Пазаруването в интернет генерира рекордни приходи през последните тримесечия. Необичайната активност на потребителите се дължи и на мерките за социалната изолация свързани с пандемията. Модерните услуги за плащания позволяват лесно и бързо да извършваме транзакции от смартфони и умни джаджи, което допълнително ни кара да пазаруваме повече онлайн и да изпращаме пари в интернет.

Платформи като PayPal са изключително полезни за развитието на електронната търговия, тъй като позволяват безопасно и сигурно да извършваме различни плащания онлайн. Най-популярните сайтове за шопинг в интернет отчитат сериозен ръст в трафика от началото на годината досега. Любопитното е, че това не винаги означава повече приходи.

 

 

Проучване на TechRadar показва, че 67% от потребителите губят интерес при регистриране на профил, с който да пазаруват в интернет. Причината е процеса на създаване и валидиране на паролите в интернет. Всеки четвърти споделя, че изискванията за специални символи в кодовете за достъп са най-досадната част от изживяването.

84% от потребителите твърдят, че възниква грешка при регистрацията на своите пароли в интернет. Всичко това може да ги откаже от покупката и да ги накара да посетят физически магазин. Все повече онлайн платформи са засегнати от подобни действия, като 15% от потребителите са недоволни от CAPTCHА ситемата.

 

Още от Digital: Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн