Warner Bros. са насочили вниманието си към изкуствения интелект и са намерили интересно приложение на технологията. Филмовият гигант планира да се довери на възможностите на Cinelytic AI системата, за да взема по-добри решения. Целта не е да се остави компютърен алгоритъм да прецени дали да се даде "зелена светлина" на съответната продукция. Вместо това Warner Bros. ще се възползват от аналитични потенциал на Cinelytic AI.

 

Интегрираната онлайн платформа ще прогнозира какви приходи би могъл да генерира филм, каква ще е нагласата на потребителите към него, както и какви звезди да бъдат ангажирани. По този начин Cinelytic AI ще предостави на борда на директорите по-голяма свобода при избора на продукции, които да се финансират от Warner Bros. Системата ще е подходяща и да се прецени кога е най-подходящият момент за премиерата на даден филм.

 

 

Най-голямото предимство на платформата е, че ще помогне на студиото да редуцира разходите си за планиране и наемане на снимачния екип. Последната дума ще имат представителите на борда на директорите, които внимателно ще анализират данните на Cinelytic AI, съобщава Engadget. Използването на подобна технологията също така има потенциала да съкрати време и да остави специалистите да се фокусират върху работата си.

 

Още от Digital: Филмът „Матрицата“ се завръща по кината с новата технология Dolby Cinema