Стрийминг услугите са подходящ начин за достъп до мултимедийно съдържание в интернет и вече намират все по-силно приложение и сред игрите. Напоследък голяма популярност набират електронните спортове, които се практикуват от милиони хора по цял свят. Facebook също имат амбиции да се превърнат в платформа предлагаща забавление за всеки потребител. Новата им функция се казва "Tournaments" и е насочена именно към любителите на електронните спортове. Както името подсказва това е начин за създаване на онлайн турнири с други потребители по цял свят.

 

По този начин компанията се надява игрите да ни сближат още повече и да ни гарантират дълги часове на забавление, докато си стоим вкъщи. Всъщност функцията е част от Facebook Gaming - специалната платформа на компанията за гейминг и е създадена специално за феновете на електронните спортове. От компанията потвърдиха, че през последните месеци се забелязва голямо увеличение в броя на хората, които стартират собствени турнири за игри. Това става в различните секции за гейминг и групи във Facebook, но не им предоставя най-добрите възможности, съобщава VentureBeat.

 

 

Именно това ограничение вдъхновява разработването на "Tournaments" функцията, която предлага повече инструменти за управление и стриймване на съдържанието между голям брой хора. Предвидени са разнообразни възможности за стрийминг, комуникация с други хора и дори набиране на средства с Facebook Gaming. Интеграцията с настоящият набор от функционалности е добра основа за бъдеща еволюция на платформата за стартиране на онлайн турнири. Идеята е милиони хора по цял свят да прекарват заедно време в трудните времена свързани със социалната изолация заради COVID-19.

 

В настоящият си вид "Tournaments" все още няма завършен вид и тепърва ще бъдат подобрявани възможностите на тази функция. Компанията е използвала момента да представи опцията за създаване на турнири с други хора във Facebook Gaming, за да се възползва от факта, че толкова много хора си стоят вкъщи. С течение на времето ще се събира обратна връзка с потребителите, за да се изпипат всички детайли на новата платформа. В социалните мрежи стартира и кампания #PlayApartTogether, в която вече се включиха Facebook и Oculus.

 

Oще от Digital: Facebook тестват функция за стрийминг на игри в Android