YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, където всеки ден потребителите гледат еквивалента на милиони часове клипове в профилите си. Както при повечето приложения на Google и в този случай основния източник на приходи са рекламите. Всеки е виждал да се стартират кратки видео реклами преди да се зареди дадено видео, което може да е доста досадно в някои ситуации, особено ако сърфирате от смартфона, когато сте в движение.

 

Компанията вече работи над решение на проблема. Google планират да групират рекламите, за да намалят броя на прекъсванията при гледане на видео. По този начин по-рядко ще виждаме подобни послания, което е водещото предимство на новия формат. В същото време, обаче това означава, че самите реклами ще са с по-голяма продължителност. Така например вместо четири реклами с три прекъсвания ще видим по две реклами с едно спиране, предаде DigitalTrends.

 

 

Кодовото име на този формат е "Ad Pod", като потребителите ще има как да пропуснат рекламите, ако не харесват съдържанието в тях и да продължат да гледат в YouTube. Първоначално "Ad Pod" платформата ще е достъпна за десктоп версиите на услугата, а след това ще бъде интегрирана и към водещите мобилни платформи. Разпространението на новия стандарт ще стартира през 2019г., като допълнително ще бъде публикувана още информация за плановете на Google.

 

Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube