Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
367 резултата за youtube
YouTube
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube е услуга, която експериментира постоянно с нови функции, но често премахва опции, които не се радват на голяма популярност сред потребителите. Постигането на оптималния баланс е едно от големите предизвикателства, пред което са изправени от Google. Само преди дни ви информирахме, че за новия конкурент на TikTok, който се казва YouTube Stories.  Желанието на компанията да прекарваме повече време в профилите, обаче е свързано и с премахването на някои функции свързани с управлението на плейлистите. Google планират да спрат опцията за видео бележки и автоматично добавяне, както и да премахнат бутона за изтриване на дублирани клипове. Информацията е публикувана в YouTube Help Center страницата на услугата.     Потребителите на YouTube няма да имат достъп до тези функционалности от 8 октомври, съобщава AndroidPolice. Другите промени, които влизат в сила на тази дата включват премахване на функцията за автоматично добавяне на клипове в плейлисти и създаването на видео бележки към тях. Причината за спирането на функциите е липсата на достатъчен интерес сред потребителите и опитите на Google да опростят интерфейса на приложението.   Oще от Digitai: Как да настроим Youtube и други популярни приложения да превъртат клиповете с 10 секунди напред или назад
технологични новини
 Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Разпространението на коронавируса промени доста ежедневни навици и накара все повече хора да използват софтуер за видеоразговори. Това е само един от примерите, с които технологиите позволяват да бъдем креативни, дори в социална изолация.    1. Три смартфона под 150 лв. подходящи за ученици Старта на учебната година е подходяща възможност за покупката на смартфон не само заради изгодните предложения на производителите, но и с оглед все по-достъпната им цена. Може да ви прозвучи странно, но дори с бюджет от 150 лв. може да откриете атрактивни предложения с...
YouTube
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
Aвторите на съдържание разполагат с разнообразни възможности за избор на подходяща платформа, в която да ъплоуднат своите видео творения. YouTube е една от най-популярните услуги в интернет и закономерно предизвиква голям интерес сред хората, които стриймват на живо и инфлуенсърите.  Google активно работят за добавяне на нови функционалности, за да улеснят още повече авторите в създаването, редактирането и промотирането на съдържанието им в YouTube. Колкото по-лесно можем да качваме, откриваме и гледаме видео, толкова по-активни ще бъдем в профилите си.  Софтуерните инженери на компанията вече тестват няколко нови инструменти, които засега са достъпни за ограничен брой потребители. Подобни промени не са случайност, а редовна практика на Google, с която искат да превърнат в YouTube най-предпочитаната платформа за авторите на видео съдържание. Една от идеите, над които се работи е да се промени визията и локацията на бутона за качване на мултимедия от устройствата с Android, информира AndroidPolice.     Oбратната връзка с потребителите разкрива на Google, че много хора намират за объркващо настоящото местоположение на този важен компонент от интерфейса на YouTube. Именно това е причината да се тестват алтернативни локации, на които да бъде разположен бутона за ъплоуд.  Google искат едновременно да го направят максимално видим, но също да улеснят натискането му с една ръка от смартфоните. Оказва се, че най-подходящата позиция е в центъра на лентата за навигация в долната част на интерфейса на YouTube за Android.  Добавянето на икона за качване на видео в тази секция означава, че иконата за нотификации вече е позиционирана в горната част. Така замества настоящата позиция на "Upload" бутона и вече няма да бъде в долната част. Дисплеите на мобилните устройства имат ограничени размери и Google искат да се възползват максимално от наличното пространство.  Актуализацията вероятно скоро ще е достъпна за всички потребители.    Oще от Digital: 5 нестандартни начина, по които може да гледате YouTube
TikTok
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Хакерите са доста активни и дори най-популярните приложения не са напълно защитени от потенциални кибератаки. Онлайн активността и времето прекарано пред тъчскрийна поставя редица въпроси свързани със сигурността на личните данни. Полезни съвети като използването на уникална парола за всеки акаунт, изтеглянето на легитимен софтуер са малки стъпки, с които може да си спестите огромни проблеми.  Личната информация, която споделяме в социални мрежи и онлайн платформи също така е достъпна за тракери и рекламен софтуер, които са водещ източник на приходи за компании като Google и Facebook. Именно това е причината подобни услуги да са безплатни за използване, тъй като печалбата се реализира от количеството информация, което споделяме в профилите си.  Social Data е името на компания, която си партнира с големи маркетинг партньори и инфлуенсъри в интернет, които сега публикуваха в интернет личната информация за над 235 млн. потребители на популярни приложения като YouTube, Instagram и TikTok.     Информацията за базата данни бе публикувана от експерти по сигурността на Comparitech, които твърдят, че не е предпазена дори с парола. Това означава, че всеки потребител с достъп до интернет би могъл да отвори информацията без да се изисква допълнителен метод за верификация.  Изтеклите данни включват потребителски имена, информация за профила, снимки, статистики за активността и др. Компанията Social Data твърди, че използват т.нар. "Web-Scraping", който представлява автоматизирана система за извличане на данни от публични профили. Въпреки факта, че данните не са хакнати подобни действия нарушават правилата за използване на Instagram, YouTube и TikTok.  Експертите на Comparitech откриват три различни копия на базата данни в интернет, което означава, че външни лица вече са имали достъп до информацията. Все още няма конкретни данни колко време информацията е била активна в интернет. но в нея се съдържат детайли за 192.3 млн. профила в Instagram, 42.1 млн. в TikTok и 3.9 млн. в YouTube.   Oще от Digital: 8 лесни начина да подобрите сигурността си в Интернет
YouTube
Какво ще представлява Upload бутона в YouTube за Android
Какво ще представлява Upload бутона в YouTube за Android
YouTube е ключов елемент от бизнес стратегията на компанията. Google постоянно експериментират как да персонализират още по-добре услугата към всеки потребител. Минималистичният дизайн е друг важен приоритет за компанията, който допълнително улеснява работата ни с профилите.  Най-популярната видео услуга в интернет скоро ще ни предложи още една интересна промяна, която цели да ни накара да качваме още повече съдържание. Oт Google смятат, че настоящата позиция на бутона за ъплоуд на видео създава объркване сред някои потребители.  Това е причината компанията да промени локацията на “Upload” бутона, за да го направи по-видим и удобен за натискане. Вече се тества разполагането на този елемент в центъра на лентата за навигация в мобилното приложение на YouTube за устройствата с Android. За да го натиснете трябва да изберете “+” символа в долната част на интерфейса в мобилната версия на YouTube, съобщава AndroidPolice.     Потребителите ще продължат да имат достъп до секцията с абонаментите, тъй като "Subscriptions" бутона ще бъде позициониран в дясно от новия "Upload" бутон. В същото време секцията за уведомления вече ще е в горната част, където досега намирахме бутона за ълоуд.  Освен разположението няма друга промяна в начина, по който функционират тези табове в YouTube за смартфоните с Android.  На този етап тестовете на компанията са ограничени до малък брой хора, които с обратна връзка ще позволят на Google да оптимизират функцията за всички профили. Ако всичко върви по план вероятно до няколко седмици ще видим актуализирания бутон за Upload в YouTube за Android.  Засега не се планира оптимизация за устройствата с iOS. Малките екрани на мобилните устройства изискват да се използва пълноценно наличното пространство. Новата локация на Upload бутона ще стимулира качването на повече съдържание и също така ще в синхрон с уеб версията на YouTube, която предлага сходен дизайн.    Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на YouTube за Android и iOS
Google
Стив Возняк съди Google заради измама с биткойни в YouTube
Стив Возняк съди Google заради измама с биткойни в YouTube
Стив Возняк е съосновател на Apple и един от най-атрактивните личности в Силиконовата долина. Той вече не работи в компанията, но активно следи какво се случва в света на технологиите. Сега разбираме, че Стив Возняк официално е заведен дело срещу YouTube. Самият иск е входиран във Върховния съд на Калифорния, като обвинението е свързано с биткойн измами. Проблемът е, че потребители използват неправомерно именно на Стив Возняк, докато провеждат онлайн промоция на битойкони. Това се случва в YouTube и досега не са предприети никакви действия от Google, за да се прекрати разпространението на това съдържание.  Стив Возняк е ядосан, че името и репутацията му се използват за такива цели и това го е накарало да потърси правата си в съда. В конкретният случай измамниците твърдят, че ако пратите сума в биткойни на даден адрес съоснователя на Apple след това ще ви преведе двойно повече във виртуалната валута, съобщава TheVerge.     Мнението на Стив Возняк е, че най-популярната видео платформа постоянно предлага поток от клипове със съмнителна легитимност. Често можете да попаднете на подобни промоции, които използват имената на известни хора, за да подмамят потребители. Документите свързани с делото са придружени от скрийншоти, които показват как Стив Возняк е готов да предостави 5000 или 10 000 биткойни на всеки, който се включи във фалшивата кампания. Според него поне още 17 популярни личности се използват по същия начин, като YouTube умишлено не прави нищо и оставя видео клиповете да генерират трафик. Стив Возняк твърди, че и други хора са се свързали с Google искайки компанията да изтегли въпросните клипове, но са получили уклончив или негативен отговор. Хакери използват идентични тактики и в Twitter, където вече компрометираха акаунтите на редица популярни имена, като Барак Обама, Илон Мъск, Бил Гейтс, Майкъл Блумбърг и др., разпространявайки същите съобщения.   Oще от Digital: Защо не трябва да използваме Facebook, според съоснователя на Apple
YouTube
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която предлага разнообразно съдържание в огромен брой категории и все повече клипове с виртуална реалност. Google неслучайно са разработили интерфейса на услугата по такъв начин, че да е максимално удобен независимо от какво устройство гледате.  Преобладаващата част от трафика идва от смартфоните, но е факт, че броя на хората, които се забавляват с YouTube от смарт телевизорите постоянно се увеличава. Компанията е изключително доволна от подобни трендове, тъй като по-големите им екрани са още по-подходящи за показване на реклами, които са ключови за бизнеса им.  Със сигурност и за крайния потребител е доста по-удобно да гледа любимото си съдържание на телевизора. Разпространението на коронавируса и домашната изолация за милиони хора допълнително задълбочава тези трендове. Google също сега се похвалиха, че всички тези процеси са довели до драстично увеличения на броя на потребителите, които в YouTube от телевизорите всеки месец от началото на годината досега, съобщава Engadget.     Според официалните данни на компанията повече от 100 млн. потребители гледат на YouTube от телевизора месечно. Успоредно с това се забелязва още и тенденцията да прекарват повече време в забавление с любимото си съдържание или средно с около 80%, спрямо същите показатели преди година.  Повече от 250% е ръста при съдържанието, което се стриймва и се гледа на живо във видео платформата, в сравнени със 2019г. С оглед на тези цифри е съвсем логично Google да увеличават бюджета за продуциране и създаване на оригинално съдържание в YouTube.  Това означава, че в следващите месеци ще виждаме още повече клипове, документални филми и онлайн предавания, които са финансирани от компанията. Добър пример е 'Ultimate Home Championship", което представлява виртуално шоу, който ще се води от звездата на NBA, Стивън Къри. Подобни инвестиции ще трябва да гарантират, че YouTube най-подходящата услуга за гледане на видео, без значение дали използвате смартфона или големия екран на телевизора във всекидневната.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха всеки видеоклип безкрайно споделян и хората нямаха нужда от сложен софтуер, за да направят видео клип или да го публикуват. Към август 2005 година на сайта са качени близо 15 000 видеоклипа, а YouTube отчита средно 10 милиона гледания на страница на ден. Някои от ранните служители на YouTube разказват как през годините след неуверения старт, сайтът се превръща в поле за битки за пари и слава, как поставя основата на TikTokker-ите и как влиятелни лица през 2020 година го използват, за да имат печеливша кариера. „Ако можехме по някакъв начин да увековечим това“ Някои от най-ранните потребители на YouTube са комици, които използват платформата за изграждане на публика. Тоби Търнър, известен като „Tobuscus“, искал по-голяма аудитория за скечовете си. Ето какво споделя той: „Всички бяха щастливи, че са част от тази революция. Имаше хора, които бяха изключително въодушевени да създадат каквото и да било. Хора, на които беше дадена камера, а те не знаеха какво да правят с нея. Казах си, че трябва да успеем по някакъв начин да обезсмъртим това чувство.“ А ето какво споделя GloZell Green: „Качеството не беше добро, но съдържанието на видеоклиповете беше. Нямаше тенденции. Всеки създаваше тенденциите. Никой не беше плувал във вана, пълна със зърнени храни, преди да го направя аз.“ Покрай някои от по-странните видеоклипове, зрителите можеха да намерят и такива, в които тийнейджъри оголват душите си, сякаш пишат дневник. Нямаше къде другаде да намерите такова нещо. Създателите на един от ранните канали се възползват от „чувството за безгранична възможност“ по начин, който никой друг още не го е правил. Каналът „Lonelygirl15“ се появява през април 2006 година и привлича последователи благодарение на 16-годишната Бри, която разказва за живота си под формата на видео блог. В продължение на четири месеца милиони зрители се влюбват в Lonelygirl15 и той става най-гледаният YouTube канал през ноември 2006 година. Той остава на първото място повече от 200 дни, но впоследствие се оказва, че цялата работа е фалшива, тъй като Lonelygirl15 е проект на двама амбициозни режисьори. Меш Флиндърс, един от създателите, споделя: „Да, имахме чувството, че вършим пакост. Но това нямаше да нарани никого, беше просто забавление. Тогава живеехме в един много по-различен, по-наивен и доверчив свят.“ Зараждането на вирусното споделяне През 2006 година Джудсън Лайпли качва своята версия за историята на танца, разказана в 6-минутно видео, озаглавено „Evolution of Dance“. Когато видеото достига 30 000 гледания, Лайпли си мислил, че това може да му помогне да направи концерт. При 250 000 гледания входящата му поща започнала да се залива с имейли от приятели, които видяха видеоклипа му, споделен онлайн. При половин милион гледания той получил гласова поща от YouTube. „Evolution of Dance“ става първият видеоклип в YouTube, който достига 100 милиона гледания. За него Стив Чен казва, че най-добре „определя вирусното споделя на видео“. Реклама на Nike с участието на бразилската футболна звезда Роналдиньо пък е първото видео, което събира 1 милион гледания в YouTube. Nike качват това видео под псевдонима „JoeB“, все едно това е някой потребител на YouTube, а не известната в цял свят компания. „За нула време, това двуминутно видео регистрира повече трафик, отколкото бяхме виждали до сега", казва Чен. „Това всъщност ни накара да отидем до Орегон, за да посетим централата на Nike. Спомням си, че ходех през офиса им, говорейки за потенциала на YouTube.“ Роналдиньо показа, че видеоклиповете в YouTube имат потенциал да привлекат не само голяма аудитория, но и големи марки и по-голяма възможност да спечелят пари. YouTube отваря възможност за печелене на пари През 2007 година YouTube стартира своята Партньорска програма, която има за цел да даде възможност на създателите на видеоклиповете да печелят пари. Много от създателите на видеоклипове признават, че това е причинило забележима промяна в съдържанието и общността. „В много отношения Програмата насърчаваше хората да правят добро съдържание, по-добро съдържание, да поемат риска да харчат повече пари и да вложат повече време и енергия в този занаят“, казва Антъни Падила, един от първоначалните членове на комедийното дуо Smosh. Мелоди Боуи, популярен ранен влогър, известен като „Bowiechick“, признава за тревожността си около създаването на всеки свой клип. Тя казва, че често сравнявала себе си с други по-популярни създатели и се опитвала да се съсредоточи повече върху създаването на съдържание, което YouTube ще може да реализира. "За съжаление не мисля, че ми беше на сърцето да печеля пари от това", казва Боуи. "За мен винаги целта е била документирането на моя живот. Не е бил животът ми." Самият YouTube продължи да дава приоритет на създателите, които превръщат платформата в своя кариера. Тези, които пускаха видеоклипове често - а по-късно и тези, които произвеждаха по-дълги видеоклипове - бяха награждавани. „Всяко хоби, което превърнете в работа, вече не е забавно хоби.“, казва Брайъни Матюс, една от ранните звезди на YouTube от Великобритания, известна като „Paperlillies“. След 15 години По случай 15-годишнината на YouTube, Петър Шуков, собственик на канал, казва: „Нищо не се е променило. YouTube все още е без съмнение, най-доброто място за пускане на независимо съдържание. YouTube свързва създателите на съдържание със зрителите на съдържанието по-добре от всеки друг.“ Днес децата се стремят да станат звезда в YouTube, а ранните създатели се мъчеха да обяснят на приятелите и семейството си защо прекарват толкова много време за запис на видеоклипове, които после качват в интернет. Създателите казват, че са били обвързани от страст и любов към занаята създаване на онлайн видео. Джъстин Езарик, известна онлайн като iJustine, признава че платформата ѝ помага да открие момичета, обичащи видеоигрите и обсебени от технологиите. Според нея без  YouTube тя нямало как да се свърже с тях от своя малък град в Пенсилвания. Ранните YouTuber-и дори организирали еднократни събития в градове като Сан Франциско и Ню Йорк, където можели да се срещнат с феновете си. А днес влиятелни хора използват платформата, за да изграждат свои общности и да разширяват влиянието си. Според GloZell нещата в ранните години на YouTube са били много различни: „Ние бяхме добросъвестни. Никой не знаеше какво правим, но въпреки това имахме своите последователи, които ни обичаха без да се интересуват от това какви са политическите ни възгледи, колко сме дебели, дали сме черни или бели, колко сме високи. Аудиторията в YouTube, винаги ни е обичала и разбирала. Хората идваха и си отиваха, но винаги са имали любов към интернет.“   Вижте YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете    
Google Kids Space
Какво представлява функцията Google Kids Space
Какво представлява функцията Google Kids Space
Стартирането на любим филм или телевизионно шоу обикновено изисква няколко кликвания или въвеждане на логина за услуги като Netflix. Toва е изключително полезно, тъй като позволява да гледаме любимото съдържание без значение къде се намираме. Много по-различна е ситуацията с по-малките потребители, тъй като откриването на подходящо забавления за тях в интернет може да се окаже доста по-трудна задача. Все пак Google полагат много усилия и предлагат специална версия на YouTube за деца, където има специално подбрано съдържание за тази възрастова категория. Това важи и за онлайн магазина с приложения, където има допълнителна секция, от която родителите да изберат подходящи съдържание за устройствата на своите деца. Световната пандемия от коронавирус накара Google да бъдат по-активни в насърчаването на учениците да четат достатъчно и да използват дигитални средства за обучение. Сега разбираме за следващия проект на компанията, който е предназначен да задоволи по атрактивен начин любопитството на децата, съобщава AndroidCentral.     Софтуерните инженери на Google са разработили нова функционалност с името Kids Space, която е създадена да се превърне в алтернатива на началния екран на Android. Идеята е децата да отключат устройството и да виждат специална селекция от приложения, игри и друго атрактивно съдържание.  Четири различни секции в Google Kids Space ще забавляват децата и това са "Play", "Read", "Watch" и "Make". Всеки раздел ще предлага подбрани игри, книги, комикси и видео клипове. Децата ще разполагат с опцията да изберат аватар и допълнително да персонализират нещата, които виждат в Kids Space. Родителите ще могат да използват Family Link, за да следят какво правят децата им. Tрябва да отбележим също, че Google Kids Space е оптимизирана за таблети и първоначално ще бъде достъпна за бюджетния Lenovo M10 HD. С течение на времето Google вероятно ще увеличат броя на съвместими устройства, за да позволят на повече хора да тестват Kids Space.   Още от Digital: Най-добрите образователни приложения за деца
YouTube Shots
YouTube Shots ще е конкурент на TikTok
YouTube Shots ще е конкурент на TikTok
YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите. Освен традиционните музикални клипове, интервюта и документални филми можете да откриете атрактивно съдържание в редица категории и жанрове. Най-популярната видео услуга в интернет постоянно стимулира авторите да бъдат още по-креативни и да ъплоудват още по-качествени клипове в YouTube.  През последните месеци голяма популярност предизвика формата за споделяне на кратко видео с продължителност 15 секунди, който бе въведен от TikTok. Невероятният успех на приложението и факта, че премина над 2 млрд. инсталации за водещите платформи няма как да останат незабелязани от Google.  Компанията вече е готова с нова функционалност, която се казва YouTube Shorts и представлява формат за създаване, редактиране и ъплоудване на кратки видео клипове в профилите ни. На този етап YouTube Shorts все още е в бета фаза на разработка, но Google се надяват в обратна връзка със своите потребители да извлекат пълния потенциал от възможността за качване на 15-секундни клипове в YouTube.      Компанията е обърнала специално внимание на разнообразието от инструменти, с които всеки собственик на смартфон може лесно  бързо да създава качествено съдържание, когато е в движение. Google обещават "Multi-Segment Camera" функционалност с опция за сливане на няколко различни клипа. за контрол на скоростта и др. Потребителите ще имат достъп до разнообразна колекция от музикално съдържание и да споделят бързо своите клипове в YouTube. От Google се надяват да изграят мащабна общност от автори и фенове по цял свят, който да популяризиран новия формат за качване на 15-секундни клипове в услугата. Алгоритмите на Google ще улесняват откриването на съдържание в YouTube Shorts, като на началната страница ще бъде добавена секция с достъп до късометражните клипове. Повече от 2 млрд. души гледат всеки месец видео в своите профили, което е сериозна бизнес възможност за монетизиране на видео съдържанието в YouTube Shorts. Времето ще покаже дали интеграцията на тази функция ще оправдае очакванията и ще се превърне в хит сред потребителите.   Oще от Digital: Как да настроим Youtube и други популярни приложения да превъртат клиповете с 10 секунди напред или назад
YouTube
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
Разпространението на коронавируса изправи пред неочаквани затруднения големите технологични компании. Google например се сблъскаха с голямо предизвикателство да извършват мониторинг на съдържанието, като идентифицират и премахват неподходящи видео клипове от услугата. Мерките за социална изолация също така редуцират и броя на служители, които работят в отдела за качеството на съдържание в YouTube. Вместо това Google използват автоматизирани системи, които следят и блокират съдържание, което не отговаря на условията и високите стандарти на най-популярната видео услуга в интернет. Компанията публикува традиционния си доклад, от който разбираме, че през второто тримесечие на годината системите на YouTube са блокирали 11.4 млн. видео клипа.  Преобладаващата част от съдържанието или 10.85 млн. материала са изтрити от автоматизирания софтуер на Google. Намаляването на капацитета на реалната работна сила, обаче не се е отразило съществено на ефективността на YouTube, тъй като aлгоритмите за автоматизация са оперирали на още по-високи обороти от обикновено, за да се справят с трафика.     Официалните данни потвърждават, че филтрите на YouTube са премахнали два пъти повече видео клипове, в сравнение с отчетените стойности през първото тримесечие на годината. Специален акцент за Google са децата и тийнейджърите, които често са обект на масирани кампании, съдържащи обидни чатове и неподходящи видео кадри.  Алгоритмите на YouTube са блокирали 3.8 млн. клипа с подобно съдържание, като втората най-голяма категория са рекламните измами. Повече от 1.7 млн. видео файла са изтрити заради наличие на сексуално съдържание, като над 1.2 млн. са премахнати заради сцени на насилие и 900 хил. за обиди на етническа и религиозна основа.  Неправителствени организации са регистрирали 2220 от заявките, а ексклузивните молби на държавни агенции са отчетени в 25 от случаите. Любопитен факт е, че 382 хил. от видео материалите са докладвани от реални потребители на YouTube. Oт Google също така твърдят, че три четвърти от съдържанието е изтрито преди да бъде гледано от над 10 души.   Oще от Digital:Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
5 нестандартни начина, по които може да гледате YouTube
5 нестандартни начина, по които може да гледате YouTube
Знаете ли, че е възможно да гледате видеоклипове в YouTube от други уебсайтове, без да ходите в YouTube? Можете да използвате алтернативни линкове, сайтове и приложения на YouTube, за да видите съдържанието на сайта, без изобщо да се насочвате към YouTube.com. Ето как според Make Use Of може да гледате видеоклипове в YouTube без YouTube. 1. Toоgles Toogles е с бърз и минималистичен интерфейс за YouTube. Главната страница предлага най-актуалните видеоклипове в различни категории, но можете също да търсите конкретни видеоклипове, които се зареждат почти моментално. Можете да използвате сайта, за да гледате видеоклипове в YouTube, които не са геоблокирани във вашия район. Няма коментари, няма препоръчани видеоклипове и няма други отвличащи вниманието елементи. Описанието и метаданните на видеоклипа се показват в панела отляво. Ако искате да видите свързаните видеоклипове, можете да кликнете върху раздела в горния ляв ъгъл. 2. ViewPure ViewPure е друг алтернативен начин за гледане на видеоклипове в YouTube. Освен всички отвличащи вниманието елементи, сайтът премахва и рекламите. Някои от другите страхотни функции на ViewPure включват персонализирани URL адреси и отметки. 3. VLC Вместо браузър можете да използвате специализирано приложение за видео плейър, което ще предава видеоклиповете директно чрез URL адрес. VLC е може би най-известният такъв плейър, но има много други видео плейъри за Android, iOS и десктопи, които осигуряват същата функционалност. Използването на VLC за гледане на YouTube е лесно. Трябва само да се уверите, че използвате пълната версия на видеоплейъра, а не съкратената версия на Microsoft Store. За да възпроизведете видеоклипа, отидете на Media –> Open Network Stream и поставете пълния  URL адрес в YouTube на клипа, който искате да гледате. Когато сте готови, натиснете бутона Play. 4. DF Tube DF Tube (съкратено от „Distraction Free Tube“) е разширение за браузъра Chrome, което ви позволява да подобрите оригиналния сайт на YouTube, вместо да предлага алтернативен URL адрес на YouTube. Инструментът ви позволява да скриете емисията на YouTube, да скриете „Свързани видеоклипове“, които се появяват в края на видеоклипа, който гледате в момента, да скриете страничната лента, плейлисти, коментарите, лентата за абонаменти, чата, таба с тенденции и да деактивирате автоматичното стартиране на видеата. Можете дори да го използвате, за да деактивирате плейлисти. 5. Kodi Kodi е друг начин да гледате видеоклипове в YouTube без YouTube и извън браузъра си. За тези, които не знаят, Kodi е безплатен медиен плейър, който има добавки за безплатни филми, добавки за IPTV, добавки за новини на живо и разбира се за YouTube. Най-добрият добавка на Kodi за YouTube се нарича Plugin for YouTube.   Вижте как да търсим правилно в YouTube
YouTube Kids
YouTube Kids ще представят 100 безплатни филма за деца до края на август
YouTube Kids ще представят 100 безплатни филма за деца до края на август
Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването и премахването на неподходящо съдържание от най-популярната видео услуга. Компанията също така предлага специална секция за деца и следи внимателно какви клипове се ъплоудват в YouTube Kids.  Ситуацията със световната пандемия и факта, че милиони хора са принудени да стоят в домашна изолация превърне гледането на мултимедия и филми в предпочитано хоби за все повече потребители. YouTube искат да се превърнат в най-добрата платформа за гледане на видео, независимо от предпочитанията на аудиторията.  Следващият акцент за Google ще бъдат децата, като компанията иска да гарантира дълги часове на забавление на малчуганите и по-спокойни мигове на родителите им. За целта компанията стартира нова интересна инициатива, която ще продължи няколко седмици.  Всеки понеделник до края на август ще бъде представяно ново безплатно съдържание в YouTube Kids. Потребителите ще могат да го открият в "Shows" категорията на приложението, информира AndroidPolice.      Goоgle обещават разнообразно съдържание, което включва пълнометражни филми, образователни клипове и други специални видео материали за най-младата аудитория. Сред част от заглавията, които ще видим през следващите месеци в YouTube версията за деца са Tayo The Little Bus, Baby Shark and Pinkfong, The Wiggles, Masha And The Bear, Oggy & the Cockroaches, Paddington, Hair Lоve и др.  Специално внимание ще се обърне на образователните клипове като Elmo's Word News и популярните серии на BBC Studios, които се казват Hey Duggee. Oригинално съдържание от Spookiz и други подобни акаунти също ще станат част от кампанията.  Очакват ни още премиерата на Shook на Disney, както и нов филм продуциран от Wildbrain и южнокорейското студио Keyring Studios. Селекцията ще включва и няколко късометражни предложения, отличени с награди на различни фестивали. Единстесното, което трябва да направят родителите е да проверят всеки понеделник "Shows" секцията в YouTube KIds, за да забавляват максимално децата дори и в домашна изолация.       Oще от Digital: YouTube въвежда нови правила за видео съдържанието, което е подходящо за деца
YouTube
Най-добрите алтернативи на YouTube за Android и iOS
Най-добрите алтернативи на YouTube за Android и iOS
YouTube е основна платформа за стрийминг на видео и основен източник на информация за забавление за всяка възрастова група. Платформата е известна по целия свят и едва ли има потенциален конкурент на YouTube, който да може да предложи повече съдържание. Това е най-изтегленото и активно използвано приложение за Android и iOS съответно в Play Store и App Store. Приложението YouTube предлага всички необходими функции, но има някои ограничения, които карат хората да търсят алтернативи. За да улеснят търсенето на такива приложения от gizmochina са съставили списък с най-добрите алтернативи на YouTube, както за Android, така и за iOS устройства. YouTube Go YouTube Go е леката версия на стандартната версия на YouTube и изисква по-малко място, когато я инсталирате - под 25 MB и предлага някои полезни функции, ако сте на ограничен план за данни. YouTube Go позволява на потребителите да изберат резолюцията на видеото преди да го гледат или изтеглят за офлайн гледане. Приложението също така позволява лесно споделяне с приятели и семейство чрез Bluetooth или хотспот. Освен това пести батерията.  Друго предимство е простият и лесен за използване интерфейс, освен това, това е официално приложение за YouTube, достъпно в Play Store. Приложението не е достъпно за iOS. FlyTube FlyTube е доста полезна опция за пускане на YouTube видеа на устройства, които не поддържат Google Play services.  Приложението предлага друг начин за гледане на видеоклипове в YouTube чрез режим PiP (картина в картината). Докато сърфирате в други приложения на вашия смартфон, видеоклипът е винаги пред вас, без значение дали сърфирате в браузъра или играете игра. Потребителите могат лесно да настроят линкове към YouTube, които да се отварят в приложението FlyTube, за да получат възможности за персонализиране. Приложението не се хоства официално в Play Store, потребителите могат да го изтеглят от уебсайт на трета страна. ProTube Това е най-добрата алтернатива на YouTube за iOS, тъй като предлага безпроблемна синхронизация и някои други опции. Не е необходимо да влизате в YouTube за достъп до любимото си съдържание. ProTube принуждава видеоклиповете да се зареждат в избраната разделителна способност. Възможността за гледане в режим PiP е друго основно предимство на приложението ProTube. Потребителският интерфейс изглежда тромав, но ще свикнет елесно с него. Приложението е достъпно само за iOS устройства. YouTube Vanced YouTube Vanced е доста стара алтернатива на YouTube, предлагана с подобен потребителски интерфейс. YouTube Vanced е изградено на базата на кода на оригиналното приложение, но няма реклами. Приложението също поддържа PiP режим. Приложението може също така да възпроизвежда музика и видеоклипове във фонов режим, дори ако изключите дисплея на устройството, което е добре за батерията на устройството ви. NewPipe NewPipe е друга супер полезна алтернатива на YouTube, която предлага и поддръжка за Android TV и Android Box. Приложението е с приятен потребителски интерфейс, заема по-малко памет и пести батерията. NewPipe също ви позволява да се насладите на видеоклиповете или музиката, като ги пускате във фонов режим. NewPipe предлага стрийминг на съдържание в HD, FHD, 2K, 4K и 8K резолюция, без ограничение на честотната лента от YouTube.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. 1. Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха...
YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който всеки ден забавлява стотици милиони потребители. Алгоритмите на най-популярната видео платформа обработват внушителен брой заявки, за да ни информират и зареждат с положително настроение.  Разнобразното съдържание в YouTube също така изисква и предприемането на мерки за ограничаване на нецензурното и обидното съдържание в профилите. Колкото по-голяма е общността от потребителите, толкова повече задължения и отговорности има Google е разработката и еволюцията на YouTube.  Все повече хора си задават въпроса как точно работи услугата и какви усилия полага Google, за да предлагат най-доброто на милиони хора по цял свят. Компанията винаги е опитвала да бъде максимално прозрачна с потребителите и сега стартира нова инициатива, за да ни разкрие повече детайли за начина, по който е устроен и работи YouTube.  Информацията е разделена в много категории, които обхващат всеки един аспект от работата на YouTube и е достъпна от самостоятелен сайт с името "How YouTube Works".     Така например разбираме, че основен фактор при създаването и поддържането на платформата имат т.нар. "четири R-та" (Remove, Reduce, Raise Up и Reward). Първият елемент е свързан с премахването на съдържание, което нарушава правилата и общоприетите норми на YouTube.  Втората дума представлява ангажимента на Google да предотвратят разпространението на фалшиви новини и друга подвеждаща информация между профилите. Третият ключов фактор от стратегията е "Raise Up" и се изразява в активна комуникация и обратна връзка с властите.  Докладването на инциденти и блокирането на акаунти са само част от мерките, с които YouTube борят този проблем. Четвъртия компонент засяга различните програми за възнаграждение и стимулиране на легитимните профили и авторите на атрактивно съдържание.   В крайна сметка YouTube е внушителна общности от стотици милиони хора с различни интереси и предпочитания. Компанията има нелеката задача да предложи най-доброто на всеки от тях, като гарантира поверителността на личните данни и предлагането на качествено съдържание.    Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
DMCA.com Protection Status