Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната подобрения и еволюция на интерфейса вече превърнаха заглавието във водещата платформа за комуникация и следене на известни личности в интернет. 

От Facebook проявяват голяма активност в опитите си да превърнат Instagram в още по-добро приложения и постоянно актуализират профилите ни с нови функционалности. Независимо от непрестанните актуализации все още има едно класическо ограничение, което затруднява работата на многобройните потребители на приложението. 

Няма как да не сте забелязали, че добавянето на линк към снимките, които качвате може да се окаже малко по-трудна задача, отколкото вероятно очаквате. Единственият вариант е да добавите връзка към краткото описание на своя акаунт или да заложите на услуга за съкращаване на URL адресите.

В противен случай изискването е да имате поне 10 хил. последователя, което ще ви предостави съответната верификация, съобщава AndroidHeadlines.

 

 

Разработчиците на мобилното приложение експериментират с функция, която позволява да включите URL линк към описание на снимка или клип. Ключовият момент е, че това ще е възможно срещу заплащане. Снимки от патент на компанията показват такси от $2 за линк, като очевидно функцията ще е насочена към профилите с най-голям брой последователи. 

Генерирането на приходи е проблем, с който Facebook се борят още след придобиването на приложението за $1 млрд. през 2012г. Популярността на определени акаунти и автори изглежда е възможност, която компанията ще опита да монетизира с опцията за добавяне на линкове към публикациите. 

Това е подходящ начин да се промотира друго атрактивно видео в Instagram или външен линк към сайт на даден автор. Директните реклами в приложенията са един от най-ефективните методи за онлайн маркетинг, които намират широко приложение в другите софтуерни решения на Facebook.

Интеграцията на платена функция за качване на URL адреси ще доразвие допълнително тази бизнес стратегия на компанията.

 

Oще от Digital: Как се правят 20 000 последователя в Instagram