Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
269 резултата за youtube
YouTube
YouTube Rewind 2018 е вторият най-нехаресван видео клип в историята на услугата
YouTube Rewind 2018 е вторият най-нехаресван видео клип в историята на услугата
Най-популярнaта видео услуга в интернет предлага разнообразна колекция от клипове, но също така спонсорира и собствено съдържание. През годините YouTube изгради и собствена мрежа от знаменитости, които се радват на впечатляващ брой гледания и последователи в платформата. Вероятно не знаете, но всяка година по традиция се създава специално видео, в което участват най-харесваните собственици на канали в YouTube, като тази инициатива носи името "Rewind", предаде DigitalTrends.   Идеята е в кратко видео да се направи ретроспекция на изминалата година, в което участват най-гледаните хора в YouTube. Тази година не е изключение, като "YouTube Rewind 2018" вече е достъпен за гледане и в него изненадващо се появява холивудския актьор, Уил Смит. Досега видеото е изгледано почти 11 млн. пъти, като интересното е, че само 2.2 млн. души са харесали продукцията. В същото време повече ot 8.8 млн. потребители са натиснали "Dislike" бутона, след като са го изгледали.      Тези цифри означават, че скоро "YouTube Rewind 2018" може да се превърне в най-нехаресваното видео в платформата. В момента това негативно постижение се държи от песента "Justin Bieber-Baby" oт 2010г. Toзи клип не е харесван от 9.8 млн. души. Ако темповете на гледаемост се запазят "YouTube Rewind 2018" може скоро да оглави негативната класация. Все пак "Justin Bieber-Baby" е клип, който е достъпен от осем години, докато "YouTube Rewind 2018" е в мрежата от няколко дни.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Приложението YouTube за Android вече е изтеглено над 5 млрд. пъти
Приложението YouTube за Android вече е изтеглено над 5 млрд. пъти
YouTube е предпочитана дестинация за откриване на атрактивни клипове от милиони хора. Услугата се радва на голяма популярност и сред собствениците на смартфони с водещите платформи. Ако поне веднъж сте си задавали въпроса колко хора използват YouTube ще уточним, че мобилното приложение в Google Play вече е инсталирано повече от 5 млрд. пъти. Това е впечатляващо постижение, с което могат да се похвалят много малко заглавия.    Имайте предвид, че данните са единствено за Android, което означава, че YouTube има дори още повече инсталации, заради популярността на устройствата с iOS. Любопитна подробност е, че Google Play Services се превърна в първото приложение в Google Play с над 5 млрд. изтегляния. Това постижение се дължи предимно на огромния брой хора, които имат смартфони с най-популярната мобилна платформа.     Вероятно не , но оригиналния iPhone бе първото устройство в индустрията, което има приложение на YouTube. След това, обаче приложението се превърна в абсолютен хит сред устройствата с Android. Само въпрос на време е и другите популярни услуги на Google да преминат психологическата граница от 5 млрд. инсталации. Тези данни са най-доброто доказателство колко популярна платформа е YouTube, особено за собствениците на мобилни устройства.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, където всеки ден потребителите гледат еквивалента на милиони часове клипове в профилите си. Както при повечето приложения на Google и в този случай основния източник на приходи са рекламите. Всеки е виждал да се стартират кратки видео реклами преди да се зареди дадено видео, което може да е доста досадно в някои ситуации, особено ако сърфирате от смартфона, когато сте в движение.   Компанията вече работи над решение на проблема. Google планират да групират рекламите, за да намалят броя на прекъсванията при гледане на видео. По този начин по-рядко ще виждаме подобни послания, което е водещото предимство на новия формат. В същото време, обаче това означава, че самите реклами ще са с по-голяма продължителност. Така например вместо четири реклами с три прекъсвания ще видим по две реклами с едно спиране, предаде DigitalTrends.     Кодовото име на този формат е "Ad Pod", като потребителите ще има как да пропуснат рекламите, ако не харесват съдържанието в тях и да продължат да гледат в YouTube. Първоначално "Ad Pod" платформата ще е достъпна за десктоп версиите на услугата, а след това ще бъде интегрирана и към водещите мобилни платформи. Разпространението на новия стандарт ще стартира през 2019г., като допълнително ще бъде публикувана още информация за плановете на Google.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Какъв жанр клипове гледаме най-много в YouTube
Какъв жанр клипове гледаме най-много в YouTube
YouTube е най-популярната видео услуга, която е подходяща за стриймване на живо и споделяне на геймплея на игри в интернет. Всеки ден стотици милиони потребители извършват милиарди търсения и изглеждат огромно количество клипове в профилите си. Разнообразната колекция на YouTube предлага атрактивни видео материали в множество жанрове. Специалисти от PewInternet решиха да разберат кои са най-харесваните категории в услугата, съобщава DigitalTrends.   Проучването им е базирано на информацията от 4600 доброволци и е проведено между май и юни 2018г. Заключението им е доста любопитно и със сигурност ще изненада доста хора. Оказва се, че 87% от хората използват YouTube, за да гледат клипове, с които да разберат как се правят разни неща. Това означава, че най-голям трафик генерират видео материалите в категорията "How-To", които се радват на огромна популярност сред  младата аудитория между 18 и 29-годишна възраст.      В момента не разполагаме с данни точно колко клипа попадат в тази категория, като YouTube потвърдиха, че техния брой е 135 млн. преди три години. По този начин може да очакваме сега да има поне два или три пъти повече подобно видео съдържание в платформата. Авторите на клипове също са насърчавани от Google да създават и качват повече разнообразни неща в своите акаунти, което допълнително допринася за тази тенденция. Ситуацията вероятно ще се запази и през 2019г.   Oще от Digital: YouTube са платили над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
YouTube
YouTube са платили  над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
YouTube са платили над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
Интернет позволява само с няколко кликвания да се свързваме с хора по цял свят, но също да комуникираме и да споделяме атрактивно съдържание, както никого досега. Огромното количество информация, до което имаме достъп всеки ден дължим предимно на услуги като YouTube, Facebook, Vimeo, Twitter и др. Модерните източници на информация, обаче поставят въпроси свързани с интелектуалната собственост на съдържанието в интернет, съобщава Engadget.   Google разкриха повече данни за мерките, които са предприели, за да гарантират, че авторските права на създателите на видео в YouTube са напълно защитени. Основният им инструмент е онлайн платформата Content ID, която гарантира, че всеки автор ще генерира приходи от разпространение на съдържанието им в YouTube. От Google сега потвърдиха, че са платили над $3 млрд., за да уредят въпросните с интелектуалната собственост през 2018г.     Това не е единственият разход свързаn с лицензите на YouTube, тъй като Google са изплатили на музикалната индустрия допълнителни $1.8 oт рекламни приходи в периода между октомври 2017 и септември 2018г. Технологичният гигант досега е инвестирал приблизително $100 млн. за създаване и поддръжка на Content ID и ще продължи да подобрява възможностите ѝ. Всички тези цифри за доказателство за усилията на Google да защитата правата на своите потребители.   Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
приложения
20 полезни съвета за приложенията на Google
20 полезни съвета за приложенията на Google
    Макар да свързваме името на Google най-вече с интернет търсачката, компанията има още десетки други приложения, услуги и проекти. Много от тях използваме ежедневно дори без да осъзнаваме. В чест на своята 20-годишнина, Google публикува някои по-млако познати трикове и съвети за своите приложения и услуги, съобщава AndroidAuthority. Ето и някои от най-добрите съвети от хората, които създават приложенията на Google.   Android   Ако загубим телефона си, може да се опитаме да го намерим чрез функцията Find My Device. За да...
YouTube
Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
Нека си представим следната ситуация: гледате видео в YouTube (реклама или трейлър на филм) и песента, която върви като фон „хваща“ вниманието ви. Искате да разберете коя е тази песен, но не знаете как може да направите това?   Съветите на Make Use Of за това как да идентифицараме музика и песни в YouTube видео ще ви бъдат от полза. Благодарение на стъпките описани по-долу, почти е сигурно че ще успеете да идентифицирате всяка музика или песен, която чувате онлайн. Необходимо е само малко време и търпение.   1. Проверете описанието на видеоклипа Първата стъпка е най-лесната, но много често пренебрегвана. Ако една компания или любимият ви YouTube канал използва песен в един от своите видеоклипове, най-вероятно те са кредитирали оригиналния изпълнител в описанието. В противен случай, от YouTube може да свалят видеоклипа. За това отидете в полето за описание на видеоклипа и кликнете върху „Show More“. Превъртете надолу до секцията „Music in this video“. Тук трябва да е името на песента и изпълнителя. За видеоклиповете, които използват няколко песни, ще има посочени няколко заглавия в описанието. Те обаче не винаги се появяват в правилния ред, така че ще трябва да ги прослушате всичките, за да откриете тази, която ви трябва.   2. Извършете търсене с текста в Google Ако успеете да чуете и запомните един, два реда от песента, може да извършите търсене в Google. Тъй като, резултатите на Google не са винаги добри, опитайте търсене със същата фраза във Find Music By Lyrics. Услугата също се захранва от Google, но постига по-добри резултати.  Проблемът с този метод обаче е, че той не работи ако се опитвате да идентифицирате кавъри.   3. Проверете коментарите (или питайте) YouTube се превърна в един от най-добрите начини за откриване на нова музика. Много е вероятно да не сте първият, който се опитва да проследи името на дадена песен. Затова прочетете или потърсете коментарите в YouTube.   Първо може да опитате със старомодния начин. Натиснете „Ctrl + F“ (или „Command + F“ на Mac), за да отворите полето „Find In Page“. Въведете „песен“ и прегледайте коментарите, в които е използвана думата. Другата възможност е да използвате разширението „Comments Search for YouTube“ за Google Chrome. То добавя опция за търсене в горната част на коментарите. В това поле може да въведете всяка ключова дума, която искате.   Ако не успеете да намерите нужната ви информация, влезте и оставете вие коментар, като попитате останалите дали не могат да ви помогнат.    4. Използвайте приложение за идентифициране на музика Приложенията за идентифициране на музика като Shazam и Soundhound могат много да ви помогнат. Но има няколко разширения за браузърите, които са специализирани в идентифицирането на песните, използвани в клиповете в YouTube, като AHA Music (Chrome).   5. Попитайте експертите във форумите В интернет има няколко форума и общности, които се фокусират върху идентифицирането на трудно разпознаваеми песни. Има три места, на които трябва да погледнете първо:   /r/NameThatSong (Reddit)   /r/TipOfMyTongue (Reddit)   Identification of Music Group (Facebook)   Трябва да имате профил в Reddit или Facebook, за да публикувате в тези групи. Всеки от тези форуми предполага, че вече сте изпробвали горните опции и сте се провалили, така че дори не си помисляйте да публикувате в тях, преди да сте го направили. И последно, помнете, че колкото по-ясен е вашият въпрос, толкова по-добри са шансовете ви да получите бърз и точен отговор.   Вижте 6 уеб сайта, които предлагат музика с високо качество  
YouTube
Нов мини плейър ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в уеб версията на YouTube
Нов мини плейър ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в уеб версията на YouTube
YouTube започнаха още през март тестове с Picture-in-Picture (PiP) режим, който позволява едновременно да гледаме клип и да сърфираме в профилите си. Досега функцията бе ограничена до малък брой хора, но Google вече разпространяват ъпдейт до всички регистрирани профили, който включва новия YouTube Miniplayer. Въпросният плейър може да се активира от долния ъгъл на прозорците в YouTube, предаде Engadget.     Кликването на Multiplayer иконата свива в долния ъгъл видеото, което гледате. Можете да продължите да скролвате в профила си, докато отворения прозорец ще остане неподвижен. В този режим имате достъп до малък панел с Play/Pause и бутони за затваряне на видеото, придружени с информация за неговия автор и канала, който го споделя. Има и бутон за смяна на парчетата в запазените плейлисти.   Ако затворите YouTube Miniplayer автоматично ще заредите самото видео във Full Screen режим. Включването на тази функция определено ще улесни навигацията на съдържание в профилите ни. Панелът с контролери е доста удобен за използване и ще ни спести ценно време. Google Chrome и Safari са първите, които ще предложат миниплейъра, но се очаква в кратки срокове и другите водещи уеб браузъри да получат ъпдейта.    Още от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
Знаете ли, че: Най-успешният собственик на YouTube канал е едва 7-годишен
Знаете ли, че: Най-успешният собственик на YouTube канал е едва 7-годишен
YouTube е услугата, която разполага с най-богата колекция от видео съдържание в интернет, но също така предлага и възможност да печелите от популярността на своите клипове. Ако постоянно ъпдейтвате своя канал и показвате интересни неща на своите последователи това може да се превърне в солиден източник за приходи. Единственото, което ви трябва е да откриете темата, която искат да обсъждате в своя канал и да сте достатъчно оригинални за аудиторията, за да сте успешни.      Може и да ви се стори странно, но спсисъка с хора, които печелят най-големи приходи от YouTube е 7-годишния, който е генерирал внушителните $22 млн. през последната година. Неговият канал се казва Ryan ToysReview и е основан преди три години. В него малкия влогър прави ревюта на множество играчки, което е причината да бъде толкова популярен сред връстниците си, съобщава MakeUseOf. Колкото и странно да звучи клиповете са гледани повече от 26 млрд. пъти.     В момента 7-годишния Райън има над 17 млн. последователи. Неговият канал е най-доброто потвърждение как да се забавлявате и изкарвате приходи от YouTube. Майката на Раян е напуснала работа, за да подпомага сина си в невероятното му начинание. Голяма част от приходите идва от рекламите, които посетителите на канала виждат, докато гледат. Родителите му отделят 15% от приходите в специална сметка, която ще е достъпна за него, когато стане пълнолетен.   Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
YouTube спират изскачащите анотации във видео клиповете от 15 ануари 2019г.
YouTube спират изскачащите анотации във видео клиповете от 15 ануари 2019г.
Google разкриха плановете си да премахнат напълно досадните нотификации от най-популярната видео услуга още в началото на миналата година. Изглежда, че компанията е извършила всички нужни тестове и промени, тъй като е готова да премахне тези досадни съобщения в профилите ни. Добре е да знаете, че става въпрос за малките прозорчета, които изскачат по време на даден клип и показват ликове към сходно съдържание и допълнителна информацията за съответното видео в YouTube, предаде TheVerge.    Компанията потвърди в официален пост, че всички съществуващи анотации ще бъдат изтрити на 15 януари 2019г. Това означава, че след тази дата няма повече да виждаме подобни банери, а авторите на съдържание няма да има как да ги добавят към профилите си. Основната причина е, че анотациите досаждат на твърде много хора, а реално ползата от тях е минимална. Всеки човек, който качва клип в YouTube има как да добави отдолу по-дълго описание и допълнителни клипове към своя канал.     Taка информацията е много по-видима и достъпна за потребителите. В същото време спирането на анотациите ще ни позволи да се съсредочим изцяло върху това, което гледаме. Ситуацията е още по-сложна при смартфоните, тъй като екраните им са по-малки и всяко излишно съдържание се отразява негативно на изживяването им. Можем да сме сигурни, че всички ще бъдат доволни, че Google обръщат внимание на предпочитанията ни и се стараят да направят YouTube по-добра услуга.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Вече можем да гледаме безплатно класически филми в YouTube
Вече можем да гледаме безплатно класически филми в YouTube
Google Play предлага най-разнообразната колекция от мобилни приложения, но също така е платформа, от която може да купите или наемете дигитални копия на филми и телевизионни шоута. Ако сте извършвали покупка на подобно съдържание вероятно знаете, че можете да го гледате директно в YouTube, когато сте логнати в същия акаунт. Компанията изглежда иска да доразвие тази идея и ще ни позволи да гледаме безплатно цели филми в най-популярната видео услуга в интернет.   В случая става въпрос за стари заглавия като Rocky, The Terminator, Legaly Blonde и др. По този начин Google няма да се налага да плащат допълнително да лицензират най-новите ленти на големите студия. Собствениците на YouTube Premium акаунти ще имат възможността да гледат филмите без досадните реклами, съобщава TechRadar. Възможността да гледате подобни продукции в YouTube е поредния опит на Google да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си.     На този етап функцията е ограничена само до някои държави, но вероятно скоро ще е достъпна за повече хора. Засега потребителите ще имат опция да избират между колекция от приблизително 100 филма, но тази цифра вероятно ще бъде увеличена допълнително при по-голям интерес сред потребителите. Google ще продължат да работят със своите партньори, за да ни предоставят достъп до още по-атрактивно и оригинално съдържание в YouTube.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Nintendo Switch
Вече можем да изтеглим YouTube на конзолата Nintendo Switch
Вече можем да изтеглим YouTube на конзолата Nintendo Switch
Oще преди броени дни ви информирахме, че се работи върху приложение на YouTube за конзолата Nintendo Switch. Както се очакваше не бе нужно дълго време преди да започне разпространението му до собствениците на конзолата. По този начин потребителите ще разполагат с още един сериозен източник на мултимедийно съдържание и ще могат още по-лесно да стриймват видео с приятелите си от Nintendo Switch. Желаещите да го тестват могат да изтеглят приложението безплатно от Nintendo eShop.   YouTube предлага всички функционалности, които използваме в другите платформи, включително и поддръжка за 360-градусови видео клипове. За да скролвате в разнообразното съдържание в услугата е нужно да използвате с лявата част на контролера Joycon, тъй като дясната част се използва единствено за движение на камерата в 360-градусовите клипове. Това е второто приложение от този тип за конзолата, след като потребителите вече имат достъп до Hulu, съобщава TechSpot.     Следващото заглавие, което се очаква нетърпение е Netflix. Nintendo работят усилено и за разширяване на колекцията от игри. Всички тези подобрения може да накарат повече хора да решат да си купят Nintendo Switch и да се забавляват с цялото си семейство, докато играят от конзолата. Интеграцията на YouTube е ключов фактор за изграждането на нужната екосистема от съдържание, която да превърне Switch в един от най-успешните продукти на компанията досега.   Oще от Digital: Nintendo Switch срещу PlayStation 4 – коя конзола е по-добра
YouTube
Приложението YouTube ще е достъпно за Nintendo Switch от 8 ноември
Приложението YouTube ще е достъпно за Nintendo Switch от 8 ноември
Собствениците на конзолата Nintendo Switch са доста ограничени, когато става въпрос за стриймване на видео от устройството. Единствените варианти да го направят са Niconico, което е налично в Япония, както и приложението Hulu. През последните месеци Google работят усилено, за да позволят на потребителите да използват YouTube клиент, който е създаден специално за интерфейса на конзолата. Последните данни на Еngadget разкриват, че приложението ще е достъпно до броени дни.    Ако всичко върви по план компанията ще започне да го разпространява до устройствата Nintendo Switch по цял свят от 8 ноември. Едва ли ще са необходими повече от няколко дни, за да може всички собственици да получат официалното приложение на YouTube за конзолата. Премиерата със сигурност ще се хареса на много потребители, които освен достъп до огромната колекция от съдържание в платформата ще има как още по-лесно и бързо да споделят геймплея на игрите с любимите си хора и приятели в интернет.    Интеграцията на приложение за YouTube ще има ключово значение за изграждане на неохбодимата екосистема от съдържание за Nintendo Switch. Не бива да забравяме, че повечето хора имат мобилно приложение за достъп до услугата на своя смартфон или таблет, което ще ги накара да прекарват повече време в своя профил. Nintendo Switch е предназначена и за най-малките потребили, които ще имат още повече възможности да гледат и сподеят видео в YouTube от 8 ноември.      Oще от Digital: Switch е най-бързо продаваната конзола в историята на Nintendo
YouTube
Функцията YouTube mini-player вече е достъпна и за компютрите
Функцията YouTube mini-player вече е достъпна и за компютрите
Собствениците на смартфонис водещите пларформи вече могат да използват миниплейър функцията в YouTube, Това е опция, която позволява да минимализирате видеото, което гледате и да продължите да скролвате в менюто на услугата. Google вече са готови и с десктоп версията на YouTube Miniplayer, която е достъпна за потребителите. Интеграцията на функцията със сигурност ще ни накара да прекарваме повече време в своите профили, предаде TechSpot.     Новият миниплейър е един от малкото инструменти, които досега бяха достъпно единствено за смартфоните. Идеята да има малък прозорец, който е активен, докато сърфираме в YouTube определено е доста полезна. Следващият път, когато пуснете даден клип ще можете да продължите да търсите съдържание в своя профил, докато видеоето се минимализира в долния ъгъл без да изчезва. Разполагате с опцията да паузирате, пускате следващия клип в листата и др.     За да стартирате миниплейъра е необходимо да отворите даден клип и да натиснете новия Miniplayer бутон, който ще видите в долния десен ъгъл. По същия начин можете да спрете самото видео, когато не искате да гледате и сърфирате в профила си. Със сигурност доста хора ще са доволни, че могат да използват тази функция на десктоп устройствата, а не само на смартфоните си. Това е поредното доказателство, че Google се опитват да ни предоставят едно и също изжвияване, независимо какво устройство използваме.   Oще от Digital: Хакери успяха да изтрият най-гледания клип в историята на YouTube
YouTube
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Рекламите в YouTube понякога са много досадни, особено когато гледате любимите си видео клипове от смартфона. Това е основния източник на приходи за Google и единственият начин да ги спрете е да преминете към платен абонамент. Все пак броя на хората, които дават $10 на месец, за да махнат рекламите в YouTubе е доста малък. Всички останали сме принудени да свикнем и да се приспособим към ситуацията. Google скоро планират да въведат промени в маркетинговата си политика.    От компанията публикуваха изявление, с което ни информират, че ще разширят TrueView платформата, за да позволят на своите партньори да създават по-интерактивни реклами в профилите ни, съобщава AndroidAuthority. По този начин например реклама на предстоящ формат ще ни покаже не само трейлъра, но също информация за премиерата, прожекции в кино салони, цени на билeтите и др. Това означава, че ще има как да си направите резервация без дори да напускате прозореца с рекламата.      Всеки един рекламодател ще има свободата да персонализира рекламите по начин, който смята, че е най-подходящ за продуктите си. Първите компании проявили интерес към новия формат са Vodafone, Headspace, 20th Century Fox, Chili's и Maybeline, но техния брой ще продължи да се увеличава в следващите седмици. За нас потребителите всичко това е сигурна гаранция, че скоро ще започнем да виждаме по-интерактивни реклами в профилите си, което ще се случи още до края на календарната година.    Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
Google официално потвърдиха, че въвеждат няколко промени в своите алгоритми, които да ни улеснят да откриваме съдържание в YouTube. Потребителите също така ще забележат, че началната страница на услугата вече показва информация не само за най-гледаните клипове за държавата, в която се намирате. За в бъдеще YouTube ще възпроизвежда на-популярните видео материали в пет различни жанрове и категории, сред които "Music", "Live", "Gaming", "News" и "Movies", съобщава Mashable.    Старата Trending страница   Досега това не бе възможно, тъй като селекцията с най-популярните клипове бе ограничена единствено до страната, от която се логвате в своя профил. Подборът на съдържание не е случаен и обръща внимание на множество фактори. Алгоритмите на Google класифицират клиповете на базата на броя преглеждания и харесвания, но също и мнението на самите потребители за клиповете. Функцията също така ще изчислява колко време е отнело на даден клип да достигне съответния трафик и др.   Новата Trending страница   Имайте предвид, че пак ще можете да виждате кои са водещите тенденции сред потребителите във вашата държава. Ако искате още по-прецизни резултати трябва да разгледате новите категории в YouTube. Всичко това се прави с цел максимално бързо да откриваме интересни видео клипове, което важи с особена степен за смартфоните, когато сме в движение. След броени дни всички потребители ще имат достъп до тази функция.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си