Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
257 резултата за youtube
YouTube
Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
Нека си представим следната ситуация: гледате видео в YouTube (реклама или трейлър на филм) и песента, която върви като фон „хваща“ вниманието ви. Искате да разберете коя е тази песен, но не знаете как може да направите това?   Съветите на Make Use Of за това как да идентифицараме музика и песни в YouTube видео ще ви бъдат от полза. Благодарение на стъпките описани по-долу, почти е сигурно че ще успеете да идентифицирате всяка музика или песен, която чувате онлайн. Необходимо е само малко време и търпение.   1. Проверете описанието на видеоклипа Първата стъпка е най-лесната, но много често пренебрегвана. Ако една компания или любимият ви YouTube канал използва песен в един от своите видеоклипове, най-вероятно те са кредитирали оригиналния изпълнител в описанието. В противен случай, от YouTube може да свалят видеоклипа. За това отидете в полето за описание на видеоклипа и кликнете върху „Show More“. Превъртете надолу до секцията „Music in this video“. Тук трябва да е името на песента и изпълнителя. За видеоклиповете, които използват няколко песни, ще има посочени няколко заглавия в описанието. Те обаче не винаги се появяват в правилния ред, така че ще трябва да ги прослушате всичките, за да откриете тази, която ви трябва.   2. Извършете търсене с текста в Google Ако успеете да чуете и запомните един, два реда от песента, може да извършите търсене в Google. Тъй като, резултатите на Google не са винаги добри, опитайте търсене със същата фраза във Find Music By Lyrics. Услугата също се захранва от Google, но постига по-добри резултати.  Проблемът с този метод обаче е, че той не работи ако се опитвате да идентифицирате кавъри.   3. Проверете коментарите (или питайте) YouTube се превърна в един от най-добрите начини за откриване на нова музика. Много е вероятно да не сте първият, който се опитва да проследи името на дадена песен. Затова прочетете или потърсете коментарите в YouTube.   Първо може да опитате със старомодния начин. Натиснете „Ctrl + F“ (или „Command + F“ на Mac), за да отворите полето „Find In Page“. Въведете „песен“ и прегледайте коментарите, в които е използвана думата. Другата възможност е да използвате разширението „Comments Search for YouTube“ за Google Chrome. То добавя опция за търсене в горната част на коментарите. В това поле може да въведете всяка ключова дума, която искате.   Ако не успеете да намерите нужната ви информация, влезте и оставете вие коментар, като попитате останалите дали не могат да ви помогнат.    4. Използвайте приложение за идентифициране на музика Приложенията за идентифициране на музика като Shazam и Soundhound могат много да ви помогнат. Но има няколко разширения за браузърите, които са специализирани в идентифицирането на песните, използвани в клиповете в YouTube, като AHA Music (Chrome).   5. Попитайте експертите във форумите В интернет има няколко форума и общности, които се фокусират върху идентифицирането на трудно разпознаваеми песни. Има три места, на които трябва да погледнете първо:   /r/NameThatSong (Reddit)   /r/TipOfMyTongue (Reddit)   Identification of Music Group (Facebook)   Трябва да имате профил в Reddit или Facebook, за да публикувате в тези групи. Всеки от тези форуми предполага, че вече сте изпробвали горните опции и сте се провалили, така че дори не си помисляйте да публикувате в тях, преди да сте го направили. И последно, помнете, че колкото по-ясен е вашият въпрос, толкова по-добри са шансовете ви да получите бърз и точен отговор.   Вижте 6 уеб сайта, които предлагат музика с високо качество  
YouTube
Нов мини плейър ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в уеб версията на YouTube
Нов мини плейър ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в уеб версията на YouTube
YouTube започнаха още през март тестове с Picture-in-Picture (PiP) режим, който позволява едновременно да гледаме клип и да сърфираме в профилите си. Досега функцията бе ограничена до малък брой хора, но Google вече разпространяват ъпдейт до всички регистрирани профили, който включва новия YouTube Miniplayer. Въпросният плейър може да се активира от долния ъгъл на прозорците в YouTube, предаде Engadget.     Кликването на Multiplayer иконата свива в долния ъгъл видеото, което гледате. Можете да продължите да скролвате в профила си, докато отворения прозорец ще остане неподвижен. В този режим имате достъп до малък панел с Play/Pause и бутони за затваряне на видеото, придружени с информация за неговия автор и канала, който го споделя. Има и бутон за смяна на парчетата в запазените плейлисти.   Ако затворите YouTube Miniplayer автоматично ще заредите самото видео във Full Screen режим. Включването на тази функция определено ще улесни навигацията на съдържание в профилите ни. Панелът с контролери е доста удобен за използване и ще ни спести ценно време. Google Chrome и Safari са първите, които ще предложат миниплейъра, но се очаква в кратки срокове и другите водещи уеб браузъри да получат ъпдейта.    Още от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
Google спират приложението YouTube Gaming през март 2019г.
Google спират приложението YouTube Gaming през март 2019г.
Геймърите са изключително активни в YouTube и според официалните данни всеки ден над 200 млн. потребители гледат клипове на игри в услугата. Именно заради това Google постоянно ъпдейтват платформата, за да я направят по-атрактивна за любителите на игрите. Вероятно не знаете, но YouTube Gaming e самостоятелно приложение, в което се експериментира с различни нови функции. Сред тях са иновации като Game Pages, Super Chat, Channel Memberships и дори набиращия популярност Dark Mode режим, съобщава Droid-Life.   YouTube Gaming е не само платформа за стриймване на игри, но също така и интерактивна платформа, в която се отстраняват бъгове и се подобрява работата на различни функции в обратна връзка с потребителите. След това много от тях стават част от стандартната версия на YouTube. Само през последната година потребителите са изгледали над 50 млрд. часа със съдържание, което е свързано с игри и това е доста впечатляващо постижение. Въпреки това YouTube Gaming ще спре да съществува от март 2019г.     Вместo това компанията ще насочи изцяло усилията си да направи стандартната версия на YouTube максимално подходяща и интересна за геймърите. Очакват ни нови промени и специална селекция от съдържание от геймърската секция на услугата "youtube.com/gaming". За в бъдеще феновете на игрите ще могат от тази секция да научават най-любопитните неща и да имат достъп до най-гледаните клипове и стриймвания за игри в YouTube. Taка гейминга ще продължи да бъде важна част от популярната услуга.   Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
YouTube
Вече можем да използваме функцията "Dark Mode" в YouTube за Android
Вече можем да използваме функцията "Dark Mode" в YouTube за Android
Google oт няколко месеца провеждат усилени тестове с дългоочаквания Dark Mode режим в мобилното приложение на YouTube за смартфоните с Android. Компанията разкри за първи път плановете си да интегрира функцията още през март, като тя вече е налична за уеб версията на услугата, както и за iOS. Добрата новина е, че Google вече са готови с финалната версия на Dark Mode за Аndroid и това е най-интересното подобрение в YouTube (13.35.51) ъпдейта, който вече е наличен за потребителите.   Имайте предвид, че мобилното приложение автоматично ще бъде ъпдейтнато от Google и няма да се налага да го изтегляте от Google Play. След като смартфона ви бъде актуализиран към YouTube (13.35.51) вече ще можете да активирате Dark Mode режима в своя профил. Google ще ви информират с нотификация в долната част на екрана, която е с текст "New! Dark Themë", но дори да пропуснете съобщението са нужни само няколко кликвания, за да започнете да работите с функцията, съобщава Droid-Life.     Нощният режим ще е активиран по подразбиране и ще разполагатe с опцията "Turn Off", за да го спрете, когато желаете. Отворете менюто на приложението и изберете последователно "Settings>General", което ще зареди ново меню със секция "Dark Mode" и слайдер, с който да активирате и спирате нощния режим. Dark Mode ще промени иконите и другите елементи от интерфейса на YouTube в тъмно сив цвят, който не натоварва очите и е особено полезен в случаите, когато около вас няма достатъчно светлина.    Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
YouTube вече ще ни информира колко време прекарваме профилите си всеки ден
YouTube вече ще ни информира колко време прекарваме профилите си всеки ден
Google използваха своята I/O конференция с разработчиците през май, за да демонстрират възможностите на няколко нови функции в YouTube. Благодарение на тях всеки от нас може да следи колко време прекарва в своя профил и да разбере кога е настъпил момента да изключи оставим смартфона и да свърши нещо, което е по-полезно. Google сега ни информира, че всички нови инструменти вече са налични за потребителите и са разработени като част от Digital Wellbeing инициативата на компанията.     Плановете предвиждат ъпдейтите ще са достъпни за всички до дни. След като актуализацията е достъпна за профила ви в YouTube вече ще виждате детайлна информация за начина и времето прекарано в гледане на любимите ви видео клипове в услугата. Допълнителен панел в менюто с настройки ще ни казва колко продължително днес гледахме в YouTube, но също данни за трафика през последната седмица, както и средното време, което прекарваме на всеки 24 часа.      Добре е да знаете, че функцията е свързана единствено с гледането на видео и не е свързана с YouTube Music. Услугата предлага и разнообразни възможности да управлявате нотификациите. Необходими са само няколко кликвания, за да ги заглушите в определени часове или да ги комбинирате в едно уведомление, което предупреждава, ако сте гледали твърде много видео. Тези данни ще са достъпни в нова Time Watched секция в менюто на профилите ни.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Уеб версията на YouTube вече се адаптира автоматично към клиповете с различни размери
Уеб версията на YouTube вече се адаптира автоматично към клиповете с различни размери
Ако сте собственик на смартфон, който използва предимно YouTube за достъп до атрактивно съдържание със сигурност сте попадали на вертикално заснети клипове. Tова налага да сменяме позицията на смартфона, за да видим по най-добър начин видеото. В този случай от двете страни на екрана се появяват черни ленти, освен ако не решите да преминете към FullScreen режим. Вертикалните клипове почти скриват бутоните и елементите от интерфейса на YouTube.     Най-доброто решение на проблема е видео съдържанието, което качваме в услугата да е снимано в популярния формат 16:9. За съжаление все повече хора не обръщат внимание и на това предупреждение и продължават масово да правят клипове, които са заснети вертикално. Google прекрасно осъзнават ситуацията и са готови с ъпдейт, който позволява на YouTube да се адаптира автоматично към всяко видео, независимо в какво съотношение е снимано, съобщава AnroidPolice.      Актуализацията вече е налична за уеб версията на YouTube и на практика премахва традиционната 16:9 рамка около всеки клип. По този начин клиповете изглеждат по-големия като размер и се адаптират към различните размери на прозорците. Крайният резултат е, че потребителите по-лесно ще могат да стартират харесваните от тях клипове без значение как са снимани. Тази функционалност вече се разпространява до потребителите и до дни ще е достъпна за всички профили.       Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
YouTube
Какво ще представлява Explore разделът в мобилната версия на YouTube
Какво ще представлява Explore разделът в мобилната версия на YouTube
Google подготвят премиерата на интересна нова функция, която е предназначена да улесни откриването на атрактивно съдържание в Youtube. За в бъдеще потребителите вече ще могат да използват Explore раздел в мобилната версия на видео платформата. Новата секция ще бъде разположена в долния ъгъл на менюто с навигация, където са разположени още "Home", "Subscriptions", "Library" и др. В момента функцията е налична едва за 1% от собствениците на устройства с iOS.    Все пак се очаква Google да провеждат нужните тестове и до броени седмици да позволят на всички собственици на смартфони с Android също да използват "Explore" раздела в Youtube. Идеята на новата секция е да препоръчва клипове на базата на досегашните ни предпочитания и неща, които сме гледали в своя профил. Алгоритмите на услугата ще ни показват много повече съдържание свързано с желаните от нас теми, в сравнение с началната страница на YouTube, предаде TheVerge.   От Google смятат, че интеграцията на секцията Explore ще ни позволи да видим клипове и разнообразни канали, които иначе не бихме открили със стандартните методи за търсене. Секцията ще осигурява достъп до харесвани клипове ва различни жанрове като спорт, кино, музика, лайфстайл, наука и др. Персонализираното съдържание не само ще ни накара да прекарваме повече време, но също така ще ни спести време да скролваме в интерфейса на YouTube от смартфоните.    Oще от Digital: Как да активираме Dark Mode режима в YouTube за Android и iOS
YouTube
YouTube искат да се превърнат във водеща платформа за ексклузивни новини в интернет
YouTube искат да се превърнат във водеща платформа за ексклузивни новини в интернет
YouTube e първият уеб сайт, който милиони потребители отварят, когато търсят атрактивно видео съдържание в интернет. Следващата амбициозна цел на Google е да превърнат платформата и в предпочитан източник на актуални новини. За да постигнат тази цел от компанията са решили да инвестират $25 млн. за разработването на нови функции, които да улеснят откриването на подобно съдържание в YouTube. Водещ акцент ще бъдат ексклузивните новини, информира блога на YouTube.   Google искат в случай на инцидент, природно бедствие, терористичен акт или друго събитие да ни накарат да отворим профилите си, за да следим какво се случва в реално време. Част от предвидената сума ще бъде инвестирана, за да се помогне на редица организации да създават собствени видео емисии. Първоначално тази функционалност ще е достъпна за ограничен брой хора, които ще виждат кратки превю клипове с линкове към пълното видео на дадена статия, която виждат в профила си.   Видео платформата вече ще промотира ексклузивно съдържание от своите партньори директно в търсачката и раздела "Top News". За в бъдеще ще можем да използваме нова секция, която се казва "Breaking News". Oт YouTube също така ще ни информират с уведомления, когато стартира подобно събитие, позволявайки ни да следим събитията директно от профилите си. Планирани са 17 държави, които до дни ще имат достъп до тези функции, а техния брой ще се удвои в следващите месеци.   Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
YouTube
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Рекламите в YouTube понякога са много досадни, особено когато гледате любимите си видео клипове от смартфона. Това е основния източник на приходи за Google и единственият начин да ги спрете е да преминете към платен абонамент. Все пак броя на хората, които дават $10 на месец, за да махнат рекламите в YouTubе е доста малък. Всички останали сме принудени да свикнем и да се приспособим към ситуацията. Google скоро планират да въведат промени в маркетинговата си политика.    От компанията публикуваха изявление, с което ни информират, че ще разширят TrueView платформата, за да позволят на своите партньори да създават по-интерактивни реклами в профилите ни, съобщава AndroidAuthority. По този начин например реклама на предстоящ формат ще ни покаже не само трейлъра, но също информация за премиерата, прожекции в кино салони, цени на билeтите и др. Това означава, че ще има как да си направите резервация без дори да напускате прозореца с рекламата.      Всеки един рекламодател ще има свободата да персонализира рекламите по начин, който смята, че е най-подходящ за продуктите си. Първите компании проявили интерес към новия формат са Vodafone, Headspace, 20th Century Fox, Chili's и Maybeline, но техния брой ще продължи да се увеличава в следващите седмици. За нас потребителите всичко това е сигурна гаранция, че скоро ще започнем да виждаме по-интерактивни реклами в профилите си, което ще се случи още до края на календарната година.    Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
YouTube вече ще ни показва най-гледаните видео клипове в пет различни категории
Google официално потвърдиха, че въвеждат няколко промени в своите алгоритми, които да ни улеснят да откриваме съдържание в YouTube. Потребителите също така ще забележат, че началната страница на услугата вече показва информация не само за най-гледаните клипове за държавата, в която се намирате. За в бъдеще YouTube ще възпроизвежда на-популярните видео материали в пет различни жанрове и категории, сред които "Music", "Live", "Gaming", "News" и "Movies", съобщава Mashable.    Старата Trending страница   Досега това не бе възможно, тъй като селекцията с най-популярните клипове бе ограничена единствено до страната, от която се логвате в своя профил. Подборът на съдържание не е случаен и обръща внимание на множество фактори. Алгоритмите на Google класифицират клиповете на базата на броя преглеждания и харесвания, но също и мнението на самите потребители за клиповете. Функцията също така ще изчислява колко време е отнело на даден клип да достигне съответния трафик и др.   Новата Trending страница   Имайте предвид, че пак ще можете да виждате кои са водещите тенденции сред потребителите във вашата държава. Ако искате още по-прецизни резултати трябва да разгледате новите категории в YouTube. Всичко това се прави с цел максимално бързо да откриваме интересни видео клипове, което важи с особена степен за смартфоните, когато сме в движение. След броени дни всички потребители ще имат достъп до тази функция.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Moбилната версия на YouTube вече показва вертикални реклами
Moбилната версия на YouTube вече показва вертикални реклами
Гледането на клипове записани във вертикална ориентация продължава да създава проблеми на доста хора. YouTube положиха усилия да отстранят проблема с премиерата на нови функции, които дебютираха през последната година. Google са готови с ъпдейт, чиято основна цел е да позволи на рекламодателите да се възползват от факта, че гледаме толкова много клипове заснети във вертикална посока. За в бъдеще партньорите им ще могат да ни показват реклами във вертикална ориентация.    Функцията ще е достъпна единствено за мобилните приложения на YouTube за Android и iOS. От компанията също така обърнаха внимание на факта, че повечето клипове се снимат и гледат от смартфоните, информира SlashGear. Все повече хора стартират подобно съдържание, когато са в движение и държат вертикално устройствата, за да гледат любимите си клипове. Именно заради това Google обръщат специално внимание на мобилните версии на популярната видео услуга.    Показването на реклами в този формат е съвсем логична стъпка в еволюцията на YouTube, която може да се превърне във важен източник на приходи за Google. Първата компания, която се възползва от това предложение е Hyundai, които вече започнаха да промотират новите си автомобили с вертикални реклами в услугата. В следващите седмици със сигурност и други големи имена в индустрията ще последват примера им и ще започнат да рекламират по този начин в YouTube.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Mного потребители предпочитат да използват профилите си в YouTube, за да имат достъп до любимото си видео съдържание от смартфона. Качеството на клиповете в платформата, обаче зависи изцяло от хардуера и софтуера на конкретното устройство. Google стартираха нова програма с името YouTube Signature Devices, чиято цел е да определи кои смартфони са най-добре оптимизирани за гледане на видео в YouTube.    Самият подбор обръща внимание на много фактори като технология на дисплея, честота за опресняване на кадрите, запис на 4K видео, поддръжка за 360-градусови клипове и др. На този етап в списъка попадат 19 модела на производители като Samsung, Sony, LG и Nokia. За категоричен лидер по този показател е избран Samsung Galaxy Note 9.  Eто кои са всички смартфони одобрени от YouTube Signature Devices, според TechnoBuffalo:     Samsung Galaxy Note 9 Sony Xperia Xz2 Premium HTC U12 Plus OnePlus 6 LG G7 Xiaomi Mi 8 Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2 Compact Nokia 8 Sirocco Xiaomi Mi Mix 2S Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9+ Google Pixel 2 Google Pixel 2 XL Huawei Mate 10 Pro Samsung Galaxy Note 8 LG V30 Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8+     Имайте предвид, че това е само първоначален списък, като Google запазват правото си да добавят още устройства към YouTube Signature Devices. Прави впечатление липсaта на iPhone, но това не е изненадващо, тъй като компанията толерира устройствата с Аndroid. Софтуерните инженери на Google полагат много усилия да оптимизират максимално интерфейса на YouTube за своята платформа. Със сигурност, обаче смартфоните на Apple ще станат част от списъка на по-късен етап.   Oще от Digital: Как да активираме Dark Mode режима в YouTube за Android и iOS
YouTube
Нова жестова команда ще улесни навигацията в YouTube за Android
Нова жестова команда ще улесни навигацията в YouTube за Android
Google провеждат финални тестове с нова функционалност в мобилното приложение на YouTube за Android. Благодарение на нея ще има как по-лесно да навигираме и сменяме видео клиповете в профилите си. Идеята на компанията всъщност е да използваме нова жестова команда, която е по-бърза и интуитивна, спрямо сегашните инструменти в YouTube за Android. Нужно е само едно плъзгане на пръстта вляво или дясно, за да скролвате между отворените видео клипове, предаде 9to5google.    По този начин ще преминете през цяла страница, включително прозореца с плейъра, заглавието, описанията и бутоните за споделяне и харесване, предложението видеа, за да стигнете до следващия клип. Движението на пръста върху екрана на практика ще стартира съдържанието в "Up Next" секцията на YouTube. В този случай ще се покажат и бутоните за превъртане, които са разположени върху интерфейса на самия клип. Така можете по-лесно да сменяте и да се връщате към предния клип.   Новият интерфейс Всичко, което е разположено над аватара на канала и заглавието се зареждат автоматично и ще е нужна секунда да се стартира самия клип. Допълнителна анимация ще ви информира за възможността да използвате тази функция. Според данните Google възнамеряват да интегрират тази жестова команда и към YouTube приложението за устройствата с iOS. На пръв поглед тов може да ви се стори минимално подобрение, но може да улесни значително откриването на съдържание от смартфоните.   Сегашният интерфейс   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Oбвиниха Google, че умишлено забавя работата на YouTube в Mozilla Firefox и Microsoft Edge
Oбвиниха Google, че умишлено забавя работата на YouTube в Mozilla Firefox и Microsoft Edge
В началото на годината Google представиха нов дизайн на YouTube и също така потвърдиха, че услугата вече ще използва притежаваната от компания онлайн библиотека Polymer. По този начин ще се "улесни и ускори разработването на бъдещи ъпдейта" за най-популярната видео платформа в интернет. Оказва се, че ситуацията е малко по-различна от първоначалните желания на Google, тъй като влияе на представянето на YouTube, когато се използва от алтернативни уеб браузъри, съобщава Neowin.   От Mozilla твърдят, че преминаването към новата системна рамка и библиотеката Polymer води до влошаване на скоростта на работа на YouTube във Firefox и Microsoft Edge. Мнението е на техническия програмен мениджър на компанията, Крис Петересон, който твърди, че с това решение Google забавят пет пъти зареждането на съдържание в YouTube за двата конкурентни уеб браузъра. Причината е, че Polymer използва Shadow DOM v0 пакет от инструменти, които са налични само за Google Chrome.      Това означава, че разработчиците на Mozilla и Microsoft няма как да оптимизират Firefox и Edge за новият дизайн на YouTube. Серията от тестове, които Крис Петерсон показват, че зареждане на определено видео в Google Chrome е нужна около секунда, но при другите браузъри трябва да се чака цели пет секунди. Засега е възможно това ограничение да се предолее с използването на външни разширения и плъгини. В заключение ще отбележим, че Google са информирани за обвиненията, но още не са ги коментирали официално.   Oще от Digital: Пет полезни уеб приложения и разширения за YouTube
YouTube
Вече можем да използваме режим "инкогнито" в YouTube от смартфоните с Android
Вече можем да използваме режим "инкогнито" в YouTube от смартфоните с Android
Интеграцията на Incognito Mode режим за браузване в YouTube е една от най-желаните характеристики в приложението за Аndroid. Софтуерните инженери на Google от няколко месеца провеждат тестове с тази полезна функция и сега започнаха разпространението и до потребителите. Компанията потвърди официално, че е започнала да ъпдейтва профилите на всички и в кратки сокове Incognito Mode ще е оптимизиран за смартфона, независимо къде се намирате.    Все пак е добре да проверите дали няма наличен YouTube ъпдейт, което би ускорило целия процес. След като го направите и имате последната версия на приложението за Android и да кликнете в горния десен ъгъл, където е аватара ви. В менюто вече ще видите новата опция "Тurn On Incognito", която заменя досегашния "Sign Out" бутон в настройките на приложението за Android, предаде Engadget. Допълнително уведомление ще ви информира, че сте активирали поверителния режим.      YouTube ще ви покажат съобщение, с което разяснават как работи тази функция и кои други хора могат да виждат активността ви. При този режим ще может еда отвряте само някои секции в сайта, сред които "Home" и "Trending". В същото време кликването върху Inbox, Library или Subscriptions ще ви покаже бял прозорец, което е нормално, тъй като отказвате да споделяте информация в профила си. Ако функцията все още не е достъпна трябва да актуализирате YouTube към последната версия.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
Как да изтегляме и запазваме видео от YouTube на iPhone
Как да изтегляме и запазваме видео от YouTube на iPhone
Запазването на видеоклипове от YouTube на вашия iPhone за гледане в офлайн режим е трудна задача. Ако нямате нищо против да плащате, можете да се абонирате за YouTube Red, за да гледате без реклами и да имате възможност да изтегляте видеоклипове. Но това все още изисква да гледате видеоклиповете в приложението YouTube.   Какво ще стане, ако искате да ги гледате в Camera Roll на телефона си? От Make Use Of ще ни покажат как да изтегляме и запазваме YouTube видео на iPhone си.   Как да изтегляте видеоклипове от YouTube на iPhone-а си? За съжаление, приложенията за iPhone, които ви позволяват директно да изтегляте видеоклипове от YouTube, не се представят добре. За щастие, има заобиколно решение. Първо инсталирайте приложението Documents by Readdle. Това е мениджър на файлове с интегриран уеб браузър, който улеснява изтеглянето и прехвърлянето на видеоклипове от YouTube. След това намерете видеоклипа в YouTube, който искате да изтеглите. За да направите това, можете да използвате официалното приложение на YouTube – отворете видеоклипа, докоснете „Share“, а след това „Copy link“.   Щом имате линка, се върнете обратно към приложението Documents. Докоснете иконата в долния десен ъгъл, за да отворите вградения си браузър. Посетете уеб сайт, който може да изтегля видеоклипове от YouTube, като PickVideo.net.   Запазване на видеоклипа Натиснете продължително полето „Enter the video link“ („Въведете линка за видеоклипа“) и изберете „Paste“ („Постави“), за да добавите линка към видеоклипа в YouTube. След това докоснете бутона „Download“ („Изтегляне“).   Сайтът ще генерира линк за изтегляне за видеоклипа. Превъртете надолу (бъдете внимателни, за да избегнете рекламите), докато не видите заглавието „Download Video with Sound“ („Изтегляне на видео със звук“). Докоснете бутона „Download“ („Изтегляне“) до качеството, което искате да запазите.   След това ще видите подкана да запазите файла. Вероятно ще искате да промените името на нещо по-подходящо за вас. Направете го и когато сте готови, докоснете „Done“, за да го запазите. Можете да докоснете бутона „Downloads“ („Изтегляния“) в долната лента с инструменти, за да проверите прогреса.   Преместване на видеоклипа От тук трябва да преместите видеоклипа в папката „Camera Roll“. Докоснете иконата на папка в долния десен ъгъл на приложението, след което отворете вашата папка „Downloads“ („Изтегляния“). Натиснете иконата с три точки под файла, който току-що сте изтеглили, след което изберете „Move“.   Под „Recents“ трябва да виждате папката „Photos“. Докоснете я, за да преминете към нея. Ако обаче не я виждате отидете в Documents > Photos. Докоснете Move to Photos в долната част на екрана, за да преместите видеоклипа.   Готово! Отворете приложението Photos на телефона си и трябва да видите новия видеоклип. Той ще се появи заедно с последните ви снимки, както и с папката Videos в раздела „Albums“.   Вижте какво да направим ако забравим паролата на iPhone