Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
396 резултата за youtube
технологични продукта
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 март (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 март (Видео)
Началото на календарната година традиционно е труден период за технологичната индустрия. Потребителите не са особено активни, което се отразява на продажните на големите производители на смартфони. Не бива да забравяме и влиянието, което оказва на тези процеси празничния сезон през декември, когато много хора извършват покупка на нов хардуер.   1. Продажбите на смартфони ще отчетат 50% ръст през първото тримесечие на 2021г. Разпространението на коронавируса предизвика неочаквани проблеми във веригата за доставки и на свой ред промени стратегията на повечето...
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 22 февруари в digtal.bg
5 значими новини от технологичния свят на 22 февруари в digtal.bg
Google Chrome е бърз и предлага много разширения, с които може да персонализирате работата на браузъра. Интеграцията с другите услуги на Google също е важна причина за популярността на Chrome сред потребителите. Най-популярният браузър е критикуван заради консумацията на твърде много системни ресурси.   1. Google, разработва технология, която ще намали консумацията на RAM в Windows 10 и Android Това е неприятно, тъй като може да забави работата на уеб браузъра, но също и да изразходва батерията. Google постоянно работят над оптимизации, които да отстранят този...
YouTube
YouTube Applause e функция за директно монетизиране на авторите в YouTube
YouTube Applause e функция за директно монетизиране на авторите в YouTube
Споделянето на линкове в YouTube e най-разпространения метод за достъп до видео съдържание онлайн. Платформата на Google предлага внушителна колекция и всеки ден гледаме повече от 1 млрд. от клипа в профилите си. YouTube също така е предпочитана платформа за промотиране на оригинала продукция на независими автори по цял свят. Вече ви информирахме, че YouTube са платили над $30 млрд. през последните три години на авторите на съдържание. Собствениците на профили, които ъплоудват оригинално видео разполагат с различни инструменти да монетизират своите клипове. Google допълнително осигуряват финансиране на няколко програми, с които позволяват на авторите да генерират приходи. YouTube подготвят още една функция с името "Applause", с която потребителите могат директно да финансират любимите автори от самите клипове. Applause ще работи по същия начин, както SuperChats при излъчването на живо в YouTube. Когато купите аплодисмент на любим автора на видеото в неговия акаунт ще се покаже еднократна анимация с продължителност, съобразно размера на сумата, съобщава Somagnews.     Новата функция ще позволи да "аплодираме" създателите на съдържание с допълнителен "Alpplaud" бутон между стандартните икони за Like и Share". Потребителите ще виждат в долната част на екрана "Clap" бутона, с който по всяко време докато гледат могат да подпомогнат авторите със суми от $2, $5, $10 или $50. В горната част ще се визуализира анимация с аплаузи, като в секцията с коментари ще се генерира съобщения, че сте "аплодирали" съответния профил. Тестовете вече са стартирали и се очаква на по-късен етап от година всички потребителите да могат да се възползват от функцията. Taка Google ще премахнат ограничението, че SuperChats може да се използва единствено при излъчване на живо.   Oще от Digital: Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
Google Search
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google Search и YouTube продължават да генерират най-много приходи за компанията
Google е компанията, която се стреми да предлага разнообразни софтуерни решения за забавление, комуникация, работа с документи, навигация и др. Колкото по-активно използваме услугите им, толкова повече приходи може да генерира Google от таргетиране на реклами. Сложният бизнес модел продължава да бъде доста успешен за технологичният гигант. Финансовите резултати от последното тримесечие са добро потвърждение на казаното дотук. Конкретните данни показват, че Google са генерирали приходи в размер на $56.9 млрд. за четвъртото тримесечие на 2020г. Това е стабилен ръст от 23%, в сравнение с представянето година по-рано, когато Google обявиха приходи от $46.1 млрд. Главният финансов директор, Рут Порат определи Google Search и YouTube като най-сериозните фактори, допринесли за позитивните резултати на Google през октомври-декември 2020г. Дивизията Google Services генерира приходи от $52.9 млрд. за периода, следвана от Google Cloud с $3.8 млрд., както и $196 млн. от Other Bets бизнеса на компанията. Общите приходи на Alphabet за календарната 2020г. достигат до $182.5 млрд., съобщава Engadget.     Само през последното тримесечие на изминалата година "Google Search & Other" бизнеса на компанията може да се похвали с приходи от $31.9 млрд. В същото време YouTube допринася за финансовото състояние на компанията с допълнителни $6.9 млрд. Шефът на Google, Сундар Пичай обърна внимание на някои от последните продукти, сред които обновеното Google Pay приложения, допълнителните функции в Maps, финализиране на придобиването на Fitbit, както и партньорство между Android Auto и Ford. За в бъдеще приходите от Fitbit вече ще бъдат публикувани като част от Google One бизнеса на компанията, потвърди финансовия директор Рут Порат. Забелязват се два много важни тренда, а именно Live Video и Short Form Media. Според официалните данни над 250 млн. канала в YouTube са излъчвали на живи за първи път през изминалите месеци. Съдържанието в новия Shorts плейър отчита 3.5 млрд. гледания дневно. Аlphabet трябваше да се задоволят със спад в приходите през първите шест месеца на 2020г., но ситуацията се стабилизира през втората половина.   Още от Digital: Google тества функция за пазаруване директно от клиповете в YouTube
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 29 януари в digital.bg
Какво се случи в технологиите на 29 януари в digital.bg
Социалната изолация по време на пандемията е водеща причина да прекарваме повече време в домовете си, като се забавляваме с гледане на мултимедия, сърфиране в социалните мрежи и забавление с игри. Премиерата на Sony PlayStation 5  и Xbox One Series X допълнително превърнаха гейминга в хоби за милиони потребители по време на кризата с COVID-19.   1. Кои ще са безплатните игри в PlayStation Plus през февруари Собствениците на конзолите PlayStation също така могат всеки месец да получат достъп до няколко предварително избрани игри от Sony. От компанията сега...
YouTube
Вече можем да търсим с глас в уеб версията на YouTube
Вече можем да търсим с глас в уеб версията на YouTube
YouTube е предпочитана платформа за гледане на видео и слушане на музика от милиони потребители. Популярността на смартфоните кара все повече хора да се логват в своите профили от мобилните устройства. Този факт е добре известен на Google, които продължават по-активно да разработват и актуализират мобилните приложения на YouTube. Именно заради това по-често ставаме свидетели на промени в интерфейса на услугата за Android и iOS. Въпреки това компанията не се е отказала от поддръжката и на уеб версията на YouTube. Eдна от последните новости бе преместването на Autoplay контролерите в самия видео плейър. Сега разбираме за следващото интересно подобрение, което очаква потребителите на YouTube. Компанията е финализира тестовете на нова функция, позволяваща да търсим съдържание в профилите си, чрез гласови команди. По този начин можете да откривате атрактивни клипове без да пишете в търсачката от уеб версията на YouTube. За да го направите трябва да използвате допълнителната икона, която ще видите до полето за търсене.     Все пак е необходимо първо да дадете разрешение на YouTube за достъп до микрофона. След като го направите и кликнете върху символа ще видите текст "Listening", който записва думите ви, докато говорите. Ако го направите докато гледате видео ще го паузирате автоматично при извършването на гласовото търсене.  Можете да извършвате и допълнителни търсения като например “Show me my subscriptions”, “What’s new from my subscriptions”,  “Show my watch history” или  ”Show me my library”. Усъвършенстваните алгоритми на Google разпознават контекста на думите ,за да ви бъдат максимални полезни при търсенето. Интеграцията на тази функционалност ще допадне на доста хора, особено на най-активните профили в услугата. В заключение ще отбележим, че гласовото търсене в YouTube работи по същия начин, както в Google Search и Google Docs.       Oще от Digital: Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Google
Google тестват нова функция за споделяне на видео офлайн в YouTube
Google тестват нова функция за споделяне на видео офлайн в YouTube
Най-голямата видео услуга в уеб пространството е един от най-ярките символи на модерното интернет общество. Графичният интерфейс на YouTube се промени драстично през годините по същия начин, както и предпочитанията на потребителите. Платформата се използва от над 2 млрд. потребители като повече от 70% от заявките са от мобилни устройства. Специфичната ситуация през годината също допринесе за необичайно високия трафик на YouTube. Разработчиците от Google интензивно работят, за да предотвратят проблеми и да гарантират най-доброто на своите потребители по време на пандемията. Компанията вече разпространи няколко ъпдейта, които подобряват функционалността на YouTube през годината. От AndroidPolice сега информират, че Google тестват нов метод за управление на изтеглените видео файлове между няколко различни устройства. Последната версия на YouTube за Android предлага достъп до непозната досега опция, която се казва "Cross Device Offline Settings". Както името подсказва функцията е оптимизирана да предложи офлайн режим за споделяне на видео файлове от YouTube между различни софтуерни платформи.     Активирането на този инструмент ще ви позволи да изберете второ устройство, на което да съхранявате своите клипове в YouTube. След като кликнете върху "Cross Device Offline Settings" ще се появи допълнителен прозорец, в който да въведете името на допълнителна джаджа с която да споделяте видео. Преместването на слайдера в активна позиция ще даде необходимото разрешение трансфера да се извърши на допълнителното устройство. Потребителите с YouTube Premium акаунти ще бъдат първите, които могат да се възползват от "Cross Device Offline Settings". Необходимо е също така да инсталирате поне v.15.49.34 нa мобилната версия на YouTube за Android.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
проблем с YouTube
Проблем с YouTube, Gmail и Google Docs предизвика хаос с достъпа до интернет по цял свят
Проблем с YouTube, Gmail и Google Docs предизвика хаос с достъпа до интернет по цял свят
Срив в част от услугите на компанията недостъпни този следобед. Все още не е ясно кое е предизвикало проблема, но сигнали за него са подадени от потребители от цял свят, включително от България.
YouTube Shorts
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
Платформите за споделяне на кратки видео клипове се радват на голям интерес, заради успеха на приложения като TikTok. Заглавието се превърна в социален феномен, с който трябва да се съобразяват дори най-големите компании. Неслучайно TikTok вече е инсталирало над 1 млрд. пъти за устройствата с Android, което само по себе си е доказателство за световния успех. Съвсем логично популярността на приложението накара и други платформи да обмислят включване на опция за запис и споделяне на кратки видео клипове от смартфоните. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление. По всичко личи, че TikTok ще продължи да бъде толкова успешно, както досега. Съвсем логично това ще засили сериозно конкуренцията на алтернативните приложения. Това важи с пълна сила и за YouTube, които също ще предложат подобна функционалност на своите потребители. Вече ви съобщихме, че YouTube Shots ще е конкурент на TikTok.     Компанията от месеци провежда активни тестове с новата функция, която трябва да се възползват от популярността на кратките видео клипове. Ако се интересувате от възможността да изпробвате YouTube Shorts е добре да знаете, че  бета версията вече е достъпна за ограничен брой потребители. В следващите дни до края на март вероятно повече хора ще могат да изпробват YouTube Shorts от своите акаунти. Функцията е разработена да ни позволи максимално бързо и лесно да създаваме клипове от мобилното приложение на YouTube. Само няколко кликвания са необходимо да заснемем съдържание и да го споделим с любимите си хора. Трбява единствено да изберете "Create" бутона, за да стартирате запис, като добавянето на музика става от "Add Music". Предвидени са допълнителни опции за контрол над скоростта или да зададе времеви период, кога да се стартира и спре видео. Можете да разгледате как изглежда окончателния клип преди да го споделите с хаштага #Shorts в YouTube.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
YouTube
YouTube вече поддържа стрийминг на видео с 4K HDR качество за Android
YouTube вече поддържа стрийминг на видео с 4K HDR качество за Android
YouTube е чудесна платформа да убиете време, когато пътувате или да откриете нова документална поредица. Всеки ден гледаме над 1 млрд. клипа, което е най-добрия показател за популярността на услугата. Google са доста активни в опитите си да накарат авторите да бъдат още по-креативни в съдържанието, което качват в своите профили. Световната пандемия допринесе за увеличение на трафика и ускори навлизането на редица нови функционалности, с които по-лесно да управляваме съдържанието в YouTube. Компанията опитва да привлече по-голяма аудитория за стрийминг на живо, тъй като този сегмент се разраства с динамични темпове. Излъчването в реално време може да се превърне в солиден източник на приходи предимно заради активността на инфлуенсъри и геймъри. Потребителите прекарват все повече време в YouTube от смартфоните, които имат Full HD+ и QHD дисплеи. Високата резолюция е подходящ ъпгрейд, както за гледане на музикални клипове, предавания и филми, така и за хората, които стриймват на живо в YouTube.     Гледането на видео вече ще бъде още по-приятно и реалистично с последния ъпдейт на Google. Нова актуализацията на приложението за Android позволява да стриймваме видео с 4K HDR качество. Досега алгоритмите на Google лимитираха съдържанието до максимум 1440p резолюция, дори ако са ъплоуднати в 4K или по-висока разделителна способност. Смартфоните с Android вече ще могат да възпроизвеждат 2160p видео, ако е заснето в този формат. Функцията ще бъде активирана независимо дали дисплея на вашето устройства поддържа 4K видео. Трябва единствено да отворите клип, който е заснет във 2160р резолюция и да кликнете върху иконата с трите точки, където ще видите наличните формати. По този начин можете лесно да контролирате и променяте резолюцията, когато например не искате да използвате мобилния интернет. Поддръжката за 4K HDR видео в YouTube за Android е дългоочаквано подобрение, тъй като функцията вече е налична за устройствата с iOS.     Още от Digital:  Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Google
YouTube добавиха бутон за създаване на 15-секундни клипове
YouTube добавиха бутон за създаване на 15-секундни клипове
Разнообразната колекция от съдържание, която предлага YouTube обещава дълги часове забавление от любимите ни устройства. Колкото повече търсите различни клипове, толкова повече релевантни видео препоръки ще получите от алгоритмите на YouTube. Това е само един от полезните начини да откривате нови и и интересни неща за гледане на теми и жанрове, които ви допадат.Най-популярната видео услуга е сериозен източник на приходи за Google и ключов елемент от рекламната стратегия на компанията. Възстановяването на индустрията от пандемията позволи на YouTube да генерира приходи от $5 млрд. през третото тримесечие на 2020г. Цифрата е подходящо доказателство колко успешен е този продукт за компанията. С оглед казаното дотук не е изненадващо, че Google продължават да експериментират с нови идеи как да подобрят видео платформата. Следващата стъпка от еволюцията на YouTube е интеграцията на бутон, който позволява на потребителите да създават кратки видео клипове с продължителност от 15 секунди, съобщава AndroidPolice.     Taзи функционалност вероятно ви е позната, тъй като е отличителна характеристика на приложения като TIkTok. Заглавието се превърна световен хит и има най-голяма роля за популяризирането на този формат за кратки видео клипове световен мащаб. Включването на бутон за 15-секундни клипове е сериозен ход, с който Google искат да се възползват максимално от огромната аудитория на YouTube. На този етап тестовете са ограничени само за ограничен брой потребители, но няма да е изненада, ако скоро всички потребители имат достъп до новата функционалност. Google също така ще ни позволят да правим кратки клипове без дори да излизаме от прозореца с видео, който гледаме. Необходимо е единствено натискане на съответния бутон.  Добре е да знаете, че във фонов режим ще се стартира музиката или звука от видеото, което гледате. След като спрете да записвате от камерата на смартфона ще има как да редактирате и персонализирате клипа, както и да добавяте други парчета, анотация и описание.   Още от Digital: Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
YouTube
YouTube са платили над $30 млрд. през последните три години на авторите на съдържание
YouTube са платили над $30 млрд. през последните три години на авторите на съдържание
YouTube е най-предпочитания избор за гледане на видео онлайн, като всеки ден се ъплоудват 500 часа съдържание. Популярността на мобилните устройства също е причина за невероятни успех на платформата. Вероятно не знаете, но на денонощие се гледат повече от 1 милиарда часа клипове, което е повече от Facebook и Netflix взети заедно. Google също така инвестират средства, за да накарат повече хора да ъплоудват качествено съдържание в YouTube. По този начин компанията се надява да привлече популярни автори и инфлуенсъри, за да ни накара да прекарваме повече време в своите акаунти. Колкото по-активни сме в YouTube, толкова повече възможности за компанията да генерира приходи от реклама. Вероятно поне веднъж сте си задавали въпроса каква сума плаща Google на авторите на съдържание? Добрата новина е, че лично шефката на YouTube, Сюзън Войчички разкри детайли, които ще отговорят подобаващо на този любопитен въпрос. Сумата отделена от Google за наличието на качествено и оригинално съдържание в платформата е доста впечатляващо.     Сюзън Войчички твърди, че най-популярната видео услуга онлайн е изплатила на авторите на съдържание повече от $30 млрд. през последните три години. В отворено писмо шефката на YouTube също така потвърди, че броя на новите канали, които са част от Partner Program се е удвоил през 2020г. Инвестициите на Google са допринесли за БВП на САЩ през изминалата година с повече от $16 млрд. Това е еквивалента на откриване на 345 хил. работни места, според доклад на Oxford Economics. Въпреки трудностите свързани с пандемията можем да очакваме още по-голям брой атрактивни клипове и повече отделени средства от Google за качествено съдържание в YouTube през 2021г.   Още от Digital: Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
YouTube
YouTube ще позволи да споделяме части от видео клиповете онлайн
YouTube ще позволи да споделяме части от видео клиповете онлайн
Aвторите на оригинално съдържание разполагат с много възможности да ъплоудват и промотират своите клипове в YouTube. Най-популярната видео платформа отделя доста средства, за да стимулира профилите да качват нови материали и да ги монетизират. Самите потребители също могат създавате плейлисти, да гледат клипове с 4K резолюция, да превъртат определени части на видеото и много др. Google постоянно търсят оптималния баланс между удобен за използване интерфейс, широк набор от функционалности и максимални възможности за авторите да генерират приходи. YouTube разполага и с разнообразие от инструменти за редактиране на съдържанието, което качваме. Ако сте потребител, който активно ъплоудва видео в услугата вероятно сте забелязали отсъствието на една важна функция. Става въпрос за т.нар. "Video Clipping", която позволява да изберете определена част от видео клип, която да споделите онлайн. Най-големите конкуренти на YouTube, сред които и Twitch отдавна предлагат подобна функция и е странно, че Google все още не са я интегрирали към профилите ни.     Добрата новина е, че компанията все пак е стартирала мащабни тестове с "Clips" - функция, с която да споделяме части от клиповете в YouTube с други хора. Някои автори на съдържание вече са получили нотификация, която ги уведомява, че скоро ще могат да използват този инструмент. От Mashable разкриват допълнителни детайли за "Clips". Така например разбираме, че функцията ще е в състояние да изрязва части от видео с продължителност между 5 и 60 секунди. За да го направите трябва да кликнете върху нов бутон, който изобразява ножица. Остава само да зададете начало и край на видеото, което искате да отделите в самостоятелен клип. Последната стъпка е да изберете подходящо заглавие, което може да е с максимум 140 букви и символи. Google ще разположат иконата за достъп до "Clips" в традиционното меню за споделяне в социални мрежи, имейли и генериране на линкове.   Oще от Digital: Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Google
Google тества функция за пазаруване директно от клиповете в YouTube
Google тества функция за пазаруване директно от клиповете в YouTube
YouTube е услуга, която едва ли се нуждае от представяне. Гледането на видео в профилите ни е ежедневие и дори хоби за много потребители. Едва ли има сфера или жанр, който да не предлага разнообразно съдържание в най-популярната видео услуга в интернет. YouTube е важна част от екосистемата и рекламния бизнес на Google, заради невероятния трафик, който генерира платформата всеки ден. Потребителите гледат повече от 5 милиарда видео клипа на денонощие, като всяка минута се ъплоудва еквивалента на 500 часа съдържание в YouTube. Припомняме ви, че Google купиха услугата на цена от $1.65 млрд. през ноември 2016г. В момента този бизнес на компанията се оценява на повече от $140 млрд. Тази цифра е добро доказателство за невероятния успех на видео услугата.  С оглед внушителният брой хора, които използват YouTube не е изненадващо, че компанията търси различни начини, за да монетизира платформата и да генерира допълнителни приходи от активността на потребителите.     Сега научаваме за нова функционалност, която Google вече тества с ограничен брой потребители. Според данни на Pocket-Lint от компанията експериментират с идеята да може да пазаруваме директно от клиповете в YouTube. Aвторите на съдържание ще могат да добавят различни продукти към своите клипове, за да ги промотират сред потребителите. В този случай реализирането на дадена покупка може да стане само с няколко кликвания от линка със самото видео. Още докато гледате ще виждате на екрана детайли и линкове към въпросните продукти. Необходими са само няколко секунди да добавите даден продукт към своята кошница и да продължите да сърфирате в YouTube. Интеграцията на подобна функционалност е интересно решение, което може да направи YouTube още по-успешна платформа. Засега няма информация колко време ще продължат тестовете на Google, но няма да е изненадващо, ако скоро можем да извършваме покупки директно от профилите си в услугата.   Oще от Digital: Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
Google
Ето каква е причината за проблемите с YouTube, Gmail и останалите услуги на Google по целия свят
Ето каква е причината за проблемите с YouTube, Gmail и останалите услуги на Google по целия свят
Само преди дни станахме свиведетели на неочаквана ситуация, тъй като проблем с YouTube, Gmail и Google Docs предизвика хаос с достъпа до интернет по цял свят. Специалистите на компанията успяха сравнително бъхрзо да се справят, но е факт, че бяха засегнати стотици милиони хора. Приложенията на Google са изключително популяри и внушителен брой потребители разчитат на офис приложенията и Gmail, за да могат да комуникират и да бъдат продуктивни. Досега технологичният гигант не беше публикувал официално данни за причините довели до срива в системите им. Сега разбираме първите детайли, които описват как се е стигнало до проблема. Конкретната уязвимост блокирала достъпа до приложенията на Google е обозначена като "Google Cloud Infrastructure Components incident 20013" и представлява редуциран капацитет на централната система за управление на Google. Възникването на това състояние автоматично блокира достъпа до всеки външен опит за логване на потребителски профили. Това е предизвикано от бъг при изчислението на съответните квоти за съхранение на Google.     Въпросната уязвимост редуцира капацитета на системата за удосотверяване, което на свой ред не позволява на хората да отворят своите акаунти. Най-засегнати от проблема са две основни услуги на компанията, като първата от тях е Google Cloud Platform, която включва Cloud Console, Cloud Storage, Kubernetes Engine и BigQuery. Другото сериозно проавление на проблема е свързано с Google Workspace - новото име на G Suite пакета от услуги, сред които Gmail, Google Calendar, Google Meet, Google Docs и Google Drive. В крайна сметка техническата неизпраеност не позволи на потребителите да имат свободен достъп до своите акаунти в продължение на около 50 минути. Благодарение на бъразата реакция на специалистите на Google не се стига до по-продължително спиране на нормалната работа на приложенията на компанията. Това е третият път през последните месеци, когато голяма технологича компанията, която изпитва подобни проблеми. Това вече се случи с Microsoft Azure през октомври и блокирането на Amazon Web Services за повече от пет часа преди няколко седмици.     Още от Digital: 9 нови приложения на Google, които си заслужава да пробвате
YouTube
Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
Какво ще представлява новият бутон Timestamp за коментари в YouTube
Мобилната версия на YouTube е приоритет за Google, тъй като повече хора се логват в своите профили от смартфоните. Рекордният трафик по време на пандемията вече ускори разработката на ъпдейти и интеграцията на нови функции в приложението. Потребителският интерфейс на YouTube е обект на постоянни промени, които Google смята, че ще улеснят работата ни с мобилната версия на услугата. Вече ви съобщихме, че компанията тества по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android, както и за нова функция, улесняваща избора на резолюцията в YouTube. Собствениците на смартфони с Android ще продължат първи да имат достъп до новите функции, През последните седмици бе актуализиран видео плейъра на YouTube за платформата и предстоят промени в секцията за коментари. Поставянето на маркери за отделен времеви период от видео клиповете в коментарите е много полезно, тъй като позволява на другите хора да отворят точния момент от съдържанието, който желаете да им покажете в коментарите на YouTube.     Mного хора не отделят време, за да се възползват от тази функция и от Google искат да променят ситуацията като улеснят целия процес. В момента трябва да отделите няколко кликвания, за да създадете времеви маркер на видеото и да го качите в коментарите. Google експериментират с TimeStamp бутон в секцията за коментари, който ще спести ценно време, тъй като въвеждането на данните ще става много по-бързо. На този етап функцията има тестове характер, но вероятно няма да отнеме много време преди да стане част от Android приложението на YouTube. Функцията за въвеждане на данни в Timestamp бутона ще работи по същия начин както Smart Replies инструмента в YouTube Studio.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
DMCA.com Protection Status