Звукозаписните компании разполагат с разнообразни начини да генерират приходи от дистрибуцията и лицензирането на своята музика. Дигиталните технологии промениха начина, по който слушаме любимите си изпълнители, особено когато сме в движение. Стрийминг услуги като Spotify и Apple Music, заедно с безжични Bluetooth слушалки са перфектната комбинация днес за доста потребители.

Въпреки това се оказва, че винилите се радват на необичайно високо търсене. Ново проучване на Guardian показва, че водещите лейбъли са отчели с 30% повече приходи през последната година. Тенденцията за покупка на грамофонни плочи е подпомогната и от нови премиери на легендарни класики на изпълнени като Fleetwood Mac, Kylie Minogue и Harry Styles.

Ако процесите се запазват ще изпреварят по продажби CD дисковете, което се случва за първи път от края на 80-те години на миналия век. Социалната изолация лимитира възможностите да присъстваме на концерт и най-близкия ефект до реалната жива музика са винилите.

 

 

Професионалистите и любителите на музиката продължават да отделят десетки милиони долари, за да актуализират своята колекция от грамофонни плочи. Високото качество и автентичния звук е другата причина за избор на винил пред традиционния CD диск.

Тази информация е добър пример как класичеките и модерните технологии могат да съжителстват с модерния свята и да ни носят наслада по автентичен начин.Стрийминг услугите генерират над 80% от консумацията на музикално съдържание, което не е изненадващо, заради предимствата на платформите в тази категория.

Колекционерската стойност на винилите също оказва влияние над високия интерес към този музикален носител.

 

Още от Digital: Отчетоха рекордни продажби на винили от 30 години насам