Xiaomi се превръщат във все по-предпочитан избор за потребителите, включително и на европейския пазар. Голямата причина за успеха на този бранд е съчетанието между достъпна цена и премиум характеристики. Устройствата на Xiaomi винаги успявта да изненадат със своите качество, добри камери, солидни батерии и изгодна цена.

Компанията вече стана третият най-голям производител на смартфони и се надява да продължи в дългосрочен план да поддържа тази позиция. Вече се работи и над първото гъвкаво устройство, което може да бъде показано още преди края на 2021г. От Xiaomi се похвалиха официално с още едно атрактивно постижение.

Китайският производител е реализирал продажбите на повече от 200 млн. смартфона с бранда Redmi Note в световен мащаб. Данните са категорично доказателство, че устройствата от серията са със стратегическо значение за присъствието на Xiaomi в глобален мащаб.

 

 

Първото устройство, което е част от Xiaomi Redmi Note гамата е представено през март 2014г. Популярността на устройствата принуди Xiaomi да обяви, че Redmi ще продължи да се развива като самостоятелен бранд. След това видяхме премиерата на флагмани като Redmi K20 и Redmi K20 Pro. Седем години след премиерата на първия смартфон Redmi Note се преминава границата от 200 млн. продажби.

Впечатляващото постижение е възможно заради големия интерес към Redmi Note 9. Представителите на серията са реализирали 45.2 млн. доставки в глобален мащаб. Това е приблизително 20% от всички продажби на гамата. Скоро ще разберем повече детайли за смартфоните от следваща генерация, които ще се присъединят към Redmi Note семейството.

 

Oще от Digital: Xiaomi стартира продажбите на Redmi Note 10 4G и Mi 11 Lite 4G в България