Mного разработчици обръщат все по-голямо внимание на iOS за сметка на Android в опита си да привлекат повече потребители към своите заглавия. Именно заради това доста приложения дебютират първо за iOS. Интеграцията им към конкурентната платформа обикновено отнема месеци. С оглед казаното дотук е странно, че Instagram не предлагат версия на своето приложение, която е оптимизирaна за iPad. Популярността на заглавието и големината са подходяща комбинация да се забавлявате максимално със своя профил.

 

Този въпрос достигна и до главният изпълнителен директор на Instagram, Адам Мосери, който обясни причината за това решение на Instagram. В своето изявление шефа на популярното приложение потвърди, че екипа, който го разработва е фокусиран изцяло върху оптимизацията за iPhone. Компанията не разполага с допълнителни ресурси, за да оптимизира Instagram и за iPad, като акцента върху iPhone не е случаен, тъй като е по-атрактивна платформа за разработчиците. Стратегията на компанията ще остане непроменена и през 2020г.

 

 

Разработката на специално приложение за iPad на този етап не представлява приоритет за компанията, която ще продължи да поддържа сегашната си екосистема от продукти. Все пак Адам Мосери сподели, че самия той би искал да види версия на Instagram за таблетите на Apple, съобщава 9to5google. На този етап, обаче ръководената от него компанията ще се насочи към по-важни функции и проекти, с които да подобри работата ни с Instagram. Всичко това означава, че едва ли в краткосрочен план ще видим версия на Instagram за iPad.

 

Oще от Digital: Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението