Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4 резултата за vw
автомобили
Електрическият автомобил VW ID.3 ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще струва под €30 000
Електрическият автомобил VW ID.3 ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще струва под €30 000
Volkswagen разработват собствен конкурент на Tesla в сегмента на компактните градски електрически автомобили. Атрактивният модел на компанията се казва VW ID.3 и ще има важно значение за опитите на VW да стане по-влиятелно фактор при EV aвтомобилите. Компанията официално информира най-нетърпеливите си фенове, че стартират предварителните резервации на електрическия хечбек и също така потвърдиха спецификациите. VW ID.3 ще e наличен в три конфигурации.      Основната разлика между тях ще е капацитета на вградените батерии и респективно пробега с едно зареждане, който осигуряват. Компанията си е поставила за цел да продава да реализира доставките на 100 хил. версии на VW ID.3 в рамките на една календарна година, съобщава SlashGear. Базовият модел ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще е достъпен за по-малко от €30 хил. преди местните данъци и такси. Втората версия на VW ID.3 увеличава пробега до 420 км.      Най-скъпата версия ще изминава 550 километра преди да се наложи ново зареждане. Volkswagen първо ще стартират продaжбите на VW ID.3 1ST, която е версията с 420 километра пробег и ще предложи панорамен стъклен покрив и поддръжка на гласови команди. Другият премиум модел ще носи името ID.3 1ST Max, като и в двата случая е предвидена безплатно зареждане за мощност от 2000kWh в мрежите на станциите за зареждане We Charge и IONITY.     Oще от Digital: Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
VW
Volkswagen и Renault ще представят услуги за споделен превоз с електромобили до края на 2019г.
Volkswagen и Renault ще представят услуги за споделен превоз с електромобили до края на 2019г.
Volkswagen и Renault разкриха плановете си да предложат на своите клиенти услуги за споделяне на електрически автомобили. По този начин компаниите се надяват да насърчат "устойчивата мобилност" големите градове. Германският производител потвърди, че възнамерява да стартира собствена услуга базирана на платформата VW We в Германия през 2019г. Ако всичко върви по план компанията ще разшири достъпа до нея в Северна Америка, Азия и други европейски страни "най-рано" през 2020г.    Oт Renault проявяват голям интерес към услугите за споделен превоз с електрически автомобили. Компанията дори планира да стартира подобна платформа по улиците на Париж още през септември 2018г., информира Engadget. Втората стъпка от този проект предвижда създаването на отворена работна група, която да обсъди възможностите за интегриране на "нови модерни услуги за транспорт" в големите градове във Франция. За целта ще се използва C40 мрежата на компанията.    Припомняме ви, че тя обхваща над 100 различни града и има за председател кмета на Париж, Ан Идалго. Много е вероятно и другите големи производители на електрически автомобили да последват техния премиер и да предложат на клиентите си подобни услуги. Навлизането на подобни платформи ще намали разходите, но също така ще допринесе за намаляване на вредните емисии в атмосферата. Остава да видим дали идеите на Volkswagen и Renault  ще се реализират в срок.   Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до 5 години
VW
Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
Двете компании от месеци водят усилени преговори, на които се обсъжда потенциалните възможности за съвместно партньорство. Сега разбираме, че вече е постигнато споразумение, съобразно което Volkswagen ще инвестират сума от внушителните $1.7 млрд. във Argo AI. Всъщност под това име се крие дъщерното дружество за разработка на автономни автомобили на Ford, съобщава CNet.   Инвестицията включва $600 млн. дялово участие на VW, както и oще $1.1 млрд. за научно-развойна дейност. Според данните двете страни оценяват Argo AI на около $4 млрд., като капиталовите вложения на германския производител ще покрият около 50% от тази сума. Tова е дългосрочен проект, чиято цел е да превърне Ford и Volkswagen в глобални лидери сред самоуправляващите автомобили.     Следващата стъпка е да се сформира общ екип от специалисти, които да започнат работа над общите им проекти. Преговорите между Ford и VW ще продължат, като е много вероятно партньорството им да обхване вановете и камионите. Така компаниите ще предложат на потребителите най-доброто от своите иновативни технологии и ще се конкурират по-успешно с другите големи производители на автомобили в индустрията.   Още от Digital: Бъдещите автомобили ще могат да разпознават лицата на различните потребители
VW I.D. R
Колко бърз е електрическият суперавтомобил VW I.D.R
Колко бърз е електрическият суперавтомобил VW I.D.R
Volkswagen I.D R е името на впечатляваща концепция на електрически автомобил, който е предназначен за любителите на високите скорости. Компанията вече е стартирала предварителни тестове за участие в една от най-интересните и трудни планински надпревари в света. Резултатите на електромобила досега са доста обещаващи. Идеята е Volkswagen I.D R да подобри рекорда за най-бърза обиколка на Pikes Peak International Hill Climb състезанието. Трасето е с дължина от 1.43 километра, но включва 156 завоя.   Maшината е оборудвана с два електрически двигателя, чиято обща мощност достига до 680 конски сили. Oт Volskwagen потвърдиха, че вече са провели първите тестове по склоновете на Pikes Peak и са изключително обнадеждени от представянето, информира CNet. Това е важен фактор, тъй като досега Volkswagen I.D R бе тестват единствено на компютърни симулации и в други планински райони на европейския континент. Много скоро, обаче автомобила ще е готов да се опита да подобри рекорда за най-бърза обиколка на трасето.     Компанията внимателно е избрала Ромен Дюма за пилот на автомобили, заради богатия опит на този пилот. Дългата му кариера включва три победи на Pikes Peak, както и още два триумфа на "24-те часа на Льо Ман". В свое изказване след първите тестове той сподели, че никога не е карал по-добра кола на Pikes Peak трасето и е уверен, че ще постигне нов забележителен успех. В заключение ще отбележим, че настоящия рекорд за електрически автомобил  в тази надпревара е 8:57.118.   Oще от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до 5 години