Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Весела Коледа и щастливи празници от екипа на Digital.bg

Публикувано на 24.12.2019 00:00  / oт
Милен Тончев
2063
Весела Коледа и щастливи празници от екипа на Digital.bg

Отново е Коледа - онова време от годината, в което всеки отваря сърцето си за останалите и повторно започва да вярва във вълшебствата. В един от най-прекрасните празници екипът на Digital.bg се обръща към вас, верните ни почитатели, за да ви благодари, че бяхте с нас през изминалите дванайсет месеца и да ви пожелае здраве, щастие и късмет.

 

Нека посрещнете Коледа заобиколени от най-любимите си хора и нека коледните звънчета се слеят с ритъма на сърцата ви, за да почувствате отново магията на този празник. Да го преживеете като деца. Пожелаваме ви празнични дни изпълнени с уют, смях, спокойствие, радост и незабравими моменти с най-скъпите ви хора.

 

Мечтайте смело, защото на Коледа небето се отваря и приема всички наши желания, за да ни ги върне осъществени. На Коледа всички ние празнуваме зараждането на живота и изпълваме сърцата си с надежда, любов и вяра в доброто. Нали помните – на Коледа стават чудеса!

 

Весела и магична Коледа от Digital.bg

Свързани новини
бизнес
Huawei искат да продължат бизнес отношенията си с Google
Китайският производител демонстрира невероятна устойчивост на безпрецедентните търговски санкции, които ограничават нормалните им бизнес отношения от лятото на 2019г. Въпреки невъзможността на Huawei да използват Android и новите им устройства да имат достъп до Google Play можем да кажем, че компанията се справя доста добре в необичайната ситуация. Най-добрият пример е факта, че Huawei са продали повече от 240 млн. смартфона през 2019г., като цифрата можеше да бъде дори по-висока, ако имаха равни условия със своите конкуренти в мобилната индустрия.   Google вече направиха многобройни опити да променят ситуацията от налагането на санкциите на американското правителство срещу Huawei. Двете компании поддържат добри отношения, като възстановяването на нормалната бизнес обстановка би донесла директни ползи, както за Huawei така и за Google. Все пак китайският производител с всяка година регистрира рекордни продажби и е продължава да търси начини как да измести Samsung от лидерската позиция при смартфоните. Връщането на Android лиценза само ще ускори опитите на Huawei в тази насока.     През последните месеци се работи активно над разработването на Huawei AppGallery като алтернатива на Google Play в дългосрочен план. Въпреки желанието за разработване на мащабна екосистема от приложения и услуги все пак от Huawei остават отворени към идеята да си партнират с Google. Tази възможност отново бе коментирана от шефа на Consumer Business Group дивизията на Huawei, Ричард Ю. В своето изявление той категорично изтъкна, че Google и Huawei са изключително добри партньори, които поддържат пълноценни отношения помежду си, предаде GizmoChina.   Ричард Ю сподели, че е изключително доволен от развитието на дигиталните услуги Huawei Mobile Services (HMS), но въпреки това би предпочел да използват Android платформата и приложенията на Google. Причината е, че на този етап конкурентните услуги предоставят по-голям избор на потребителите, но е необхoдимо да се издаде съответния лиценз от властите в САЩ. Все пак Google също изразяват подкрепа към своя партньор и генерират солидни приходи от бизнес сътрудничеството си в Huawei. Съвместните им усилия срещу търговските санкции на САЩ ще продължат.   Oще от Digital: Huawei предлага на разработчиците 90% от приходите от AppGallery
Google Duo
Goоgle Duo увеличи лимита за групови разговори до 12 души
Интернет предоставя разнообразни възможности за комуникация с приятелите и любимите ни хора, докато продължава кризата с COVID-19. Вече ви информирахме за най-добрите Android приложения за работа от вкъщи, като това е най-удобния начин да общуваме в сегашната ситуация. Колкото повече хора са поставени в изолация и стоят в домовете си заради заплахата, толкова по-активни са в социалните мрежи и приложенията за смартфони. Увеличението на трафика е свързано освен с лимитации във видео качеството и много специални предложения на разработчиците.   По този начин можем да използваме безплатно някои премиум функции, докато общуваме с важните за нас хора. Google сега също се присъединяват към този тренд с интересно подобрение в приложението Duo. Компанията официално е увеличила лимита за видео разговори в Google Duo от настоящите осем до 12 души. Данните бяха потвърдени от шефа на Communications Suite дивизията на Google, Саназ Ахари Лемелсон с публикация в Twitter. Така компанията се надява да улесни допълнителнo комуникацията с хора по цял свят, докато продължава кризата с COVID-19.     Настоящото увеличение ще позволи на 50% повече хода да участват във видео разговорите в Google Duo. Припомняме ви, че компанията въведе този лимит през май 2019г, тъй като дотогава само четири потребителя можеха стартират групови обаждания в приложението. Имайте предвид, че актуализацията, която увеличава лимита до 12 човека представлява сървър ъпдейт, което означава, че не e нужно да правите нищо, за да го получите. Разпространението на функцията вече е започнало и в кратки срокове всички потребителите ще могат да се възползват.   За сравнение Houseparty, което се радва на голяма популярност има същия лимит за видео разговори както Google Duo. Това заглавие се разработва от създателите на играта Fortnite. Други конкурентни платформи за комуникация, като Apple FaceTime предлагат поддръжка на видео разговори до 32 души. Тази стойност се увеличава до 50 човека при Skype и Messenger, съобщава TheVerge. Безплатната версия на Zoom позволява групови обаждания с до 100 човека. Бизнес потребителите на G-Suite могат да използват разговори с до 100 души от Google Hangouts Meet.   Още от Digital: Как да работим ползотворно от вкъщи по време на епидемията от COVID-19
Google Play
Google Play вече показва броя на изтеглянията в резултатите от търсачката
Аndroid има две големи предимства пред iOS и това са възможностите за персонализация и по-разнообразната колекция от приложения в Google Play. Отвореният характер на платформата също така има и негативни проявления свързани със сигурността, тъй като iPhone са по-защитени смартфони от своите конкуренти. Независимо от различни подход на двете компании Google Play е ключов елемент от стратегията на Google в мобилната индустрия. Неслучайно търсачката в онлайн магазина е обект на постоянни софтуерни актуализации, съобщава AndroidHeadlines.   Google вече искат да ни помогнат в избора на подходящо приложение, като ни покажат броя на изтеглянията, които има в Google Play директно в резултатите от търсенията на потребителите. Тази информация ще се показва на третия ред в описанието на приложенията точно след актуалния рейтинг в Google Play. На пръв поглед това може да не звучи като голямо подобрение, но е функция която ще улесни откриването на съдържание. Google използват в резултатите три индикатора: K+, M+ и B+, които съответстват на хиляди, милиони и милиарди изтегляния.     Наличието на "+" символа след всяка цифра е част от системата на Google да обозначава приблизителни стойности на регистрираните изтегляния. Подобен индикатор е добро решение, тъй като ще позволи по-лесно да откриваме фалшиви версии на легитимни приложения. Положителните рейтинги на заглавия с милиони инсталации имат повече тежест от софтуер с хиляди изтегляния. Компанията вече е започнала да разпространява актуализацията, но ще са нужни дни да е достъпен за всички.   Имайте предвид, че индикатора за изтегляния няма да работи за приложенията, които вече сте дръпнали на смартфоните с Android, а само за нови активации. Първоначално не се предвижда интеграция на функцията за уеб версията на Google Play. Вграждането на индикатор за изтеглянията в самите резултати е полезен инструмент, който ще ни спести излишни кликвания при откриване на желаното съдържание. Така компанията продължава строгата политика към зловредните приложения.   Още от Digital: Кои са най-добрите приложения в Google Play за 2019г.
Google Play
Google премахна приложението Infowars заради разпространение на фалшиви новини за COVID-19
След дълги размисли Google най-накрая ще премахнат противоречивото приложение Infowars от техния Play Store. Публикуването на неверни сведения за коронавируса накара Google да направят тази крачка повече от година след като Apple го премахнаха от своя App Store. Фирмата обмисля да продължи да отстранява подобни платформи, които могат да причинят вреда за хората.   Infowars  е популярна платформа, която е създадена от противоречивия теоритик на конспирация Алекс Джоунс. През годините той публикува много спорни и дори понякога опасни твърдения. Приложението е мястото, където хората могат да получат достъп до предаванията, статиите и видеоклиповете на автора.   Последната публикация, която е причината от Google да спрат приложението, е пускането на видео, в което се твърди, че природните средства могат да се използват за лечение на пациенти с COVID-19. Също така се твърди, че усилията, които хората полагат, като социално дистанциране и карантина са неефективни.   Още от Digital: Google Chrome ще консумира по-малко енергия в компютрите с Windows 10 благодарение на Intel
реклами
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Замисляли ли сте се някога защо всички услуги на Google са безплатни? Компанията предлага разнообразие от приложения като YouTube, Google Maps, Chrome и Photos. Tрябва да отбележим също, че Google разработват операционните системи Android, Chrome OS, Wear OS и Аndroid Autо, които също могат да се използват свободно от производителите. Отговора на въпроса е рекламите в интернет, които са най-големия източник на приходи за Google. Сходна е и ситуацията с друг технологичен гигант и това е Facebook, които залагат на идентичен бизнес модел.   Двете компании на практика създадоха таргетираните реклами, които показват персонализирани маркетингови съобщения съобразно активността на всеки профил в интернет. Световната пандемия от COVID-19 кара все повече хора да си стоят вкъщи, но социалната дистанция на милиони потребители не означава автоматично ръст в приходите от реклама. Причината е, че доста компании намаляват своя бюджет за маркетинг, за да компенсират загубите за своя бизнес от другите ограничения наложени от разпространението на коронавируса.     Tрадиционно компаниите, които се окажат в затруднена ситуация веднага редуцират рекламния си бюджет, за да оптимизират разходите. Тwitter се очакват да регистрират 23% ръст в трафика през март, но приходите им от реклама ще бъдат с 20% по-ниски. Само преди няколко дни Facebook разкриха, че отчитат 50% увеличение в броя на съобщения изпращани в платформите им а комуникация и над 100 пъти повече групови разговори. Тази тенденция намира най-силно проявление в държавите засегнати най-сериозно от коронавируса.   Забелязва се и спад в търсенията, които правим в Google на разнообразни теми, сред които и пътуване. Всички тези процеси ще окажат негативно влияние върху приходите от реклама на двете компании, съобщава TechSpot. Прогнозите на анализатори от Cowen са, че през настоящата година Facebook и Google ще генерират с 44% по-малко приходи от дигитален маркетинг. Това е с приблизително 11% по-ниска стойност от резултатите преди година. Aко кризата продължи по-дълго е възможно загубите да са доста по-високи.   Още от Digital: Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет