Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
126 резултата за twitter
Twitter
Twitter също искат да купят TikTok
Twitter също искат да купят TikTok
TikTok продължава да е водещ център на внимание в технологичната индустрия и източник на множество дискусии в интернет. Приложението се радва на голяма популярност, но след това беше забранено в Индия, като преди дни Доналд Тръмп заплаши също, че подготвя подобна санкция. Разработчиците на TikTok са готови на алтернативни варианти, за да може приложението да продължи да се използва от над 100 млн. потребители в САЩ.  Teмата с евентуален купувач е изключително актуална през последните дни, като вече ви съобщихме, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok. Този срок изтича на 15 септември, а ако не е реализирана сделка автоматично влизат в сила подготвяните санкции на американското правителство срещу мобилното приложение. Двете странни обсъждат активно потенциалните възможности, като Microsoft не е единственият желаещ да придобие бизнеса на TikTok в страната. Според последните данни на Reuters все по-голям интерес към идеята проявява и Twitter.     Микроблогинг платформата е изразила желание да продължи да поддържа операциите на TikTok в страната и вече са установили контакт с ByteDance, които са собственици на TikTok. Някои анализатори изразиха съмнения, че компанията има нужните финансови ресурси за реализиране на подобна сделка.  Все пак е възможно Twitter да станат част от консорциум с други компании, които да предложат оферта и евентуално да купят бизнеса на TikTok в САЩ. В момента пазарната им капитализация е приблизително $30 млрд., което е идентична сума с пазарната цена на TikTok.  Необходимо е да се генерира допълнително финансиране, за да стане факт сделката. Мicrosoft притежават много повече ресурси и са определяни като фаворит за придобиване на TikTok. Желанието да се включат и друго компании в наддаването може да увеличи допълнително крайната цена и респективно да донесе повече приходи за ByteDance.  В заключение ще отбележим, че засега няма официален коментар от страна на Twitter или TikTok.    Oще от Digital: Мicrosoft иска да купи целия бизнес на TikTok, включително в Европа и Индия
Twitter
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Социалните мрежи представляват чудесен начин да откриваме информация, комуникираме с приятели и да се запознаваме с нови хора онлайн. Колкото по-активни сме в своите профили, толкова по-уязвими сме от възможността да станем жертва на хакери. Това важи с пълна сила, както за обикновените потребители, така и за знаменитостите.  В миналото сме ставали свидетели на хакнати профили на популярни личности, като сега отново привличавме вниманието ви към подобен инцидент. Оказва се, че хакери са провели мащабна кампания в Twitter, която им позволява да установят контрол над акаунти на популярни личности като Бил Гейтс и Илон Мъск.  Жертва на кибернападението е и официалния акаунт на Apple в микроблогинг платформата. След това засегнатите профили публикуват едно и също съобщение, което е свързано с получаването и разпространението на биткойни. Предложението качено в хакнатите акаунти е всеки потребител да изпрати дадена сума, която след това ще бъде удвоена криптовалута.      На пръв поглед това не звучи достатъчно правдоподобно, но ако е пратено от профила на Илон Мъск, Apple и  Бил Гейтс придобива съвмсем различен смисъл. Именно заради това доста хора започнаха да изпращат пари до предстовения биткойн адрес.  Все още не е ясно точно как са хакнати профилите на някои от най-популярните личности в Twitter, които най-вероятно използват двуфакторна автентикация, за да не допуснат това да се случи. Малко след като съобщенията започнаха да се появяват официален говорител на Бил Гейтс потвърди, че този туит не е публикуван от съоснователя на Microsoft.  Twitter споделиха, че разследват инцидента и правят всичко възможно бързо да възстановяват нормалния достъп до хакнатите профили. Компрометирането на профилите на толкова известни личности е ясна индикация, че трябва да бъдете внимателни съв своя акаунт в Twiiter. Изборът и честата смяна на сложни пароли е само едно от нещата, които могат да ви предпазят в подобна ситуация.   Още от Digital: Какво да направим, за да се предпазим от хакери
Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Само преди броени часове Twitter започнаха да разпространяват нов дизайн на микроблогинг платформата за десктоп потребителите. Актуализираният интерфейс включва доста подобрения, сред които "Dark Mode", опция за създаване на отметки и бързо превключване между няколко акаунта. Компанията обещава да виждаме повече и по-интересно съдържание в "What's Happening" раздела на профилите ни. Новият дизайн наподобява визията на мобилните приложения нa Тwitter.   Повечето хора реагираха положително, но има и потребители, които не харесаха новия дизайн на платформата. Ако и вие сте един от тях е добре да знаете, че има как да се справите със ситуацията и да върнете стария интерфейс в своя акаунт в Twitter, съобщава mspoweruser. Имайте предвид, че е необходимо да инсталирате разширение в уеб браузъра, за да можете да го напраавите. Ако използвате Google Chrome трябва да  изтеглите "EditThisCookie", а за Firefox името на плъгина е "Cookie-Editor".     След като изтеглите и инсталирате съответното решение е необходимо да заредите Twitter и да се логнете в своя акаунт. Кликнете върху иконата и потърсете раздела "twitter.com | rweb_optin". Отварянето на падащия прозорец ще ви позволи да промените стойността от "On" на "Off." Изберете зеления символ в долната част на екрана, за да потвърдите и запазите промените. Ако промените решението си по същия начин може да върнете новия дизайн.     Още от Digital: Седем отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Twitter
Тwitter искат да премахнат Like бутона
Тwitter искат да премахнат Like бутона
Тwitter е предпочитана социална мрежа в много държави и се използва активно от стотици милиони потребители. Микроблогинг платформата придоби популярност с ограничението от 140 символа на съобщенията. Ако имат профил в Twitter сте забелязали, че има как да реагирате на публикациите с класически Like бутон. Много е вероятно, обаче тази функция да остане в историята, тъй като Twitter обмислят да премахнат Like бутона от социалната мрежа. Информацията бе разпространена от Telegraph.   Лично главният изпълнителен директор, Джак Дорси е споделил в свое изказване, че не е привърженик на класическия Like бутон и обмисля да го премахне от интерфейса на Twitter. Това няма да се случи скоро, а е част от дългосрочната стратегия на компанията да подобри начина, по който комуникираме в микроблогинг платформата. Новината предизвика вълна от негативни коментари сред потребителите. Някои от тях споделиха, че Like бутона им позволява да изразят подкрепа и солидарност с публикациите, които виждат.     Всъщност това не е първият път,  в който Twitter намекват, че могат да сложат край на Like бутона. В интервю през август Джак Дорси сподели, че екипа му работи над няколко нови функции и търси начини как да подобри настоящи такива. Класическата иконка с форма на сърце в долния ъгъл на публикациите е неизменна част от платформата още от създаването на Twitter и се възприема положително от повечето потребители. Премахването му ще предизвика противоречиви реакции.   Oще от Digital: Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Twitter
Вече можем да качваме публикации с големина от 280 символа в Twitter
Вече можем да качваме публикации с големина от 280 символа в Twitter
Микроблогинг платформата и до днес е известна с ограничението за съобщение от 140 символа, както и с хаштаговете. От много време се спекулира, че Twitter смятат да въведат нови промени в социалната мрежа и те вече са факт. За в бъдеще всеки потребител ще има възможността да качва публикaции в своя профил, които са с големина от 280 символа, което е два пъти повече от досегашния лимит. От компанията уточниха, че дългите туитове ще са достъпни и на други езици, освен английския.   Новата функция се очаква да стимулира хората да качват повече публикации и да разполагат с много повече възможности да изразяват себе си в платформата. Можем да сме сигурни, че за кратко време броя на дългите постове в Twitter ще се увеличи многократно. Дали премахването на класическото ограничение от 140 символа за туит ще се възприеме положително е нещо, което времето ще покаже. Twitter твърдят, че много хора искат подобна функция, но има и други, които харесват платформата именно заради това ограничение.    Трябва да отбележим факта, че интернет се развива постоянно и Twitter трябва да се адаптират към еволюцията на социалните мрежи. Интересен факт е, че през тестовия период на постовете с 280 символа едва 5% от хората са качили такива публикации в профилите си. Преобладаващата част са продължили да спазват класическия лимит. Едва 2% от потребителите пък са направили пост по-дълъг от 190 символа в своите профили.   Вижте как да разберем дали Twitter акаунта ни не е бил хакнат
любопитно
Как да разберете дали някой ви е изтрил във Facebook, Twitter и Instagram
Как да разберете дали някой ви е изтрил във Facebook, Twitter и Instagram
Искате ли да разберете кой от вашите "приятели" ви е изтрил в социалните медии?   От Android Pit ще ни покажат как да идентифицираме тези, които са спрели да ни следват. Определено тази информация може да ви e полезна след това в реалния живот.   Facebook Не е нужно да губите време като сърфирате в списъка си с приятели, за да търсите кой вече не ви е приятел във Facebook. Има разширение за браузърите  Chrome и Firefox, наречено Who Deleted Me, което ще ви показва списък с хора, които не са ви вече приятели всеки път, когато влизате във Facebook.  Имайте обаче предвид, че разширението не работи със задна дата, за това е добре да го инсталирате още сега.   Twitter Макар, че обидата е много по-малка ако някой не иска да ви е приятел в Twitter, може би сте любопитни да видите кой вече не се интересува от постоянния ви поток от мисли. За да получите подобна възможност може да използвате StatusBrew.    Instagram Тъй като наскоро Instagram осъвремени политиката си за данните на последователите, много приложения, които преди това предлагаха начин да разберете кой спира да ви следва, вече не работят. StatusBrew  е опция, но тя ще ви струва пари. Платеният "основен" план започва от $ 20 на месец и предлага много повече функции за управление на социалните медии от основния безплатен план. Щом се регистрирате, трябва само да отидете в секцията "Audience" на таблото за управление и да кликнете върху "New Unfollowers" в страничната лента.   Вижте какво се случва когато напуснем социалните мрежи
Twitter
Twitter спира официално видео приложението Vine в следващите месеци
Twitter спира официално видео приложението Vine в следващите месеци
Тwitter изненадващо обявиха, че смятат да сложат край на приложението Vine. Данните за това бяха потвърдени лично от компанията след като публикува финансовите резултати за последното тримесечие. Всеки потребител ще бъде уведомен с нотификация предварително, за да може да изтегли своите клипове във Vine. Oт Twitter не разкриха официално причината за това решение, предаде VentureBeat.    Така само след няколко месеца вече няма да можем да се забавляваме с мобилното приложение както досега. Онлайн платформата ще продължи да е активна и цялото съдържание в нея ще е видимо за потребителите. Vine бе представено преди три години и за кратко време се превърна в невероятен хит в световен мащаб. В голяма степен можем да кажем, че точно Vine постави основите на ново поколение приложения, които ни позволяват да правим кратки клипове от смартфона.   Всяко видео е с продължителност до шест секунди. Много от знаменитостите от YouTube също проявиха голям интерес към Vine и вече започнаха да ъплоудват съдържание в него. Вероятно причината за спирането на приложението е невъзможността Twitter да генерират приходи от него. Oчаква се много от функциите на Vine да станат част от видео платформата на компанията, а именно Periscope. Предстои да видим още колко време ще можем да качваме нови клипове във Vine.   Вижте седем трика в услугата Vine, oт които е добре да се възползваме 
Twitter
Kой иска да купи Twitter
Kой иска да купи Twitter
Тwitter търсят купувач на своя бизнес вече в продължение на няколко месеца. В интернет се появиха данни за интерес към тази възможност от страна на Google, Saleforce и други компании. Оказва се, че Disney също обмислят възможността да отправят оферта за придобиване на микроблогинг платформата. Представителите на компанията вече са наели финансов съветник, който да направи съответното проучване преди офертата да стане официална, предаде TheWallStreetJournal.   Любопитна подробност е, че главният изпълнителен директор и съосновател на Twitter, Джак Дорси е член на борда на директорите на Disney. Не бива да забравяме, че най-големия бизнес на компанията е свързан с кабелната телевизия и тя притежава издания като ESPN и ABC. Платформата за видео стрийминг на Twitter би могла да засили позициите на микроблогинг платформата в сферата на видеото, след евентуално придобиване. Microsoft и Verizon също са потенциални купувачи.   Само преди няколко месеца Microsoft купиха LinkedIn за $26.2 млрд., докато Verizon инвестираха $4.8 млрд. за да придобият Yahoo. Именно заради това анализаторите смятат, че тези сделки могат да намалят интереса им към Twitter. Google вече няколко пъти опитаха да присъединят Twitter към своята компания. Интеграцията на микроблогинг платформата би могла да засили нейното присъствие в сферата на онлайн рекламата и да подобри възможностите на YouTube. Проблемите на Twitter от последните месеци са удобен момент евентуална сделка да се реализира на по-ниска цена.   Вижте пет полезни неща в Twitter, които е добре да знаете
Facebook Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook искат да прекарваме повече време в профилите си и това не е тайна за никого. Все пак социалната мрежа си има редица практични функции, които ни карат да сме толкова активни с публикациите си. Компанията вече въведе няколко промени в интерфейса на Facebook приложението за смартфони през последните месеци и продължава да експериментира с нови идеи.  Изглежда, че вниманието на Facebook продължава да е насочено към Pages секцията, която скоро може да стане обект на сериозна актуализация. Разработчиците вече експериментират с нов изглед на страниците във Facebook Pages. Според данните потребителите вече няма да могат да използват "Like" бутона като отварят тази секция на акаунтите си.  Минималистичният дизайн на Facebook Pages няма да показва броя на харесванията и ще използва различен шрифт, за да акцентира върху информацията за всеки профил. След ъпдейта ще се показва информация за броя на "Follower" акаунти, което разкрива колко хора получават дневни Pages публикации в емисията с новини на Facebook.     Компанията тества и допълнителни функции за управление и превключване между няколко активни профила и организация на активността в Pages секцията на социалната мрежа. От Facebook искат да улеснят откриването на съдържание в този раздел на профилите като опростят максимално интерфейса.  Показването на ключова информация с по-голям шрифт ще е съпътствано oт Follow бутoн и данни за броя на хората, които са получили съответния пост в News Feed. Собствениците на страници ще могат по-лесно да се свързват със своите последователи като сърфират в тяхната емисия с публикации.  Новата функция "Edit Access" ще осигури пълен контрол над хората, които промотират Facebook Pаges съдържание, споделят директни съобщения, създават реклами или отговарят над коментари. Така Facebook ще опитат да допринесат за пълна прозрачност на трафика.  Престоящият ъпдейт взаимства някои дизайнерски елементи от Instagram и е поредната функционалност, с която Facebook oпитват да конкурират Twiiter и другите популярни платформи за комуникация и споделяне на информация в интернет.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Instagram
Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Всеки ден в социалните сайтове се качват милиони снимки. Независимо дали става въпрос за вашите празници, за незабравими моменти или любими домашни животни, нашето  желание да споделяме е по-силно от всякога.   Това важи и за известните личности. Социалните медии ни позволяват да следим любимите си знаменитости отблизо и да навлезем в тяхното ежедневие. За всяка снимка, която те публикуват, очакват ние простосмъртните да я харесаме, за да покажем любовта си към тях.   От pocket-lint проследяват най-популярнире постове в Instagram, Facebook и Twitter за последните няколко години. От това става ясно, че все повече и повече хора се присъединяват към сайтовете в социалните медии, тъй като броят на харесванията нараства.   1. Това е първата снимка, качена в Instagram. Качена е от основателя Кевин Систром на 16 юли 2010 година.  Досега тя е натрупала малко над 70 000 харесвания, но беше най-харесвана снимка през годината, в която беше публикувана.     2. Джъстин Бийбър, най-продаваният канадски изпълнител за всички времена, участва в най-харесваната снимка в Instagram през 2011 година. Това е доста проста снимка на тогава 17-годишния Бийбър, който прави бебешки гримаси. Вече има над 263 000 харесвания.     3. Бионсе сподели първата снимка на новородените си близнаци през юли 2017 година. Тя беше публикувана със следната надпис: „Sir Carter and Rumi 1 month today“. Снимката получи над три милиона харесвания за по-малко от три часа и има повече от 10 милиона харесвания.     4. Тази снимка, туитната от бившия президент на САЩ, Барак Обама през август 2017 година, стана „най-обичаният туит за всички времена“. Надписът към нея беше цитат на Нелсън Мандела: Никой не се ражда, мразейки друг човек поради цвета на кожата му или неговия произход или религията му („No one is born hating another person because of the color of his skin or his background or his religion…”).     5. Снимка на Полин, дъщеричката на  Вин Дизел от „Бързи и яростни“ кръстена от него на другата звезда от филма, Пол Уокър след смъртта му, има близо 8 милиона харесвания във Facebook.   6. Тази  снимка на Тейлър Суифт, в Instagram страницата ѝ, на която е със Селена Гомес, е една от най-популярните с 3,2 милиона харесвания.     7. Тази снимка качена във Facebook страницата на Кристиано Роналдо е невероятно популярна, тя събира 4,6 милиона харесвания.     8. Кайли Дженър, най-младият член на семейство Дженър, е също толкова голяма звезда в Instagram, колкото и по-големите ѝ братя и сестри. Тази снимка от дипломирането ѝ през юли 2015 година има малко под 2,4 милиона харесвания.     9. Дълго време „суперселфито“ на Елън Дегенерес беше най-харесваната снимка за всички времена.     10. Помните ли сватбата на Ким Кардашиян и Кание Уест на 27 май 2014 година? Това беше най-харесвана снимка за 2014година.   Вижте 4 неща, които е добре да проверим, преди да качим снимки в Интернет
BlackBerry
BlackBerry обвиниха Twitter, че нарушава шест патентa на компанията
BlackBerry обвиниха Twitter, че нарушава шест патентa на компанията
BlackBerry вече преустановиха плановете си да произвеждат смартфони и насочиха вниманието си към разработката на софтуер. Това вече е основен източник на приходи за компанията, която също така има разнообразно портфолио от патенти в сферата на комуникацията. BlackBerry сега обвиниха Тwitter, че неправомерно използват уникалните им технологии и дори заведоха съдебен иск срещу микроблогинг платформата, съобщава Reuters.   Според обвинението Twitter нерегламентирано се възползват от поне шест иновативни патента на BlackBerry, които са свързани със създаването и изпращането на текстови съобщения. От компанията твърдят, че социалната мрежа копира много от алгоритмите на BlackBerry Messenger и мобилните им имейл приложения. Делото вече е заведено в LA District Court, като на този етап от Twitter не са коментирали публично тези обвинения на BlackBerry.   Припомняме ви, че през миналата година компанията заведе подобни дела срещу Facebook, WhatsApp и Instagram. Обвиненията са сходни и са свързани с патенти в сферата на комуникацията, които BlackBerry е патентовала още преди десетилетие. Все още е твърде рано, за да предположим какво решение ще вземат властите и дали Twitter ще успеят ефективно да защитят своята позиция пред съда и да избегнат плащането на лицензионни такси.   Oще от Digital: Kaк да инсталираме BlackBerry приложенията на смартфон с Android
Facebook
Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Facebook и Twitter са изправени пред нови финансови санкции в ЕС
Aнтритръстовите органи на ЕС следват изключително стриктна политика в сферата на авторските права, интелектуалната собственост, както и принципите на свободния пазар и лоялната конкуренция. Мерките на регулаторите засягат много водещи компании, които са обект на различни разследвания и вече доведоха до налагането на внушителни глоби. Популярни имена като Google и Facebook постоянно са подтиквани да променят начина, по който работят популярните им услуги, за да отговорят на законодателството на ЕС.   Основният мотив на регулаторите на европейския континент е поддържането на нелоялни практики, които водят до нелоялна конкуренция и създават предпоставки за доминираща позиция на дадена компания. Европейската комисия (ЕК) сега предупреди Facebook и Twitter, че са изправени пред възможността да бъдат глобени солено, заради неизпълнени ангажименти. От началото на годината компаниите са знаели, че трябва да въведат промени, за да отговорят на  новите регулации, но не са предприели нищо, предаде Reuters.     Обвинението е свързано с всички приложения на Facebook, сред които WhatsApp и Instagram. ЕС смятат, че настоящият им бизнес модел излага на риск сигурността на личните ни данни. За пример регулаторите дадоха популярното приложение Airbnb, което за три месеца е покрило всички изисквания на ЕС. Ако скоро не се постигнат положителни резултати Facebook или Twitter със сигурност ще бъдат глобени финансово със сериозни санкции.   Oще от Digital: Как да активираме двуфакторната автентикация за Google, Facebook и Twitter
Twitter
Twitter искат да удвоят лимита за създаване на туитове до 280 символа
Twitter искат да удвоят лимита за създаване на туитове до 280 символа
Тwitter бяха една от първите социални мрежи за комуникация в интернет, които станаха изключително популярни сред потребителите. Спокойно можем да кажем, че компанията на практика измисли хаштаговете като по-удобен и бърз начин за споделяне и откриване на информация. Микроблогинг платформата също така е легендарна със своето ограничение от 140 символа за туитовете на потребителите, което продължава да съществува и днес. Twitter, обаче планират скоро да увеличат този лимит, предаде TheVerge.   В момента се провеждат тестове с малък брой потребители, които имат възможността да пращат туитове в профилите си с размер от 280 символа, което едва пъти повече. По този начин Twitter искат да ни предоставят повече свобода да изразяваме себе си, използвайки по-голям брой думи от обикновено. Новата функция също така е вдъхновена от обратната връзка на социалната платформа с нейните потребители. Оказва се, че лимита от 140 символа е функцията, която провокира най-голямо недоволство сред тях.    Любопитен факт е, че днес точно 9% от всички туитове са с дължина от 140 символа. Това няма как да е случайност, а означава, че потребителите пишат и редактират съобщенията си, за да успеят да се вмъкнат в това ограничение. Първоначално този лимит е създаден, като алтернатива на SMS съобщенията, при който тази стойност бе 160, но другите 20 са запазени за потребителските имена в Twitter. По всичко личи, че популярността на Twitter много скоро ще наложи промяна на една от най-ключовите функции на платформата.   Вижте как да разберем дали Twitter акаунта ни е бил хакнат
интернет
Selfie Deck е новата тенденция в Интернет
Selfie Deck е новата тенденция в Интернет
Twitter е една от най-популярните социални мрежи в интернет. Много потребители избягват използването на профили в нея, тък като не могат да се ориентират правилно как да използват микроблогинг платформата. Въпреки това Twitter се използва активно от милиони хора и е един от символите на съвременното интернет общество, в което виждаме. Selfie Deck е нова тенденция, която набира голяма популярност в социалната мрежа, информира Mashable.   Всъщност под това име се крие тайно общество, което ретуитва и споделя публикациите на другите участници. По този начин всички членове на Selfie Deck получават повече последвания и харесвания в Twiiter. Eдва ли е изненадващо, че повечето споделяни постове са селфита на участниците в кампанията. Независимо от това дори алгоритмите на Twitter не могат да се противопоставят ефективно на новата тенденция, която всеки ден обхваща повече хора.      Името Selfie Deck е вдъхновено от функцията TweetDeck, която позволява да виждате няколко различни Timelines едновременно. За създаването на подобен пост е необходимо да направите списък с Twitter акаунти, които ще следват и споделят вашите постове и да ги добвите към интерфейса на TweetDeck. Нейното използване улеснява значително откриването на подобни хора и публикации. Това е основната причина за популярността на тази интересна нова тенденция в интернет.   Вижте как да разберем дали Twitter акаунтът ни не е бил хакнат
Facebook
Защо Facebook са най-подходящият купувач на Twitter
Защо Facebook са най-подходящият купувач на Twitter
Facebook вече два пъти опитаха да придобият Twitter. Микроблогинг платформата се надява с намирането на евентуален купувач да успокои инвеститорите и да подобри финансовото си състояние. Социалната мрежа генерира приходите си предимно от реклама. Именно това е причината Facebook да е най-подходящия кандидат за купуването на Twitter, събщава VentureBeat. Компанията разполага и с необходимите ресурси, за да извърши придобиването.   Един от основните мотиви зад това решение е факта, че Twitter знае неща за потребителите, до които Facebook няма достъп. Базата данни на микроблогинг платформата е чудесен начин рекламодателите на Facebook да разберат повече за нещата, от които се интересуваме и обичаме да правим. В крайна сметка означава, че компанията ще може да продава още повече продукти на потребителите си. Тwitter е популярна платформа за излъчване на събития в реално време.   От своя страна това е пазарна ниша, към която Facebook проявяват все по-голям интерес през последните месеци. Комбинацията между огромната база данни на двете компании може да ги превърне в още по-влиятелен инструмент за таргетиране на реклами в интернет. Слуховете за купуването на Twitter доведоха до осезаем спад в нейните акции на борсата, което би улеснително допълнително подобна сделка. В заключение ще отбележим, че Google и Disney под една или друга форма също проявят интерес към тази бизнес възможност.   Вижте пет полезни неща в Twitter, които е добре да знаете
Twitter
Тwittoor е новият вирус за устройствата с Android
Тwittoor е новият вирус за устройствата с Android
Twitter е една от най-големите социални мрежи интернет, която свързва всеки ден стотици милиони потребители. Огромната популярност на платформата е причината да бъде обект на сериозен интерес и от страна на хакерите. Експерти по сигурността на ESET откриха нова заплаха, която се разпространява в Twitter и излага на риск личните ни данни. Името на вируса е Twitoor и може да инфектира устройствата с Android, информира DigitalTrends.   Хакерите могат от разстояние да го накарат да инсталира мобилни приложения на смартфона ви от предварително създадени зловредни акаунти в Twitter. Новият вирус е от типа "Троянски кон" и може открадне не само лична информация на потребителите, но също данни за техните кредитни карти и банкови сметки. От компанията ESET твърдят, че Twitoor съществува от поне един месец и се разпространява, чрез текстови съобщения и URL линкове към сайтове със зловредно съдържание.    Трява да отбележим, че вируса е ограничен единствено до Twitter и не може да се изтегли от Google Play. По този начин трябва да бъдете много внимателни, докато си комуникирате в микроблогинг платформата. Експертите съветват да използвате сигурни антивирусни програми и да избягвате кликването върху съобщения и линкове на съмнителни акаунти. Twitoor е поредното доказателство как хакерите стават по-иновативни и се възползват от огромната популярност на социалните мрежи в интернет.   Вижте как да разберем дали Twitter акаунтът ни е бил хакнат
DMCA.com Protection Status