Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
354 резултата за youtube
YouTube
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която предлага разнообразно съдържание в огромен брой категории и все повече клипове с виртуална реалност. Google неслучайно са разработили интерфейса на услугата по такъв начин, че да е максимално удобен независимо от какво устройство гледате.  Преобладаващата част от трафика идва от смартфоните, но е факт, че броя на хората, които се забавляват с YouTube от смарт телевизорите постоянно се увеличава. Компанията е изключително доволна от подобни трендове, тъй като по-големите им екрани са още по-подходящи за показване на реклами, които са ключови за бизнеса им.  Със сигурност и за крайния потребител е доста по-удобно да гледа любимото си съдържание на телевизора. Разпространението на коронавируса и домашната изолация за милиони хора допълнително задълбочава тези трендове. Google също сега се похвалиха, че всички тези процеси са довели до драстично увеличения на броя на потребителите, които в YouTube от телевизорите всеки месец от началото на годината досега, съобщава Engadget.     Според официалните данни на компанията повече от 100 млн. потребители гледат на YouTube от телевизора месечно. Успоредно с това се забелязва още и тенденцията да прекарват повече време в забавление с любимото си съдържание или средно с около 80%, спрямо същите показатели преди година.  Повече от 250% е ръста при съдържанието, което се стриймва и се гледа на живо във видео платформата, в сравнени със 2019г. С оглед на тези цифри е съвсем логично Google да увеличават бюджета за продуциране и създаване на оригинално съдържание в YouTube.  Това означава, че в следващите месеци ще виждаме още повече клипове, документални филми и онлайн предавания, които са финансирани от компанията. Добър пример е 'Ultimate Home Championship", което представлява виртуално шоу, който ще се води от звездата на NBA, Стивън Къри. Подобни инвестиции ще трябва да гарантират, че YouTube най-подходящата услуга за гледане на видео, без значение дали използвате смартфона или големия екран на телевизора във всекидневната.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха всеки видеоклип безкрайно споделян и хората нямаха нужда от сложен софтуер, за да направят видео клип или да го публикуват. Към август 2005 година на сайта са качени близо 15 000 видеоклипа, а YouTube отчита средно 10 милиона гледания на страница на ден. Някои от ранните служители на YouTube разказват как през годините след неуверения старт, сайтът се превръща в поле за битки за пари и слава, как поставя основата на TikTokker-ите и как влиятелни лица през 2020 година го използват, за да имат печеливша кариера. „Ако можехме по някакъв начин да увековечим това“ Някои от най-ранните потребители на YouTube са комици, които използват платформата за изграждане на публика. Тоби Търнър, известен като „Tobuscus“, искал по-голяма аудитория за скечовете си. Ето какво споделя той: „Всички бяха щастливи, че са част от тази революция. Имаше хора, които бяха изключително въодушевени да създадат каквото и да било. Хора, на които беше дадена камера, а те не знаеха какво да правят с нея. Казах си, че трябва да успеем по някакъв начин да обезсмъртим това чувство.“ А ето какво споделя GloZell Green: „Качеството не беше добро, но съдържанието на видеоклиповете беше. Нямаше тенденции. Всеки създаваше тенденциите. Никой не беше плувал във вана, пълна със зърнени храни, преди да го направя аз.“ Покрай някои от по-странните видеоклипове, зрителите можеха да намерят и такива, в които тийнейджъри оголват душите си, сякаш пишат дневник. Нямаше къде другаде да намерите такова нещо. Създателите на един от ранните канали се възползват от „чувството за безгранична възможност“ по начин, който никой друг още не го е правил. Каналът „Lonelygirl15“ се появява през април 2006 година и привлича последователи благодарение на 16-годишната Бри, която разказва за живота си под формата на видео блог. В продължение на четири месеца милиони зрители се влюбват в Lonelygirl15 и той става най-гледаният YouTube канал през ноември 2006 година. Той остава на първото място повече от 200 дни, но впоследствие се оказва, че цялата работа е фалшива, тъй като Lonelygirl15 е проект на двама амбициозни режисьори. Меш Флиндърс, един от създателите, споделя: „Да, имахме чувството, че вършим пакост. Но това нямаше да нарани никого, беше просто забавление. Тогава живеехме в един много по-различен, по-наивен и доверчив свят.“ Зараждането на вирусното споделяне През 2006 година Джудсън Лайпли качва своята версия за историята на танца, разказана в 6-минутно видео, озаглавено „Evolution of Dance“. Когато видеото достига 30 000 гледания, Лайпли си мислил, че това може да му помогне да направи концерт. При 250 000 гледания входящата му поща започнала да се залива с имейли от приятели, които видяха видеоклипа му, споделен онлайн. При половин милион гледания той получил гласова поща от YouTube. „Evolution of Dance“ става първият видеоклип в YouTube, който достига 100 милиона гледания. За него Стив Чен казва, че най-добре „определя вирусното споделя на видео“. Реклама на Nike с участието на бразилската футболна звезда Роналдиньо пък е първото видео, което събира 1 милион гледания в YouTube. Nike качват това видео под псевдонима „JoeB“, все едно това е някой потребител на YouTube, а не известната в цял свят компания. „За нула време, това двуминутно видео регистрира повече трафик, отколкото бяхме виждали до сега", казва Чен. „Това всъщност ни накара да отидем до Орегон, за да посетим централата на Nike. Спомням си, че ходех през офиса им, говорейки за потенциала на YouTube.“ Роналдиньо показа, че видеоклиповете в YouTube имат потенциал да привлекат не само голяма аудитория, но и големи марки и по-голяма възможност да спечелят пари. YouTube отваря възможност за печелене на пари През 2007 година YouTube стартира своята Партньорска програма, която има за цел да даде възможност на създателите на видеоклиповете да печелят пари. Много от създателите на видеоклипове признават, че това е причинило забележима промяна в съдържанието и общността. „В много отношения Програмата насърчаваше хората да правят добро съдържание, по-добро съдържание, да поемат риска да харчат повече пари и да вложат повече време и енергия в този занаят“, казва Антъни Падила, един от първоначалните членове на комедийното дуо Smosh. Мелоди Боуи, популярен ранен влогър, известен като „Bowiechick“, признава за тревожността си около създаването на всеки свой клип. Тя казва, че често сравнявала себе си с други по-популярни създатели и се опитвала да се съсредоточи повече върху създаването на съдържание, което YouTube ще може да реализира. "За съжаление не мисля, че ми беше на сърцето да печеля пари от това", казва Боуи. "За мен винаги целта е била документирането на моя живот. Не е бил животът ми." Самият YouTube продължи да дава приоритет на създателите, които превръщат платформата в своя кариера. Тези, които пускаха видеоклипове често - а по-късно и тези, които произвеждаха по-дълги видеоклипове - бяха награждавани. „Всяко хоби, което превърнете в работа, вече не е забавно хоби.“, казва Брайъни Матюс, една от ранните звезди на YouTube от Великобритания, известна като „Paperlillies“. След 15 години По случай 15-годишнината на YouTube, Петър Шуков, собственик на канал, казва: „Нищо не се е променило. YouTube все още е без съмнение, най-доброто място за пускане на независимо съдържание. YouTube свързва създателите на съдържание със зрителите на съдържанието по-добре от всеки друг.“ Днес децата се стремят да станат звезда в YouTube, а ранните създатели се мъчеха да обяснят на приятелите и семейството си защо прекарват толкова много време за запис на видеоклипове, които после качват в интернет. Създателите казват, че са били обвързани от страст и любов към занаята създаване на онлайн видео. Джъстин Езарик, известна онлайн като iJustine, признава че платформата ѝ помага да открие момичета, обичащи видеоигрите и обсебени от технологиите. Според нея без  YouTube тя нямало как да се свърже с тях от своя малък град в Пенсилвания. Ранните YouTuber-и дори организирали еднократни събития в градове като Сан Франциско и Ню Йорк, където можели да се срещнат с феновете си. А днес влиятелни хора използват платформата, за да изграждат свои общности и да разширяват влиянието си. Според GloZell нещата в ранните години на YouTube са били много различни: „Ние бяхме добросъвестни. Никой не знаеше какво правим, но въпреки това имахме своите последователи, които ни обичаха без да се интересуват от това какви са политическите ни възгледи, колко сме дебели, дали сме черни или бели, колко сме високи. Аудиторията в YouTube, винаги ни е обичала и разбирала. Хората идваха и си отиваха, но винаги са имали любов към интернет.“   Вижте YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете    
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. 1. YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на...
Google Maps
Google Maps вече включва интеграция на YouTube Music
Google Maps вече включва интеграция на YouTube Music
Компанията е доста активна в актуализирането на своите популярни приложения и услуги. През последните месеци бяха ъпдейтнати, много заглавия, сред които Google Maps, Duo и Chrome. Специален акцент за Google неслучайно е платформата за видео разговори Google Meet, която се конкурира с предложения като Zoom, Microsoft Teams, Facebook Messenger Rooms и др.  Сега вниманието ни отново е привлечено от услугата за навигация на компанията. Причината е последния ъпдейт на Google Maps, който е фокусиран към любителите на музиката. Ако използвате активно Google Mаps на смартфоните вероятно сте забелязали, че има как да управлявате своите плейлисти от приложението.  Това е много полезна функционалност, когато пътувате. Засега интеграцията на Google Маps  e свързана единствено с три услуги, а именно Spotify, Apple Music и Google Play Music. Следващата актуализация на мобилното приложение за Аndroid ще добави към списъка и още едно популярно заглавие. Това е YouTube Music, съобщава AndroidPolice.     Включването на тази функционалност ще ви позволи да слушате колекцията си от музика в своя профил, докато използвате навигацията на Google Maps. Все още не знаем дали се работи над актуализация на приложението за iOS, както и дали други услуги скоро нямат да бъдат добавени още към мултимедийния плейър на Maps.  Ако искате да настроите YouTube Music да бъде предпочитаната услуга за музика по подразбиране ще се наложи да отворите менюто с настройки на Google Maps. След това кликнете последователно върху "Navigation Settings".  Oткрийте и активирайте плъзгащия бутон до "Show Media Playback Controls". Кликването върху "Default Media App" ще ви покаже наличните възможности. Имайте предвид, че трябва да имате предварително инсталирано съответното приложение на смартфона преди да го видите от този панел. Ако всичко е наред ще видите плаваща иконка на началния екран, която позволява с едно докосване да активирате контролерите за управление на музикалния плейър. Така ще можете да сменяте парчета, паузирате, усилвате звука и др., докато шофирате.    Още от Digital: Какви са новостите в Google Maps по случай 15-годишнината на услугата
трикове в YouTube
5 начина да гледаме YouTube клипове заедно с приятели от дистанция
5 начина да гледаме YouTube клипове заедно с приятели от дистанция
Препоръките за социална дистанция заради коронавируса продължават да са активни. Затова доста хора все още не могат да се срещат с приятелите си. Но това не означава, че не могат да прекарват време заедно, макар и от разстояние. MakeUseOf например ни показва пет начина как може да гледаме клипове от YouTube едновременно с приятели от дистанция и всичко да е синхронизирано. Нужни са само някои приложения.   Squad Това е едно от най-добрите и съответно популярни приложения за тази цел. То има версия за компютър, Android и iOS. Дори не се изисква регистрация....
YouTube
YouTube ще улеснява откриването на съдържание от предпочитаните канали в профилите ни
YouTube ще улеснява откриването на съдържание от предпочитаните канали в профилите ни
Google започнаха да провеждат експерименти с новия "Subscriptions" раздел в YouTube, който е програмиран да улесни откриването на съдържание от абонаментите във вашия профил. Досега функцията бе достъпна единствено за устройствата с iOS, но скоро ни очаква интеграция за Android. Новите филтри са познати от секции като "Up Next" или началната страница на YouTube, които се генерират на базата на активността на потребителите. Така например съдържанието се разделя в категории като "All Videos", "Today", "Continue Watching", "Unwatched", "Live" и "Posts". Предвидена е също възможност да изберете "Settings" и да предпочитате да виждате само текстови публикации или видео материалите, които алгоритмите на YouTube селектират.  Потребителите ще имат достъп до новите филтри точно под селекторите за канали, които услугата скоро въведе в "Subscriptions" секцията.    Любопитен факт е, че ако изберете съответен канал, който искате да разгледате въпросните филтри изчезват. Функцията все още има тестов характер, като желанието на Google е да ни спестят време, докато търсим какво да гледаме в своите акаунти.  Интеграцията на подобен инструмент ще ви спести ценно време и кликове, докато намерите атрактивен клип в своите акаунти. Разбира се както при всяка система за препоръчване на съдържание в интернет има и субективен фактор.  YouTube обикновено успява да привлече вниманието ни и можем да очакваме подобни резултати с новата функция. Интеграцията с другите приложения на компанията ще улеснява още повече потребителите в откриването на интересни видео клипове в услугата.   Още от Digital: 12 любопитни неща за YouTube, които може би не знаете
YouTube
YouTube вече ще ни казва кога е подходящо да си лягаме
YouTube вече ще ни казва кога е подходящо да си лягаме
Няма как да е ви се е случвало да отворите YouTube, за да видите интересно видео, а след това дълго време да продължите да гледате подобно съоръжение. Алгоритмите на услугата постоянно препоръчват другите материали с идеята а прекарваме повече време в профилите си. Определено можем да кажем, че стратегията на YouTube в това отношение е доста ефективна.  Все пак е неприятно да оставате до късно пред екрана на любимото устройство и да не получавате достатъчно качествен сън. По този начин се излагате на вероятно дълъг ден, в който не сте оптимално продуктивни и изпитвате проблеми с концентрацията. Колкото и странно да ви прозвучи от YouTube искат да ни помогнат да се справим със ситуацията. Google са разработили нова функция, която иска да ни улесни в намирането на оптималния баланс между гледане на видео в YouTube и здравословния сън. За да го постигнат вече ще можем да използваме нова система в своите профили във видео платформата, предаде SlashGear.      Функцията се казва "Bedtime Reminder" и както името подсказва е лесен начин да въведем времеви в период, който е подходящ за сън. След като го направим приложението на YouTube ще се съобрази с направения избор и ще спре възпроизвеждането на съдържание, докато не изтече съответния срок.  По този начин едновременно ще имате представа, когато твърде дълго и в същото време ще виждате нотификация кога е време да спрете да гледате. Това става от менюто с настройки на мобилното приложение, като се предвидени две различни опции.  Първата от тях показва уведомлението директно върху видеото, което гледате, а другата ще изчака търпеливо да видите целия клип. Потребителите могат освен да избират времевия период на "Bedtime Reminder", но също да използват Snooze функцията и да отлагат временно нотификацията. Трябва да стартирате "Settings" и да изберете "Remind Me When It's Time For Bed" слайдера, за да стартирате или изключите функцията. Когато я активирате ще видите поле, в което да въведете предпочитания от вас период за сън и да си починете от YouTube.   Още от Digital: YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете
как да
Как да излезем лесно от FullScreen видео в YouTube за Android (Видео)
Как да излезем лесно от FullScreen видео в YouTube за Android (Видео)
Google експериментират с нова жестова функция, която ще позволи с плъзгане на пръста към долната част на екрана да излизате от активни клипове във "FullScreen" режим в YouTube. Компанията провежда финални тестове и някои потребители имат достъп до новата опция. В момента е необходимо да кликнете върху екрана, за да отворите видео плейъра, а след това да изберете квадратната икона за изход от "FullScreen" в долния десен ъгъл на YouTube. Интеграцията на новата функция ще улесни навигацията в услугата, като спести излишни кликвания върху дисплея. Актуализираният интерфейс ще позволи с плъзгане на пръста в долната част навсякъде във видео клипа да излизате от "FullScreen" и да минимализирате прозореца. Старият метод за навигация ще продължи да работи и след ъпдейта, но вече ще разполагаме и с допълнителна възможност да спираме клиповете на цял екран в YouTube от смартфоните с Android.  За допълнително улеснeние може да използвате "Back Gesture" функцията в Android 10, за да спрете "FullScreen" с плъзгане на пръста назад върху екрана.     Все още няма яснота кога можем да очакваме официалната премиера на опцията за излизане от видео на цял екран в YouTube с движение в долната част на екрана. Google вероятно няма да се нуждаят от много време, за да са готови с ъпдейта.  Няма да се налага да инсталираме външен ъпдейт, тъй като профилите ни ще бъдат актуализирани автоматично от сървърите на компанията, съобщава AndroidHeadlines. Google ще ни информират с уведомление, когато функцията е достъпна за устройството ни. Собствениците на Google Pixel 4 дори могат да управляват съдържанието в YouTube без дори да се налага да докосват самия дисплей. Това е възможно на функцията "Motion Sense". Засега, обаче тази иновация е ограничена единствено за моделите с бранда Pixel.  Последните ъпдейти на YouTube подобриха и други тъчскрийн функционалности в мобилното приложение за Android от началото на годината. Изглежда това ще продължи да бъде приоритет за компанията и в следващите версии на най-популярната видео услуга през 2020г.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 3 юли в digital.bg (Видео)
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. 1. Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха...
YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който всеки ден забавлява стотици милиони потребители. Алгоритмите на най-популярната видео платформа обработват внушителен брой заявки, за да ни информират и зареждат с положително настроение.  Разнобразното съдържание в YouTube също така изисква и предприемането на мерки за ограничаване на нецензурното и обидното съдържание в профилите. Колкото по-голяма е общността от потребителите, толкова повече задължения и отговорности има Google е разработката и еволюцията на YouTube.  Все повече хора си задават въпроса как точно работи услугата и какви усилия полага Google, за да предлагат най-доброто на милиони хора по цял свят. Компанията винаги е опитвала да бъде максимално прозрачна с потребителите и сега стартира нова инициатива, за да ни разкрие повече детайли за начина, по който е устроен и работи YouTube.  Информацията е разделена в много категории, които обхващат всеки един аспект от работата на YouTube и е достъпна от самостоятелен сайт с името "How YouTube Works".     Така например разбираме, че основен фактор при създаването и поддържането на платформата имат т.нар. "четири R-та" (Remove, Reduce, Raise Up и Reward). Първият елемент е свързан с премахването на съдържание, което нарушава правилата и общоприетите норми на YouTube.  Втората дума представлява ангажимента на Google да предотвратят разпространението на фалшиви новини и друга подвеждаща информация между профилите. Третият ключов фактор от стратегията е "Raise Up" и се изразява в активна комуникация и обратна връзка с властите.  Докладването на инциденти и блокирането на акаунти са само част от мерките, с които YouTube борят този проблем. Четвъртия компонент засяга различните програми за възнаграждение и стимулиране на легитимните профили и авторите на атрактивно съдържание.   В крайна сметка YouTube е внушителна общности от стотици милиони хора с различни интереси и предпочитания. Компанията има нелеката задача да предложи най-доброто на всеки от тях, като гарантира поверителността на личните данни и предлагането на качествено съдържание.    Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на практика популяризира тази функционалност.  В момента това е лимита по подразбиране за запис на съдържание в приложението, което важи и за Instagram Reels. Това също е функция, която се разработва с идеята да бъде директен конкурент на TikTok. Google потвърдиха за тестовете, които все още са достъпни за ограничен брой хора, като в профилите им е добавен нов бутон "Create A Video", с който да започнат запис на 15-секунден клип от мобилната версия на  YouTube, съобщава TechCrunch.     Ако задържите бутона ще стартирaте записа, а след като го пуснете ще спрете видеото. За да направите видео, което е по-дълго трябва да използвате друго приложение на смартфоните, а след това да го ъплоуднете в YouTube. Очаква се също компанията да предложи разнообразни функции, като филтри, ефекти, AR анимации, музикален фон, бутони за промяна на скоростта на клиповете и др. Google смятат, че този формат има потенциал да провокира вниманието на потребителите.  Настоящите тестове имат за цел да показват дали 15-секундните клипове са подходящо решение, с което да ни улеснят в откриването, споделянето и взаимодействието с повече видео съдържание в акaунтите. Засега не разполагаме с повече информация за тестовете и респективно как YouTube ще опитат да разграничат предстоящи си продукт от ТikTok.  При всички положения компанията ще разчита на обратната връзка със своите потребители, за да превърне идеята в атрактивна възможност за забавление за милиони потребители. Първоначално функцията ще е достъпна само за смартфони.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 3 юни (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 3 юни (Видео)
Всяка година излиза нова версия на Android. През 2019 година това беше Android 10, първата актуализация за операционната система, която вече не носи име на сладко лакомство. От Android 10, имената на десерти ще бъдат заменени само с числа. 1. Кой производител актуализира най-бързо софтуера на своите смартфони Ако сте купили телефона си преди датата на стартиране на Android 10 (3 септември 2019 г.), може да имате право на надграждане на софтуера. Въпреки това, в зависимост от това коя компания е произвела вашия смартфон и какъв модел е той, вие може да не го получите изобщо или...
YouTube
Какво е YouTube Video Chapters и как работи (Видео)
Какво е YouTube Video Chapters и как работи (Видео)
Aко сте потребител, който обича да гледа постоянно YouTube и открива атрактивно съдържание вероятно ще останете доволни от нова позлена функционалност. Някои потребителски профили вече имат достъп до "Video Chapters".  Както името подсказва този инструмент ще разделя даден клип на отделни секции, наподобяващи главите в романите. По този начин всеки потребител ще може по-удобно да разглежда съдържанието, да превърна до предварително избран момент и др.  Новата полезна функция също така позволява само да поставите курсора на мишката върху определена част от видеото и да получите кратка информация какво се съдържа в тази част от съдържанието. Така "VIdeo Chapters" се превръща в подходящо решение за всички, които често гледате дълги клипове в YouTube.  Разделянето на даден клип на секции е най-удобния начин да прегледате съдържанието на определен клип или филм, като откривате бързо какво се случва в отделните части на самия клип.  Добраната новина е, чe Video Chapters е безплатна и удобна функция, която може да се използва опционално.     От компанията потвърдиха официално за интеграцията на "Video Chapters" към потребителските профили, независимо какво устройство използвате. Това означава, че функцията е налична не само за десктопите, но също в мобилните приложения на YouTube за Android и iOS. Aвторите на съдържание, желаещи да тестват как работи функцията могат да го направят много лесно. Първата стъпка е да ъплоуднат видео в своя акаунт и да въведат поне три отделни  времеви периода в него. Всеки от тях трябва да бъде с продължително от поне 10 секунди. Вграденият видео плейър на YouTube автоматично ще добави нови секции, с които да обхване цялата продължителност на съответното видео. Добавя се и описание за съдържанието във всяка отделна секция на самото видео.  В случай, че не искате да активирате "Video Chapters", но все пак да създадете времеви периоди в своето видео можете да го направите ръчно с всяка секция от видео клипа, която е различна от 0:00.    Oще от Digital: 5 начина да получим повече от YouTube
YouTube
Google тестват функция за показване на резултати от търсачката в YouTube за Android
Google тестват функция за показване на резултати от търсачката в YouTube за Android
Потребителите разполагат с разнообразни възможности бързо и лесно да откриват съдържание в YouTube. Вградената търсачка на услугата е доста добра и веднага ще ви покаже видеото, което искате да откриете. Разполагате с опцията да филтрирате по разнообразни критерии, но също да сортирате съдържание в различни плейлисти и много др.  Колкото по-активно използвате YouTube, толкова по-добри стават алгоритмите за препоръчване на съдържание и това също е удобен начин да намирате атрактивно видео в акаунтите си. Всичко това изглежда не е достатъчно за Google, които вече експериментират с още една полезна функционалност.  Някои потребителите съобщават, че компанията тества интеграция на резултатите от Google Search в мобилната версия на YouTube. Това означава, че като въведете дадена заявка освен стандартната селекция от клипове ще виждате и такива генерирани от търсачката. Въпросните препоръки ще се показват автоматично между другите видеа, които виждате в резултатите от YouTube за Android. Oпределено доста потребителите ще харесат интеграцията на подобна функционалност в мобилното приложение.     От AndroidPolice публикуваха и скрийншот, който показва как изглежда новата функция за смартфони, която ще предложи YouTube. В конкретният случай се използва нeтрадиционна зявка като "Open A Beer Bottle With A Butter Knife", но разбира се можете да въведете всяко търсене, което желаете да откриете по този начин.  В същото време наличието на подобен инструмент може да се превърне в предпоставка да правим повече кликвания в YouTube и респективно да генерираме приходи от реклама за Google. Само през първото тримесечие на настоящата година компанията отчете с 11.6% ръст на приходите си от онлайн реклама, които досигнаха до $24.5 млрд.  Интеграцията на резултати от търсачката на Google в YouTube за Android едва ли ще коства сериозни финансови разходи, но крие потенциала за дългосрочна маркетингова печалба. Най-вероятно функцията ще е достъпна първо за устройствата с Android 10, а след това и за смартфоните с по-старите версии. Все още няма информация за премиерата на версия за iOS.    Oще от Digital: 6 полезни трика в YouTube, които си заслужава да пробвате
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 18 май
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 18 май
Google експериментират с нова жестова функция, която ще позволи с плъзгане на пръста към долната част на екрана да излизате от активни клипове във "FullScreen" режим в YouTube.   Как да излезем лесно от FullScreen видео в YouTube за Android (Видео) Компанията провежда финални тестове и някои потребители имат достъп до новата опция. В момента е необходимо да кликнете върху екрана, за да отворите видео плейъра, а след това да изберете квадратната икона за изход от "FullScreen" в долния десен ъгъл на YouTube.   Американските...
приложения за музика
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Както стана ясно, Google ще спрат услугата си Play Music и ще я слеят с YouTube Music. Ходът е логичен, тъй като YouTube е най-популярният музикален уебсайт в света. Плюс това YouTube Music получава някои от функциите на Google Play Music, като например възможността да качвате собствена музика за стийминг. В YouTube можете да намерите музика, която не е налична в други такива сайтове. Той е лесно достъпен и дори не се нуждаете от акаунт в уебсайта за да гледате или слушате видеоклип. Абонаментът ви за Google Play Music ще работи като YouTube Premium акаунт. Това означава, че заплатилите вече абонамент за услугата на Google няма да загубят парите си при закриването на Play Music. Има обаче услуги, които са добра алтернатива на YouTube Music и Android Authority ни разкриват кои са точно те.   Apple Music Започваме с приложението на Apple, което е най-близкото до Google Play Music в момента. Приложението разполага с огромна библиотека от над 60 милиона песни, както и с възможност на избор от десетки стилове.   Plex Това приложение е отлично решение за хора, които искат да стриймват своя собствена музика. Настройвайки Plex на вашия компютър вие ще можете да го насочвате директно към папката си с музика.   Spotify Това е най-голямото приложение за стрийминг на музика. Тук също можете да слушате музика наредена по стилове, както и по предварително създадени плейлисти. Услугата позволява също така да слушате и радиостанции, както и подкасти.   Sound Cloud Платформата разполага с огромна колекция музика от независими, малки и ъндърграунд изпълнители. Всъщност това е единствената услуга за стрийминг, която се доближава до YouTube. Приложението работи отлично и можете да слушате част от съдържанието безплатно.   Tidal Тази услуга ви позволява истинско hi-fi изживяване. Приложението ви позволява да изтеглите музика за слушане офлайн, да създавате плейлисти, да слушате съществуващи плейлисти и да възпроизвеждате музика в много високо качество. Още от Digital: Специални филтри ще ни помагат да откриваме по-лесно нови приложения в Google Play  
DMCA.com Protection Status