни устройства и какви са стратегиите им в този сегмент. В последните месеци на континента бяха въведени изцяло нови правила за начина, по който се съхранява, обработва и изтрива личната информация на потребителите. Основният извод в това проучване е, че много от приложенията и услугите, които оперират на територията на континента не са наясно с тях и въобще не покриват дори минималните изисквания. 

 

Според данните около 75% от тях не са оптимизирани за новите мерки, които се налагат от ЕС на континента, като компаниите, които ги разработват имат точно 24 месеца, за да го направят иначе могат да бъдат глобени с $22 млн. или 4% от приходите им. Новите правила на континента имат за цел да гарантират по най-добър начин сигурността на данните на потребителите, но също така да има предоставят повече възможности за контрол над тази информация. Всеки един представител на бизнес средите трябва да се запознае детайлно с мерките, ако иска да оперира и използва тази иновация на континента. 

 

Вижте най-големите предимства на облачните услуги