Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
13 резултата за volkswagen
електрически автомобили
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Eлектрическият автомобил Volkswagen I.D. R подобри рекорда за енергийна ефективност на Нюрбургринг
Техническият екип на Volkswagen от месеци се подготвяха усилено, но вече успяха да подобрят рекорда за най-бърза обиколка на автомобил, който не отделя вредни емисии на легендарната писта Nürburgring-Nordschleife. Това постижение е направено с електрическия Volkswagen ID.R  Сега компанията се похвали, че по време на обиколките на състезателното трасе е поставен още един рекорд. VW ID.R е постигнал обиколка от 6:05.336 минути при рекордно ниска консумация на енергия от 24.7kWh.   Пилот на електрическия автомобил при подобряването на рекорда във 20,8-километровото "Green Hell" трасе e Ромейн Думас. Oфициалните данни свързани с тестовете на VW ID.R също така показват, че по време на обиколките той е бил подложен на центробежни сили при преминаване на завой, равняващи се на три и половина пъти повече от теглото му. Бордовите инструменти нa 500-kW (680-PS) ID.R прототипа са отчели максимални стойности от 3.49g, съобщава Engadget.     Резултатите на VW ID.R са по-бързи от тези на Porsche 911 GT3 при 25% по-ниска консумация на енергия, твърдят от Volkswagen. Модерните системи на автомобила са възстановили 9.2% от изразходваната енергия на една състезателна обиколка. Компанията е използвала модифициран генератор, който е екологичен и използва глицерин с "почти нулеви" вредни емисии вместо бензин. VW продължават да работят над технологията и се надяват по-скоро да я използват в серийните си автомобили на пазара.     Още от Digital: Всички електрически автомобили в ЕС трябва да издават звук при скорост по-малка от 20 км/ч от 1 юли
Volkswagen
Volkswagen навлизат в пазара на електрически скутери с концептуалните Streetmate и Cityskater
Volkswagen навлизат в пазара на електрически скутери с концептуалните Streetmate и Cityskater
Volkswagen разкриха повече детайли за своята концепция за бъдещето на публичния транспорт в урбанизираните градски условия. Компанията представи и два прототипа на електрически скутери, които могат лесно да се пренасят и не отделят вредни емисии в атмосферата. Имената им са Volkswagen Streetmate и Cityskater. Първият от тях представлява напълно функционален скутер с електрически двигател за придвижване на по-големи разстояния, предаде CNet.      В същото време Cityskater е концепция за потребителите, които трябва бързо да се придвижат от една до друга точка. Дизайнът е модерен и включва специален механизъм за удобно прибиране на превозното средство, когато не го използвате. От Volskwagen разкриха, че Streetmate се захранва от двигател с мощност от 2.7 конски сили, който е вграден в задната част и гарантира максимална скорост от 45 км/ч. Това е достатъчна стойност за транспорт в  големите градове.     Вградената батерия може да се заради на пълен капацитет за около два часа и ще гарантира 40 км. пробег. В същото време сгъваемия Cityskater е компактно превозно средство, което може да приберете в багажника на колата или да превозвате в градския транспорт. Тази концепция може да го превърне в алтернативно решение на велосипедите, които се радват на голяма популярност по европейските пътища. Допълнително ще разберем повече за Streetmate и Cityskater.   Още от Digital: Ето защо превозните средства с жироскопи ще са бъдещето на публичния транспорт
Volkswagen
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Volkswagen разработват конкурент на Tesla Model 3, който ще струва €20 хил.
Германският производител подготвя премиерата на нов електрически автомобил, който се разработва като конкурент на популярния Tesla Model 3. Oсновното предимство на модела ще е факта, че ще се продава на осезаемо по-достъпна цена. Според първоначалните данни електрическият автомобил на Volkswagen ще дебютира на европейския пазар на цена от €20 хил., Toва е с приблизително €10 хил. по-ниска стойност, в сравнение с Model 3, предаде Engadget.    Плановете на Volkswagen предвиждат да се произведе серия от 200 хил. бройки на новия модел, които ще бъдат произведени и сглобени в три фабрики на компанията в Германия. В следващите дни предстои важна среща на борда на директорите на компанията, на която ще се обсъжда специално премиерата на новия електрически автомобил. За съжаление все още не знаем какво ще бъде името на автомобила, след като дебютира на пазара.     Volkswagen също така вече са сключили партньорство с корейския производител SK Innovation за доставка на батерии, както и с Ford. Двата автомобилни гиганта имат амбициозни планове заедно да разработват самоупраяляващи автомобили и сътрудничеството им в EV сегмента е само началото. Очаква се сложния процес на преминаване от дизелови и бензинови автомобили изцяло към EV модели да бъде финализиран до 2020г.   Oще от Digital: Volkswagen I.D Vizzion е самоуправляващ автомобил, който няма волан, педали и скоростен лост
Volkswagen Pikes Peak
Eлектрическият автомобил Vlokswagen Pikes Peak ускорява по-бързо от болид във Formula 1
Eлектрическият автомобил Vlokswagen Pikes Peak ускорява по-бързо от болид във Formula 1
След месеци на спекулации и кратки тийзъри от Volkswagen най-накрая представиха впечатляващия електрически автомoбил Pikes Peak. Концептуалният модел има спортен дизайн и аеродинамика, чиито основен акцент е достигането на максимална скорост на движение. Резултатите на финалната версия на Pikes Peak дори надхвърлят първоначалните очаквания на VW. Пълното име на модела е I.D R Pikes Peak, а първата публична демонстрация ще стане факт на ежегодната надпревара "Race To The Clouds", която ще се проведе на 24 юни.      Основната цел на VW Pikes Peak ще е подобряването на сегашния рекорд поставен от електрически автомобил за финиширане в рамките на 8:57.118 минути. Суперавтомобилът има по-лек корпус (1133кг.) от първоначалните прототипи и осигурява максимална мощност от 680 конски сили. Системата за захранване на машината включва два електрически двигателя и допълнителна литиево-йонна батерия, която съхранява енергията. Интересното е, че около 20% от необходимата енергия се генерира при движението на VW Pikes Peak.     Най-впечатляващата характеристика на новия електрически автомобил е факта, че може да ускори от 0 до 100 км/ч. за едва 2.25 секунди. По този начин VW Pikes Peak превъзхожда по този показател електрическите болиди от Formula E, както и тези във Formula 1. От Volkswagen се надяват с подобни постижения да убедят потребителите, че EV автомобилите също могат да демонстрират впечатляваща бързина и ускорение. Много от технологиите на VW Pikes Peak ще се използват в бъдещите електромобили на компанията.     Още от Digital: Електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
автономни автомобили
Бивш автомобилен гуру на Google разработва самоуправляващи коли за Vоlkswagen и Hyundai
Бивш автомобилен гуру на Google разработва самоуправляващи коли за Vоlkswagen и Hyundai
Volkswagen и Hyundai ще си партнират в сферата на автономните автомобили и заедно сключиха стратегическо партньорство с Aurora Innovations. Всъщност под това име се крие иновативна компания, която е създадена от бившия автомобилен гуру на Google,e Крис Урмсон. Тук е момента да отбележим, че VW и Hyundai са първите партньори на Aurora след основаването на този стартъп в края на 2016г. Плановете предвиждат първите автономни автомобили произведени съвместно от компаниите да са реалност до три години.   Инженери на Aurora Innovations вече 12 месеца работят съвместно с инженери на VW в интеграцията на софтуера и умните им сензори в реални автомобили на германския производител, предаде TheVerge. Oчаква се още до края на годината да стартират публични тестове с двуцифрен брой самоуправляващи автомобили на компанията. Половината от тях ще се тестват в Силиконовата долина, а другата част в Германия. Софтуерната платформа на Aurora Innovations ще позволи на колите да се движат и вземат решения напълно автономно.     Kолите на Volkswagen предлагат редица системи за подпомагане на водача, но целта е технологиите на Aurora Innovations дa премахнат нуждата от човешка намеса. Крис Урмсон бе шеф на дивизията за автомобили на Google, но напусна преди този бизнес да бъде отделен в самостоятелна компания с името Waymo. След това той основава Аurora Innovations с двама от най-големите специалисти в тази сфера: бившият Аutopilot шеф на Tesla, Стърлинг Адерсон и бившия специалист на Uber, Дрю Багнел.   Вижте осем компании, които ще направят самоупрваляващите автомобили популярни до 2022г.
Технологии
Volkswagen използва 3D очила в заводите си
Volkswagen използва 3D очила в заводите си
Вече над 30 складови работника във Volkswagen завода във Волфсбург използват новата технология.
Volkswagen
Колко ще струва новият Volkswagen 2015 Golf SportWagen
Колко ще струва новият Volkswagen 2015 Golf SportWagen
Компанията планира да стартира продажбите на новите си атрактивни автомобили на пазара през април.
автомобили
Електрическият автомобил VW ID.3 ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще струва под €30 000
Електрическият автомобил VW ID.3 ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще струва под €30 000
Volkswagen разработват собствен конкурент на Tesla в сегмента на компактните градски електрически автомобили. Атрактивният модел на компанията се казва VW ID.3 и ще има важно значение за опитите на VW да стане по-влиятелно фактор при EV aвтомобилите. Компанията официално информира най-нетърпеливите си фенове, че стартират предварителните резервации на електрическия хечбек и също така потвърдиха спецификациите. VW ID.3 ще e наличен в три конфигурации.      Основната разлика между тях ще е капацитета на вградените батерии и респективно пробега с едно зареждане, който осигуряват. Компанията си е поставила за цел да продава да реализира доставките на 100 хил. версии на VW ID.3 в рамките на една календарна година, съобщава SlashGear. Базовият модел ще изминава 330 километра с едно зареждане и ще е достъпен за по-малко от €30 хил. преди местните данъци и такси. Втората версия на VW ID.3 увеличава пробега до 420 км.      Най-скъпата версия ще изминава 550 километра преди да се наложи ново зареждане. Volkswagen първо ще стартират продaжбите на VW ID.3 1ST, която е версията с 420 километра пробег и ще предложи панорамен стъклен покрив и поддръжка на гласови команди. Другият премиум модел ще носи името ID.3 1ST Max, като и в двата случая е предвидена безплатно зареждане за мощност от 2000kWh в мрежите на станциите за зареждане We Charge и IONITY.     Oще от Digital: Volkswagen ще инвестират $1.7 млрд. в дивизията за aвтономни автомобили на Ford
Volkswagen
Volkswagen купува бизнеса със свързани автомобили на Volvo за $122 млн.
Volkswagen купува бизнеса със свързани автомобили на Volvo за $122 млн.
Aвтономните автомобили са иновация, която е само въпрос на време да стане част от ежедневието на масовия потребител. Водещите производители вече  влагат много инвестиции в разработката на подобни технологии. Volkswagen също проявяват голям интерес към сегмента на самоуправляващите автомобили и обявиха, че купуват бизнеса със самоуправляващи автомобили на Volvo. Финансовите параметри на сделката достигат $122 млн., предаде Reuters.   Конкретните данни разкриват, че Volkswagen се съгласяват да придобият контролният пакет от 75.1% акции на WirelessCar дивизията за автономни и свързани към интернет автомобили на Volvo. Инвестицията ще позволи на германският производител да се фокусира към сегмента на електрическите автомобили. Компанията вече прие амбициозен план за проектиране, производство и поддръжка за EV модели с капитал от €11 млрд, който ще бъде усвоен до края на 2023г.     Софтуерната платформа на Volvо се използва от други големи брандове като Jaguar Land Rover, Nissan и Daimler и в момента се обработват в реално време данните на над 3 млн. души. Volkswagen предвиждат допълнителни инвестиции, с които да гарантират, че WirelessCar технологията ще продължи да се развива със същите темпове, както досега. В заключение ще отбележим, че до пет години компанията се очаква да е лидер с сегмента на автономни и EV автомобили.   Още от Digital: Защо се бави масовото навлизане на самоуправляващи автомобили на пазара
Volkswagen
Знаете ли, че: Автомобилите не са най-продавания продукт на Volkswagen
Знаете ли, че: Автомобилите не са най-продавания продукт на Volkswagen
Volkswagen е един от най-големите производители на автомобили в света и компания с дългогодишна и безупречна репутация сред потребителите. Maлко хора знаят, че Volkswagen не произвеждат единствено коли и също така имат традиции в хранителната промишленост. Прочетохте добре, няма правописна грешка. Фабриката на VW във Волфсбург отбелязва от десетилетия насам произвежда собствена серия от свински колбаси от типа "къривурст" и представляват наденички със ситно нарязано месо, предаде CNet.       Колкото и странно да звучи този бизнес на Volkswagen е доста успешен, като през миналата година са произведени 6.8 млн. опаковки на колбаса, което е повече от броя на автомобилите излезли от фабриките им за същия период. През тази година се навършват 45 години от създаването на първата партида "къривурст" наденички на VW, което също е доста впечатляващо постижение. Всяка опаковка също така си има собстен сериен номер, като например 199 398 500 А.      Eкип от над 30 души наблюдава целия производствен процес, който започва с набавянето на прясно свинско месо от локалните ферми. След това се добавят подправки преди колбаса да бъде опушен и опакован. VW произвеждат 18 хил. наденички на ден и дори предлагат на клиентите си вегетарианска версия на къривурстовете. Ако искате да пробвате сами вкуса им, обаче е необходимо да посетите Германия, тъй като наденичените се предлагат единствено на територията на страната.   Oще от Digital: Volkswagen I.D Vizzion e самоуправляващ автомобил, който няма педали, волан и скоростен лост
Volkswagen
Volkswagen I.D Vizzion е самоуправляващ автомобил, който няма волан, педали и скоростен лост
Volkswagen I.D Vizzion е самоуправляващ автомобил, който няма волан, педали и скоростен лост
Volkswagen разкриха повече детайли за иновативния концептуален автомобил I.D. Vizzion. Уникалното возило има спиращ дъха динамичен дизайн и представлява първия по-сериозен опит на компанията в сферата на автономните автомобили. Oфициалната премиера на финалната версия на I.D. Vizzion се очаква през 2022г. Предстоящият модел на компанията е оборудван с литиево-йонна батерия от последно поколение, чиито капацитет е 111 kWh и гарантира пробег от 665 километра с едно зареждане.      Новият самоуправляващ автомобил разполага с два двигателя, които осигуряват мощност от 302 конски сили, информира BusinessInsider. Най-интересната характеристика на модела е, че покрива стандартите за Level 5 ниво на автономност. Това е най-високата категория в този клас и означава, че е  в състояние да се движи без никаква човешка намеса, което премахва необходимостта от волан, педали и скоростен лост. Пътниците могат да управляват Volkswagen I.D. Vizzion с жестови и гласови команди.     Предвидена е опция да използват очилата Microsoft HoloLens, за да се забавляват по време на пътуването. Идеята на тази концепция е да покаже как компанията вижда бъдещето на индустрията. Германският производител смята, че подобни превозни средства ще се използват масово през 2030г. Volkswagen I.D. Vizzion ще постави началото на нова ера в развитието на компанията и се очаква да се произвежда серийно през 2022г. Допълнително ще бъдат разкрити повече детайли за автомобила.     Вижте осем компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
хакери
Хакери могат безжично да oтключат 100 млн. автомобила на Volkswagen
Хакери могат безжично да oтключат 100 млн. автомобила на Volkswagen
Смартфоните и компютрите не са единствените устройства, които са изложени на риск от хакерите, тъй като те на практика атакуват всяка една джаджа, която може да се свърже към интернет. Проблемът става по-сериозен, когато става въпрос за новото поколение автомобили на производителите, които също предлагат достъп до глобалната мрежа и разполагат с модерни инфотейнмънт системи. Добър пример в това отношение е последният проект на изследователи, които откриха сериозен недостатък в автомобилите на Volkswagen и може да ги превърне в жертва на хакери, предаде DigitalTrends.   Информацията им разкрива, че той на практика излага на риск всеки модел на компанията, който е произведен след 1995г. и в момента засяга почти 100 млн. автомобила с този бранд и това е доста притеснително. Според тях дори новият Golf 7 е базиран на същата система на заключване, която имат и по-старите автомобили на Volkswagen и може да позволи на чужди хора да ги отключат и да ги откраднат. Въпросният проблем е свързан с безжичното отключване на вратите и освен 100-те млн. модела на Volkswagen  би могъл да изложи на риск и много модели и на други водещи производители.   Сред тях личат имената на популярни компании като Alfa Romeo, Citroen, Fiat, Ford, Mitsubishi, Nissan, Opel и Peugeot, а оборудването, което им трябва да го направят не е никак скъпо, тъй като е достатъчно те да разполагат с Arduino устройството свързано към радио ресийвър. В момента то се продава на пазара за около $40 и благодарение на него експертите успяват да проникнат в системата за сигурност и да отключат автомобилите на Volkswagen. Все още не знаем колко време ще отнеме на компанията да отстрани този проблем, като изследователите вече са я информирали за неговото съществуване.    Вижте какво да направим, ако сме атакувани от хакери
bmw
Кои са най-евтините електромобили в света
Кои са най-евтините електромобили в света
Всички знаем, че тези автомобили струват повече от нормалните коли, но минималните им разходи ги правят толкова примамливи.