Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
305 резултата за youtube
добавена реалност
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
YouTube пусна полезна функция за дамите, които искат да тестват козметика преди да си я купят
Вече ви информирахме, че Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube. Taка компанията се надява да привлече вниманието на своите маркетингови партньори. Ако се интересувате от подобна възможност е добре да знаете, че в момента е налична публична кампания, която се възползва от поддръжката на добавена реалност вече е факт. MAC Cosmetics е името на първия бранд, който използва функцията "AR Beauty Try-On" в YouTube, предаде TechCrunch.     Потребителите ще разполагат с ексклузивната възможност да видят как изглеждат червилата от козметичната колекция на компанията. За да го направят е необходимо да стартирате един от клиповете на популярния блог в YouTube на Роксет Ариса и да кликнат върху съответната икона. След като го направят ще видят директно на лицето си дали съответния цвят им отива. Необходимо е да сте ъпдетйнали към последната версия на мобилното приложение.     Първоначално функцията ще е ограничена до смартфоните, но ако кампанията е успешна ще стане част от уеб версията на YouTube. За да я активирате е нужно да изберете бутон с името "Try It On", който ще стартира камера приложението и ще раздели екрана на две части. По този начин може да тествате червила в различни цветове, докато продължавате да гледате самия клип. Функцията е сходна с начина, по който работят AR филтрите в социалните мрежи.     Oще от Digital:  Десет невероятни Android приложения за добавена реалност
YouTube
Какъв жанр са най-гледаните клипове в YouTube
Какъв жанр са най-гледаните клипове в YouTube
Най-популярната платформа за видео съдържание в интернет също така вече се превърна в сериозен източник на приходи за доста хора. В момента има стотици акаунти, които се занимават активно с влогинг и се радват на впечатляваща популярност в YouTube. Специалисти от "Тhe Pew Research Center" проведоха интересно проучване, за да разберат какви са най-гледаните видео материали в платформата. Резултатите определено са доста интересни.   Уникалният проект обхваща 40 хил. канала, които имат поне 250 хил, последователи. Самият анализ включва клипове, които са направени през първото тримесечие на 2019г. Общата продължителност на изследваното съдържание достига до впечатляващите 48 486 часа, съобщава TechSpot. Едва 17% от клиповете са изцяло на английски, но са почти два пъти по-гледани от тези на чужди езици. Посещаемостта им надхвърля 100 хил, души още в първата седмица.     Клиповете свързани с видео игри и гейминг се оказват най-популярни и представляват около 18% от трафика. Средната посещаемост е 122 хил. души, като тренда е тези клипове да са по-дълги. Голям хит е и съдържанието за деца. Техния брой е около 13%, като всеки клип в тази категория е гледан три пъти повече от тези в другите секции. Потребителите проявяват най-малък интерес към видеата на тема политика, които са едва 4% от всички публикации.   Още от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube
YouTube
YouTube са генерирали $138 млн. приходи през второто тримесечие на 2019г.
YouTube са генерирали $138 млн. приходи през второто тримесечие на 2019г.
YouTube е популярна услуга, която позволява бързо и лесно да откриете атрактивно видео съдържание в интернет. Внушителния трафик, който генерира платформата постепенно се преърна в източник на сериозни приходи за доста потребители. Поддържането на канал с атрактивни клипове, които се гледат от много хора позволява на голям брой хора да печелят внушителни суми, заради своята популярност в YouTube.   Доклад на експерти от Sensor Tower разкриват, че видео платфромата е генерирала приходи в размер на $138 млн. през второто тримесечие на годината. Тези цифри отбелязват ръст от над 100%, с сравнение с резултатите за същия период през 2018г., информира AndroidHeadlines. Държавата с най-голям принос за приходите на YouTube е САЩ, което едва ли изненадва много хора. Япония и Великобритания са другите държави, заемиащио челните три места.     Любопитното е, че над 70% от приходите идват от САЩ, докато при Япония и Великобритания цифрите са едва 4% и 7%. Останалите по-малко от 20% са разпределени между всички други останали страни по цял свят. Очакванията са тенденцията за ръст в печалбата на YouTube да продължи с пълна сила и в следващите месеци. Все повече хора опитват да изкарват пари от услугата, което е причина за увеличението в трафика.   Oще от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube
YouTube
Как да защитите личните си видеоклипове в YouTube
Как да защитите личните си видеоклипове в YouTube
Грижата за децата ни в реалния свят е 24/7, така че може да решите, че грижата за тях в онлайн пространството е ненужно усилие, за което нямате време и сили. Но това е важна част от семейния живот, на която трябва да се обърне съществено внимание, защото дори услугите, които изглеждат съобразени с нуждите на децата, като секцията за деца на YouTube, могат да бъдат доста опасни места за тях.   Алгоритъмът на YouTube е много добър, но като всяко нещо и той не е съвършен. Освен това, незнаете кой дебне децата ви и гледа видеоклиповете, които сте качили с тях. А ако детето ви се забавлява докато се записва с новата ви камера, как можете да го опазите от онлайн хищниците?   Има няколко стъпки, които можете да предприемете в YouTube според Digital Trends, за да защитите семейните си видеоклипове. Ето кои са те:     Въпреки че е силно препоръчително да използвате услуга, различна от YouTube  за споделяне на видеоклипове на децата си, ако все пак искате да използвате YouTube, можете да направите видеоклиповете си частни. Можете да направите това, докато качвате видеоклипа, като използвате падащото меню в прозореца за качване или в менюто на YouTube Studio за канала си, до което можете да отидете чрез иконата на потребителя в горния десен ъгъл.   Единственият проблем при правенето на частни видеоклипове е, че новото YouTube Studio все още няма вградени опции за споделяне. За да споделяте частни видеоклипове в YouTube, ще трябва да се върнете към Creator Studio Classic.   Когато Studio страницата се зареди потърсете видеоклипа и изберете бутона „Edit“. След това погледнете в дясната страна на страницата на редактора, където можете да промените настройките за поверителност за видеоклипа. Изберете бутона „Share“ и след това поставете имейл адреси на хора, с които искате да споделите видеоклипа. Те могат да получат линк чрез електронната си поща или можете да споделите линка ръчно с тях и докато са влезли, могат да гледат вашето видео. Като алтернатива можете да зададете видеоклиповете си в YouTube на скрити (unlisted), така няма да попадат в резултатите от търсенето. Такива видео клипове също може да споделяте с хора на които имате досверие с линк.   Вижте 7 полезни начина да контролираме звука в YouTube
YouTube Music
Вече можем да изтегляме до 500 песни в YouTube Music за слушане офлайн
Вече можем да изтегляме до 500 песни в YouTube Music за слушане офлайн
YouTube Music планират да улеснят потребителите, които искат да слушат любимите си парчета, когато нямат достъп до интернет. Google са разработили нова функция с името "Smart Downloads", предлага възможност да изтегляте за слушане в офлайн режим до 500 песни. Единственото условие е да са от колекцията ви с харесвана музика и да са маркирани с "Like" бутона. Новото предложение ще е налично първоначално за устройства с Аndroid, предаде Engadget.   Имайте предвид, че е необходим абонамент за премиум версията на YouTube Music. След като активирате функцията на смартфона ще бъде направено резервно копие на парчетата за слушане  офлайн. Изтеглянето ще става единствено, когато устройството е свързано към Wi-Fi. Tака ще сте сигурни, че няма да изразходвате трафика си на мобилен интернет. Разполагате с опцията да изберете сами броя на песните, които да се изтеглят, което става от менюто с настройки.     Всъщност Smart Downloads е разширение на сегашната функция Offline Mixtape, която предлага стрийминг услугата. Тя използва алгоритми, за да направи селекция от музика, която вероятно ще харесате и е базирана на историята ви на слушане. Taка ще можете още по-бързо да откривате атрактивни парчета. Offline Mixtape също работи в офлайн режим и ще продължи да бъде налична, дори и след премиерата на Smart Downloads в YouTube Music за устройствата с Android.   Oще от Digital: YouTube Music и YouTube Premium вече работят и в България
YouTube
Как да гледате видео клипове във фонов режим от YouTube на iPhone
Как да гледате видео клипове във фонов режим от YouTube на iPhone
YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която се използва постоянно от много хора за слушане на любимите им парчета. Вероятно сте забелязали, че е нужно да не заключвате екрана на смартфоните, тъй като стрийма автоматично ще спре. Това може да е изключително досадно, особено когато сте в движение.   Ако и вие често пускате YouTube и сте собственик на iPhone e добре да знаете, че има как бързо да се справите с това неприятно ограничение. Целият процес отнема само няколко кликвания. Ето как може да го напрaвите, според BusinessInsider:    1. Първата стъпка е да отворите YouTube Premium страницата от този линк. 2. Кликнете върху бутона "Try It Free", който ще стартира нов прозорец, в който да въведете данните си.     3. Услугата предлага безплатен тестов период от един месец, което означава, че няма да бъдете таксувани за първите 30 дни.  4.  Все пак има вероятно да бъдат изтеглени $0.99 от предоставената от вас сметка. Така компанията проверява, че банковата карта е активна и обикновено сумата се връща след няколко дни.      5. Профилът в YouTube, който сте предоставили автоматично ще получи достъп до всички премиум функции. 6. Отворете приложението на смартфона и отворете видеото, което искате да стартирате във фонов режим. 7. След като го пуснете вече ще има как да се върнете на началния екран или да отваряте други приложения, докато слушате.     Oще от Digital: Седем полезни начина да контролираме звука в YouTube
YouTube
5 алтернативи на YouTube, които си заслужава да пробвате
5 алтернативи на YouTube, които си заслужава да пробвате
Няма съмнение, че YouTube е един от най-добрите видео сайтове в света. И разбира се, най-популярният. Но има някои фантастични алтернативи на YouTube, които заслужават внимание.   Ето кои според make use of са най-добрите алтернативи на YouTube, които си струва да бъдат посетени.   1. Vimeo     Сайтът е първият в мрежата, който поддържа видео клипове с висока разделителна способност и въпреки че включва селекция от генерирани от потребителя тарифи, акцентът му е повече върху висококачественото съдържание.   Сайтът има приятна функция за търсене, която организира видеата по категория и канал. Не сте сигурни какво да гледате? Редовно актуализираната селекция от служители на Vimeo може да ви помогне.   2. Metacafe   Metacafe е видео сайт, който е специализиран в краткото видео съдържание. Това е един от многото видео сайтове като YouTube. Съдържанието включва всичко – от най-добрите места за сърфисти в света до съвети за това как да завършите трудно ниво на любимата си видеоигра.   3. Dailymotion     Dailymotion е друг видео сайт като YouTube. Той се появи през март 2005 година, само месец по-късно от по-известния си съперник. Днес Dailymotion е вероятно най-близкият конкурент на YouTube. Има милиони видеоклипове, качени от професионални издатели и любители. Видеоклиповете на началната страница са организирани по категории.   Dailymotion ви позволява да създадете акаунт. Колкото повече видеоклипове гледате, толкова по-персонализирани са препоръките на сайта.   4. Veoh     На Veoh има милиони видеоклипове, повечето от които са професионални продукции. Veoh разполага с широка гама от телевизионно съдържание, включително пълни епизоди и клипове от шоу програми. Veoh има и музикално съдържание и филмова секция.   5. Crackle   Собственост на Sony Pictures Entertainment, Crackle е сайт за онлайн стрийминг, който включва оригинални предавания за мрежата, както и холивудски филми и сериали. Освен това Crackle предлага някои по-стари филми, които може да сте пропуснали.   Вижте колко интернет трафик изразходва YouTube от смартфона
Google
 Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google разчитат основно на реклами, за да генерират приходи и не е изненадващо, че компанията постоянно тества различни формати. Една от най-атрактивните им концепции предвижда ново поколение реклами, които използват добавена реалност. Новата платформа на компанията се казва "AR Beauty Try-On" и както името подсказва е свързана с промотирането на козметични продукти. Иновативните AR реклами ще са достъпни в YouTube до края на лятото, съобщава TheVerge.     Концепцията предвижда потребителите да гледат видео, в което например се демонстрират различни начини за слагане на грим. След това ще могат да изпробват как изглеждат тези продукти върху самите тях, чрез виртуални филтри с добавена реалност. Така още докато гледат ще знаят дали им отива даден цвят. МАC Cosmetics е първият бранд, който ще стартира собствена "АR Beauty Try-On" кампания в услугата, но се очаква платформата да предизвика голям интерес.     Първоначалните тестове показват, че над 30% от потребителите са проявили интерес към тази функция. Всеки от тях е прекарал средно около 80 секунди, за да провери как изглежда даден грим на лицето му. Google искат да се превърнат в първата голяма технологична компания, която въвежда подобен рекламен формат. Ако всичко върви по план добавената реалност може да се превърне в следващата голяма иновация в онлaйн шопинга.   Oще от Digital: Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
YouTube
YouTube спират функцията за изпращане на директни съобщения от 18 септември
YouTube спират функцията за изпращане на директни съобщения от 18 септември
YouTube е най-популярната видео платформа в интернет, с която можем бързо да намираме и стартираме любимите си клипове. Откриването на съдържание е само един от акцентите в услугата, която предоставя и разнообразни възможности за комуникация. Традиционната секция за коментари под всеки клип не е единствения начин, по който може да общувате с приятелите си, докато се забавлявате в YouTube, тъй като Google предлага и опция за директен чат.   Ако не сте чували за тази функция вероятно е защото не е доста популярна сред потребителите. Все пак по този начин има как лесно да изпратите линк към интересно видео на любим човек от смартфоните. Google изглежда не са доволни от броя на хората, които използват функцията за директен чат в YouTube и потвърдиха, че ще я премахнат от профилите ни. Вече няма да можем да изпращаме директни съобщения в услугата от 18 септември, съобщава Engadget.
YouTube
Как да скрием или изтрием профила си в YouTube
Как да скрием или изтрием профила си в YouTube
YouTube е първият сайт, за който се сещаме, когато искаме да си пуснем клип на любима песен или друго атрактивно видео.  Платформата предлага разнообразни възможности да откривате интересни съдържание  и да го стартирате на всичките си мобилни устройства. Има и ситуации, в които искате временно да не влизате в YouTube или дори да изтриете акаунта си.   Имайте предвид, че ако спрете своя профил ще премахнете цялата информация в него като кликвания, харесвания, коментари и др. Целият процес отнема не повече от минута. Вероятно не знаете, но има как времето да спрете достъпа и да скриете своя YouTube акаунт от другите потребители в интернет. Ето как можете да активирате опциите, според BusinessInsider.     Как да скрием или изтрием профил в YouTube 1. Oтворете YouTube от десктоп браузър и се уверете, че сте логнати в своя профил. 2. Кликнете върху иконата на акаунта ви, която е снимка или кръг с първата буква на името ви. 3. От падащото меню кликнете върху "Settings".     4. Изберете опцията "Advanced Settings", която ще откриете в дъното на менюто в левия панел.     5. Скролнете до дъното на следващата страница и изберете oпцията "Delete Channel".     6. Верифицирайте своята парола. 7. Тук е момента да прецените дали искате временно да скриете профила си или да го изтриете напълно.     8. Изберете опцията "I Want To Hide My Content" или "I Want To Permanently Delete My Content".     Oще от Digital: Пет начина да получим повече от YouTube
YouTube
Google тестват нов дизайн на YouTube за Android
Google тестват нов дизайн на YouTube за Android
Видео клиповете, които се стартират автоматично в YouTube са една от водещите причини за големия трафик на платформата. Google искат да ни карат да прекарваме повече време в своите профили и вече тестват нов "Up Next" интерфейс в приложението за Android. Водещ акцент в актуализацията е да се улесни взаимодействието ни с видео съдържанието в YouTube. Ако сте активирали "Autoplay" функцията ще имате осем секунди преди да стартира следващия клип.     Припомняме ви, че досега виждахме кръгъл индикатор около "Play" бутона, който позволява да стартирате автоматично дадено видео. В горния ляв ъгъл YouTube показваха съобщение с това какъв клип ще  бъде пуснат след това, както и в кой канал е качен. Новата актуализация на мобилното приложение променя позицията на някои елементи от интерфейса на YouTube. Вече ще виждаме в горния ляв ъгъл таймер, показващ кога ще се стартира следващия клип.     Самият прозорец е с по-големи размери и вече включва "Cancel" и "Play Now" бутони за навигация. Можете да спрете дадено видео и с "X" иконата в горния десен ъгъл, съобщава 9to5google. Така информацията ще е по-видима. Новият дизайн е част от версия 14.31.50 на приложението, която вече е налична за ограничен брой потребители. В следващите седмици променения "Up Next UI" вероятно ще е наличен за всички собственици на смартфони с Android.   Oще от Digital: Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
YouTube
Как да променим качеството на видео клиповете в YouTube на смартфон, телевизор или лаптоп
Как да променим качеството на видео клиповете в YouTube на смартфон, телевизор или лаптоп
    YouTube се справя доста добре с осигуряването на бързо зареждане на клиповете и високото им качество. Но все пак има ситуации, в които видеото или не зарежда достатъчно бързо и прекъсва, или качеството е твърде ниско и не се подобрява. За щастие YouTube предоставя възможност на потребителите да променят качеството на клиповете винаги, когато поискат. CNET показва как се прави това на телефон, телевизор и лаптоп.   Кога да изберем по-ниско качество на клипа? Това е подходящ избор, когато интернет връзката не е достатъчно бърза или искаме да...
музика
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
До скоро Spotify беше основният претендент за титлата „най-добра музикална стрийминг услуга“. Много находчиво компанията реши да предлага план за студенти като по този начин примами по-младите хора, а след като завършат успява да ги задържи за доста дълго време. Дори Apple – името, което е синоним на музикални плейъри за последните 20 години, не успя да се справи с това предизвикателство от страна на Spotify.   Но според Android Central, за короната вече има нов претендент – YouTube Music. За да се пребори една стрийминг услуга със Spotify, тя трябва да предложи достъпни планове, превъзходен избор на музика и неустоими нови функции, а всичко това го има в YouTube Music.   Планове, ценообразуване и ограничения на устройствата YouTube Music и Spotify имат безплатни и платени версии. И двете услуги не позволяват изтеглянето на музика за офлайн слушане и пускат реклами на всеки няколко песни при безплатните си версии, но поне Spotify ще ви позволи да слушате музика при изключен екран. YouTube Music спира музиката, когато потребителите на безплатната версия изключат екрана или излязат от прозореца „Now Playing“, което означава, че YouTube Music Free ще монополизира екрана ви и по този начин батерията ви, докато я слушате.   Spotify Premium е $ 9.99 на месец за един потребител или $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители. Spotify Student e $ 4,99 на месец и е в пакет с Hulu абонамент. Spotify Premium може да предложи Hulu абонамент за не-студенти за сумата от $ 12.99 на месец. Spotify има ограничение за устройствата, на които може да се изтеглят песни, което е 3 устройства, всяко с ограничение за изтегляне до 3 333 песни.   YouTube Music Premium е $ 9.99 на месец за един потребител и $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители над 13 години, тъй като трябва да имате поне 13 години, за да имате профил в Google. Той премахва реклами и отключва фоновото възпроизвеждане и офлайн възпроизвеждането за YouTube Music.   Библиотека и подбор Spotify има над 30 милиона песни в каталога си. YouTube Music предлага официални песни и албуми от звукозаписни компании, като добавя официални музикални видеоклипове, концерти на живо, както официални, така и качени от фенове, ремикси и др. Част от съдържанието, което качват феновете е незаконно. Разбира се, YouTube изтегля това съдържание, но това е постоянна игра, а компанията няма време и ресурси да я играе. Spotify има повече официални песни, но YouTube има много, много повече музика, която всъщност е достъпна за слушане.     Единственото възражение към страхотната библиотека на YouTube Music е, че все още липсва възможност за управление на библиотеките. Всичко, което правите в YouTube Music, се показва в основното приложение на YouTube, от търсения до добавени албуми към всяка песен, която слушате, като се запълва историята на вашите гледания. Но от YouTube съобщиха, че „работят за улесняване на отделянето на историята на YouTube Music и YouTube, както и за скриване на плейлистите и албумите, добавени от Music в Main.“   Алгоритми Spotify е известен със своите алгоритми. От Daily Mixes, които всеки ден се корегират и приспособяват към вашите вкусове до много обичаните Discover Weekly – ежедневни радиостанции, базирани на изпълнители и плейлисти, алоритмите за препоръки на Spotify се възхваляват от всички потребители и меломани.     Алгоритмите на YouTube Music все още нямат тази слава и са съсредоточени в две функции – Your Mixtape и Offline mixtape. Предложенията на YouTube за музикални станции изглеждат неадекватни, но постепенно се наместват.     Your Mixtape може да съдържа различни жанрове, тъй като всичко е в един микс, вместо да бъде разделено по жанрове както е в Spotify, но Your Mixtape „ще улови“ вашия вкус много, много бързо, тъй като YouTube Music се ползва от дългогодишния опит на YouTube.   Функцията Offline Mixtape използва алгоритъма от Mixtape и го използва за генериране на плейлист, който се регенерира и презарежда ежедневно. Вие избирате колко песни да включва плейлистът (до 100).   Стабилност и качество на звука YouTube Music все още е в ранен етап от своето развитие и много функции липсват. Има сериозни грешки в потребителския интерфейс, особено когато използвате приложението офлайн, и се опитвате да управлявате или преглеждате вашата собствена библиотека. Качеството на аудиото на YouTube Music в момента е средно. Spotify предлага аудио стрийминг с качество до 320 kbps чрез опцията „Extreme" на Spotify Premium, докато текущото качество на YouTube Music в приложението е около 128 kbps. От YouTube Music обявиха, че в предстоящата актуализация ще се появят по-стабилни настройки за качество на звука. Освен това Spotify има поддръжка за Android Auto.   Вижте Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
YouTube
YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
YouTube създадоха колекция от стари музикални видео клипове във HD формат
Специалисти oт YouTube дивизията на компанията заедно с Universal Music Group комбинираха усилията си във впечатляващ проект. Идеята им е да променят изцяло начина, по който се наслаждаваме на любимите си музикални парчета във видео платформата. За да го постигнат са подбрали специална селекция от класически музикални клипове, които вече ще са налични за потребителите в HD формат. Целта е въпросната колекция да включва над 1000 парчета, информира МаkeUseOf.   Акцента е върху музика, която е създадена през 80-те и 90-те години на миналия век, тъй като е записана в по-стари формати, влияещи негативно на качеството им. Google използваха официалния си блог да ни информират, че вече са налични първите 100 клипа, които са част от амбициозния проект. Въпросното видео съдържание е на популярни изпълнителни като Billy Idol, Beastie Boys, Boyz II Men, George Strait, Janet Jackson, Kiss, Lady Antebellum, Lady Gaga, Lionel Richie, Meat Loaf, Smokey Robinson, The Killers и Tom Petty.     Плановете предвиждат всяка седмица да бъдат добавяни още клипове към уникалната колекция. По този начин техния брой ще надхвърли 1000 преди края на следващата година. Любителите на музиката със сигурност ще харесат този проект на YouTube и Universal Music Group, тъй като ще им позволи да се забавляват по изцяло нов начин с любимите си парчета. Всеки клип, който стане част от колекцията ще добави тага "Remastered" към описанието си, което гарантира HD качеството.   Oще от Digital: Как да идентифицираме музика и песни от YouTube видео
YouTube
Нови функции ще улесняват откриването и управлението на видео клипове в YouTube
Нови функции ще улесняват откриването и управлението на видео клипове в YouTube
Google потвърдиха, че ще предоставят на потребителите повече контрол над видео клиповете, които виждат в профила си. Компанията тества няколко промени в алгоритмите си за показване на съдържание в "Homepage" и "Up Next" секциите на услугата. Новият пакет от функционалности предлагат възможност да въведете предпочитания за нещата, които се възпроизвеждат в личния ви профил в YouTube, информира PhoneArena.   Така например ще можем още по-лесно да разглеждат и откриват съдържание, категоризирано по популярни теми. YouTube скоро ще ни предложи нови опции, които са базирани на персонализираните предложения на всеки профил. Идеята на компанията е да улесни максимално процеса на намиране на атрактивни клипове в платформата. Предстоящите промени до дни ще бъдат интегрирани към началната страница на YouTube.     Предвидена е и възможност да спрем да виждаме видео препоръки от определени канали. За да го направим ще трябва да кликнем върху менюто с три точки до даден клип и да изберем "Don't Recommend Channel". Taзи функционалност вече се разпространява до устрoйствата с Android и iOS. Вече ще виждаме и повече информация за съдържанието, което ни препоръчва YouTube особено за тези, които са качени от непознати канали.   Още от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube  
YouTube
Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
Секцията за комeнтари е една от най-важните компоненти на услугата, тъй като ни позволява да общуваме лесно с другите хора. Дори и да не сте активни в чата вероятно поне веднъж ви се е случвало да разглеждате мнението на непознати хора за съдържанието, което гледате. Традиционно е необходимо да скролнете под видео плейъра в YouTube и ще откриете коментарите разположени под секцията "Up Next". Google вече експериментират с различна идея.   Оказва се, че компанията тества различен дизайн на коментарите, който е достъпен за ограничен брой потребители. Google искат да скрият тази секция на услугата в нов "Comments" бутон, който е разположен между класическите "Share" и "Dislike" бутони в YouTube. Ако кликнете върху него ще се заради падащо меню, в което ще видите всички коментари към съответното видео. Визията е същата, но ако скролнете нагоре вече ще презаредите всички коментари, информира AndroidPolice.     Вместо това има нов бутон, с който да затворите чата и да продължите да гледате клипове. Интеграцията на допълнителния бутон за коментари премества този за запазване на дадено видео. За в бъдеще ще го откриете над описанието на видео клиповете. Другата промяна е, че ако скролвате твърде много ще бъдете автоматично подканени да изпробвате новата секция за коментари. Тези промени са достъпни за ограничен брой хора в приложението на YouTube за Android.     Oще от Digital: Седем полезни начина да контролираме звука в YouTube