Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за youtube shorts
YouTube Shorts
Kонкурентът на TikTok - YouTube Shorts вече е достъпен и в България
Kонкурентът на TikTok - YouTube Shorts вече е достъпен и в България
YouTube са доста активни в желанието си да привлекат най-добрите автори на оригинално съдържание към своята платформа. Най-популярната видео услуга също така опитва да се адаптира към актуалните трендове в индустрията. Това закономерно доведе до появата на YouTube Shorts - нов формат за споделяне на кратки видео клипове. Новият формат е създаден специално за собствениците на смартфони, които ще могат бързо и лесно да показват какво се случва около в тях. Ограничението за продължителността на видео клиповете в YouTube Shorts е 15 секунди, което превръща платформата в конкурент на TikTok. Досега имаше ограничение в държавите, които поддържат Shorts, но този лимит вече не е актуален. Последният ъпдейт разширява достъпа до YouTube Shorts в повече от 100 държави по цял свят, включително и България. Очаква се актуализацията да стимулира създаването на по-атрактивно съдържание и да увеличи трафика на приложението.     Според официалните данни повече от 6.5 млрд. преглеждания на съдържанието в YouTube Shorts дневно са отчетени досега в 23 държави. Разширяването на броя на страните със сигурност ще допринесе за популярността на платформата за споделяне на кратко видео на YouTube. Google обещават множество нови функции и инструменти, с които авторите да проявяват своята креативност. Благодарение на Multi-Segment Camera вече има как да комбинирате няколко клипа в едно видео. Добавянето на музикален фон от огромната колекция от съдържание на YouTube също е много полезно решение. Mожете да регулирате скоростта и да персонализирате съдържанието с допълнителни ефекти. С течение на времето YouTube Shorts ще предлага  още повече функции и възможности.   Oще от Digital: YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание  
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 12 май в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 12 май в digital.bg (Видео)
YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите.
TikTok
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
TikTok се превърнаха в невероятен хит и в момента са едно от най-популярните приложения за водещите мобилни платформи. Големият успех на заглавието се дължи на атрактивния формат, позволяващ да заснемете кратки видео клипове. Платформата също така постоянно работи, за да увеличава броя на лицензираните песни, които да добавите като фон за своята мултимедия в TikTok. Едва ли е изненадващо, че най-голям интерес към приложението проявяват най-младата аудитория и този тренд няма да се промени през 2020г.   Популярността на TikTok в световен мащаб накара някои от най-големите брандове в индустрията да разработят собствени заглавия с които да конкурират приложенито на ByteDance. Сега към тях се присъединява и YouTube. Най-голямата видео услуга в интернет вече работи над собствен формат за кратки клипове кръстен с името "Shorts", съобщава TheVerge. Tази функционалност ще ни позволи да ъплоудваме създадено от нас съдържание в фийда на мобилното приложение на YouTube, по същия начин, както вече го прави и TikTok.     Приликите между двата формата са доста, но има една съществена разлика и това е огромната колекция от музика, чиито права се притежават от YouTube. Няма как да не обърнем внимане на факта, че услугата се използва и от много автори на съдържание, които сега поодържат свои канали. Ако повече от тях проявят интерес към YouTube Shorts определено могат да превънрат тази функция в реален конкурент на TikTok, което се използва от над 41 млн. активни потребители извън територията на Китай.   Това се очертават като големите оръжия на YouTube. Всеки нов източник на приходи е подходящо допълнение към YouTube, като платформата генерира рекламни приходи от $15 млрд. през последната година. Въпреки популярността си TikTok е доста далече от тази цифра, като потребителите им са изразходвали за покупки в приложнието около $177 млн. през 2019г. Засега няма данни кога ще бъде премиерата на YouTube Shorts, както и какви други изненади ни очакват в платформата.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
YouTube Shorts
YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание
YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание
Приложенията за забавление подобриха доста постижения за трафик, популярност и приходи през последните тримесечия. ТikTok определено е платформата, която предизвиква най-голям интерес сред младата аудитория и вече е световен хит. Споделянето на кратки видео клипове се превърна в хоби за много хора, което привлече инфлуенсърите и големите рекламодатели. TikTok вече е атрактивен бизнес за милиарди долари, който накара дори най-влиятелните технологични компании да ускорят премиерата на конкурентни продукти. YouTube Shorts е алтернативна функция за споделяне на видео клипове, която надгражда огромната потребителска база на YouTube с интересни допълнителни функционалности. Aвторите на съдържание могат да записват, редактират и споделят видео с продължителност до 60 секунди. Потребителите могат да проявявaт своята креативност с допълнителни ефекти и лицензирания каталог на лейбъли като Universal Music Group, Sony Music Entertainment, Warner Music Group and Warner Chappell Music, Believe, Merlin, 300 Entertainment, Kobalt, Beggars, CD Baby, Empire, Peer, Reservoir, OneRPM и др.     Функцията се използва от над 250 издателя и лейбъли по цял свят, които допринасят за качеството на съдържанието. YouTube Shorts Fund е нова инициатива, с която Google ще стимулират повече хора да използват активно техния конкурент на TikTok. Това е фонд с осигурен капитал от $100 млн., които ще бъдат изплатени на автори до края на 2022г. Всеки потребител може да се включи като създава уникално видео с YouTube Shorts. Всеки месец YouTube ще установяват контакт с хиляди автори, които са отчели най-висок рейтинг и гледания. Насърчаването на обратната връзка също е важна част от програмата, която е достъпна не само за YouTube Partner Program, но и за обикновените профили. Изграждането на новия модел за монетизиране ще е свързано и с премиерата на нови функционалности, които да улеснят откриването и комуникацията в YouTube Shorts.   Oще от Digital: YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
YouTube Shorts
 Kонкурентът на TikTok - YouTube Shorts вече е достъпен за потребителите
Kонкурентът на TikTok - YouTube Shorts вече е достъпен за потребителите
YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите. Освен традиционните музикални клипове, интервюта и документални филми можете да откриете атрактивно съдържание в редица категории и жанрове. Най-популярната видео услуга в интернет постоянно стимулира авторите да бъдат още по-креативни и да ъплоудват още по-качествени клипове в YouTube.  Това е ключов аспект от активността ни във видео платформата основно заради разпространението и генерирането на приходи от реклама. Невероятният успех на TikTok принуди доста платформи да започнат да интегрират възможности за създаване и споделяне на кратки видео клипове. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление. В продължение на месеци YouTube eкспериментират с разработването на подобни инструменти, които досега бяха налични за ограничен брой потребители. Добрата новина е, че функцията вече е налична за всички регистрирани профили, които могат да я изпробват в своите профили.     Първоначално функцията имаше лимит от 15 секунди, който вече беше увеличен четирикратно. По този начин YouTube ще се конкурират още по-успешно с TikTok, който предлага сходен лимит. Авторите на съдържанието ще могат да използват различни ефекти и филтри, с които да персонализират своите клипове. Функцията за добавяне на автоматични субтритри към съдържанието също ще улесни и вероятно провокира гледането на повече мултимедия. Google полагат много усилия да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили, като новия формат за кратки клипове ще им помогне допълнително за реализирането на тази цел. В следващите седмици YouTube ще позволят на всички акаунти да  тестват функцията в своите акаунти.   Още от Digital: YouTube тестват функция за автоматичен превод на заглавията и описанията на клиповете
DMCA.com Protection Status