Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
133 резултата за twitter
Twitter
Какво ще представлява функцията Super Follow в Тwitter
Какво ще представлява функцията Super Follow в Тwitter
Twitter е социална мрежа, която се използва активно от над 300 млн. потребители по цял свят. Микроблогинг платформата е известна със своя лимит от символи за постовете и е подходяща за следене на актуални новини. Много хора използват Twitter, за да следват и комуникират с известни личности като Илон Мъск, който също е доста активен в Twitter. Компанията често остава встрани от конкуренцията на YouTube, Facebook и Instagram, но е факт, че има огромно влияние в интернет. Още в началото на годината Twitter потвърдиха, че търсят различни начини как да монетизират своите потребители. Тогава разбрахме официално, че се работи усилено над SuperFollow функционалност. Както името подсказва това е платен инструмент, с който потребителите да имат достъп до ексклузивно съдържание на авторите и хората, които следват в Twitter. По този начин най-големите фенове могат да получат достъп до специален бюлетин с новини, специални оферти и отстъпки, както и друго мултимедийно съдържание.     Потребителите ще плащат месечна такса за абонамент, която ще им осигури достъпа до уникалното съдържание. Twitter се надяват с тази функции едновременно да зарадват потребителите, но също да предоставят атрактивен начин за генериране на приходи от авторите. Сега разбираме малко повече детайли как ще работи Super Follow функцията в социалната мрежа, предаде MakeUseOf. Всеки профил, който ще иска да се възползва е необходимо да изпрати запитване до Twitter. Изискванията на компaнията ще бъдат три и ще включват профилите да имат поне 25 публикувани туита през последния месец и да са на повече от 18 години. Най-важното е профилите в Super Follow да имат поне 10 хил. последователи. Трябва да изберете и категория, в която попада съдържанието, което предлагате, за да продължите. Възможно е скоро да бъде официалната премиера на новата функция за монетизиране на Twitter.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Социалните мрежи станаха важна част от ежедневието ни. Facebook и другите компании искат да бъдат все по-активни в своите профили. Колкото повече време прекарваме в своя акаунт, толкова повече възможности за приходи имат онлайн платформите. Въпреки по-различният бизнес модел Twitter не са изключение от горното твърдение. Микроблогинг платформата се използва от над 300 млн. потребители по цял свят и е подходящ избор за достъп до новини и ексклузивно съдържание. От Twitter сега обявиха, че скоро ще може да се възползваме от две нови функционалности, които ще станат част от акаунтите. Компанията ще въведат още по-бърз, лесен и удобен начин да се присъединяваме към групи, базирани на специфични интереси. Комуникацията и провеждането на дискусии с хора, които се интересуват от същите неща като нас е ниша, от коятo Тwitter се интереусва от дълго време.     Следващата нова функционалност се казва "Super Follows" и се очаква да предизвика по-голям обществен интерес. Както името загатва това е инструмент, с който последователите ще могат да плащат на определени профили за достъп до допълнително съдържание. В това число може да бъдат бонус туитове, екслузивно видео, абонамент за бюлетин и др., информира TheVerge. Функцията може да се превърне във постоянен източник на приходите за създателите, които получават директно от своите фенове в интернет. Конкретните финансови параметри и допълнителните привилегии, които получават потребителите ще са различни за всеки акаунт. Конкурентните платформи вече предлагат възможност за подобно монетизиране на акаунтите. Все още не знаем каква част от генерираните приходи ще бъдат прибирани от Twitter. Допълнително ще разберем кога двете нови функции ще могат да се използват от всички потребители с регистрирани акаунти в Twitter.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter
След инвестицията на Tesla, Тwitter също обмисля да вложи пари в биткойни
След инвестицията на Tesla, Тwitter също обмисля да вложи пари в биткойни
Виртуалните валути набират голяма популярност в индустрията. Биткойн е най-известното средство за плащане от този тип, но не е единственото. През последните месеци се забелязва впечатляващ ръст в стойността на най-търгуваната виртуална валута. Само преди дни ви съобщихме, че Tesla купува криптовалута за $1.5 млрд. Тази инвестиция позволи на цената на биткойна да достигне до рекордни стсойности, надхвърляйки за първи път $44 000. Дргуата положителна новина е намерението на Tesla да позволи на своите клиенти да извършват плащания с виртуална валута. Иновативната идея ще се реализира в близко бъдеще. Илон Мъск многократно е изразявал своята подкрепа за биткойн. Последните действия на Tesla доразвиват възгледите му в тази насока. В следващите месеци и други технологични компании могат да последват примера на Tesla. В момента биткойна продължава да поскъпва и е увеличил своята стойност с над 20% след обявяването на новината за инвестицията на Tesla.     Главният финансов директор на Twitter, Нед Сегал също обяви публично, че се обмисля сериозна инвестиция в биткойн. Той твърди, че много от служителите и някои инвеститори биха предпочели да работят с виртуални валути, вместо традиционните средства за плащане с пари. Конкретните параметри на инвестицията не са коментирани, но ако Twitter последват Tesla със сигурност ще допринесат за дългосрочното поскъпване на биткойн. Другата компания на главния изпълнителен директор на Twitter, Джак Дорси се казва Square и вече инвестира $50 млн. в биткойн през декември. Сумата отделена от Twitter за подобна транзакция вероятно ще бъде много по-сериозна.   Още от Digital: Най-добрият софтуер за копаене на биткойни
Twitter
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Mикроблогинг платформата не е толкова известна колкото Facebook и Instagram, но въпреки това има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Twitter е особено подходяща услуга за бърза комуникация и разпространение на новини. Лесният за използване интерфейс и обмена на кратки съобщения са другите предимства на Twitter. Използването на Twitter също така не ангажира толкова много вниманието както поддържането на Facebook профил. Услугата е налична за всички водещи платформи и постоянно експериментира с много нови функции. Разпространението на пандемията ни кара да бъдем все по-активни пред екраните на смартфони, което доведе до ръст в трафика на популярните приложения. Социалната дистанция и превръщането на домовете във виртуалния офис принудиха водещите компании по-активно да ъпдейтват и подобряват своите приложения. Twitter не са изключение и вече са готови с нова функция, която ще улесни собствениците на устройства с Android. Компанията е разработила ново "Share" меню за споделяне на файлове и линкове с други потребители.     Разпространението на ъпдейта вече започна, като от Twitter обещават целия процес на споделяне на съдържание в други приложения. Това ще спести ценно време, когато сте в движение и ще актуализира още по-бързо дискусиите и онлайн чатовете, които водите в Twitter. След като кликнете върху бутона за споделяне на файлове ще видите контактите, на които най-често изпращате съдържание, както и няколко допълнителни опции в долната част на екрана. Тази секция предлага опция да копирате линка или да го добавите към отметките в браузъра, както икони за споделяне в други приложения. Припомняме ви, че Share менюто е налично за устройствата с iOS от седмици, но ето, че вече е налично за смартфоните с Android. Ако все още не сте получили актуализацията бъдете сигурни, че това ще се случи скоро. Интеграцията на тази функция ще ви спести няколко излишни кликвания, докато общувате онлайн в Twitter.   Oще от Digital: Как да върнем стария дизайн на Twitter
Facebook Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook искат да прекарваме повече време в профилите си и това не е тайна за никого. Все пак социалната мрежа си има редица практични функции, които ни карат да сме толкова активни с публикациите си. Компанията вече въведе няколко промени в интерфейса на Facebook приложението за смартфони през последните месеци и продължава да експериментира с нови идеи.  Изглежда, че вниманието на Facebook продължава да е насочено към Pages секцията, която скоро може да стане обект на сериозна актуализация. Разработчиците вече експериментират с нов изглед на страниците във Facebook Pages. Според данните потребителите вече няма да могат да използват "Like" бутона като отварят тази секция на акаунтите си.  Минималистичният дизайн на Facebook Pages няма да показва броя на харесванията и ще използва различен шрифт, за да акцентира върху информацията за всеки профил. След ъпдейта ще се показва информация за броя на "Follower" акаунти, което разкрива колко хора получават дневни Pages публикации в емисията с новини на Facebook.     Компанията тества и допълнителни функции за управление и превключване между няколко активни профила и организация на активността в Pages секцията на социалната мрежа. От Facebook искат да улеснят откриването на съдържание в този раздел на профилите като опростят максимално интерфейса.  Показването на ключова информация с по-голям шрифт ще е съпътствано oт Follow бутoн и данни за броя на хората, които са получили съответния пост в News Feed. Собствениците на страници ще могат по-лесно да се свързват със своите последователи като сърфират в тяхната емисия с публикации.  Новата функция "Edit Access" ще осигури пълен контрол над хората, които промотират Facebook Pаges съдържание, споделят директни съобщения, създават реклами или отговарят над коментари. Така Facebook ще опитат да допринесат за пълна прозрачност на трафика.  Престоящият ъпдейт взаимства някои дизайнерски елементи от Instagram и е поредната функционалност, с която Facebook oпитват да конкурират Twiiter и другите популярни платформи за комуникация и споделяне на информация в интернет.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Instagram
Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Всеки ден в социалните сайтове се качват милиони снимки. Независимо дали става въпрос за вашите празници, за незабравими моменти или любими домашни животни, нашето  желание да споделяме е по-силно от всякога.   Това важи и за известните личности. Социалните медии ни позволяват да следим любимите си знаменитости отблизо и да навлезем в тяхното ежедневие. За всяка снимка, която те публикуват, очакват ние простосмъртните да я харесаме, за да покажем любовта си към тях.   От pocket-lint проследяват най-популярнире постове в Instagram, Facebook и Twitter за последните няколко години. От това става ясно, че все повече и повече хора се присъединяват към сайтовете в социалните медии, тъй като броят на харесванията нараства.   1. Това е първата снимка, качена в Instagram. Качена е от основателя Кевин Систром на 16 юли 2010 година.  Досега тя е натрупала малко над 70 000 харесвания, но беше най-харесвана снимка през годината, в която беше публикувана.     2. Джъстин Бийбър, най-продаваният канадски изпълнител за всички времена, участва в най-харесваната снимка в Instagram през 2011 година. Това е доста проста снимка на тогава 17-годишния Бийбър, който прави бебешки гримаси. Вече има над 263 000 харесвания.     3. Бионсе сподели първата снимка на новородените си близнаци през юли 2017 година. Тя беше публикувана със следната надпис: „Sir Carter and Rumi 1 month today“. Снимката получи над три милиона харесвания за по-малко от три часа и има повече от 10 милиона харесвания.     4. Тази снимка, туитната от бившия президент на САЩ, Барак Обама през август 2017 година, стана „най-обичаният туит за всички времена“. Надписът към нея беше цитат на Нелсън Мандела: Никой не се ражда, мразейки друг човек поради цвета на кожата му или неговия произход или религията му („No one is born hating another person because of the color of his skin or his background or his religion…”).     5. Снимка на Полин, дъщеричката на  Вин Дизел от „Бързи и яростни“ кръстена от него на другата звезда от филма, Пол Уокър след смъртта му, има близо 8 милиона харесвания във Facebook.   6. Тази  снимка на Тейлър Суифт, в Instagram страницата ѝ, на която е със Селена Гомес, е една от най-популярните с 3,2 милиона харесвания.     7. Тази снимка качена във Facebook страницата на Кристиано Роналдо е невероятно популярна, тя събира 4,6 милиона харесвания.     8. Кайли Дженър, най-младият член на семейство Дженър, е също толкова голяма звезда в Instagram, колкото и по-големите ѝ братя и сестри. Тази снимка от дипломирането ѝ през юли 2015 година има малко под 2,4 милиона харесвания.     9. Дълго време „суперселфито“ на Елън Дегенерес беше най-харесваната снимка за всички времена.     10. Помните ли сватбата на Ким Кардашиян и Кание Уест на 27 май 2014 година? Това беше най-харесвана снимка за 2014година.   Вижте 4 неща, които е добре да проверим, преди да качим снимки в Интернет
BlackBerry
BlackBerry обвиниха Twitter, че нарушава шест патентa на компанията
BlackBerry обвиниха Twitter, че нарушава шест патентa на компанията
BlackBerry вече преустановиха плановете си да произвеждат смартфони и насочиха вниманието си към разработката на софтуер. Това вече е основен източник на приходи за компанията, която също така има разнообразно портфолио от патенти в сферата на комуникацията. BlackBerry сега обвиниха Тwitter, че неправомерно използват уникалните им технологии и дори заведоха съдебен иск срещу микроблогинг платформата, съобщава Reuters.   Според обвинението Twitter нерегламентирано се възползват от поне шест иновативни патента на BlackBerry, които са свързани със създаването и изпращането на текстови съобщения. От компанията твърдят, че социалната мрежа копира много от алгоритмите на BlackBerry Messenger и мобилните им имейл приложения. Делото вече е заведено в LA District Court, като на този етап от Twitter не са коментирали публично тези обвинения на BlackBerry.   Припомняме ви, че през миналата година компанията заведе подобни дела срещу Facebook, WhatsApp и Instagram. Обвиненията са сходни и са свързани с патенти в сферата на комуникацията, които BlackBerry е патентовала още преди десетилетие. Все още е твърде рано, за да предположим какво решение ще вземат властите и дали Twitter ще успеят ефективно да защитят своята позиция пред съда и да избегнат плащането на лицензионни такси.   Oще от Digital: Kaк да инсталираме BlackBerry приложенията на смартфон с Android
Facebook
Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Aнтритръстовите органи на ЕС следват изключително стриктна политика в сферата на авторските права, интелектуалната собственост, както и принципите на свободния пазар и лоялната конкуренция. Мерките на регулаторите засягат много водещи компании, които са обект на различни разследвания и вече доведоха до налагането на внушителни глоби. Популярни имена като Google и Facebook постоянно са подтиквани да променят начина, по който работят популярните им услуги, за да отговорят на законодателството на ЕС.   Основният мотив на регулаторите на европейския континент е поддържането на нелоялни практики, които водят до нелоялна конкуренция и създават предпоставки за доминираща позиция на дадена компания. Европейската комисия (ЕК) сега предупреди Facebook и Twitter, че са изправени пред възможността да бъдат глобени солено, заради неизпълнени ангажименти. От началото на годината компаниите са знаели, че трябва да въведат промени, за да отговорят на  новите регулации, но не са предприели нищо, предаде Reuters.     Обвинението е свързано с всички приложения на Facebook, сред които WhatsApp и Instagram. ЕС смятат, че настоящият им бизнес модел излага на риск сигурността на личните ни данни. За пример регулаторите дадоха популярното приложение Airbnb, което за три месеца е покрило всички изисквания на ЕС. Ако скоро не се постигнат положителни резултати Facebook или Twitter със сигурност ще бъдат глобени финансово със сериозни санкции.   Oще от Digital: Как да активираме двуфакторната автентикация за Google, Facebook и Twitter
Twitter
Twitter обмисля да въведе платен достъп с цена от $2.99 на месец
Twitter обмисля да въведе платен достъп с цена от $2.99 на месец
Микроблогинг платформата обмисля да предостави платена опция на своите потребители. Това ще предостави достъп до специални функционалности, но също и нов източник на приходи. Идеята не е нова, като Twitter от дълго врем работят над подобна интеграция. В интернет сега изтекоха данни, които разкриват колко може да струва абонамента към премиум версията на социалната мрежа. Според непотвърдена информация цената на новия план ще бъде $2.99 месечно. Срещу тази сума освен премиум съдържание ще имат достъп до Undo Tweets и Bookmark Collections функционалности. Можем да сме сигурни, че Twitter ще се постараят да интегрират и други полезни опции, с които да накарат повече хора да преминат към абонамента. Функцията за връщане на вече изпратен туит е едно от най-желаните подобрения в Twitter сред потребителите. Някои анализатори смятат, че дори тази възможност може да гарантира, че $2.99 план може да се превърне в хит сред феновете на услугата по цял свят.     Малко вероятно е опция за редактиране на туитове да стане част от премиум абонамента. Twitter многократно са се противопоставяли на идеята. Основният аргумент е, че услугата в началото е стартирала като платформа за изпращане на SMS съобщения. Все пак организирането на туитове в различни колекции е добро нововъведени, което ще улесни откриването и ще допадне на доста хора. Официален говорител на Twitter засега не е коментирал официално слуховете и дали платената версия наистина ще струва $2.99 месечно. Само преди седмици компанията придоби Scroll - премиум услуга, която премахва рекламите от уеб сайтове срещу $5 месечно, съобщавa TheVerge. Последните финансови резултати на Twitter показват наличието на $1.04 приходи и печалба от $68 млн. за първото тримесечие. Въвеждането на премиум абонамент може да допринесе за значителен ръст в тези стойности и да превърне Twitter в още по-успешна компания.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter може да не е първата асоциация, когато стане въпрос за социални мрежи. Въпреки това микроблогинг платформата се използва активно от над 300 млн. потребители. Приложението е популярно в някои страни, като голяма част от аудиторията е локализирани в САЩ. Доста европейски граждани също разчитат на Twitter за ежедневен достъп до новини, интересни публикации и ексклузивно съдържание. Компанията опитва да избяга директната конкуренция с Facebook и притежава сериозен финансов ресурс. Така например преди месеци ви информирахме, че Twitter също искат да купят TikTok. Възможността да купят приложението се появи след като американското правителство принуди разработчиците да продадат бизнеса си в САЩ. Офертата на Twitter все пак не бе приета, но е показателен пример за начина, по който компанията да търси възможности за експанзия в индустрията. Един от приоритети за годината ще бъдат увеличените инвестиции във виртуална валута, както и придобиването на обещаващи приложения, които обещават бъдещ растеж.     Сега разбираме, че представители на Twitter са установили контакти и бизнес срещи с индийския стартъп ShareChat. Любопитна подробност е, че компанията вече инвестира повече от $100 млн. за развитието на социално медийната платформа. По този начин Twitter опитват да разширят влиянието си в Индия, която е втория най-голям интернет пазар. Според информация на TеchCrunch преговорите са достигнали финална фаза и Twitter са предложили сума от $1.1 млрд., за да купят бизнеса на петгодишния стартъп. Успоредно с това се обещават допълнителни инвестиции за още $900 млн. Конкретният мотив за сделката е желанието на Twitter да придобият контрол над Moj - приложение за споделяне на кратки клипове. Предложената сума може да превърне Moj в по-сериозен конкурент на TikTok и респективно в солиден източник на приходи за Twitter в Индия. Разговорите между двете страни все още не са довели до постигане на финално споразумение, но интереса към ShareChat изглежда става все по-сериозен.   Още от Digital: Twitter представиха нов Share бутон за Android
Twitter
Тwitter спират стрийминг приложението Periscope през март 2021г.
Тwitter спират стрийминг приложението Periscope през март 2021г.
Twitter е компания, която е известна със своята микроблогинг платформа, но също така притежава и други популярни приложения. Вероятно си спомняте Vine. Това заглавие бе създадено с идеята да ни позволи да качваме кратки видео клипове. По този начин софтуера се превърна в предшественик на TikTok и други популярни услуги, които предлагат същата функционалност. Компанията също така инвестира сума от $100 млн., за да придобие правата на стартъп, който разработва атрактивно приложение с името Periscope. Сделката бе финализирана преди пет години и отбелязва навлизането на Twitter в сегмента на приложенията за стрийминг на живо. На пръв поглед Periscope изглежда като оптималното допълнение към микроблогинг платформата. Сега разбираме, че Twitter вече са взели решение да прекратят поддръжката на Periscope. Информацията бе официално потвърдена в блога на Twitter. Ако използвате приложението, за да излъчвате на живо в интернет е добре да знаете, че това няма да бъде възможно от март 2021г., съобщава Variety.     Водещата причина за спирането на Periscope е факта, че все по-малко потребители използват приложението. Тези трендове вече от няколко тримесечия се отразяват на популярността на заглавието. От Twitter дори твърдят, че вероятно е трябвало по-рано да прекратят разработката на Periscope. Все пак затрудненията около COVID-19 и приоритизирането на други продукти в кризата в крайна сметка ще засегне и платформата за излъчване на живо. Няма как да не обърнем внимание и на факта, че много от ключовите функционалности на Periscope вече са налични в Twitter. Moбилното приложение вече позволява да излъчването на живо с функцията Twitter Live. Следващата стъпка предвижда Periscope да бъде извадено от онлайн магазините за приложения. Настоящите потребители ще разполагат с приблизително три месеца да архивират своята информация преди да бъде изтрита от сървърите на Twitter. Новата политика на компанията закономерно ще сложи край на Super Broadcaster програмата, която позволява да получават "Super Hearts" от своите фенове.   Още от Digital: Как да върнем стария дизайн на Twitter
Twitter
Twitter също искат да купят TikTok
Twitter също искат да купят TikTok
TikTok продължава да е водещ център на внимание в технологичната индустрия и източник на множество дискусии в интернет. Приложението се радва на голяма популярност, но след това беше забранено в Индия, като преди дни Доналд Тръмп заплаши също, че подготвя подобна санкция. Разработчиците на TikTok са готови на алтернативни варианти, за да може приложението да продължи да се използва от над 100 млн. потребители в САЩ.  Teмата с евентуален купувач е изключително актуална през последните дни, като вече ви съобщихме, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok. Този срок изтича на 15 септември, а ако не е реализирана сделка автоматично влизат в сила подготвяните санкции на американското правителство срещу мобилното приложение. Двете странни обсъждат активно потенциалните възможности, като Microsoft не е единственият желаещ да придобие бизнеса на TikTok в страната. Според последните данни на Reuters все по-голям интерес към идеята проявява и Twitter.     Микроблогинг платформата е изразила желание да продължи да поддържа операциите на TikTok в страната и вече са установили контакт с ByteDance, които са собственици на TikTok. Някои анализатори изразиха съмнения, че компанията има нужните финансови ресурси за реализиране на подобна сделка.  Все пак е възможно Twitter да станат част от консорциум с други компании, които да предложат оферта и евентуално да купят бизнеса на TikTok в САЩ. В момента пазарната им капитализация е приблизително $30 млрд., което е идентична сума с пазарната цена на TikTok.  Необходимо е да се генерира допълнително финансиране, за да стане факт сделката. Мicrosoft притежават много повече ресурси и са определяни като фаворит за придобиване на TikTok. Желанието да се включат и друго компании в наддаването може да увеличи допълнително крайната цена и респективно да донесе повече приходи за ByteDance.  В заключение ще отбележим, че засега няма официален коментар от страна на Twitter или TikTok.    Oще от Digital: Мicrosoft иска да купи целия бизнес на TikTok, включително в Европа и Индия
Twitter
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Социалните мрежи представляват чудесен начин да откриваме информация, комуникираме с приятели и да се запознаваме с нови хора онлайн. Колкото по-активни сме в своите профили, толкова по-уязвими сме от възможността да станем жертва на хакери. Това важи с пълна сила, както за обикновените потребители, така и за знаменитостите.  В миналото сме ставали свидетели на хакнати профили на популярни личности, като сега отново привличавме вниманието ви към подобен инцидент. Оказва се, че хакери са провели мащабна кампания в Twitter, която им позволява да установят контрол над акаунти на популярни личности като Бил Гейтс и Илон Мъск.  Жертва на кибернападението е и официалния акаунт на Apple в микроблогинг платформата. След това засегнатите профили публикуват едно и също съобщение, което е свързано с получаването и разпространението на биткойни. Предложението качено в хакнатите акаунти е всеки потребител да изпрати дадена сума, която след това ще бъде удвоена криптовалута.      На пръв поглед това не звучи достатъчно правдоподобно, но ако е пратено от профила на Илон Мъск, Apple и  Бил Гейтс придобива съвмсем различен смисъл. Именно заради това доста хора започнаха да изпращат пари до предстовения биткойн адрес.  Все още не е ясно точно как са хакнати профилите на някои от най-популярните личности в Twitter, които най-вероятно използват двуфакторна автентикация, за да не допуснат това да се случи. Малко след като съобщенията започнаха да се появяват официален говорител на Бил Гейтс потвърди, че този туит не е публикуван от съоснователя на Microsoft.  Twitter споделиха, че разследват инцидента и правят всичко възможно бързо да възстановяват нормалния достъп до хакнатите профили. Компрометирането на профилите на толкова известни личности е ясна индикация, че трябва да бъдете внимателни съв своя акаунт в Twiiter. Изборът и честата смяна на сложни пароли е само едно от нещата, които могат да ви предпазят в подобна ситуация.   Още от Digital: Какво да направим, за да се предпазим от хакери
Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Само преди броени часове Twitter започнаха да разпространяват нов дизайн на микроблогинг платформата за десктоп потребителите. Актуализираният интерфейс включва доста подобрения, сред които "Dark Mode", опция за създаване на отметки и бързо превключване между няколко акаунта. Компанията обещава да виждаме повече и по-интересно съдържание в "What's Happening" раздела на профилите ни. Новият дизайн наподобява визията на мобилните приложения нa Тwitter.   Повечето хора реагираха положително, но има и потребители, които не харесаха новия дизайн на платформата. Ако и вие сте един от тях е добре да знаете, че има как да се справите със ситуацията и да върнете стария интерфейс в своя акаунт в Twitter, съобщава mspoweruser. Имайте предвид, че е необходимо да инсталирате разширение в уеб браузъра, за да можете да го напраавите. Ако използвате Google Chrome трябва да  изтеглите "EditThisCookie", а за Firefox името на плъгина е "Cookie-Editor".     След като изтеглите и инсталирате съответното решение е необходимо да заредите Twitter и да се логнете в своя акаунт. Кликнете върху иконата и потърсете раздела "twitter.com | rweb_optin". Отварянето на падащия прозорец ще ви позволи да промените стойността от "On" на "Off." Изберете зеления символ в долната част на екрана, за да потвърдите и запазите промените. Ако промените решението си по същия начин може да върнете новия дизайн.     Още от Digital: Седем отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Twitter
Тwitter искат да премахнат Like бутона
Тwitter искат да премахнат Like бутона
Тwitter е предпочитана социална мрежа в много държави и се използва активно от стотици милиони потребители. Микроблогинг платформата придоби популярност с ограничението от 140 символа на съобщенията. Ако имат профил в Twitter сте забелязали, че има как да реагирате на публикациите с класически Like бутон. Много е вероятно, обаче тази функция да остане в историята, тъй като Twitter обмислят да премахнат Like бутона от социалната мрежа. Информацията бе разпространена от Telegraph.   Лично главният изпълнителен директор, Джак Дорси е споделил в свое изказване, че не е привърженик на класическия Like бутон и обмисля да го премахне от интерфейса на Twitter. Това няма да се случи скоро, а е част от дългосрочната стратегия на компанията да подобри начина, по който комуникираме в микроблогинг платформата. Новината предизвика вълна от негативни коментари сред потребителите. Някои от тях споделиха, че Like бутона им позволява да изразят подкрепа и солидарност с публикациите, които виждат.     Всъщност това не е първият път,  в който Twitter намекват, че могат да сложат край на Like бутона. В интервю през август Джак Дорси сподели, че екипа му работи над няколко нови функции и търси начини как да подобри настоящи такива. Класическата иконка с форма на сърце в долния ъгъл на публикациите е неизменна част от платформата още от създаването на Twitter и се възприема положително от повечето потребители. Премахването му ще предизвика противоречиви реакции.   Oще от Digital: Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Twitter
Вече можем да качваме публикации с големина от 280 символа в Twitter
Вече можем да качваме публикации с големина от 280 символа в Twitter
Микроблогинг платформата и до днес е известна с ограничението за съобщение от 140 символа, както и с хаштаговете. От много време се спекулира, че Twitter смятат да въведат нови промени в социалната мрежа и те вече са факт. За в бъдеще всеки потребител ще има възможността да качва публикaции в своя профил, които са с големина от 280 символа, което е два пъти повече от досегашния лимит. От компанията уточниха, че дългите туитове ще са достъпни и на други езици, освен английския.   Новата функция се очаква да стимулира хората да качват повече публикации и да разполагат с много повече възможности да изразяват себе си в платформата. Можем да сме сигурни, че за кратко време броя на дългите постове в Twitter ще се увеличи многократно. Дали премахването на класическото ограничение от 140 символа за туит ще се възприеме положително е нещо, което времето ще покаже. Twitter твърдят, че много хора искат подобна функция, но има и други, които харесват платформата именно заради това ограничение.    Трябва да отбележим факта, че интернет се развива постоянно и Twitter трябва да се адаптират към еволюцията на социалните мрежи. Интересен факт е, че през тестовия период на постовете с 280 символа едва 5% от хората са качили такива публикации в профилите си. Преобладаващата част са продължили да спазват класическия лимит. Едва 2% от потребителите пък са направили пост по-дълъг от 190 символа в своите профили.   Вижте как да разберем дали Twitter акаунта ни не е бил хакнат
DMCA.com Protection Status