Xiaomi е компания, която придоби популярност със своите смартфони, които предлагат атрактивно съчетание между модерен дизайн, премиум характеристики и достъпна цена. Европейският пазар става все по-важен за еволюцията на бизнеса на Xiaomi, но най-голяма е популярността на този бранд в Китай. Конкуренцията между местните брандове е доста сериозна, като компанията планира да инвестира допълнителни $725 млн. за своята експанзия в страната.

 

Бизнес стратегията на Xiaomi предвиждат сумата да бъдат изразходвана за финансиране на проекти в следващите три години. Водещ акцент ще бъде разширяването на сегашната мрежа за дистрибуция, както и подобряване на условията в програмите за възнаграждения за търговските партньори и служителите. Инвеститорите на Xiaomi вече са одобрили допълнителни разходи. Увеличението на разходите за разширяването на търговската мрежа ще е ключов фактор за компанията.

 

 

В момента Xiaomi генерира около 12% от продажбите на китайския пазар, където доминиращия фактор е Huawei с 34%. Амбициозната им цел е постепенно да започнат да съкращават тази разлика и инвестицията от $725 млн. трябва да помогнат за постигането ѝ. Актуализираният бюджет предвижда и финансиране на редица маркетингови кампании в Европа. Бързите софтуерни ъпдейти и поддръжката за 5G ще са две от сферите, в които Xiaomi ще насочат своето внимание.

 

Още от Digital: Kакъв хардуер ще имат смартфоните с Android от висок клас през 2020г.