Банковите карти са основно средство за разплащане, независимо от навлизането на по-модерни технологии. Вече е възможно да извършваме безконтактни покупки от умните часовници и смартфоните, което допълнително улеснява процеса. Този метод, обаче също изисква да свържете джаджите с активна сметка.

Виртуалните валути също се превръщат в голям хит сред инвеститорите, като биткойна увеличи цената си над 300% през последната година. Промяна в навиците на потребителите, която да измести кредитните и дебитни карти като средство за разплащане ще изисква години.

Визията на пластиките, с  които управляваме парите си и пазаруваме не се е променял драстично от години насам. Компании от ранга на Mastercard, Visa и Apple търсят алтернативни идеи, с които да предложат повече на своите клиенти, включително и вертикален дизайн.

PayPal също се възползваха от този тренд в своето Venmo приложение. От компанията смятат, че вдъхновение за вертикалната ориентация имат и постовете в социалните мрежи. Много други банки също се подготвят активно за транзицията, съобщавa BGR.

 

 

Bank of America се превърнаха в една от първите компании в банковия сектор, която позволи на клиентите си да използват карти в портретна ориентация. Дизайнери на Discovery Bank предлагат вертикални карти от две години насам и очакват все повече хода да ги използват за в бъдеще.

Анализаторите очакват тази тенденция да продължи, тъй като появата на четците за микрочипове и "Tap-To-Pay" функционалности също ще стимулира тези процеси. За да верифицирате картата с четец за чипове трябва да я поставите в терминала вертикално.

Дигиталните портфейли ни позволяват да пазаруваме с виртуални копия на картите от смартфоните, което също става във вертикална посока.

Този дизайн също така позволява да разграничите лесно дадена карта от всички останали, които носите в портфейла, твърдят от Bank of America.

 

Още от Digital: Бъдещето на дебитните и кредитните карти (Видео)