Смарт часовниците няма да се превърнат в заместител на смартфоните, но пък представляват чудесно допълнение към тях. Водещите производители се надпреварват да включват различни фитнес функции и сензори, които следят ключови параметри на човешкото тяло. Първата версия на Apple Watch бе промотирана като "мини компютър", който премахва необходимостта да взаимодействаме със смартфона, тъй като позволява да работим с приложения на по-малкия му дисплей. Времето показа, че потребителите не проявят голям интерес към тази идея.

 

Именно заради това втората генерация на Apple Watch бе фокусирана изцяло върху фитнес възможностите. Абсолютно същата е ситуацията с водещите производители на модели с Android Wear, които осъзнаха, че хората не се чувстват комфортно да използват много приложения на малките дисплеи на часовниците. Ново проучване на NPD Group показва, че над 54% от хората ги използват за текстови съобщения и нотификации, предаде BusinessInsider. Следенето на активността по време на тренировка е водеща функция за 45% от потребителите.

 

Всеки трети собственик на смарт часовник го използва за достъп до актуални новини, а приблизително 26% извършват телефонни обаждания. Оказва се, че 25% от хората четат имейли и настройват аларми от смарт часовника, а всеки пети собственик разглежда снимки на малкия дисплея. Любителите на музиката навигират от разстояние смарт часовника за подбор на любимите си парчета в 18% от случаите. Смарт часовниците за водещо средство за GPS навигация сред 19% от потребителите.

 

Вижте кои са най-добрите смарт часовници на пазара през 2017г.