Още в началото на годината ви информирахме как ще изглежда новият дизайн на Facebook. Toзи проект се разработва от месеци и представлява една от най-големите промени в платформата. Компанията се е постарала да гарантира минималистичен дизайн, който улеснява още повече откриването на съдържание в социалната мрежа. Първото нещо, което вероятно ще ви направи впечатление е, че горната част на Facebook вече е в бял цвят, за разлика от традиционния син нюанс.

 

Иконите за достъп до различните секции в профилите ни вече са в по-светли бяло-сиви отенъци. В това число влизат ключови табове на Faceboоk като "News Feed", "Facebook Messenger", "Watch", "Marketplace", "Group", както и панела за нотификации. Няма как да не забележите и промените настъпили в официалното лого на Facebook, като буквата "F" вече е разположена на по-светъл син фон, който е с кръгла форма. Разпространението на новия дизайн вече е започнало, съобщава Mirror.co.uk.

 

 

Първоначалните мнения на потребителите са противоречиви, като доста от тях изразяват негативно мнение по отношение на промените. Някои хора споделиха, че с актуализирания дизайн Facebook прилича твърде много на Twitter. Други не харесаха позиционирането на Facebook Stories раздела, който вече е в средата, за сметка на дясната част на интерфейса. Оказва се, че на някои компютри ъпдейта предизвика забавяне в работата на приложението, което също предизвика неодобрение сред част от потребителите.

 

Oще от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил