Стрийминг услугите вече са предпочитан начин за слушане на музика, когато сме в движение от милиони потребители. Платформи като Spotify и Apple Music ни предоставят постоянен достъп до богата колекция от съдържание от смартфоните. Aкo се съгласите да платите месечна такса за премиум акаунт ще можете да се възползвате от опции за слушане офлайн, за спиране на рекламите и по-добро качество на звука. Конкуренцията между двете стрийминг услуги ще продължи и през 2019г.

 

Трябва да отбележим, че Apple Music все още не е толкова популярна, колкото Spotify, но продължава да разширява потребителската си база. Компаниятта вече потвърди, че услугата се използва от 56 млн. платени потребители, а данни на анализатори от Sensor Tower показват, че броя на хората с Android, които работят с Apple Music продължава да се увеличава. Конкретните данни разкриват, че през първите три месеца на годината приложението е изтеглено 3.8 млн. пъти от Google Play.

 

 

Oт BGR твърдят, че това е рекордно постижение. В момента над 40 млн. потребители на Android са изтеглили Apple Music на своите смартофни. Данните са интересни, тъй като показват, че компанията успява да предизвика сериозен интерес дори сред хората, които използват конкурентната операционна система. Времето ще покаже дали Apple ще продължат да разширяват влиянието си сред устройствата с Android и дали ще успят да настигнат Spotify, които имат 95 млн. платени потребители.

 

Oще от Digital: Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра