Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
377 резултата за youtube
YouTube
Какво ще представляват аудио рекламите в YouTube
Какво ще представляват аудио рекламите в YouTube
Колкото повече време прекарваме в домовете си, толкова по-активни сме в любимите приложения. YouTube е подходящ пример заради разнообразната колекция от аудио и видео съдържание. Независимо дали разпускате във всекидневната с приятна музика, гледате документален филм или репортаж от спортно събитие винаги може да разчитате на YouTube. Най-популярната видео услуга в интернет генерира приходи от $5 млрд. за последното тримесечие, което е добра илюстрация на казаното дотук. Google вече предлагат различни рекламни формати, с които да монетизират клиповете в YouTube и експериментират активно с нови концепции. Последният проект на компанията включва интеграцията на аудио реклами в потребителските профили. Музиката е неизменна част от културата на модерното общество, като мобилния стрийминг на аудио съдържание в YouTube достига рекордни измерения през последното тримесечие. Според данни на Google над 50% от хората, които се логват да слушат музика прекарват минимум 10 минути в стриймване на любимите си парчета. Компанията иска да се възползва максимално от тези трендове с новия аудио рекламен формат, съобщава AndroidHeadlines.     Google правят и няколко важни уточнения по отношение на рекламите от този тип. Съобщенията ще се възпроизвеждат в профилите на потребителите, които нямат премиум акаунти. Това ще се случва във фонов режим от десктоп версията на YouTube. Аудио рекламите са в бета версия на разработка и може да ги чуете, докато слушате музика или подкаст и сте отворили профила си в браузъра. Google също така твърдят, че първоначални тестове показват сериозна степен на ангажираност на потребителите при рекламни аудио кампании. Над 75% от тях отчитат положителни резултати за брандовете. Потребителите могат да участват в аукционите на Google Ads и Display & Video 360 с настоящите настройки за таргетиране на аудиторията.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Гледането на видео в YouTube е подходящо решение да се забавляваме по време на полет или дълъг път. Популярната услуга за стрийминг предлага внушителна колекция от съдържание в разнообразни жанрове.  Много от десктоп функциите вече са достъпни и за мобилната версия на YouTube, което улеснява собствениците на смартфони. Ако сте в движение е добре да внимавате за мобилния трафик, тъй като гледането на видео с висока резолюция може да се отрази на месечната ви сметка. Стандартният видео плейър позволява да променяте резолюцията, което е подходящо, когато не искате да консумирате твърде много мобилни данни в YouTube. Google искат да доразвият тази концепция и вече експериментират с нова функционалност, която се казва "Video Quality Preference". Интеграцията на този инструмент ще улесни значително избора и промяната на резолюцията на видео клиповете, които гледате в своя профил. Първоначално функцията ще е налична за Android, като все още няма данни за планирана интеграция за iOS, информира AndrodHeadlines.     В момента потребителите могат лесно да избират резолюцията на съдържанието, която варира от 144p за клиповете с най-ниско качество, до 1440p при по-новите смартфони.  След актуализацията ще имаме достъп до общо четири възможности за избор на резолюция. Първата от тях е "Аuto" (Recommended) и както името подсказва автоматично ще избира най-добрата разделителна способност съобразно ситуацията. Втората опция е "High Picture Quality", като в този случай се съгласявате да изразходвате повече мобилен интернет, за да гледате с по-добро качество. Ако искате да спестите трафик и да направите компромис с резолюцията вероятно ще искате да изберете "Date Saver". Потребителите, които искат да зададат специфични параметри могат да изберат "Advanced" секцията в менюто. Засега "Video Quality Preferences" е в бета фаза и може да се използва от ограничен брой потребителите. Google едва ли ще продължат дълго с тестовете и вероятно скоро ще предложат достъп на всички профили до новите функции  за контрол на резолюцията в YouTube.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube
Знаете ли, че:  Има скрита война между Google и услугите за изтегляне на съдържание от YouTube
Знаете ли, че: Има скрита война между Google и услугите за изтегляне на съдържание от YouTube
YouTube е платформа, в която можем да открием съдържание в разнообразни категории. Едва ли има тема, която да не е представена с огромна секция от видео клипове в услугата. Няма как да не ви се е искало да изтеглите атрактивно видео, интересно интервю или документален филм директно от своя профил в YouTube. Има разнообразие от разширения и плъгини за популярните браузъри, предлагащи подобна функционалност. Неслучайно товa доведе до голяма популярност на т.нар. "Stream Ripping". Този термин описва инструменти, с които всеки ден милиони потребители изтеглят съдържание от водещите платформи. YouTube не е изключение, като заради огромната колекция от видео има редица услуги в интернет, позволяващи да изтегляте съдържание, чрез "Stream Ripping". Едва ли е изненадващо, че музикалната индустрия определя софтуера от подобен тип, като най-големият проблем свързан с авторските права в интернет. Водещите лейбъли предприеха редица правни действия и заведоха дела срещу услуги, които предлагат с тази функционалност през последните години.     Според информация на TorrentFreak се забелязва сериозно активиране на Google и музикалната индустрия в опитите да блокират опитите за нелегално изтегляне на съдържание от стрийминг платформи. Един от начините, по които YouTube се опитват да се справят с проблема е да блокират даден IP aдрес при извършване на твърде голям брой онлайн заявки. Вторият инструмент е още по-ефективен и се прилага от компанията два или три пъти седмично. Прилагането на техники за ""Stream Ripping" е свързано с огромни количества проксита, което затруднява откриването. Въпреки това Google постоянно оптимизират своите алгоритми и често премахват от резултатите на търсачката големите рипери, което изисква да променят URL адреса. Всички тези действия не се оповестяват публично, но се случват всеки ден в скритата война между компанията и услугите за изтегляне на съдържание от стрийминг платформите.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube
YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube e платформа, която разполага с богата колекция от съдържание, която обхваща голям брой жанрове. Независимо дали искате да видите репортаж от футболна среща, да чуете любимото парче, да гледате забавни клипове или документален филм можете да разчитате на YouTube. Всеки ден потребителите гледат стотици милиони клипове в своите профили и стават все по-активни от мобилните устройства. Google обръщат специално внимание на този тренд и постоянно актуализират приложението на YouTube с нови функционалности за Android и iOS. Гледането на съдържание в YouTube е един от най-полезните начини да уплътните времето си, докато пътувате на дълъг път. Със сигурност всеки потребител е свикнал с добре позната та функция за превъртане на съдържание в клиповете, като движите точката, показваща прогреса в клипа от плейъра в долната част Така можете да виждате какво ще се случва напред в даден клип и позволява лесно да се ориентирате в съдържанието и да откриете конкретна част от видеото, което гледате.     Тази функционалност е най-полезна, когато гледаме клипове с голяма продължителност и е неизменна част от създаването на платформата досега. Предстоящ ъпдейт за мобилната версия на YouTube, обаче ще премахне тази функционалности. По този начин няма да можете да превъртате даден клип като местите курсора на музикалния плейър от смартфоните с Android. Функцията вече е достъпна за устройствата с iOS и до дни ще е налична за най-популярната мобилна платформа. За в бъдеще вместо да докосвате лентата, показваща прогреса на даден клип ще можете да кликнете и да плъзнете пръста си в желаната посока, за да превъртите съдържанието в самото видео. Google смятат, че тази промяна ще ни спести моментите, коигато случайно натискаме и прескачаме напред в съдържанието, което гледаме. Можете същот така да използвате врадените бутони, които превъртат през 10-секундни интервали,  за да се ориентирате времево в даден клип в YouTube oт устройствата с Android.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на YouTube за Android и iOS
Google
Google искат да превърнат YouTube в уеб сайт за пазаруване
Google искат да превърнат YouTube в уеб сайт за пазаруване
YouTube е предпочитана дестинация за слушане на музика, гледане на видео трейлъри, както и за откриване на забавни клипове в интернет. Услугата генерира впечатляващ трафик и постоянно ъпдейтва мобилните си приложения, за да улесни своите потребители. Авторите на съдържание знаят какви са възможностите за монетизиране на акаунтите в YouTube и да предлагат още по-качествено видео на своите последователи. Потребителите могат лесно да поръчат определени продукти използвани в клиповете, чрез линкове добавени в описанието на клиповете YouTube. Това също е начин за генериране на приходи, като Google имат нова идея как да се възползват от популярността на своята платформа. YouTube генерира приходи от внушителния трафик и рекламите, които компанията разпространява. Другият източник са абонаментите в YouTube Premium, но компанията подготвя функция за онлайн пазаруване, директно от YouTube. Официален говорител потвърди, че вече са стартирали тестове със селектирани профили. Интеграцията на функцията ще бъде базирана на Google Shopping, чиито резултати вече се показват в Google Search.     Компанията подканя собствениците на профилите да тагват продуктите показани във видео клиповете, което ще ги синхронизира със софтуера за дигитален маркетинг на Google. По този начин YouTube акаунтите могат да се превърнат в интерактивен каталог от продукти, който можете да разглеждате и купувате, докато гледате самото видео. Собствениците на акаунтите ще имат контрол над нещата, които дистрибутират с новата функция, като Google ще прибират част от регистрираната продажба. Най-вероятно ще се използва същата 30% такса, която е актуална в Google Play. Ако потребителите харесат идеята да извършват покупки директно от YouTube това може да засили сериозно конкуренцията с другите търговски гиганти в интернет: Amazon и Alibaba. Данни на Bloomberg прогнозират, че световния пазар за електронна търговия ще се превърне в бизнес за $2.8 трилиона до края на 2025г. Невероятната популярност на YouTube и солидните ресурси на Google са основните предимства, които компанията иска да използва, за да се възползва от тази бизнес възможност.   Още от Digital: YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
YouTube
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube е услуга, която експериментира постоянно с нови функции, но често премахва опции, които не се радват на голяма популярност сред потребителите. Постигането на оптималния баланс е едно от големите предизвикателства, пред което са изправени от Google. Само преди дни ви информирахме, че за новия конкурент на TikTok, който се казва YouTube Stories.  Желанието на компанията да прекарваме повече време в профилите, обаче е свързано и с премахването на някои функции свързани с управлението на плейлистите. Google планират да спрат опцията за видео бележки и автоматично добавяне, както и да премахнат бутона за изтриване на дублирани клипове. Информацията е публикувана в YouTube Help Center страницата на услугата.     Потребителите на YouTube няма да имат достъп до тези функционалности от 8 октомври, съобщава AndroidPolice. Другите промени, които влизат в сила на тази дата включват премахване на функцията за автоматично добавяне на клипове в плейлисти и създаването на видео бележки към тях. Причината за спирането на функциите е липсата на достатъчен интерес сред потребителите и опитите на Google да опростят интерфейса на приложението.   Oще от Digitai: Как да настроим Youtube и други популярни приложения да превъртат клиповете с 10 секунди напред или назад
технологични новини
 Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Разпространението на коронавируса промени доста ежедневни навици и накара все повече хора да използват софтуер за видеоразговори. Това е само един от примерите, с които технологиите позволяват да бъдем креативни, дори в социална изолация.    1. Три смартфона под 150 лв. подходящи за ученици Старта на учебната година е подходяща възможност за покупката на смартфон не само заради изгодните предложения на производителите, но и с оглед все по-достъпната им цена. Може да ви прозвучи странно, но дори с бюджет от 150 лв. може да откриете атрактивни предложения с...
YouTube
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
Aвторите на съдържание разполагат с разнообразни възможности за избор на подходяща платформа, в която да ъплоуднат своите видео творения. YouTube е една от най-популярните услуги в интернет и закономерно предизвиква голям интерес сред хората, които стриймват на живо и инфлуенсърите.  Google активно работят за добавяне на нови функционалности, за да улеснят още повече авторите в създаването, редактирането и промотирането на съдържанието им в YouTube. Колкото по-лесно можем да качваме, откриваме и гледаме видео, толкова по-активни ще бъдем в профилите си.  Софтуерните инженери на компанията вече тестват няколко нови инструменти, които засега са достъпни за ограничен брой потребители. Подобни промени не са случайност, а редовна практика на Google, с която искат да превърнат в YouTube най-предпочитаната платформа за авторите на видео съдържание. Една от идеите, над които се работи е да се промени визията и локацията на бутона за качване на мултимедия от устройствата с Android, информира AndroidPolice.     Oбратната връзка с потребителите разкрива на Google, че много хора намират за объркващо настоящото местоположение на този важен компонент от интерфейса на YouTube. Именно това е причината да се тестват алтернативни локации, на които да бъде разположен бутона за ъплоуд.  Google искат едновременно да го направят максимално видим, но също да улеснят натискането му с една ръка от смартфоните. Оказва се, че най-подходящата позиция е в центъра на лентата за навигация в долната част на интерфейса на YouTube за Android.  Добавянето на икона за качване на видео в тази секция означава, че иконата за нотификации вече е позиционирана в горната част. Така замества настоящата позиция на "Upload" бутона и вече няма да бъде в долната част. Дисплеите на мобилните устройства имат ограничени размери и Google искат да се възползват максимално от наличното пространство.  Актуализацията вероятно скоро ще е достъпна за всички потребители.    Oще от Digital: 5 нестандартни начина, по които може да гледате YouTube
YouTube
Google вече ще показват реклами във всички видео клипове в YouTube
Google вече ще показват реклами във всички видео клипове в YouTube
YouTube е не само най-голямата платформа за видео в интернет, но и услуга, която може да превърне клиповете ви във финансова печалба. Темата с генерирането на приходи в YouTube не е нова и е свързана с актуалните рекламни политики на Google. Съгласието с показването на маркетингови съобщения и високата гледаемост са основните неща, за които трябва да помислите, ако искате да опитате да монетизирате своя профил. Няма универсална стратегия, която да гарантира постоянно гледаемост и приходи от видео съдържанието, което качвате в YouTube. Въпреки това Google успява да реализира сериозна печалба, дори ако клиповете ви не са толкова популярни. Така например YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г., което представлява добро доказателство за горното твърдение. Компанията не крие плановете си да превърне видео услугата в още по-сериозен източник на приходи и разкри детайли за любопитна промяна. Google потвърдиха, че започват да показват реклами дори в клиповете, които не са част от YouTube Partner Program (YPP).     Toва означава, че ако не сте част от програмата няма да получавате част от приходите от своите клипове, но Google ще го прави, чрез рекламите свързани с тях. Според официалните данни рекламното съдържание ще е свързано с брандовете и насочеността на отделните акаунти. Google обещават да предоставят контрол над въпросните реклами, но не публикуваха детайли за конкретните си намерения. Припомняме ви, че собственик на профил в YouTube може да се присъедини към YouTube Partner Program (YPP),  когато има повече от 1000 последователя. Другото изискване е за трафик от над 4000 часа през последните 12 месеца, което бе въведено преди две години и ще продължи да е активно и след новите промени.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
YouTube
Google улесняват навигацията в YouTube от смартфоните с подобрен видео плейър
Google улесняват навигацията в YouTube от смартфоните с подобрен видео плейър
Гледането на мултимедия от смартфоните e подходящ начин да се забавляваме, докато сме в движение. YouTube е една от най-подходящите услуги с внушителна колекция от разнообразни клипове, интервюта и документални филми. Moбилното приложение има лесен за използване интерфейс, с който бързо да управлявате любимото съдържание от смартфоните. Google са готови с нова актуализация, която включва още няколко подобрения във вградения видео плейър на YouTube. След като ъпдейтнете ще забележите, че е променена позицията на някои елементи, но също така ще имате достъп до повече функции. Една от най-интересните функции се казва Video Chapters и е създадена да улесни превключването към отделни части на видеото, съобщава TechCrunch. Вместо да използвате ръчно слайдера и да достигнете до желания от вас момент ще има по-интелигентна система за разделяне на съдържанието. Авторите ще добавят собствени глави и секции на видео материалите, с които по-лесно да откриете или стартирате конкретна част от клиповете в YouTube.     Разделянето на клиповете на секции става изцяло на базата на информацията, която авторите публикуват и предлага още по-прецизен начин да управлявате колекцията си от съдържание. Google разширяват възможностите на функцията и с добавянето на списък с всички раздели на дадено видео, както и кратко описание на всяка секция. За да видите тези данни трябва да кликнете върху името на съответната секция в плейъра и изберете онази част от клипа, която искате да гледате. По този начин се подобрява още повече навигацията в мобилната версия на YouTube. Oптимизациите на видео плейъра включват и нова позиция на Auto-Play бутона, която го прави по-удобен за натискане. Новата версия включва и повече жестови команди,с които да навигирате видео клиповете в YouTube от устройствата с Android.   Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г
YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г
Google са водещ технологичен бранд, който използва сложна бизнес структура, за да поддържа ежедневните си операции и да предлага своите услуги на потребителите. По този начин компанията извлича максимална полза от успешните си приложения, но в същото време редуцира евентуалната загуба на експерименталните си продукти. Alphabet е компанията-майка на Google, която сега публикува официално финансовите резултати за третото тримесечие. Основното заключение от ценната информация е, че компанията успява да увеличи приходите си с 14% на годишна база. Най-голям принос за доброто представяне през периода има рекламния бизнес, който продължава да генерира впечатляващи приходи. Данните показват, че най-популярната видео платформа в интернет е един от най-успешните продукти на Google за периода, тъй като YouTube е отчел приходи от над $5 млрд. през третото тримесечие. Това е ясен сигнал, че рекламодателите са започнали отново да инвестират за дигитален маркетинг след сериозното свиване на бюджета през първите две тримесечия заради пандемията от коронавирус.     Информацията също така разкрива, че YouTube вече разполага с над 30 млн. платени потребители. Това е цифра, която обхваща музикалната услуга и премиум абонаментите на профилите, като YouTube TV вече се използва от над 3 млн, души по цял свят. Със сигурност компанията е доволна от прогреста на този продукт, тъй като през юни цената за месечния абонамент се увеличи от $50 до $65. Въпреки това потребителите изглежда не са се отказали от възможността да използват тази услуга. Забелязва се и ръст в гледането на видео клипове в определени категории.     Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 12 октомври в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 12 октомври в digtal.bg (Видео)
Представителите на ЕС обръщат специално внимание на технологичния сектор и по-специално на бизнес операциите на най-големите компании в този бранш. Антитръстовите органи постоянно разследват Google и Facebook в опит да  гарантират правата на потребителите на континента и да защитят личните им данни.   1. ЕС подготвят по-стриктни санкции срещу Apple, Amazon, Facebook и Google Доста често обвиненията към IT гигантите са свързани с нарушаване на принципите на лоялната конкуренция и начина, по който споделят поверителна информация с други компании. ЕС нямат...
YouTube Music
Shazam вече може да идентифицира песни, които слушаме в YouTube Music
Shazam вече може да идентифицира песни, които слушаме в YouTube Music
Идентифицирането на парчета, които слушате по радиото или в заведения вече не е трудна задача. Благодарение на приложения като Shazam са необходими само няколко кликвания и секунди, за да разберете как се казва дадена песен. Същестувват и други услуги за тази цел като SoundHound, но определено Shazam е най-предпочитаното заглавие сред потребителите. След като разберете как се казва определена песен можете да стартирате парчето в популрни стрийминг услуги, като Deezer и Spotify. Предпочитаният избор за Shazam е услугата Apple Music, като последния ъпдейт добавя още една популярна платформа, която досега не бе достъпна. Това е YouTube Music, която ще замести Google Play Music, след спирането на поддръжката ѝ. По този начин сосбтвениците на устройства с Android ще имат още повече възможности да слушат любимите парчета.     Интеграцията на по-голям брой стрийминг услуги определено ще накара потребителите да бъдат още по-активни при използването на приложението за разпознаване на музика. Важно е да знаете също, че Google ще запазят личната информация в Play Music до края на годината. Това ще предостави достатъчно време за миграция към алтернативни платформи за музика, като YouTube Music. Изглежда, че Shazam ще продължат да са водещата платформа за разпознаване на музикално съдържание.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Google Kids Space
Какво представлява функцията Google Kids Space
Какво представлява функцията Google Kids Space
Стартирането на любим филм или телевизионно шоу обикновено изисква няколко кликвания или въвеждане на логина за услуги като Netflix. Toва е изключително полезно, тъй като позволява да гледаме любимото съдържание без значение къде се намираме. Много по-различна е ситуацията с по-малките потребители, тъй като откриването на подходящо забавления за тях в интернет може да се окаже доста по-трудна задача. Все пак Google полагат много усилия и предлагат специална версия на YouTube за деца, където има специално подбрано съдържание за тази възрастова категория. Това важи и за онлайн магазина с приложения, където има допълнителна секция, от която родителите да изберат подходящи съдържание за устройствата на своите деца. Световната пандемия от коронавирус накара Google да бъдат по-активни в насърчаването на учениците да четат достатъчно и да използват дигитални средства за обучение. Сега разбираме за следващия проект на компанията, който е предназначен да задоволи по атрактивен начин любопитството на децата, съобщава AndroidCentral.     Софтуерните инженери на Google са разработили нова функционалност с името Kids Space, която е създадена да се превърне в алтернатива на началния екран на Android. Идеята е децата да отключат устройството и да виждат специална селекция от приложения, игри и друго атрактивно съдържание.  Четири различни секции в Google Kids Space ще забавляват децата и това са "Play", "Read", "Watch" и "Make". Всеки раздел ще предлага подбрани игри, книги, комикси и видео клипове. Децата ще разполагат с опцията да изберат аватар и допълнително да персонализират нещата, които виждат в Kids Space. Родителите ще могат да използват Family Link, за да следят какво правят децата им. Tрябва да отбележим също, че Google Kids Space е оптимизирана за таблети и първоначално ще бъде достъпна за бюджетния Lenovo M10 HD. С течение на времето Google вероятно ще увеличат броя на съвместими устройства, за да позволят на повече хора да тестват Kids Space.   Още от Digital: Най-добрите образователни приложения за деца
YouTube Shots
YouTube Shots ще е конкурент на TikTok
YouTube Shots ще е конкурент на TikTok
YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите. Освен традиционните музикални клипове, интервюта и документални филми можете да откриете атрактивно съдържание в редица категории и жанрове. Най-популярната видео услуга в интернет постоянно стимулира авторите да бъдат още по-креативни и да ъплоудват още по-качествени клипове в YouTube.  През последните месеци голяма популярност предизвика формата за споделяне на кратко видео с продължителност 15 секунди, който бе въведен от TikTok. Невероятният успех на приложението и факта, че премина над 2 млрд. инсталации за водещите платформи няма как да останат незабелязани от Google.  Компанията вече е готова с нова функционалност, която се казва YouTube Shorts и представлява формат за създаване, редактиране и ъплоудване на кратки видео клипове в профилите ни. На този етап YouTube Shorts все още е в бета фаза на разработка, но Google се надяват в обратна връзка със своите потребители да извлекат пълния потенциал от възможността за качване на 15-секундни клипове в YouTube.      Компанията е обърнала специално внимание на разнообразието от инструменти, с които всеки собственик на смартфон може лесно  бързо да създава качествено съдържание, когато е в движение. Google обещават "Multi-Segment Camera" функционалност с опция за сливане на няколко различни клипа. за контрол на скоростта и др. Потребителите ще имат достъп до разнообразна колекция от музикално съдържание и да споделят бързо своите клипове в YouTube. От Google се надяват да изграят мащабна общност от автори и фенове по цял свят, който да популяризиран новия формат за качване на 15-секундни клипове в услугата. Алгоритмите на Google ще улесняват откриването на съдържание в YouTube Shorts, като на началната страница ще бъде добавена секция с достъп до късометражните клипове. Повече от 2 млрд. души гледат всеки месец видео в своите профили, което е сериозна бизнес възможност за монетизиране на видео съдържанието в YouTube Shorts. Времето ще покаже дали интеграцията на тази функция ще оправдае очакванията и ще се превърне в хит сред потребителите.   Oще от Digital: Как да настроим Youtube и други популярни приложения да превъртат клиповете с 10 секунди напред или назад
YouTube
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
Разпространението на коронавируса изправи пред неочаквани затруднения големите технологични компании. Google например се сблъскаха с голямо предизвикателство да извършват мониторинг на съдържанието, като идентифицират и премахват неподходящи видео клипове от услугата. Мерките за социална изолация също така редуцират и броя на служители, които работят в отдела за качеството на съдържание в YouTube. Вместо това Google използват автоматизирани системи, които следят и блокират съдържание, което не отговаря на условията и високите стандарти на най-популярната видео услуга в интернет. Компанията публикува традиционния си доклад, от който разбираме, че през второто тримесечие на годината системите на YouTube са блокирали 11.4 млн. видео клипа.  Преобладаващата част от съдържанието или 10.85 млн. материала са изтрити от автоматизирания софтуер на Google. Намаляването на капацитета на реалната работна сила, обаче не се е отразило съществено на ефективността на YouTube, тъй като aлгоритмите за автоматизация са оперирали на още по-високи обороти от обикновено, за да се справят с трафика.     Официалните данни потвърждават, че филтрите на YouTube са премахнали два пъти повече видео клипове, в сравнение с отчетените стойности през първото тримесечие на годината. Специален акцент за Google са децата и тийнейджърите, които често са обект на масирани кампании, съдържащи обидни чатове и неподходящи видео кадри.  Алгоритмите на YouTube са блокирали 3.8 млн. клипа с подобно съдържание, като втората най-голяма категория са рекламните измами. Повече от 1.7 млн. видео файла са изтрити заради наличие на сексуално съдържание, като над 1.2 млн. са премахнати заради сцени на насилие и 900 хил. за обиди на етническа и религиозна основа.  Неправителствени организации са регистрирали 2220 от заявките, а ексклузивните молби на държавни агенции са отчетени в 25 от случаите. Любопитен факт е, че 382 хил. от видео материалите са докладвани от реални потребители на YouTube. Oт Google също така твърдят, че три четвърти от съдържанието е изтрито преди да бъде гледано от над 10 души.   Oще от Digital:Как да търсим правилно в YouTube
DMCA.com Protection Status