Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
2 резултата за youtube shorts
YouTube Shorts
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
Платформите за споделяне на кратки видео клипове се радват на голям интерес, заради успеха на приложения като TikTok. Заглавието се превърна в социален феномен, с който трябва да се съобразяват дори най-големите компании. Неслучайно TikTok вече е инсталирало над 1 млрд. пъти за устройствата с Android, което само по себе си е доказателство за световния успех. Съвсем логично популярността на приложението накара и други платформи да обмислят включване на опция за запис и споделяне на кратки видео клипове от смартфоните. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление. По всичко личи, че TikTok ще продължи да бъде толкова успешно, както досега. Съвсем логично това ще засили сериозно конкуренцията на алтернативните приложения. Това важи с пълна сила и за YouTube, които също ще предложат подобна функционалност на своите потребители. Вече ви съобщихме, че YouTube Shots ще е конкурент на TikTok.     Компанията от месеци провежда активни тестове с новата функция, която трябва да се възползват от популярността на кратките видео клипове. Ако се интересувате от възможността да изпробвате YouTube Shorts е добре да знаете, че  бета версията вече е достъпна за ограничен брой потребители. В следващите дни до края на март вероятно повече хора ще могат да изпробват YouTube Shorts от своите акаунти. Функцията е разработена да ни позволи максимално бързо и лесно да създаваме клипове от мобилното приложение на YouTube. Само няколко кликвания са необходимо да заснемем съдържание и да го споделим с любимите си хора. Трбява единствено да изберете "Create" бутона, за да стартирате запис, като добавянето на музика става от "Add Music". Предвидени са допълнителни опции за контрол над скоростта или да зададе времеви период, кога да се стартира и спре видео. Можете да разгледате как изглежда окончателния клип преди да го споделите с хаштага #Shorts в YouTube.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
TikTok
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
YouTube разработват конкурент на TikTok с името Shorts
TikTok се превърнаха в невероятен хит и в момента са едно от най-популярните приложения за водещите мобилни платформи. Големият успех на заглавието се дължи на атрактивния формат, позволяващ да заснемете кратки видео клипове. Платформата също така постоянно работи, за да увеличава броя на лицензираните песни, които да добавите като фон за своята мултимедия в TikTok. Едва ли е изненадващо, че най-голям интерес към приложението проявяват най-младата аудитория и този тренд няма да се промени през 2020г.   Популярността на TikTok в световен мащаб накара някои от най-големите брандове в индустрията да разработят собствени заглавия с които да конкурират приложенито на ByteDance. Сега към тях се присъединява и YouTube. Най-голямата видео услуга в интернет вече работи над собствен формат за кратки клипове кръстен с името "Shorts", съобщава TheVerge. Tази функционалност ще ни позволи да ъплоудваме създадено от нас съдържание в фийда на мобилното приложение на YouTube, по същия начин, както вече го прави и TikTok.     Приликите между двата формата са доста, но има една съществена разлика и това е огромната колекция от музика, чиито права се притежават от YouTube. Няма как да не обърнем внимане на факта, че услугата се използва и от много автори на съдържание, които сега поодържат свои канали. Ако повече от тях проявят интерес към YouTube Shorts определено могат да превънрат тази функция в реален конкурент на TikTok, което се използва от над 41 млн. активни потребители извън територията на Китай.   Това се очертават като големите оръжия на YouTube. Всеки нов източник на приходи е подходящо допълнение към YouTube, като платформата генерира рекламни приходи от $15 млрд. през последната година. Въпреки популярността си TikTok е доста далече от тази цифра, като потребителите им са изразходвали за покупки в приложнието около $177 млн. през 2019г. Засега няма данни кога ще бъде премиерата на YouTube Shorts, както и какви други изненади ни очакват в платформата.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
DMCA.com Protection Status