Преносимите джаджи, които допълват функционалността на смартфоните стават все по-популярни. Това се дължи предимно на сериозната еволюция на технологиите, които подобряват възможностите им. Данни на Canalys разкриват, че през третото тримесечие на годината продажбите на фитнес гривни и смарт часовници са достигнали до 45.5 млн. Това е осезаем ръст от 65%, в сравнение със същите показатели регистрирани година по рано. Глобален лидер в този сегмент продължава да бъде Xiaomi.

 

Китайският производител е реализирал продажбите на 12.2 млн. устройства, което е достатъчно да разполага с 27% дял. Още по-интересното е, че Xiaomi са увеличили продажбите си за периода с впечатляващите 74%, съобщава GizmoChina. Втората позиция е за Apple, които могат да се похвалят с 15% дял, като над 60% от всички доставки за компанията през третото тримесечие са на Apple Watch Series 5. Това е най-доброто представяне за компанията от 2017г. насам.

 

 

Третата позиция е за Huawei, които имат 13% дял благодарение на 5.9 милиона продажби. Увеличението в случая е 243%, в сравнение със същия период преди година. Основна причина има популярността на компанията в Китай, но също така компанията разширява влиянието си и на европейския пазар. В същото време Fitbit имат едва 8% дял, като тепърва ще следим как ще се развива този бранд след като преди няколко седмици официално бе придобит от Google.

 

Oще от Digital: Защо популярността на смарт часовниците и фитнес гривните ще нараства