Геймърската услуга вече предизвика редица коментари в индустрията. Мнозина анализатори виждат в Google Stadia подходящото решение, с което да конкурират сериозно големите имена в сферата на игрите. Концепцията на компанията е проста, но доста ефективна. Потребителите трябва да разполагат единствено с добра връзка към интернет и специалния контролер на Google Stadia, за играят независимо къде се намират. Целия стрийм ще се извършва директно от облачните сървъри на Google.

 

Tова означава, че ще можете да се забавлявате с любимите си игри, без значение от хардуера, който използвате. Вместо това Google Stadia ще предоставя достъп до разнообразен каталог от заглавия срещу месечна абонаментна такса.  След като се логнете в своя профил предстои свързване на специфичния контролер на Google Stadia със сървърите им, където се извършва рендването. Можете лесно да намалите резолюцията, ако процесора и RAM паметта не са достатъчни и пак да се забавлявате максимално.

 

 

Сега разбираме, че всички игри в услугата ще са налични в 4K резолюция. Геймърите ще има как да ги стартират при скорост от 60 кадъра в секунда, ако имат подходящ телевизор и бърз интернет. Предвидена е възможност за избор на 1080р или 4K разделителна способност. За да се възползвате от пълния потенциал на геймплея се нуждаете от 35Mbps или по-добра връзка. В същото време за добър геймплей при Full HD резолюция ви трябва скорост от минимум 20Mbps. Google Stadia ще удвои всеки кадър от съществуващите 30fps, за да постигне 60fps.

 

Още от Digital: Oблачните геймърски услуги ще се превърнат в бизнес за $2.5 млрд. до 2023г.