YouTube е най-предпочитания избор за гледане на видео онлайн, като всеки ден се ъплоудват 500 часа съдържание. Популярността на мобилните устройства също е причина за невероятни успех на платформата. Вероятно не знаете, но на денонощие се гледат повече от 1 милиарда часа клипове, което е повече от Facebook и Netflix взети заедно.

Google също така инвестират средства, за да накарат повече хора да ъплоудват качествено съдържание в YouTube. По този начин компанията се надява да привлече популярни автори и инфлуенсъри, за да ни накара да прекарваме повече време в своите акаунти. Колкото по-активни сме в YouTube, толкова повече възможности за компанията да генерира приходи от реклама.

Вероятно поне веднъж сте си задавали въпроса каква сума плаща Google на авторите на съдържание? Добрата новина е, че лично шефката на YouTube, Сюзън Войчички разкри детайли, които ще отговорят подобаващо на този любопитен въпрос.

Сумата отделена от Google за наличието на качествено и оригинално съдържание в платформата е доста впечатляващо.

 

 

Сюзън Войчички твърди, че най-популярната видео услуга онлайн е изплатила на авторите на съдържание повече от $30 млрд. през последните три години. В отворено писмо шефката на YouTube също така потвърди, че броя на новите канали, които са част от Partner Program се е удвоил през 2020г.

Инвестициите на Google са допринесли за БВП на САЩ през изминалата година с повече от $16 млрд. Това е еквивалента на откриване на 345 хил. работни места, според доклад на Oxford Economics.

Въпреки трудностите свързани с пандемията можем да очакваме още по-голям брой атрактивни клипове и повече отделени средства от Google за качествено съдържание в YouTube през 2021г.

 

Още от Digital: Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube