Всеки път, когато платите за мобилно приложение в Google Play или извършите покупка в дадена игра има начин как да върнете парите си обратно. Обратната връзка и конкретния начин, по който да го направите зависи от самите разработчици. Досега основното правило бе, че може да поискате да възстановите платената от вас сума не повече от 15 минути, след като сте направили покупката. Излишно е да казваме, че за доста собственици на смартфони това не е достатъчно.

 

Aко и вие поддържат същото мнение е добре да знаете, че Google сега потвърдиха, че увеличават този период от 15 минути на четири дни. Компанията допълни, че в случая визира четири работни дни, което означава, че ако има уикенд или празници реалния период е по-дълъг. Процентното съотношение на този времеви период е внушителните 38 000%, съобщава AndroidPolice. Tака ще имате достатъчно време да прецените дали да получите обратно парите си за мобилно приложение, което вече сте купили.

 

 

Със сигурност много потребители ще останат доволни от решението на компанията, особено ако досега не са реагирали навреме в предвидените 15 минути. По този начин ще разполагате с достатъчно време да изпробвате определен софтуер и да прецените дали си заслужава парите. Важно е да отбележим, че четирите дни са свързани с това да подаде молба за връщане на сумата, като е възможно да чакате допълнително сумата да бъде преведена обратно в банковата ви сметка.

 

Oще от Digital: Как да изтегляме приложения, които вече ги няма в Google Play или в App Store