Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
62 резултата за vr
виртуална реалност
Sony представи бъдещето на VR гейминга за PlayStation 5
Sony представи бъдещето на VR гейминга за PlayStation 5
Японският производител разкри повече детайли за наследника на Sony PSVR, който се очаква с нетърпение от геймърите по цял свят. Вече разбрахме, че скоро ще стартира масовото производство на устройството в Китай. По време на CES 2022 представители на компанията потвърдиха, че новият шлем с виртуална реалност за игри ще се казва Sony PlayStation VR 2. Неговата премиера ще бъде допълнена и от контролера Sony PlayStation VR2 Sense, който е вдъхновен от аксесоари като Oculus Tоuch. Според данните VR2 Sense ще използва адаптивни бутони и хаптична обратна връзка по подобие на DualSense джойстиците за Sony PlayStation 5. Засега компанията се въздържа от публикуване на снимки, които разкриват дизайна на Sony PSVR 2. Все пак Sony задоволиха частично любителите на игрите с малко допълнителни детайли за устройството, съобщава TechRadar.     Компанията потвърди, че PlayStation VR2 ще са оборудвани с два 4K HDR OLED дисплея, които поддържат 110-градусови зрителни ъгли. Честотата за опресняване на кадрите ще бъде 90Hz или 120Hz при разделителна способност от 2000х2400px на всеки екран. Върху повърхността на VR устройството ще са позиционирани смарт сензори, които могат да следят движението на очите. Новият шлем за игри ще поддържа 3D аудио и ще е оборудван със собствени камери. Sony също така изненадаха геймърите с новината, че един от най-ексклузивните франчайзи за PlayStation ще е достъпен за PS VR2 и това е Horizon Call of the Mountain на разработчиците от Guerrilla и Firesprite. Заглавието се разработва специално за новият VR шлем на компанията.   Още от Digital: Официалните цветни панели за PlayStation 5 ще се продават от януари
Sony PS VR
Шлемът за виртуална реалност Sony PS VR ще има OLED дисплей с поддръжка на HDR и AAA игри
Шлемът за виртуална реалност Sony PS VR ще има OLED дисплей с поддръжка на HDR и AAA игри
Новата конзола на Sony продължава да регистрира солидни продажби на световния пазар. Компанията е уверена, че високото търсене ще превърне PlayStation 5 в най-популярният модел от серията. Потребителите също така ще имат достъп и до очила с виртуална реалност, които ще санат част от PS5 екосистемата. Въпросният продукт ще се казва Sony PS5 VR и ще предложи на геймърите още по-реалистични и интуитивни възможности за забавление. Японският производител се конкурира с брандове като Oculus и HTC в тази продуктова категория. Актуализираните очила ще предложат няколко сериозни подобрения при премиерата си, която се очаква през следващата година. Sony са провели закрита среща със свои разработчици, на която разкриват малко повече детайли за спецификациите на Sony PS5 VR, съобщава xda-developers.     Новият шлем с виртуална реалност ще поддържа резолюция от 2000х2040 пиксела на всяко око, което осигурява комбинирана резолюция от 4000х2400. Предвидена е и интеграция на смарт система за следене движението на очите. Кодовото име на Sony PS5 VR е NGVR, което представлява съкращение от Next-Generation VR. Устройството ще има OLED дисплей с поддръжка на HDR, како и зрителен ъгъл от 110 градуса. Sony PS5 VR ще използва техника с името "Flexible Scalling Resolution", която ще подобрява производителността при възпроизвеждане на PSVR игри. Контролерите за Sony PS5 VR ще имат капацитивни тъч сензори, като Sony работят над оптимизация на AAA игри за предстоящата джаджа.   Още от Digital: Sony представиха контролерите за PlayStation 5 VR
Apple
Първите АR/VR очила на Apple ще поддържат 8K резолюция и ще струват $3000
Първите АR/VR очила на Apple ще поддържат 8K резолюция и ще струват $3000
Новите смартфони на Apple са оборудвани с LiDAR сензори, които са подходящи за различни приложения с добавена реалност от камерите. Това е само една от идеите на Apple да използват тази иновативна технология в своите устройства. Бъдещите им планове са доста по-амбициозни. Технологичният гигант поддържа мнението, че смарт очилата ще заменят смартфоните и респективно иска да изиграе активна роля в този процес. Специалистите на Apple от години експериментират с прототипи на различни устройства, които поддържа добавена и виртуална реалност. Необходимо е време да станем свидетели на подобен продукт. Все пак Apple продължават да инвестират в технологията и е възможно да видим първите AR/VR очила на компанията през 2022г. Нова публикация на The Information ракзрива повече детайли за възможностите на устройството. Настоящите прототипи на Apple са оборудвани с разнообразие от сензори и повече от дузина камери, разположени върху корпуса на очилата. Данните от тези модули ще се използват за следене на движенията на ръцете и заобикалящата реалност.     Eдна от най-интересните характеристики на очилата с VR/AR технологии на Apple е, че разполагат с два дисплея с висока резолюция. Според данните потребителите ще могат да виждат съдържание с 8K разделителна способност. Това е впечатляващо и превъзхожда драстично другите смарт очила, които сме виждали досега в индустрията. Двата панела ще използват усъвършенствани алгоритми за следене на позицията на очите. Тази информация ще се използва за показване на опредено съдържание на екрана. Apple искат да виждаме данни само на отделни части на дисплея, като нотификации, прогноза за времето и събития в календара. По този начин ще се намали консумацията на енергия. Компанията ще ни позволи да се забавляваме в среда на миксирана реалност, както и да управляваме очилата по различни начини.  Специална тъчпад зона ще на рамката ще позволи да навигираме устройството. Най-вероятно Apple ще използват физически "Dial" или "Crown" елемент от Apple Watch и AirPods Max в дългоочакваното устройство, което ще се продава за около $3000.   Още от Digital: Аpple Glasses ще могат да следят движението на очите на потребителите
виртуална реалност
Изобретиха смарт тъкан, която ще ни позволи да докосваме обекти във виртуална реалност
Изобретиха смарт тъкан, която ще ни позволи да докосваме обекти във виртуална реалност
Устройствата с виртуална реалност имат голям потенциал особено в сферата на забавлението. Ако сте използвали VR джаджа вероятно сте наясно с предимствата на технологията. Важно е да споменем също, че най-големият проблем на VR е, че твърде бързо се натоварват тялото и очите. Повечето потребители изпитват чувство на дискомфорт след 10-15 минути носене на VR очила, което продължава да бъде сериозно ограничение. Учените от цял свят работят над ефективни решения на проблем и също така искат да добавят чувство за усещане при възпроизвеждане на виртуална реалност. Подобна идея ще промени изцяло възможностите на VR джаджите, като позволи да докосваме и усещаме виртуални обекти. Решението е създаването на изкуствена кожа, която да го позволи, но това е доста сложен процес. Вече сме виждали прототипи на смарт тъкани и материали, които опитват да гарантират хаптична връзка между потребителите и виртуалната среда. На този етап възможностите им не са достатъчно добри, за да намерят място в реални VR очила на пазара.     Екип от учени на Cornell University вече провеждат тестове с уникален сензор, който е достатъчно разтеглив и може да разбира какви предмети на докосвате. Съчетанието между тези характеристики може да предизвика голяма революция в начина, по който си взаимодействаме с  обектите във VR среда, съобщава NewAtlas. Във вътрешността на сензора има оптични влакна с фибро оптични влакна, които анализират промени в дължината на вълната, за да измерват елементи като температура.  Учените са създали ръкавица с прозрачно полиутераново ядро, към което е свързан LED модул, заредени с абсорбиращи багрила. Когато движете пръстите въпросните багрила се превръщат в "пространствени енкодери", които отчитат точно какво се случва.   Още от Digital: Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
смарт очила
Eто как ще изглеждат очилата с виртуална реалност на Facebook
Eто как ще изглеждат очилата с виртуална реалност на Facebook
Facebook едва ли е първата компания, която ви хрумва, когато чуете технологии за виртуална реалност. Въпреки това AR и VR устройствата са сериозен приоритет за разработчиците на най-популярната социална мрежа. От години Facebook инвестират в създаването на VR технологии, като подходящ пример е придобиването на Oculus, които са пионери в тази област. Все пак компанията не избързва с премиерата на реален хардуер на пазара, тъй като се нуждае от време да подобрят максимално възможностите на своите технологии.  Все пак създаването на VR очила е една от големите амбиции на Facebook, които освен всички иновации искат да предложат и достатъчно атрактивен дизайн. Според нови данни на SlashGear вече се провеждат усилени експерименти с прототип на VR очила, който изглежда като стандартни слънчеви очила. По този начин Facebook се надяват да грабнат вниманието на повече хора и да превърнат технологията в неизменна част от ежедневието ни, както вече направиха със социалната мрежа.     Този проект е дело на инженери от Facebook Reality Labs дивизията, като водещия приорирет за тях е да създадат VR oчила, които лесно допълват ежедневното ни облекло. Идеята е доста атрактивна, но е необходимо да се преодолеят доста сериозни технически препятствия, за да се превърне в реалност.  Специфичните лещи и оптичните елементи на VR очилата са все още твърде обемисти, за да бъдат прибавяни към традиционните рамки на слънчеви очила. В същото време използването на по-малки лещи ще се отрази на качеството на картината и респективно на крайното изживяване на потребителите. Намирането на оптималния баланс между тези характеристики е ключа за реализирането на проекта. Първите прототипи на Facebook предлагат зрителен ъгъл от 90 градуса, като лещата засега може да излъчва единствено зелена светлина до очите, по подобие на стереотипните холографни настройки. Внушителни финансови средства и желанието на Facebook да превърнат тази идея в реалност ни кара да се интересуваме сериозно от този атрактивен проект.     Oще от Digital: Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
PlayStation VR
Бъдещите контролери PlayStation VR ще следят движението на пръстите
Бъдещите контролери PlayStation VR ще следят движението на пръстите
Специалистите на Sony експериментират с различни идеи как да ни позволят да използваме виртуалната реалност, за да се забавляваме в ежедневието си. Компанията също така проявява интерес към създаването на подобрен VR контролер, който може да улавя движенията на потребителите.  Японският производител вече е подал документи за регистрация на патент с името "Evaluation of Machine Learning Techniques for Hand Pose Estimation on Handheld Device with Proximity Sensor". Документите свързани с регистрацията разкриват повече за плановете на Sony. Инженерите на компанията тестват прототип на PlayStation VR (PSVR) контролер, който е оборудван с множество капацитивни сензори за близост, които усещат позицията на ръката и се отличават с 14 точки на артикулация, съобщава VentureBeat.  След това данните събрани по този начин се обработват от алгоритми с машинно обучение за имитиране на движенията на ръцете и пръстите при VR симулацията. Тази програма е тренирана с помощта на оптично проследяване върху десетки доброволци с различна големина на ръцете за постигане на максимално реалистичен ефект.     Информацията накрая се визуализира пред очите на потребителите във виртуална реалност. По този начин ще е възможно да докосвате и управлявате обекти във VR средата, докато се забавлявате с бъдещите устройства.  Трябва да отбележим също, че това е само първа версия на прототипа, като финалният продукт е възможно да бъде представен като Sony PSVR 2. Концепцията за ефективна система, следяща движението на пръстите е сравнително нова и тепърва ще се търсят начини как да се подобрят възможностите на технологията.  Разработчиците на игрите ще могат да проявят своята креативност и да предложат уникални идеи как потребителите да използват функцията в бъдещите версии на PlayStation VR. В следващите месеци предстоя още тестове, които да добавят по-голямо разнообразие от жестови команди и респективно да направят този аксесоар по-прецизен при засичането на движенията на пръстите.  Teхнологиите за виртуална реалност предлагат впечатляващи възможности за забавление и тепърва ще стават още по-добри. Вече се работи над изкуствени сензори, които да премахнат напълно границата между VR и реална среда.   Oще от DIgital: Sony PlayStation 5 PSVR ще са безжични VR очила, които могат да следят движенията на очите
VR
Valve, Microsoft и HP разработват заедно очила с виртуална реалност
Valve, Microsoft и HP разработват заедно очила с виртуална реалност
Tехнологиите за виртуална реалност все още не са достатъчно добри, колкото вероятно биха желали самите производители. Ако сте имали възможността да изпробвате сами VR очила вероятно сте забелязали, че е доста некомфортно да ги носите дълго време. Повечето хора трудно изкарват 10-15 минути във виртуалната реалност и това е проблем, над който все още се търси решение. Извън това ограничение е факт, че VR устройствата предлагат впечатляващ реализъм и загатват огромен потенциал за забавление.   HP проявяват голям интерес към технологията и вече представиха собствените VR очила с името Reverb през миналата година. Сега компанията загатна, че вече е насочила вниманието си към нова версия на устройството. Публикация в Twitter разкрива, че вече се работи над следващото поколение на VR очилата, като в този проект също така участват Microsoft и Valve. Партньорството между трите компании се очаква да отстрани някои недостатъци на HP Reverb и да направи новата версия по-атрактивна за потребителите.     Самата публикация не разкрива детайли за техническите спецификации, но съдържа текста "No Compromises". Tова означава, че желанието на НР ще се опитат да ни представят по-мощни VR очила, които вероятно ще бъдат по-удобни за носене. Партньорството с Microsoft и Valve не е за подценяване, тъй като ще гарантира достъп до най-модерните технологии и разнообразен каталог от VR съдържание. Със сигурност предстоящите устройства с виртуална реалност на НР ще са оптимизирани за SteamVR и Windows Mixed Reality.   Предстоящият модел ще запази дизайнерските линии на своя предшественик, който поддържаше резолюция от 2160х2160 пиксела на всяко око. HP Reverb 2 се очаква да въведе "нови бенчмарк стандарти" за VR устройствата. Тепърва ще разбираме какви изненади ни подготвят от НР с актуализираният модел. Цената ще бъде ключов фактор за успеха на всеки един продукт в този сегмент. Желанието на HP да представят премиум продукт вероятно означава, че ще струва повече от Oculuft Rift S, които се продават за около $399.   Още от Digital: 4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
oчила с виртуална реалност
Sony PlayStation 5 PSVR  ще са безжични VR очила, които могат да следят движенията на очите
Sony PlayStation 5 PSVR ще са безжични VR очила, които могат да следят движенията на очите
Sony продължават да работят над следващата си конзола от висок клас, но също планират да представят заедно с PS5 и нови VR очила от висок клас. Това не е изненадващо, тъй като заложи на същата стратегия и с премиерата на PlayStation 4. Предходните им очила с виртуална реалност се казват Sony PSVR и досега са реализирали повече от 4.2 млн. продажби, което е впечатляващо постижение. За сравнение при HTC Vive и Oculus Rift тези стойности са респективно 1.3 млн. и 0.99 млн. броя.   Компанията си е поставила амбициозната задача следващото им устройство в този сегмент да е още по-добро и да повтори успеха на своя предшественик. Sony разработват много по-усъвършенствана платформа за VR забавление, като новите им очила ще работят безжично и така ще премахнат всички излишни кабели. Данни от патент на Sony пред USPTO потвърждават, че модела ще поддържа резолюция от 2560х1440 пиксела при 120Hz честота за опресняване на кадрите.     Новите очила с виртуална реалност ще имат широк зрителен ъгъл на видимост от 220 градуса и ще могат да работят до пет часа с едно зареждане на батерията. Вероятно най-интересното подобрение ще е функцията за следене движението на очите и позицията на главата на потребителите, съобщава TechSpot. Устройството ще разбира в каква посока гледаме и ще възпроизвежда с висока резолюция само тази част на кадъра, което подобрява времето за зареждане.   Oще от Digital: Очаква се бум в продажбите на устройства с виртуална и добавена реалност до 2022г.
Apple
Смарт очилата с виртуална реалност на Apple ще са по-мощни от iPhone 14
Смарт очилата с виртуална реалност на Apple ще са по-мощни от iPhone 14
Виртуалната реалност е обект на голям интерес от водещите технологични компании. От дълго време Apple също експериментират с патентоването и разработването на АR/VR системи от ново поколение. Компанията тества прототипи на очила с традиционен дизайн, но също и над шлемове с виртуална реалност. Този пазарен сегмент се доминира от Оculus Rift, HTC Vive и PlayStation VR. Навлизането на Apple в тази категория обещава още повече иновации и уникални решения. Амбициозният проект на компанията се развива със стабилни темпове, като премиерата на VR устройство с бранда на Apple ще стане факт през следващата година. Популярният анализатор Минг-Чи Куо изрази мнение, че най-подходящата стратегия за Apple ще е очилата с виртуална реалност да бъдат представени през четвъртото тримесечие на 2022г.     Устройството ще може да възпроизвежда AR и VR съдържание пред очите на потребителите с чифт 4K Micro OLED дисплеи, които ще бъдат произведени от Sony, съобщава MacRumors. В дългосрочен план компанията очаква добавената реалност да се превърне в заместител на iPhone до десет години. Данните на Мин-Чи Куо разкриват още, че Apple VR ще използват два отделни процесора, като единия чип ще използва сходна изчислителна мощ, както Apple M1. Вторият чип ще управлява и оптимизира работата на вградените сензори. Очилата с добавена реалност ще бъдат по-мощни от iPhone 14, тъй като се нуждаят от поне 6-8 оптични модула, за да възпроизвеждат едновременно AR/VR съдържание. За сравнение смартфоните използват максимум три подобни компонента. Олекотеният корпус ще редуцира теглото до 200-300 грама.   Още от Digital: Oчилата с добавена реалност на Apple ще имат 15 камери
Sony PlayStation VR
Sony представиха контролерите за PlayStation 5 VR
Sony представиха контролерите за PlayStation 5 VR
Японският производител вече потвърди слуховете, че разработват VR система от нова поколение оптимизирана за Sony PS5. Няколко седмици по-късно компанията намери интересен начин да задоволи любопитството на своите фенове. Sony представиха официално контролерите за Sony PlayStation VR. Дизайнерските линии взаимстват някои компоненти от визията на Oculus Touch и контролерите DualSense. Формата им наподобява сфера, която предлага усъвършенствана система за управления. Двата VR контролера разполагат с адаптивни тригер-бутони, хаптична обратна връзка и функция за разпознаване на докосвания от палеца, средния пръст и показалеца. Sony твърдят, че тази визия позволява контрол с по-естествени жестове по време на играта. Следенето на движението се извършва от слушалките, което премахва нуждата от допълнителни камери. Левият контролер има аналогов стик, триъгълните и квадратни бутони на PS, но също "Grip" (L1), "Trigger" (L2) и "Create" бутони. Другата част на аксесоара осигурява достъп до същия аналогов стик, Х и О бутоните, (R1), (R2) и Options бутони, информира NewAtlas.     За разлика от PS Move аксесоарите този път ни очаква много по-модерна визия. Всички бутони и компоненти за навигация са много по-лесни за достигане и използване от старото поколение на контролерите. Актуализираната система премахва няколко недостатъка на Sony PS4 VR и предоставя 360-градусово изживяване с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се възползват и от редица допълнителни функционалността. Така например дори да не натискате конкретен бутон тъч сензорите ще могат да разпознаят когатo пръстите са поставени върху контролера или са повдигнати. Функцията допринася за използването на по-естествени жестове и се използва също от контролерите на Oculus.     Oще от Digital: Sony PS5 ще е оптимизирана за очилата с виртуална реалност Sony PlayStation VR 2
Sony PlayStation VR 2
Sony PS5 ще е оптимизирана за очилата с виртуална реалност Sony PlayStation VR 2
Sony PS5 ще е оптимизирана за очилата с виртуална реалност Sony PlayStation VR 2
Дългоочакваната конзола на Sony oглавява списъка за най-желани подаръци през предстоящия коледен сезон. Компанията вече потвърди за невероятния интерес и факта, че наличните количества на PlayStation 5 са изчерпани. Работи се усилено, за да се увеличи инвентара до края на годината, за да може повече фенове да се сдобият с конзолата. Ако обмисляте възможността да купите Sony PlayStation 5 ще ви информираме за още един интересен аксесоар, с който да извлечете максималния потенциал от хардуера.  Данни от патент на компанията разкриват, че се работи над нова версия на PlayStation Virtual Reality (PSVR). Това е VR шлем, който позволява да играете във виртуална реалност, като новия модел ще предложи допълнителни подобрения. Данни от патент, регистриран скоро от Sony разкриват повече детайли за нова хаптична система, която ще осигури интеграция между PlayStation 5 и Sony PSVR 2, информира Pocket-Lint. Върху повърхността на шлема ще има специални, чувствителни на допир зони, както и множество LED диоди в различни цветове.     Включването на хаптични генератори е интересна идея, която взаимства елементи от начина, по който функционират DualSense контролерите. Компанията тества няколко различни дизайна на PSVR 2, които ще са оборудвани с множество контролери, безчжичен модул и подобрени контролери за движение. Все още не знаем кога ще е премиерата на VR устройството и респективно неговата цена. Добре е да знаете, че настоящата версия Sony PSVR е проектирана за PlayStation 4, но благодарение на допълнителен камера адаптер може да се използва и на Sony PS5. Това е още една възможност да се забавлявате с VR игри на новото устройство.   Още от Digital: Софтуерен ъдпейт ще подобри допълнително работата на Sony PlayStation 5
виртуална реалност
Бъдещето на видео разговорите ще е във виртуалната реалност
Бъдещето на видео разговорите ще е във виртуалната реалност
Виртуалната реалност е обещаваща технология, която тепърва ще има силно присъствие в сферата на гейминга и приложенията за забавление. Съществуват някои особености, които засега възпират масовото навлизане на тази иновация в индустрията. Най-големият проблем е, че много бързо се натоварват очите при използване на VR очила, като вече се работи над редица атрактивни методи, които да отстранят този недостатък. Факт е, че VR технологията тепърва ще придобива масовост, но също, че приложенията на тази иновация надхвърлят параметрите на игрите и базовите мобилни приложения. Oт началото на пандемията досега все повече хора разчитат на популярните платформи за видеоконференция, за да комуникират с любимите хора, колегите и приятелите. Неслучайно заглавия като Google Meet, Zoom и Microsoft Teams регистрират впечатляващи рекорди за трафик и популярност. Toва също е сфера, която може да претърпи сериозни подобрения след навлизането на технологиите за виртуална реалност. Представете си как вместо да стартирате камерата виждате пред себе си вашия събеседник показан в реален размер.     Социалната изолация и предизвикателствата свързани с коронавируса са гаранция, че дълго време няма да се възстанови нормалния работен процес. Ако се наложи продължително време да остане по домовете си заради пандемията това е възможност VR джаджите още веднъж да покажат своята ефективност. Много хора се притесняват за здравето си и респективно не са готови още да се върнат на работното си място. Едва ли има по-подходящо решение за тях oт това да могат да общуват с колеги, роднини и приятели във виртуална среда. За да се реализира подобен видео разговор е нужно участниците да имат VR  очила. По този начин лесно се отстраняват много от настоящите проблеми при видео разговори с големи групи от хора и да се гарантира оптимално качество на връзката. Технологията може да предложи задоволително ниво на физическа активност във VR среда, което сега не се предлага от стандарните приложения за конференция.   Още от Digital: Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
изкуство
Как се прави 3D картина с шлем и контролери за виртуална реалност (Видео)
Как се прави 3D картина с шлем и контролери за виртуална реалност (Видео)
Тези от вас, които са активни в социалните мрежи, със сигурност са виждали триизмерни снимки, които изглеждат като живи. В тях човекът в кадър стои статично, а фона около него  се движи.  
виртуална реалност
Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
Най-добрите приложения за гледане на снимки и видео във виртуална реалност
Виртуалната реалност набира все повече и повече популярност. Все повече платформи за видео съдържание имат опция за гледане на VR клипове или снимки. В последно време виртуалната реалност е използвана от все повече хора поради факта, че не могат да отидат на кино, театър или да посетят някой известен музей. За да гледате въпросното съдържание са ви необходими очила за виртуална реалност, които са вече доста достъпни.Също така ви е необходим вашият смартфон и слушалки. Phonearena ни разкриват кои са най-добрите приложения за VR съдържание.   YouTube VR Както знаем един от най-големите портали за видео съдържание е YouTube. Тук достъпът до VR съдържание става доста лесно. Само трябва да отбележим, че платформата не се подържа от всички смартфони на пазара. Най-лесният начин да намерите VR съдържание в YouTube е да напишете в търсачката „180vr”. Пускайки избраното от вас видео вие ще можете да преместите позицията на камерата, като накланяте смартфона си. В долната дясна част на видеото ще намерите икона Google Cardboard, с която можете да влезнете в режим на гледане на VR с очила.   VaR’s VR Video Player Този плейър може да възпроизвежда всякакви видеоклипове 360° или 180°. Приложението подържа почти всички VR формати, освен че има впечатляващо количество персонализации. Това са изкривяване на обектива, настройка за разстоянието на очите и приближаване. Тук няма да ви се налага да отделяте много време за настройки. Калибрирането е доста лесно, което ще ви помогне да изпитате огромно удоволствие от възпроизведеното съдържание.   iPhotoVR SBS VR Photo Viewer Cardboard/Slideshow Това е леко приложение без реклами, което ви позволява да гледате както „нормални” 2D, така и 3D снимки във виртуална реалност. Той има много удобен интерфейс. Виртуалните контролни бутони са добре изнесени, което означава, че не е необходимо да се ползват допълнителни контролери или да се мъчите с вградените бутони на вашите слушалки. Още от Digital: Как да добавим виртуална реалност към групово видео в Zoom, Skype и Google Hangouts  
виртуална реалност
Japan Display представиха 2.1-инчови дисплеи за VR очила с плътност на пикселите от 1058ppi
Japan Display представиха 2.1-инчови дисплеи за VR очила с плътност на пикселите от 1058ppi
Oчилата с виртуална реалност стават все по-добри с всяка изминала година. Еволюцията на технологиите подобрява възможностите им, но също така редуцира и цената. Анализаторите са на мнение, че водещите тенденции през 2020г. ще бъдат увеличаването на резолюцията и редуцирането на размерите на VR очилата. Japan Display са готови с иновативно решение, което засяга и двете гореспоменати характеристики. Компанията е разработила ново поколение дисплеи за очила с виртуална реалност с големина от 2.1 инча.   Данните разкриват, че максималната резолюция 1600х1600 пиксела при плътност от 1058ppi, съобщава VentureBeat. Toва е впечатляващо постижение, като се има предвид, че например Samsung Galaxy S20 5G има 563ppi, докато при iPhone 11 Pro Max тази стойност е 458ppi. От Japan Display твърдят, че технологията се разработва от поне две години, но вече са готови да стартират масовото производство на дисплеите. По този начин компанията се да ускори навлизането на по-компактни VR джаджи с още по-висока разделителна способност на пазара.     Самите панели използват LTPS TFT-LCD субстрат и са първите с толкова малки размери и плътност, която надхвърля 1000ppi. Честотата за опресняване на кадрите достига до 120Hz, като максималната яркост е 430cd/m2. Инженерите на компанията са използвали специален оптичен дизайн в разработката на дисплеите, който ги прави по-тънки и по-леки, но и премахва рамките около екрана. В следващите седмици производителите, които проявяват интерес ще могат да започнат тестове с уникалните 2.1-инчови 1058ppi екрани на Japan Display.   Oще от Digital: Защо очилата с виртуална реалност карат хората да се чувстват некомфортно
виртуална реалност
Нова технология ще премахне дискомфорта при носене на очилата с виртуална реалност
Нова технология ще премахне дискомфорта при носене на очилата с виртуална реалност
Очилата с виртуална реалност са подходящ избор за забавление и игри, но могат да създадат неочаквани затруднения, ако ги носите твърде много време. Ако сте използвали VR джаджи вероятно сте забелязали, че след известно време можете да изпитате проблеми с координацията и дискомфорт. Това е големият проблем на тази технология. Другият съществен недостатък е твърде ниската резолюция на очилата с виртуална реалност. Компанията Innolux твърди, че е готова с ефективно решение.    Инженерите им са разработили впечатляващ LCD дисплей, който има плътност от 1411ppi. Toва е впечатляващо постижение, което надхвърля почти двойно възможностите на най-популярните модели в този сегмент. HTC Vive Pro се отличава с 615ppi, докато Oculus Rift поддържа максимум 461ppi, информира Tomsguide. Все още не знаем какъв е зрителния ъгъл на този панел на Innolux. Самите екрани са с големина от 2.16 инча, което ги прави подходящи за VR устройствата на пазара.      Във вътрешността на дисплеите има специална микроструктура, която контролира течните кристали и увеличава времето за реакция до 1.5 милисекунди или два пъти повече от OLED екраните. Най-голямото предимство на технологията е, че премахва чувството за дискомфорт при продължително носене. На този етап не знаем какви са плановете на Innolux за популяризирането на тази иновация, но вероятно в началото на следващата година ще научим повече детайли.    Още от Digital: Четири подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
DMCA.com Protection Status