Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
278 резултата за youtube
YouTube
7 полезни начина да контролираме звука в YouTube
7 полезни начина да контролираме звука в YouTube
Колко начина за контрол на звука в YouTube знаете? Оказва се, че има няколко различни начина за контролиране на звука във видеата, а от Make Use Of обръщат внимание на седем от тях. Разгледайте ги може да се изненадате!   1. От плъзгача за силата на звука Това е основният начин, по който повечето хора коригират силата на звука в YouTube. Едва ли тук са нужни много обяснения. Плъзнете го наляво, за да намалите силата на звука или го преместете надясно, за да направите звука по-силен. Има и функция за заглушаване на звука, за целта кликнете върху иконата на микрофон.     2. С клавишна комбинация   Всеки път когато е възможно, е разумно да се използват клавишни комбинации. Отделете време, за да научите колкото се може повече и ще видите че с тях се работи по-бързо отколкото с мишката. Налични са множество удобни клавишни комбинации за YouTube. Можете да направите всичко – от прескачането на видеоклип до включването и изключването на субтитри.   За управление на силата на звука в YouTube използвайте клавишите със стрелки. Натискането на стрелката сочеща нагоре ще увеличи силата на звука с 5%; натискането на стрелката сочеща надолу ще намали силата на звука с 5%.   3. С мишката Можете също така да промените силата на звука в YouTube с помощта на колелцето за превъртане на мишката, но това е малко по-трудно. Промяната беше въведена в актуализация от 2017 година. За да активирате функцията, трябва първо да поставите мишката върху иконата на високоговорителя, за да се разкрие плъзгача за силата на звука, след това поставете мишката върху самия плъзгач. След това с превъртане на горе ще увеличавате силата на звука, а с превъртане на колелцето надолу ще намаляте звука. Ако курсорът се отдалечи от плъзгача, колелото за превъртане ще премести уеб страницата нагоре или надолу, така че внимавайте.   4. YouTube Mouse Controls ($1) Ако използвате Google Chrome, може да се възползвате от разширението „YouTube Mouse Controls“. То ви позволява да регулирате силата на звука в YouTube като използвате колелцето за превъртане на мишката. Но за разлика от описания по-рано метод, този е по-малко податлив на грешки. Той работи  когато курсорът на мишката мига някъде над видеото.   5. Magic Actions for YouTube (безплатно) Друго разширение за Chrome, което си струва да се провери е Magic Actions for YouTube. Освен че ви позволява да използвате мишката, за да регулирате силата на звука, това разширение предлага и други възможности – auto HD, дневен и нощен режим на гледане, лесен начин за преглед и изтриване на историята на гледанията, автоматично повтаряне на видеата и др.     6. VLC Media Player (Windows, Mac, Linux, Android, iOS) Ако звукът на някой видеоклип в YouTube, който искате да гледате, е прекалено нисък, трябва да обмислите гледането му директно чрез VLC Media Player. Така ще можете допълнително да усилите звука. За да гледате YouTube видео чрез VLC Media Player изпълнете следните стъпки: - Изтеглете и отворете VLC Media Player. - Отидете в YouTube и копирайте (Ctrl + C) URL адреса на видеоклипа, който искате да гледате. - В VLC, отидете до Media > Open Capture Device. - Кликнете върху таба „Network“. - Поставете URL адреса на YouTube, който копирахте в стъпка втора. - Кликнете върху „Play“.   След няколко минути видеото трябва да започне да се възпроизвежда. След това можете да използвате плъзгача за силата на звука в долния десен ъгъл, за да увеличите силата на звука до 125% от първоначалния максимум.   7. С вградените инструменти на операционната система, която ползвате За Windows – кликнете с десния бутон върху иконата на високоговорителя в лентата на задачите и отидете на Sounds > Playback > Speakers > Properties > Enhancements и сложете отметка в полето до Loudness Equalization.   Ако използвате macOS, нямате вграден инструмент за нормализиране на силата на звука. За щастие, има много решения на трети страни, които вършат работата перфектно. Две от най-популярните са Boom и eqMac2.   Вижте как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео  
забавно
YouTube Kids вече се предлага и на български език
YouTube Kids вече се предлага и на български език
Google обяви старта на YouTube Kids за българските деца и семейства. Приложението е изтеглено десетки милиони пъти и е генерирало повече от 160 милиарда гледания в цял свят, на разнообразно, но подбрано съдържание подходящо за деца на 18 езика, включително български.   YouTube Kids е уникално място в глобалната мрежа, изцяло посветено на децата и семействата, което предлага богато съдържание и възможност за безопасно търсене. Приложението предлага редица опции, които позволяват на родителите да контролират съдържанието, както и да използват разширените алгоритми за избор...
YouTube
YouTube ще поддържа нова жестова команда за пропускане на видео клипове
YouTube ще поддържа нова жестова команда за пропускане на видео клипове
Новата версия на YouTube ще предложи една много полезна функционалност, която ще улесни собствениците на смартфони с Аndroid и iOS. След като получите ъпдейта вече ще можете да пропускате предложените клипове или да се връщате назад в плейлистата с плъзгане на пръста върху екрана. Това ще ви позволи да се фокусирате върху съдържанието, което гледате и ще улесни навигацията в YouTubeo от смартфоните, предаде SlashGear,   Интеграцията на тази функционалност не е случайна, тъй като все повече хора използват мобилните устройства, за да гледат съдържание в най-популярната видео платформа. Според последните данни над 70% от трафика в YouTube вече се генерира от смартфоните с Android и iOS. Желанието на Google да улеснят навигацията в мобилните приложения на услугата е напълно логична и може да накара повече хора да гледат, когато са в движение.    Това е поредният голям ъпдейт на YouTube за смартфони, тъй като през последните месеци станахме свидетели на редица подобрения в платформата. Добре е да знаете, че сегашната актуализация ще е достъпна за устройствата с iOS до броени дни. Работи се усилено и над версия за Android, която вероятно ще е налична за всички в рамките на няколко седмици. Опцията с плъзгане на пръста да навигираме клиповете в YouTube със сигурност ще се хареса на доста хора.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Какво ще представляват Next Up филтрите в приложението YouTube за Android
Какво ще представляват Next Up филтрите в приложението YouTube за Android
Видео платформата използва специфични алгоритми, с които в реално време ни препоръчва атрактивно съдържание, което да гледаме в профилите си. Самите предложения са базирани на историята на търсене и нещата, които досега сме видели в YouTube от всичките ни мобилни устройства. Това е доста полезна функция, особено когато сте в движение. Ако активирате "Аutoplay" на практика целият стрийм ще продължи да зарежда автоматично следващия клип вместо вас.    Компанията тества нова функция, с която ще имаме свободата да избираме какво видео съдържание да попадне в плейлистата. Google тестват "Up Next" филтри в приложението си за Android, с които да отворим всички клипове подредени в съответната поредица, да изтрием някои от тях или да изберем реда, в който ще бъдат пуснати от YouTube на смартфоните. Засега това е функция, която е налична единствено за потребителите с Android, съобщава AndroidPolice.     Ако тестовете са успешни вероятно "Next Up" филтрите ще бъдат интегрирани и към YouTube версията за iOS. На пръв поглед това изглежда като твърде незначителна промяна, но има доста хора, които биха искали да имат подобен контрол над клиповете. В крайна сметка идеята на подобни инструменти е да открием по-бързо това, което искаме да гледаме след видеото, което сме стартирали на мобилните устройства. Скоро филтрите ще са достъпни за повече хора.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
YouTube Rewind 2018 е вторият най-нехаресван видео клип в историята на услугата
YouTube Rewind 2018 е вторият най-нехаресван видео клип в историята на услугата
Най-популярнaта видео услуга в интернет предлага разнообразна колекция от клипове, но също така спонсорира и собствено съдържание. През годините YouTube изгради и собствена мрежа от знаменитости, които се радват на впечатляващ брой гледания и последователи в платформата. Вероятно не знаете, но всяка година по традиция се създава специално видео, в което участват най-харесваните собственици на канали в YouTube, като тази инициатива носи името "Rewind", предаде DigitalTrends.   Идеята е в кратко видео да се направи ретроспекция на изминалата година, в което участват най-гледаните хора в YouTube. Тази година не е изключение, като "YouTube Rewind 2018" вече е достъпен за гледане и в него изненадващо се появява холивудския актьор, Уил Смит. Досега видеото е изгледано почти 11 млн. пъти, като интересното е, че само 2.2 млн. души са харесали продукцията. В същото време повече ot 8.8 млн. потребители са натиснали "Dislike" бутона, след като са го изгледали.      Тези цифри означават, че скоро "YouTube Rewind 2018" може да се превърне в най-нехаресваното видео в платформата. В момента това негативно постижение се държи от песента "Justin Bieber-Baby" oт 2010г. Toзи клип не е харесван от 9.8 млн. души. Ако темповете на гледаемост се запазят "YouTube Rewind 2018" може скоро да оглави негативната класация. Все пак "Justin Bieber-Baby" е клип, който е достъпен от осем години, докато "YouTube Rewind 2018" е в мрежата от няколко дни.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Приложението YouTube за Android вече е изтеглено над 5 млрд. пъти
Приложението YouTube за Android вече е изтеглено над 5 млрд. пъти
YouTube е предпочитана дестинация за откриване на атрактивни клипове от милиони хора. Услугата се радва на голяма популярност и сред собствениците на смартфони с водещите платформи. Ако поне веднъж сте си задавали въпроса колко хора използват YouTube ще уточним, че мобилното приложение в Google Play вече е инсталирано повече от 5 млрд. пъти. Това е впечатляващо постижение, с което могат да се похвалят много малко заглавия.    Имайте предвид, че данните са единствено за Android, което означава, че YouTube има дори още повече инсталации, заради популярността на устройствата с iOS. Любопитна подробност е, че Google Play Services се превърна в първото приложение в Google Play с над 5 млрд. изтегляния. Това постижение се дължи предимно на огромния брой хора, които имат смартфони с най-популярната мобилна платформа.     Вероятно не , но оригиналния iPhone бе първото устройство в индустрията, което има приложение на YouTube. След това, обаче приложението се превърна в абсолютен хит сред устройствата с Android. Само въпрос на време е и другите популярни услуги на Google да преминат психологическата граница от 5 млрд. инсталации. Тези данни са най-доброто доказателство колко популярна платформа е YouTube, особено за собствениците на мобилни устройства.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си
YouTube
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, където всеки ден потребителите гледат еквивалента на милиони часове клипове в профилите си. Както при повечето приложения на Google и в този случай основния източник на приходи са рекламите. Всеки е виждал да се стартират кратки видео реклами преди да се зареди дадено видео, което може да е доста досадно в някои ситуации, особено ако сърфирате от смартфона, когато сте в движение.   Компанията вече работи над решение на проблема. Google планират да групират рекламите, за да намалят броя на прекъсванията при гледане на видео. По този начин по-рядко ще виждаме подобни послания, което е водещото предимство на новия формат. В същото време, обаче това означава, че самите реклами ще са с по-голяма продължителност. Така например вместо четири реклами с три прекъсвания ще видим по две реклами с едно спиране, предаде DigitalTrends.     Кодовото име на този формат е "Ad Pod", като потребителите ще има как да пропуснат рекламите, ако не харесват съдържанието в тях и да продължат да гледат в YouTube. Първоначално "Ad Pod" платформата ще е достъпна за десктоп версиите на услугата, а след това ще бъде интегрирана и към водещите мобилни платформи. Разпространението на новия стандарт ще стартира през 2019г., като допълнително ще бъде публикувана още информация за плановете на Google.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Какъв жанр клипове гледаме най-много в YouTube
Какъв жанр клипове гледаме най-много в YouTube
YouTube е най-популярната видео услуга, която е подходяща за стриймване на живо и споделяне на геймплея на игри в интернет. Всеки ден стотици милиони потребители извършват милиарди търсения и изглеждат огромно количество клипове в профилите си. Разнообразната колекция на YouTube предлага атрактивни видео материали в множество жанрове. Специалисти от PewInternet решиха да разберат кои са най-харесваните категории в услугата, съобщава DigitalTrends.   Проучването им е базирано на информацията от 4600 доброволци и е проведено между май и юни 2018г. Заключението им е доста любопитно и със сигурност ще изненада доста хора. Оказва се, че 87% от хората използват YouTube, за да гледат клипове, с които да разберат как се правят разни неща. Това означава, че най-голям трафик генерират видео материалите в категорията "How-To", които се радват на огромна популярност сред  младата аудитория между 18 и 29-годишна възраст.      В момента не разполагаме с данни точно колко клипа попадат в тази категория, като YouTube потвърдиха, че техния брой е 135 млн. преди три години. По този начин може да очакваме сега да има поне два или три пъти повече подобно видео съдържание в платформата. Авторите на клипове също са насърчавани от Google да създават и качват повече разнообразни неща в своите акаунти, което допълнително допринася за тази тенденция. Ситуацията вероятно ще се запази и през 2019г.   Oще от Digital: YouTube са платили над $3 млрд, за авторски права през 2018г.
YouTube
Google искат да спрат умишленото кликване на Dislike бутона в YouTube
Google искат да спрат умишленото кликване на Dislike бутона в YouTube
Google полагат много усилия да гарантират, че потребителите откриват максимално качествeно и релевантно съдържание в своите профили. Компанията също така се бори с разпространението на досадни реклами, както и с различните практики, влияещи върху рейтингите на самите видео клипове. В последните месеци се забелязва сериозен ръст в случаите, когато много хора умишлено кликват "Dislike" бутона, за да дискредитират даден клип в YouTube. С течение на времето тoва се превръща във все по-голям проблем за авторите на съдържание.    От Google вече експериментират с няколко идеи как да сложат край на подобни практики и да ни накарат да се замислим повече следващият път, когато натискаме "Dislike" бутона. Компанията обмисля да рестартира броя на харесванията на даден клип или да изтрие даден "Dislike", както и въвеждането на нова система, в която да добавяме кратък текст, за да аргументираме избора си. По този начин Google искат да сложат край на организираните атаки, чиято цел е да създадат лош имидж на определено видео в платформата, предаде Engadget.   Все още се търси оптималното решение, което да се справи ефективно с проблема. На този етап авторите на съдържание има как да изключат негативните реакции към клиповете си. Наличието на твърде много позитивни отзиви, обаче отблъсква потребителите. От друга страна умишленото гласуване с "Dislike" на дадено видео може да принуди доста хора да се отказват да ъплоудват атрактивни клипове в профилите си. Проблемът е доста комплексен и ще продължи да ангажира сериозно вниманието на Google.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
YouTube тестват по-добра система за препоръчване на видео клипове
YouTube тестват по-добра система за препоръчване на видео клипове
Google тестват нова система за препоръчване на атрактивно съдържание, която ще е достъпна за десктоп и мобилните версии на YouTube. Основната визуална промяна, която ще забележите е интеграцията на бутони и икони със син цвят, с които ще виждате тагове с ключови думи, имена на канали и клипове свързани с темите, които ви интересуват. Изборът на този нюанс не е случаен, тъй като контрастира с другите елементи от интерфейса на YouTube.   Новите икони ще са достъпни точно под самия видео плейър, което ще ви позволи бързо да филтрирате и откриете търсеното съдържание в профила си. Според първоначалните данни Google експериментират с интеграцията на поне четири бутона, сред които "Аll", "Recommended for you", "Related Videos by Topic" и "Related Videos by Channels", съобщава TheVerge. Информацията, както досега ще се синхронизира с Gmail акаунта, който използвате.      Tова означава, че ако се логнете с друг профил цялото съдържание и всичките препоръки ще са различни и базирани на историята на съответния акаунт. Google от доста време търсят начини как да подобрят тои аспект от работата на YouTube и новата система е само поредната стъпка в тази насока. В следващите меци предстоят по-мащабни тестове с новата система за препоръчване на ъдържание, която ще обхване много по-голям брой потребители.   Още от Digital: Как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео
YouTube
Вече можем да гледаме клипове със 1.75х скорост в YouTube от смартфоните с Android
Вече можем да гледаме клипове със 1.75х скорост в YouTube от смартфоните с Android
Google постоянно експериментират с интеграцията на нови функции, които подобряват и улесняват гледането на клипове от смартфоните. Само преди дни компанията ъпдейтна уеб версията на YouTube с опцията за ускорение със скорост 1.75х на видеото, което гледаме. Тази функция бе едно от най-исканите подобрения сред доста потребители. По всичко личи, че Google са обърнали специално внимание на желанията им, тъй като много скоро тази функция ще е налична и за смартфоните с Android.   Някои хора вече имат достъп до опцията за промяна на скоростта на видео клиповете в YouTube с 1.75х кадъра и се очаква в кратки срокове да е налична за всички. Припомняме ви, че досега стандартните опции, които предлага услугата включваха .25x, .5x, .75x, Normal, 1.25x, 1.5x и 2x. Новият ъпдейт добавя и 1.75х към тях за хората, на които 2х е твърде бързо, а 1.5х твърде бавно, съобщава AndroidPolice. Вероятно в следващите няколко седмици функцията ще е достъпна и за платформата iOS.     Ако искате да промените скоростта на даден клип в YouTube от смартфона е необходимо да кликнете върху класическото меню с трите вертикални черти в горния десен ъгъл. След това изберете от допълнителния прозорец опцията "Playback Speed", където ще видите осемте различни възможности. За нас потребителите е добре да разберем, че компанията постоянно се старае да ни предоставя разнообразни функции, с които да се забавляваме, докато гледаме видео в YouTube профилите си.   Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
Колко интернет трафик изразходва YouTube от смартфона
Колко интернет трафик изразходва YouTube от смартфона
Освен ако не сте на неограничен план, най-вероятно наблюдавате колко мобилни данни използвате всеки месец. А стриймингът на видео вероятно е един от най-големите виновници за изсмукването на квотата ви за данни.   И тъй катоYouTube е най-популярната видео платформа в света, от Make Use Of са потърсили отговор на въпроса „Колко данни използва YouTube?“. От медията дори ще ни дадат съвети за това как да намалим използването на данни в YouTube.   Използва ли YouTube данни? Да, YouTube използва данни. Освен при обаждания и текстови съобщения, почти всичко, което правите на вашия смартфон, използва данни, когато не сте свързани с Wi-Fi. Това включва използването на приложения за съобщения като WhatsApp, стрийминг на музика в Spotify или други услуги, сърфиране в сайтове за социални медии и в мрежата и гледане на видеоклипове в YouTube. Вследствие на това, бързото намаляване на мобилните данни е проблем за много хора. Колко данни използва YouTube? Това зависи от качеството, което сте избрали за видеоклиповете, които стриймвате.  Мобилните приложения за видео стрийминг предлагат много нива на качеството, от ниското ниво от 144p до 2160p (4K).    Стойностите на това колко данни всяко от тези приложения използва за различните нива качество на видеото се различават доста, затова нека да извършим собствено изчисление, за да разберем това. Имайте предвид, че това не е точно и резултатите ви може да варират.   YouTube дава препоръчителни стойности за битрейт за различните опции за качество на видеото. Ще ги използваме като базова линия, въпреки че не всеки видеоклип е идентичен. За видео с 480p (стандартно качество) YouTube препоръчва битрейт  между 500 и 2000Kbps. Нека вземем средната стойност 1250Kbps.   1250 Kbps (килобита в секунда), разделени на 1000, ни дава 1,25 Mbps (мегабита в секунда). Тъй като има осем бита в един байт, 1,25 Mbps разделени на осем, е равно на 0,156 мегабайта в секунда. Умножаването на това с 60 секунди означава, че 480p видео в YouTube използва около 9,375 MB данни на минута или 562,5 MB за час.   Прилагането на същото изчисление към другите опции за качество на видеото в YouTube води до следните прогнози:        240p: 225 MB на час        360p: 315 MB на час       480p: 562.5 MB на час       720p при 30FPS: 1237.5 MB (1.24 GB) на час       720p при 60FPS: 1856.25 MB (1.86 GB) на час       1080p при 30FPS: 2.03 GB на час       1080p при 60FPS: 3.04 GB на час       1440p (2K) при 30FPS: 4,2 8GB на час       1440p (2K) при 60FPS: 6,08 GB на час       2160p (4K) при 30FPS: 10,58 GB на час       2160p (4K) при 60FPS: 15.98 GB на час   Как да проследявате използването на данни в YouTube?   Android Отидете в Settings > Network & internet > Data usage. Тук ще видите колко данни сте използвали в текущия платежен цикъл. Докоснете App data usage, за да видите разбивка по приложения. В този списък намерете „YouTube“ и го изберете. Ще видите разбивка на използваните данни за текущия цикъл. „Foreground“ показва колко данни използва приложението, докато сте го отворили и го използвате активно. „Background“ показват какво е консумирало приложението, докато е работило във фонов режим. Деактивирайте плъзгача до „Background data“, за да блокирате YouTube да използва данните ви, когато не е отворен.       iOS Отидете до Settings > Cellular.Тук можете да превъртите малко надолу и да намерите колко данни сте използвали за текущия период (Current Period). Намерете YouTube и ще видите колко данни е използвало приложението за този период. Ако искате да блокирате използването на данни от YouTube, изключете плъзгача.       Как да намалите използването на данни в YouTube? Вероятно не искате напълно да изключите достъпа си до YouTube. За щастие има начини да намалите количеството данни, които YouTube използва, които не са толкова драстични. 1. Следете качеството на видеото Най-важният съвет е да не гледате видеоклипове в HD, докато използвате данни. Докато гледате видеоклип, докоснете бутона за меню (три точки) и ще видите текущото качество на клипа (Quality). Докоснете опията, за да промените качеството. Наличните опции зависят от този, който е качил видеото. Можете да изберете „Auto“, за да зададете качество въз основа на скоростта на мрежата, но ако се опитвате да запазвате данни, по-добре изберете ръчно стойност.   2. Ограничете HD качеството само когато сте свързани към Wi-Fi Ако не искате да променяте качеството на всеки гледан от вас видеоклип, можете да активирате опцията за ограничаване на HD качеството само когато сте свързани към Wi-Fi. За да намерите тази опция, докоснете снимката на потребителския си профил в горната дясна част на YouTube и изберете Settings (ако използват Android устройство докоснете след това General). На Android потърсете опцията Limit mobile data usage. В iOS тя е озаглавена „Play HD on Wi-Fi only“. След като сте активирали това, YouTube няма да възпроизвежда видеоклипове, с качество по-високо от 480p когато сте на мобилни данни.     3. Деактивирайте функцията Autoplay За да деактивиратефункцията, потърсете плъзгача „Autoplay“ в секцията „Up next“ под всяко видео.    4. Опитайте YouTube Premium YouTube Premium (преди това YouTube Red) е платена абонаментна услуга на YouTube. Наред с другите предимства, като например премахването на реклами, Premium ви позволява да изтегляте видеоклипове в телефона си, за да ги гледате офлайн. YouTube Premium обаче е малко скъпа услуга $ 12 / месец. Но ако гледате твърде често видео клипове в YouTube, платеният абонамент дори може да ви спести пари. Можете да изтеглите няколко видеоклипове, когато сте свързани към Wi-Fi у дома, а след това да ги гледате докато сте в движение без да използвате данни.    Вижте как да идентифицараме музика и песни от YouTube видео  
YouTube
Знаете ли, че: Най-успешният собственик на YouTube канал е едва 7-годишен
Знаете ли, че: Най-успешният собственик на YouTube канал е едва 7-годишен
YouTube е услугата, която разполага с най-богата колекция от видео съдържание в интернет, но също така предлага и възможност да печелите от популярността на своите клипове. Ако постоянно ъпдейтвате своя канал и показвате интересни неща на своите последователи това може да се превърне в солиден източник за приходи. Единственото, което ви трябва е да откриете темата, която искат да обсъждате в своя канал и да сте достатъчно оригинални за аудиторията, за да сте успешни.      Може и да ви се стори странно, но спсисъка с хора, които печелят най-големи приходи от YouTube е 7-годишния, който е генерирал внушителните $22 млн. през последната година. Неговият канал се казва Ryan ToysReview и е основан преди три години. В него малкия влогър прави ревюта на множество играчки, което е причината да бъде толкова популярен сред връстниците си, съобщава MakeUseOf. Колкото и странно да звучи клиповете са гледани повече от 26 млрд. пъти.     В момента 7-годишния Райън има над 17 млн. последователи. Неговият канал е най-доброто потвърждение как да се забавлявате и изкарвате приходи от YouTube. Майката на Раян е напуснала работа, за да подпомага сина си в невероятното му начинание. Голяма част от приходите идва от рекламите, които посетителите на канала виждат, докато гледат. Родителите му отделят 15% от приходите в специална сметка, която ще е достъпна за него, когато стане пълнолетен.   Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
YouTube спират изскачащите анотации във видео клиповете от 15 ануари 2019г.
YouTube спират изскачащите анотации във видео клиповете от 15 ануари 2019г.
Google разкриха плановете си да премахнат напълно досадните нотификации от най-популярната видео услуга още в началото на миналата година. Изглежда, че компанията е извършила всички нужни тестове и промени, тъй като е готова да премахне тези досадни съобщения в профилите ни. Добре е да знаете, че става въпрос за малките прозорчета, които изскачат по време на даден клип и показват ликове към сходно съдържание и допълнителна информацията за съответното видео в YouTube, предаде TheVerge.    Компанията потвърди в официален пост, че всички съществуващи анотации ще бъдат изтрити на 15 януари 2019г. Това означава, че след тази дата няма повече да виждаме подобни банери, а авторите на съдържание няма да има как да ги добавят към профилите си. Основната причина е, че анотациите досаждат на твърде много хора, а реално ползата от тях е минимална. Всеки човек, който качва клип в YouTube има как да добави отдолу по-дълго описание и допълнителни клипове към своя канал.     Taка информацията е много по-видима и достъпна за потребителите. В същото време спирането на анотациите ще ни позволи да се съсредочим изцяло върху това, което гледаме. Ситуацията е още по-сложна при смартфоните, тъй като екраните им са по-малки и всяко излишно съдържание се отразява негативно на изживяването им. Можем да сме сигурни, че всички ще бъдат доволни, че Google обръщат внимание на предпочитанията ни и се стараят да направят YouTube по-добра услуга.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
YouTube
Вече можем да гледаме безплатно класически филми в YouTube
Вече можем да гледаме безплатно класически филми в YouTube
Google Play предлага най-разнообразната колекция от мобилни приложения, но също така е платформа, от която може да купите или наемете дигитални копия на филми и телевизионни шоута. Ако сте извършвали покупка на подобно съдържание вероятно знаете, че можете да го гледате директно в YouTube, когато сте логнати в същия акаунт. Компанията изглежда иска да доразвие тази идея и ще ни позволи да гледаме безплатно цели филми в най-популярната видео услуга в интернет.   В случая става въпрос за стари заглавия като Rocky, The Terminator, Legaly Blonde и др. По този начин Google няма да се налага да плащат допълнително да лицензират най-новите ленти на големите студия. Собствениците на YouTube Premium акаунти ще имат възможността да гледат филмите без досадните реклами, съобщава TechRadar. Възможността да гледате подобни продукции в YouTube е поредния опит на Google да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си.     На този етап функцията е ограничена само до някои държави, но вероятно скоро ще е достъпна за повече хора. Засега потребителите ще имат опция да избират между колекция от приблизително 100 филма, но тази цифра вероятно ще бъде увеличена допълнително при по-голям интерес сред потребителите. Google ще продължат да работят със своите партньори, за да ни предоставят достъп до още по-атрактивно и оригинално съдържание в YouTube.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Nintendo Switch
Вече можем да изтеглим YouTube на конзолата Nintendo Switch
Вече можем да изтеглим YouTube на конзолата Nintendo Switch
Oще преди броени дни ви информирахме, че се работи върху приложение на YouTube за конзолата Nintendo Switch. Както се очакваше не бе нужно дълго време преди да започне разпространението му до собствениците на конзолата. По този начин потребителите ще разполагат с още един сериозен източник на мултимедийно съдържание и ще могат още по-лесно да стриймват видео с приятелите си от Nintendo Switch. Желаещите да го тестват могат да изтеглят приложението безплатно от Nintendo eShop.   YouTube предлага всички функционалности, които използваме в другите платформи, включително и поддръжка за 360-градусови видео клипове. За да скролвате в разнообразното съдържание в услугата е нужно да използвате с лявата част на контролера Joycon, тъй като дясната част се използва единствено за движение на камерата в 360-градусовите клипове. Това е второто приложение от този тип за конзолата, след като потребителите вече имат достъп до Hulu, съобщава TechSpot.     Следващото заглавие, което се очаква нетърпение е Netflix. Nintendo работят усилено и за разширяване на колекцията от игри. Всички тези подобрения може да накарат повече хора да решат да си купят Nintendo Switch и да се забавляват с цялото си семейство, докато играят от конзолата. Интеграцията на YouTube е ключов фактор за изграждането на нужната екосистема от съдържание, която да превърне Switch в един от най-успешните продукти на компанията досега.   Oще от Digital: Nintendo Switch срещу PlayStation 4 – коя конзола е по-добра