Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Sony Xperia Z3 Compact - Дизайн и Дисплей

Следва: Sony Xperia Z3 -...
Loading the player...

Sony Xperia Z3 Compact - Дизайн и Дисплей

Публикувано на 24.12.2014 11:10 / oт
Милен Тончев

За никой не е тайна, че всеки един от световните производители на смартфони поне веднъж в годината представя по един смартфон който съчетава в едно всичко най-добро от марката. Това са така наречените Флагмани. За тях също така е характерно, че имат доста големи дисплеи – екстра която много се харесва на някои потребители, но за други, които предпочитат по-компактен смартфон е проблем.

 

Поради тази причина всеки един бранд предлага и по една умалена версия на своя шампион. За съжаление обаче при повечето марки – mini е не само размера, но и хардуерният потенциал. Sony обаче не одобряват тази тенденция и предлагат свой умален вариант на флагмана Xperia Z3 който не случайно не се нарича mini, а Compact и остава технически не по-малко съвършен. Уважаеми дами и господа, Digital.bg представя Sony Xperia Z3 Compact.   

Прочети повече
свързани статии
YouTube
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха всеки видеоклип безкрайно споделян и хората нямаха нужда от сложен софтуер, за да направят видео клип или да го публикуват. Към август 2005 година на сайта са качени близо 15 000 видеоклипа, а YouTube отчита средно 10 милиона гледания на страница на ден. Някои от ранните служители на YouTube разказват как през годините след неуверения старт, сайтът се превръща в поле за битки за пари и слава, как поставя основата на TikTokker-ите и как влиятелни лица през 2020 година го използват, за да имат печеливша кариера. „Ако можехме по някакъв начин да увековечим това“ Някои от най-ранните потребители на YouTube са комици, които използват платформата за изграждане на публика. Тоби Търнър, известен като „Tobuscus“, искал по-голяма аудитория за скечовете си. Ето какво споделя той: „Всички бяха щастливи, че са част от тази революция. Имаше хора, които бяха изключително въодушевени да създадат каквото и да било. Хора, на които беше дадена камера, а те не знаеха какво да правят с нея. Казах си, че трябва да успеем по някакъв начин да обезсмъртим това чувство.“ А ето какво споделя GloZell Green: „Качеството не беше добро, но съдържанието на видеоклиповете беше. Нямаше тенденции. Всеки създаваше тенденциите. Никой не беше плувал във вана, пълна със зърнени храни, преди да го направя аз.“ Покрай някои от по-странните видеоклипове, зрителите можеха да намерят и такива, в които тийнейджъри оголват душите си, сякаш пишат дневник. Нямаше къде другаде да намерите такова нещо. Създателите на един от ранните канали се възползват от „чувството за безгранична възможност“ по начин, който никой друг още не го е правил. Каналът „Lonelygirl15“ се появява през април 2006 година и привлича последователи благодарение на 16-годишната Бри, която разказва за живота си под формата на видео блог. В продължение на четири месеца милиони зрители се влюбват в Lonelygirl15 и той става най-гледаният YouTube канал през ноември 2006 година. Той остава на първото място повече от 200 дни, но впоследствие се оказва, че цялата работа е фалшива, тъй като Lonelygirl15 е проект на двама амбициозни режисьори. Меш Флиндърс, един от създателите, споделя: „Да, имахме чувството, че вършим пакост. Но това нямаше да нарани никого, беше просто забавление. Тогава живеехме в един много по-различен, по-наивен и доверчив свят.“ Зараждането на вирусното споделяне През 2006 година Джудсън Лайпли качва своята версия за историята на танца, разказана в 6-минутно видео, озаглавено „Evolution of Dance“. Когато видеото достига 30 000 гледания, Лайпли си мислил, че това може да му помогне да направи концерт. При 250 000 гледания входящата му поща започнала да се залива с имейли от приятели, които видяха видеоклипа му, споделен онлайн. При половин милион гледания той получил гласова поща от YouTube. „Evolution of Dance“ става първият видеоклип в YouTube, който достига 100 милиона гледания. За него Стив Чен казва, че най-добре „определя вирусното споделя на видео“. Реклама на Nike с участието на бразилската футболна звезда Роналдиньо пък е първото видео, което събира 1 милион гледания в YouTube. Nike качват това видео под псевдонима „JoeB“, все едно това е някой потребител на YouTube, а не известната в цял свят компания. „За нула време, това двуминутно видео регистрира повече трафик, отколкото бяхме виждали до сега", казва Чен. „Това всъщност ни накара да отидем до Орегон, за да посетим централата на Nike. Спомням си, че ходех през офиса им, говорейки за потенциала на YouTube.“ Роналдиньо показа, че видеоклиповете в YouTube имат потенциал да привлекат не само голяма аудитория, но и големи марки и по-голяма възможност да спечелят пари. YouTube отваря възможност за печелене на пари През 2007 година YouTube стартира своята Партньорска програма, която има за цел да даде възможност на създателите на видеоклиповете да печелят пари. Много от създателите на видеоклипове признават, че това е причинило забележима промяна в съдържанието и общността. „В много отношения Програмата насърчаваше хората да правят добро съдържание, по-добро съдържание, да поемат риска да харчат повече пари и да вложат повече време и енергия в този занаят“, казва Антъни Падила, един от първоначалните членове на комедийното дуо Smosh. Мелоди Боуи, популярен ранен влогър, известен като „Bowiechick“, признава за тревожността си около създаването на всеки свой клип. Тя казва, че често сравнявала себе си с други по-популярни създатели и се опитвала да се съсредоточи повече върху създаването на съдържание, което YouTube ще може да реализира. "За съжаление не мисля, че ми беше на сърцето да печеля пари от това", казва Боуи. "За мен винаги целта е била документирането на моя живот. Не е бил животът ми." Самият YouTube продължи да дава приоритет на създателите, които превръщат платформата в своя кариера. Тези, които пускаха видеоклипове често - а по-късно и тези, които произвеждаха по-дълги видеоклипове - бяха награждавани. „Всяко хоби, което превърнете в работа, вече не е забавно хоби.“, казва Брайъни Матюс, една от ранните звезди на YouTube от Великобритания, известна като „Paperlillies“. След 15 години По случай 15-годишнината на YouTube, Петър Шуков, собственик на канал, казва: „Нищо не се е променило. YouTube все още е без съмнение, най-доброто място за пускане на независимо съдържание. YouTube свързва създателите на съдържание със зрителите на съдържанието по-добре от всеки друг.“ Днес децата се стремят да станат звезда в YouTube, а ранните създатели се мъчеха да обяснят на приятелите и семейството си защо прекарват толкова много време за запис на видеоклипове, които после качват в интернет. Създателите казват, че са били обвързани от страст и любов към занаята създаване на онлайн видео. Джъстин Езарик, известна онлайн като iJustine, признава че платформата ѝ помага да открие момичета, обичащи видеоигрите и обсебени от технологиите. Според нея без  YouTube тя нямало как да се свърже с тях от своя малък град в Пенсилвания. Ранните YouTuber-и дори организирали еднократни събития в градове като Сан Франциско и Ню Йорк, където можели да се срещнат с феновете си. А днес влиятелни хора използват платформата, за да изграждат свои общности и да разширяват влиянието си. Според GloZell нещата в ранните години на YouTube са били много различни: „Ние бяхме добросъвестни. Никой не знаеше какво правим, но въпреки това имахме своите последователи, които ни обичаха без да се интересуват от това какви са политическите ни възгледи, колко сме дебели, дали сме черни или бели, колко сме високи. Аудиторията в YouTube, винаги ни е обичала и разбирала. Хората идваха и си отиваха, но винаги са имали любов към интернет.“   Вижте YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете    
YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който всеки ден забавлява стотици милиони потребители. Алгоритмите на най-популярната видео платформа обработват внушителен брой заявки, за да ни информират и зареждат с положително настроение.  Разнобразното съдържание в YouTube също така изисква и предприемането на мерки за ограничаване на нецензурното и обидното съдържание в профилите. Колкото по-голяма е общността от потребителите, толкова повече задължения и отговорности има Google е разработката и еволюцията на YouTube.  Все повече хора си задават въпроса как точно работи услугата и какви усилия полага Google, за да предлагат най-доброто на милиони хора по цял свят. Компанията винаги е опитвала да бъде максимално прозрачна с потребителите и сега стартира нова инициатива, за да ни разкрие повече детайли за начина, по който е устроен и работи YouTube.  Информацията е разделена в много категории, които обхващат всеки един аспект от работата на YouTube и е достъпна от самостоятелен сайт с името "How YouTube Works".     Така например разбираме, че основен фактор при създаването и поддържането на платформата имат т.нар. "четири R-та" (Remove, Reduce, Raise Up и Reward). Първият елемент е свързан с премахването на съдържание, което нарушава правилата и общоприетите норми на YouTube.  Втората дума представлява ангажимента на Google да предотвратят разпространението на фалшиви новини и друга подвеждаща информация между профилите. Третият ключов фактор от стратегията е "Raise Up" и се изразява в активна комуникация и обратна връзка с властите.  Докладването на инциденти и блокирането на акаунти са само част от мерките, с които YouTube борят този проблем. Четвъртия компонент засяга различните програми за възнаграждение и стимулиране на легитимните профили и авторите на атрактивно съдържание.   В крайна сметка YouTube е внушителна общности от стотици милиони хора с различни интереси и предпочитания. Компанията има нелеката задача да предложи най-доброто на всеки от тях, като гарантира поверителността на личните данни и предлагането на качествено съдържание.    Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
как да
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
ТikTok е платформа, която се опитва да промени начина, по който създаваме и споделяме видео съдържание от смартфоните. Краткият формат на клиповете и огромната потребителска база вече превърнаха приложението в голям хит сред потребителите.  Ако го използвате активно няма как да не сте искали да изрежете или да направите другите редакции в нещата, които създавате. Максималният лимит в TikTok e 60 секунди, а минималния една секунда, като това означава, че разполагаме с разнообразни възможности да провокираме аудиторията.  Извършването на по-сериозни редации, добавяне на ефекти, промяна на музикалния фон и други подобни функции налагат допълнителна обработка. Въпреки това няма да се налага да теглите външно приложение, ако искате да изрежете дадено видео в TikTok, тъй като може да го направите директно от менюто, съобщавa BusinessInsider.   Как да изрежете видео, което сега сте заснели в TikTok   1. Направете видео в приложението TikTok. 2. След като спрете записа изберете иконата с червената отметка. 3. Кликнете върху ионата "Adjust Clips", която ще видите в десния ъгъл на екрана.     4. Нова лента ще се появи в долната част на екрана, където е вашия клип. 5. Използвайте червените слайдери от двете страни, за да промените продължителността. 6. Когато сте готови с крайния резултат трябва да изберете "Save" в горния десен ъгъл.     7. Трябва да изберете "Next" бутона, за да финализирате редакцията. 8. Кликването на "Post" или "Drafts" ще ви позволи да съхраните файла.     Как да изрежете видео, което вече пазите в своята мултимедийна колекция   1. Отворете приложението TikTok. 2. Изберете иконата със символа "+" в долната част на екрана. 3. Кликнете върху "Upload" долу вдясно.      4. Изберете предпочитаното видео, което искате да ъплоуднете. 5. Запазете промените с избора на "Next". 6. Изполвайте червените слайдъри, за да въведете желаната корекция.      7. Запазете промените с "Next" бутона.  8. След това можете да добавяте ефекти, музика и да променяте други лементи от видеото.   Имайте предвид, че дори и след като изрежете клипа неговата оригинална версия ще продължи да се пази в устройството.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
как да
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Консумацията на онлайн видео расте постоянно. Увеличава се както продължителността на клиповете, така и качеството им. Резултатът е и по-голям обем на файловете. Това ги прави по-трудни за споделяне, но има и решение. PCWorld дава няколко съвета как да направим това.   Как да споделяме видео през Android   Можем да използваме основното приложение за галерията на телефона. В Samsung например то се казва Gallery, но в повечето места може да е Photos или Google Photos. Трябва да намерим видеото в приложението за снимките. Натискаме и задържаме...
видео игри
8 видео игри подходящи за деца
8 видео игри подходящи за деца
В правилните дози, видеоигрите могат да бъдат богат източник на забавление и образование за децата. Игрите често предлагат предизвикателства за работа на ума и изграждане на устойчивост. Някои от тях са щателно проучени. Много от тях са цветни и сложно проектирани, ценен източник на вдъхновение и креативност. Разбира се, има игри, които са вредни за децата, подтикващи ги към насилие и омраза. В списъка на Slash Gear обаче няма да откриете такива. Minecraft Въображението е в основата на тази популярна игра, която позволява на играчите да изградят света на своите мечти. Освен че учи как да се управляват правилно ресурсите и как се изграждат различните неща, Minecraft тренира логичното мислене, което често приемаме за даденост. Pokemon Всички игри за Покемон са чудесен начин за обучение на стратегическо мислене. Битките, в които попадате изискват внимателна оценка на слабостите на противника и ресурсите, с които разполагате. Portal 2 Играчите работят заедно, за да решават пъзели, което учи децата как да работят в екип. Тази игра кара играчите да обсъждат и планират заедно в реално време всяко свое действие. Scribblenauts Друго заглавие, чудесно за трениране на логическото мислене. Играчите призовават обекти, като пишат името им, които трябва да използват за решаване на пъзели. Scribblenauts е достъпна на конзоли и мобилни устройства. Civilization VI Преминаването на една цивилизация от малко племе към пълноправна империя, изисква планиране и търпение. Играчите управляват правителството, дипломацията, религиите, търговията и технологиите на своята страна, а това изисква разбиране на много концепции. City: Skylines City: Skylines е симулатор за изграждане на град. Градоустройственото планиране в тази игра изисква доста голямо въображение и обмисляне на идеите. Играчите трябва да се съобразяват с бюджета, заетостта, обществените услуги, здравеопазването и транспорта. Те трябва и да реагират бързо на природните бедствия. Assassin’s Creed: Discovery Tour С тази игра децата ви ще проучат древните цивилизации и може да се влюбят в историята. Няма по-добър начин да научите историята от това да видите нещата във вид на игра. Спортни игри Спортните игри като NBA 2K и FIFA изминаха дълъг път в своето развитие. В здравословни количества тези игри биха могли да дадат разбиране на отборните спортове.   Вижте най-добрите безплатни игри, които може да играете в уеб браузъра  
още видеа
DMCA.com Protection Status