Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
455 резултата за youtube
YouTube
Как отново да виждате броя на нехаресванията в YouTube
Как отново да виждате броя на нехаресванията в YouTube
YouTube предизвикаха сериозна вълна от коментари с решението да продължат да показват единствено харесванията на клиповете. Много хора се оплакаха, че броя на "Dislike" реакциите от други хора им помага по-лесно да се ориентират за качеството на дадено видео. Повечето от тях не приеха аргументите на YouTube за спиране на нехаресванията на клиповете. Независимо от мнението им, обаче тези данни вече не са видими за потребителските профили. Със сигурност промяната предизвика противоречиви коментари, като повече от тях са негативни, особено сред собствениците на канали с голям брой последователи. Все пак има страничен начин как да възстановите нормалната функционалност на YouTube, Aлтернативното решение е разширение за водещите браузъри, което се казва Return YouTube Dislike. Добрата новина е, че може да го инсталирате на всички популярни заглавия, сред които Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Оpera и Brave, съобщава HowToGeek:     Първите два браузъра предлагат пълна поддръжка за плъгина, докато другите са съвместими с версията за Chromе енджина. Ако работите с Edge вероятно ще трябва да дадете предварително разрешение за инсталиране на външен софтуер. Имайте предвид, че някои нехаресвания може да не се индексират в реално време и резултатите да не са напълно достоверни. Все пак това е най-добрият начин да се възползвате от полезната функционалност на YouTube от уеб браузърите. Собствениците на устройства със Safari могат да изпробват Tampermonkey плъгин, който би трябвало да позволи разрешението да оперира с десктоп версията на браузъра. На този етап не е известно други алтернативни методи, с които да продължите да виждате нехаресванията.   Oще от Digital: Как да блокирате канали в YouTube, за да не се показват във вашия профил
YouTube Premium
YouTube Premium и YouTube Music вече предлагат годишни абонаменти
YouTube Premium и YouTube Music вече предлагат годишни абонаменти
Google предлагат на своите потребителите месечни планове, с които могат да се възползват от пълната функционалност на своите услуги. Ако използвате YouTube Premium и YouTube Music вероятно ви е направило впечатление, че няма как да платите годишен абонамент. Предимството на този метод на плащане е, че ще получите по-изгодна цена, ако платите за 12 месеца. Goоgle изглежда са обърнали внимание на обратната връзка със своите потребители и сега актуализираха своите абонаментни планове. Потребителите могат да избират за кратък период годишни пакети за достъп до YouTube Music и Premium. Специалните предложение ще са налични за профилите до 23 януари 2022г., информира AndroidAuthority. По този начин Google ще опитат да се конкурират по-успешно с популярни платформи на външни разработчици като Netflix и Spotify, които също не предлагат годишни абонаменти.     По този начин Google ще опитат да се конкурират по-успешно с популярни платформи на външни разработчици като Netflix и Spotify, които също не предлагат годишни абонаменти. Tрадиционният месечен план за YouTube Premium е $11.99, като потребителите ще могат да се абонират за цяла година, ако платят $107.99. По този начин ще спестявате около $3 месечно или общо около $36 за целият период. Музикалната услуга за стрийминг на компанията ще е налична за $89.99 годишно, което е със $2.50 по-малко от месечните планове или $30 на година. Ако потребителите проявят интерес Google може да предложат годишните планове за по-дълъг период от време в повече държави по цял свят.   Още от Digital: Какво представлява Premium Lite абонамента на YouTube
YouTube
Какво ще представялва функцията Smart Downloads в YouTube  за Android
Какво ще представялва функцията Smart Downloads в YouTube за Android
Мобилните приложения отчитат невероятен трафик в от началото на кризата с COVID-19 и се утвърдиха като предпочитан метод за забавление. Милиони потребители използват платформи като YouTube за достъп до атрактивно съдържание, когато са в движение. Това е подходящо да гледате интересно видео, да слушате музика или да откривате нови клипове. Aко използвате YouTube Music вероятно сте изпробвали Smart Downloads. Това е полезна функционалност, която e създадена да песни мобилен интернет. Алгоритмите на приложението са настроени да изтеглят някои парчета за слушане офлайн, когато сте свързани към Wi-Fi мрежи. По този начин няма да изразходвате данни, за да ги изтеглите, което е подходящо при пътуване, особено в чужда държава. Компанията планира да осигури интеграция на функцията за мобилната версия на YouTube. Според xda-developers вече са започнали тестове, които ще добавят "Smart Downloads" към приложението за Android.     Някои потребители от европейските държави започнаха да виждат на своите смартфони уведомления, които ги подканват да изпробват функцията. Необходимо е едно кликване, за да тествате Smart Downloads, с която YouTube ще изтегля 20 клипа на седмица. Това ще се случва, само когато използвате безжична връзка, за да пести от мобилните ви данни. Добавянето на "Smart Downloads" в приложението за Android определено е идея, която ще допадне на милиони потребители. Важно е да уточним, че селекцията от клипове, които се изтеглят се избира от алгоритми на Googlе, които се съобразяват с личните предпочитания и историята на гледане на всеки акаунт. Съдържанието в "Smart Downloads" секцията ще се добавят към плейлистите за гледане офлайн към клиповете, които вече сте запазили в своя профил. В следващите седмици повече хора ще имат достъп до тестовата функция.   Oще от Digital: YouTube за Android вече има повече инсталации от хора на планетата
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 13 януари в digital.bg (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 13 януари в digital.bg (Видео)
Потребителите имат различни хобита, с които разпускат и се забавляват в свободното си време.
YouTube
Колко пари печелят профилите в YouTube с 1 млн. последователи
Колко пари печелят профилите в YouTube с 1 млн. последователи
Най-популярната видео услуга предлага впечатляваща колекция от съдържание. YouTube също така предлага много наични за монетизиране на видео клиповете. Някои от най-популярните автори генерират милиони долари приходи, заради своята активност в платформата. Ако сте членове на Partner Program може да генерирате печалба от реклами и трафика на вашите клипове. Това е най-големият източник на приходи за инфлуенсъри и авторите на съдържание в YouTube. Компанията също работи в посока, която да предложи повече инструменти за монетиризране в платформата. От BGR поканиха осем потребители с над 1 млн. последователни, за да разкрият повече за печалбата, която може да възнаграждава активността ни в YouTube. Потребител с името Andrei Jikh поддържа финансов канал в YouTube, който има над 1.7 млн. последователи и твърди, че е спечелил $1.6 млн. през последните три години. Друг популярен профил на авторката на лайфстайл съдържание Tiffany Ma, която генерира около $11 500 месечно.     Създателите на видео клипове е необходимо да имат поне 1000 последователи и над 4000 часа гледаемост на профила през последната година, за да бъдат финансирани от YouTube. Преминаването на този лимит позволява да се кандидатства за включване в Partner Program, с който се генерират приходи от реклами, платени абонаменти и членство в канали. Рекламодателите плащат на всеки 1000 показвания на реклама, като YouTube задържа 45% от приходите, а авторите получават 55% от сумата. Друг важен фактор е т.нар. "CPM Rate", който показва печалбата за авторите от 1000 гледания на видеоклип след таксата за YouTube. Каналите свързани с виртуални валута провокират по-голям интерес сред рекламодателите и респективно са предпоставка за повече приходи.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
Minecraft
Minecraft e първата игра с 1 трилион гледания в YouTube
Minecraft e първата игра с 1 трилион гледания в YouTube
Мinecraft е един от най-успешните игрови проекти на всички времена. Заглавието е налично за водещите платформи и месечно се използва от над 140 млн. потребители. За да придобиете още по-добра представа какъв феномен е играта ще ви информираме за поредното ѝ постижение. Невероятният интерес на хора от цял свят към Minecraft е причината общността посветена на играта в YouTube да премине границата от 1 трилион гледания. Успоредно с това разбирае, че това е най-гледаемата тема в YouTube за 2020г., успявайки да генерира повече от 201 млрд. посещения. Тези цифри превръщат Minecraft в най-успешната игра в YouTube. Повече от 35 хил. автори на съдържание от 150 държави поддържат внушителната общност от милиони фенове на играта в глобален мащаб. В продължение на 24 часа ще се показва и специално лого, което отбелязва невероятните резултати на Minecraft, съобщава CNet.     Най-популярната видео услуга също така ще предложи и курирани плейлисти на теми свързани с популярните заглавия. По този начин още по-лесно ще откриване видео клипове на най-запалените, активни и популярни автори в света на Minecraft в YouTubе. Анимирано видео показва някои от най-големите профили в мрежата от феновете на заглавието. Официалният уеб сайт YouTube Cupture & Trends има специална секция, която показва статистически данни за популярността на Minecraft. Гореизброените цифри са категорично доказателство за това какъв феномен е в модерния свят играта създадена от шведското студио, Моjang Studios.   Oще от Digital: Видео игрите, които промениха гейминга през последните 10 години
YouTube
YouTube вече позволява да включвате звука и да превъртате във видео превютата
YouTube вече позволява да включвате звука и да превъртате във видео превютата
Най-популярната видео услуга в интернет вече предлага възможност да преглеждаме клиповете, които ни препроъчва в началната страница на YouTube. По този начин се улесняват потребителите в избора на съдържание. От компанията са готови с ъпдейт, който ще предостави допълнителен контрол при визуализиране на клиповете в YouTube. Следващит път, когато сърфирате в своята емисия от видео клипове ще разполагате с повече възможности. Така например, ако харесате препоръчан клип, който не искате да стартирате сега ще има как да включите звука. Досега това не беше възможно. Предвидена е и опцията да превъртате напред и назад в превюто на видео, което също може да е доста полезно. За целта трябва да придвиждате слайдера в долната част, съобщава AndroidHeadlines.     Горепосочените подобрения са част от YouTube 16.46.37 версията за устройства с Android. Потърсете приложението в Google Play, кликнете "What's New" и скролнете до долната част. Ако ъпдейта е наличен ще може да го инсталирате. В случайн, че актуализацията не е налична ще трябва да изчакате, тъй като Google поетапно ъпдейтват съвместимите устройства. Скоро се очаква YouTube да предложи промени в дизайна, които са вдъхновени от Material You дизайнерския език. Много приложения на Google вече бяха актуализирани с обновения UI интерфейс.   Oще от Digital: Можем да превеждаме коментарите в YouTube на повече от 100 езика
Patreon
Patreon създава собствена видео платформа, за да конкурира YouTube и Vimeo
Patreon създава собствена видео платформа, за да конкурира YouTube и Vimeo
Patreon е популярна платформа, която позволява да монетизираме своето съдържание в интернет. Услугата предлага разнообразни начини за свързане с фенове и последователи, като основният фокус е генерирането на приходи. Хората, които плащат за любимите си автори ще имат достъп до екслузивни публикации, видео материали и друго съдърание. Главният изпълнителен директор на Patreon, Джак Конте разкри подробности за следващият иновативен проект, над който компанията работи усилено. Това е платформа за видео хостинг, която ще позволи на Patreon да бъде по-конкурентна на Vimeo и YouTube. Шефът на Patreon обърна внимание на изграждането на хоризонтална архитектура за всеки един автор, независимо от общността, на която предлага своето съдържание. Това е сериозна възможнсот за развитие на бизнеса и респективно за генериране на повече приходи.       Още от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 януари в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 януари в digital.bg (Видео)
Мicrosoft официално потвърдиха намеренията си да придобият популярното геймърско студио Activizion Blizzard. 
технологични новини
Най-интересните теми в digital.bg от 14 януари (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 14 януари (Видео)
Fortnite e популярна игра в жанра Battle Royale, която има милиони активни потребители всеки ден.
видео
Кое е първото видео с 10 млрд. гледания в YouTube
Кое е първото видео с 10 млрд. гледания в YouTube
Разнообразната колекция от съдържание в YouTube обещава дълги часове забавление за потребителите. Най-голямата видео платформа в уеб пространството предлага множество музикални клипоев, интеревюта, забавни клипове и дори документални поредици. Има определено съдържание, което генерира по-висок интерс, като малцина видео клипове са преминали границата от няколко милиарда гледания. Преди няколко години в голям хит се превърна парчето "Gangam Style" на корееца Psy. Сега вниманието ни е привлечено от още по-впечатляващ рекорд. Вече има видео, което гледано повече от 10 млрд. пъти в YouTube, което го превръща в единственият клип с подобна гледаемост. Въпросното видео е "Baby Shark" и е публикувано от Pinkfong в средата на 2016г., информира TechSpot.     Закачливата песен за деца предлага и интересен танц, който също допринася за успеха на този клип. Още в края на 2018г. са регистрирани над 2 милиарда гледания, като още 24 месеца са необходими да се премине границата от 7 млрд. гледания. Популярността на "Baby Shark" изглежда не спира, като видеото вече има 10 млрд. посещения в YouTube.  Pinkfong е бранд за дестки развлечения на южнокорейската компания SmartStudy. Moже да ви прозвучи странно но 6 от 10-те най-гледани клипа във видео услугата са предназначени за деца.   Oще от Digital: Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете  
YouTube
Kога е стартирал YouTube и кое е първото видео в платформата
Kога е стартирал YouTube и кое е първото видео в платформата
YouTube е най-популярната видео платформа в интернет, но трябваше да извърви сериозен път от премиерата си досега. Историята на услугата първоначално не предполага колосалният успех, който има в модерния свят. Вероятно не знаете, но основаването на YouTube датира от 14 февруари 2005г. Този ден не е избран случайно, тъй като първоначалната идея на създателите Стив Чен, Чад Хърли и Джауед Карим предвижда видео услугата да бъде онлайн платформа за запознанства. Всъщност тримата основатели на YouTube работят заедно в PayPal преди компанията да бъде придобита от eBay. Първоначално се свързват с жени в Craiglist карайки ги да се заснемат в клипове срещу възнаграждение от $100. Идеята не намира успешна реализация, тъй като не получават достатъчно видео материали, за да изпълнят своите планове.     Все пак това води до началото на видео услугата във вида, който я познаваме днес. Първата публична бета на платформата е пусната през май 2005г. Разликата е, че вече се приемат всички клипове, което допринася за разнообразното съдържание. Футболната звезда Роналдиньо е собственик на първия профил с над 1 милиона посещения. Премиерата на пълната версия е през декември 2005г., когато всеки ден се гледат около 8 млн. видео клипа. Според данните само шест месеца по-късно се качват над 65 хил. материала ежедневно, съобщава HowToGeek.     Първото видеo публикувано в YouTube е озаглавено "Me at the zoo" и е качено на 23 април 2005г. от съоснователя на услугата. Джаред Карим. Целият клип е с дължина от 20 секунди и не е нищо особено, в контекста на модерната видео продукция. В момента видеото е гледано над 218 млн. пъти и е единственото съдържание в неговия профил. В заключение ще допълним, че Google купуват YouTube за $1.65 млрд. през ноември 2006г.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
YouTube
Google ще улеснява гледането на видео клипове от YouTube на телевизорa
Google ще улеснява гледането на видео клипове от YouTube на телевизорa
Любимите клипове и плейлисти със видео съдържание в YouTube могат да се гледат на всички устройства, които използваме. Това важи не само за смартфоните и десктопите, но също и за смарт телевизорите. Големите им екрани ги правят особено подходящи за достъп до предпочитаните музикални клипове, интервюта, документални филми и др. Официалното приложение на YouTube постоянно получава ъпдейти, с които се подобряват неговите възможности за различните софтуерни платформи. Така например Google решиха да добавят "Loop" бутон към видео плейъра в уеб версията на YouTube. Потребителите могат да го използват още от лятото,     Факт е, че не всички гледат видео в браузърите и изглежда, че Google се съобразяват със специфичните предпочитания на своите клиенти.  От AndroidPolice информират, че вече се разпространява ъпдейт, който добавя "Repeat" бутон в приложениeто на YouTube за телевизорите. Някои потребители вече имат достъп до новата функционалност. Ако често стартирате дълги музикални миксове, докато работите вероятно опцията за повторение на съдържанието от повече устройства може да ви бъде полезна. Можем да очакваме в кратки срокове повече хора да имат достъп до "Repeat" бутона в приложението.   Още от Digital: Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете
YouTube
Как да блокирате канали в YouTube, за да не се показват във вашия профил
Как да блокирате канали в YouTube, за да не се показват във вашия профил
YouTube е чудесна платформа за откриване на атрактивно съдържание. Алгоритмите на Google постоянно препоръчват какви нови неща да гледаме в своите профили. Разполагаме с множество възможности да подобрим качеството на клиповете, които виждаме в YouTube акаунтите. Един от най-директните методи е да блокирате видеото от канали, които не харесвате. По този начин съдържанието ще изчезне от началния екран, включително и от клиповете препоръчвани от YouTube. Има различни причини да искате да спрете да виждате определен канал. Добрата новина е, че са нужни само няколко кликвания в менюто. Ето как да блокирате профил и да не виждате неговото съдържание, съобщава MakeUseOf:     Как да блокирате канал в YouTube   1. Oтворете началната страница на YouTube. 2. Изберете видео от канал, който искате да блокирате. 3. Ако използвате десктоп версията поставете курсора на мишката върху видеото. 4. Натиснете трите вертикално разположени точки. 5. Кликнете "Don't recommend channel". 6.  Опцията "Undo" позволява да отмените блокирането.   Как да отблокирате канал в YouTube   1. Отворете Google My Activity страницата на своя профил. 2. Изберете от лявото меню "Other Google Activity". 3. Oт раздела "YouTube Not Interested feedback" кликнете "Delete". 4. Направете го още веднъж, за да потвърдите промените.   Moдифицирането на алгоритмите, с които YouTube препоръчва съдържание е сложен процес. Ако не сте доволни от съдържанието на някои канали можете да следвате гореизброените стъпки и да спрете клиповете от него. Така ще подобрите качеството на видео материалите, които виждате в своя профил.   Още от Digital: Можем да превеждаме коментарите в YouTube на повече от 100 езика
YouTube
Защо авторите на съдържание в YouTube използват стари видеокамери
Защо авторите на съдържание в YouTube използват стари видеокамери
Заснемането на видео и споделянето в приложения и социални мрежи е максимално лесен и удобен процес. Популярността на мобилните устройства вече премахна нуждата да имаме допълнително оборудване, с което да правим качествени клипове. Смартфонтие са напълно достатъчни да бъдете креативни, независимо къде се намирате за много хора. Авторите на съдържание и инфлуенсърите днес имат достъп до технологии, които не бяха налични преди години. Стриймването на видео с 4K резолюция се поддържа от все повече устройства и разширява значително възможностите на потребителите да привличат аудитория. YouTube е най-популярната видео услуга в интернет, която е предпочитана дестинация за влогърите. Напоследък се забелязва интересен тренд, който им позволява да създадат клипове, които изглеждат по-различно. За да подсилят този ефект все повече автори на видео в YouTube използват стари видео камери, които бяха популярни в миналото в записа на своето съдържание.     Една от най-популярните личности в платформата, чието име е свързано със задаването на нови тенденции е Еmma Chamberlain с повече от 11 млн. последователи. Още през август бяха публикувани първите клипове, заснети от Sony CX405 Handycam, информира Mashable. Автентичната визия от видео камерите предизвикат интересен ефект за модерния зрител и в доста случаи носталгия по миналото. Комбинацията от тези фактори увеличава броя на потребителите, които снимат себе си със стари камери, за да бъдат атрактивни в YouTube. Ретро визията на Sony CX405 и други подобни устройства постепенно се утвърждава като голям тренд в YouTube, но също така обхваща и други приложения, като TikTok.   Още от Digital: Можем да превеждаме коментарите в YouTube на повече от 100 езика
YouTube
Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете
Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете
YouTube е платформа с голям за развитието на модерното интернет общество. От години видео услугата е един от най-посещаваните сайтове онлайн. Това не е случайно, заради впечатляващото количество съдържание, което можем да гледаме и слушаме в своите профили. Възможностите за забавление в YouTube са многобройни и дори включват излъчвания на живо. Всеки потребител е запознат с интерфейса и колекцията от клипове, интервюта, документални поредици и други видео формати, които са налични в услугата. Google също така акцентират все повече върху социалните елементи на YouTube, с които опитва да подобри връзката между авторите и последователите им. По този начин компанията ни кара да прекарваме повече време в своите профили. Системата за рейтинги е един от основните методи за категоризиране на популярните видео клипове в услугата. Ако използвате често своя профил вероятно ще искате да научите за любопитна промяна, която предстои в YouTube.     Официален блог пост на Google ни информира, че вече няма да виждаме броя на нехаресванията, които генерират клиповете ни. Вместо това ще се показват единствено положителните рейтинги. Имайте предвид, че Dislike бутона няма да изчезне и ще продължи да е част от YouTube. Това означава, че ще може да продължите да нехаресвате съдържание. Другите потребители, обаче няма да виждат бройката негативни рейтинги. Тези данни ще бъдат налични единствено за авторите на съдържание и инфлуенсърите в YouTube. Един от мотивите зад решението е, че има много случаи, в които големи групи от хора умишлено използват "Dislike" бутона на определени видео клипове. Подобни действия и целенасочени кампании за дискредитиране на съдържание противоречат на принципите на YouTube. Компанията от месеци експерименита с различни възможности, които могат да се справят с този проблем, включително и спиране на показването на броя на нехаресвания за публичните профили.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
DMCA.com Protection Status