Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Sony Xperia Z3 Compact - Benchmark и IP68

Следва: Sony Xperia Z3 -...
Loading the player...

Sony Xperia Z3 Compact - Benchmark и IP68

Публикувано на 04.01.2015 11:00 / oт
Милен Тончев

Sony Xperia Z3 Compact успя да се утвърди като един от най-добрите умалени флагман смартфони които предлага към момента пазара. В първото видео ревю посветено на дизайна на джаджата разбираме, че тя има ефектен корпус който комбинира умело стъкло и матирана пластика, като по този начин го отличава стилово от по-големият Z3.

 

Факт който прави различно Sony-то от другите марки и мини моделите им. Видяхме колко кристално чиста картина има неговият 4.6” дисплей и какви технологии японците са използвали в него. Във второто специализирано видео ревю, Digital.bg обърна подобаващо внимание на 20.7MP камера и съпътстващите я функции.

 

Днес също сме ви подготвили нещо интересно – а именно хардуера и на какви външни влияния е устойчив Sony Xperia Z3 Compact.

Прочети повече
свързани статии
Samsung
Всички нови смартфони на Samsung ще блокират автоматично спам обаждания
Всички нови смартфони на Samsung ще блокират автоматично спам обаждания
Фишинг атаките и зловредните имейли са най-разпространените методи на хакерите, с които успяват да откраднат лични данни на потребителите. Смартфоните са все по-предпочитана мишена, което налага да бъдем много внимателни. Забелязва се увеличение на автоматизираните обаждания извършвани от ботове или други рекламни оператори. Постоянните спам обаждания от различни номера определено могат да нарушат ритъма на ежедневието и дори да ви поставят в неудобна ситуация.  Социалната изолация стимулира извършването на автоматизирани разговори от подобен тип, което е доста досадно. Собствениците на устройства на Samsung ще могат лесно да се справят с този проблем, благодарение на атрактивната функция Smart Call. Тази иновация се разрaботва съвместно между компанията и Hiya- бранд, която предлага софтуерни решения за идентификация на бизнес профили и защита от обаждания, които могат да ви превърнат в жертва на измами и спам оператори. Функцията Smart Call ще е достъпна за смартфоните Galaxy и ще е базирана на иновативните технологии и облачна инфраструктура на Hiya.     Потребителите няма да се налага да извършват никакви действия и просто да оставят алгоритмите на Hiya да се справят със ситуацията. Огромната база данни, с която разполага компанията позволява на представителите на бизнеса да въведат имена и търговски логота, за да верифицират своите номера. Hiya Connect платформата ще предостави една от най-добрите защити в индустрията срещу спам обаждания и входящи номера с подозрителна активност. Допълнителни функции позволяват на представителите на бизнеса да следят в реално време тяхната репутация сред потребителите. Собствениците на смартфони с бранда Samsung Galaxy могат да се възползват от тази протекция като отворят "Call Settings" менюто и да изберат опцията Caller ID and Spam Protection". Новите модели на Samsung също ще предлагат функцията.   Още от Digital: Кога смартфоните на Samsung ще получават бъдещи ъпдейти за сигурност
Xiaomi
Xiaomi изпревариха за първи път Apple и вече са третият най-голям производител на смартфони
Xiaomi изпревариха за първи път Apple и вече са третият най-голям производител на смартфони
Първата половина на 2020г. създаде неочаквани проблеми за производителите, които бяха предимно свързани с пандемията от коронавируса. Все пак ситуацията вече започна да се стабилизира, като края на годината традиционно е доста активен период. Няма как да не отбележим и премиерата на ново поколение смартфони от висок клас, като Huawei Mate 40 и iPhone 12. Тези устройства тепърва ще регистрират високи продажби и ще имат свой принос за развитието на индустрията. Докато очакваме да стартират продажбите на устройствата разбираме какви са били водещите тенденции в пазара на смартфони през третото тримесечие. Информацията е от доклад на IDC и разкрива, че са продадени 353.6 млн. смартфона през този период, което е 1.3% спад от същия период преди година, съобщава GIzmoChina. С оглед социалната изолация и пълното блокиране на доста икономики можем да кажем, че това е добро постижение. Анализаторите прогнозираха много по-сериозен спад, но изглежда, че индустрията започва да се възстановява от кризата с COVID-19.     Samsung успяват да си върнат лидерската позиция, която загубиха през второто тримесечие. Корейският производител вече притежава 22.7% от продажбите през юли-септември, което дължи на 80.4 млн. доставки за периода. Така Samsung регистрират 2.9%, в сравнение с 2019г. Втората компания в списък на IDC е Huawei, които въпреки проблемите с търговските санкции са реализирали продажбите на 51.9 млн. устройства. По този начин китайския бранд успява да достигне 14.7% дял в световния пазар на смаратфони. Продажбите на компанията намаляват с 22% на годишна база, а модели като Huawei Mate 40 Pro се очаква еда окажат силно влияние върху присъствието на Huawei през настоящото тримесечие. Любопитното е, че Xiaomi успяват за първи път да изпреварят Apple по продажби и вече разполагат с 13.1% дял при смартфоните. Китайският производител е реализирали продажбите на 46.5 млн. смартфона, спрямо 41.6 млн. на Apple, които имат 11.8% и са на третата позиция. В заключение ще отбележим, че Xiaomi отчитат 42% ръст в продажбите за периода, докато Apple са доставили с 10.6% по-малко устройства.   Още от Digital: За колко време ще се зареди батерията на Xiaomi Mi 10 Ultra с бързо 120W зарядно (Видео)
любопитно
Защо Huawei Mate 40 Pro e най-екологично ориентираният смартфон на компанията
Защо Huawei Mate 40 Pro e най-екологично ориентираният смартфон на компанията
С 28% по-малко пластмаси в опаковката, 90% по-малко хартиена документация и водеща в индустрията гаранция без хартия.
Huawei
САЩ отпуска мерките и ще лицензира производители на чипове да доставят хардуер на Huawei
САЩ отпуска мерките и ще лицензира производители на чипове да доставят хардуер на Huawei
Huawei продължават да задават тенденциите в мобилната фотография с премиерата на Mate 40 серията. Луксозни предложения като Huawei Mate 40 Pro преоткриват представата ви за възможностите на камерите в смартфоните. Новите модели надграждат всеки един елемент на популярните Mate 30 и Mate 30 Pro, което създава добри предпоставки да се превърнат в хит на пазара. Първите индикации са доста обнадеждаващи тъй като смартфоните от серията Huawei Mate 40 бяха изкупени за 28 секунди. В следващите седмици се очаква да стартират продажбите на флагманите от Mate 40 серията на световния пазар. Едно от ключовите подобрения в смартфоните е 5-нанометровия Kirin 9000 процесор, който има 15 млрд. транзистора и 24-ядрен графичен процесор Mali-G78. Високата производителност и оптимизации в Кirin 9000 вече позволиха на Huawei Mate 40 Pro оглави бенчмарк класацията за най-добър смартфон с изкуствен интелект. Стратегията на компанията в мобилната индустрия е изцяло фокусирано около продажбите на Huawei Mate 40 и очакват активност на потребителите в края на годината.     Санкции на американското правителство създадоха много затруднения, особено когато става доставка за хардуер. САЩ въведоха изискване всеки производители, който иска да продава компоненти на Huawei да получи специален лиценз. В противен случай компанията няма как да купува хардуер и респективно да се конкурира успешно в пазара на смартфони. Трудната ситуация около Huawei може скоро да се стабилизира, тъй като САЩ са започнали процедура за лицензиране на производителите на чипове да доставят до китайския бранд. Данните са от доклад на Financial Times и уточняват, че въпросните компоненти могат да се доставят до Huawei, но не трябва да е свързано с 5G бизнеса на компанията. Разработването на 5G технологията е в центъра на конфликта между Huawei и американското правителство. За да се възполват от новото облекчение е необходимо компаниите, които искат да доставят чипове до Huawei да гарантират, че модулите не поддържат 5G. Предоставянето на достъп до подобни компоненти може да се окаже ключов фактор в опита на компанията да оцелее въпреки сложната ситуация.   Oще от Digital: Първи впечатления от новия топ флагман смартфон Huawei Mate 40 Pro
любопитно
Рекламни агенции заведоха дело срещу Apple заради промени в софтуера на iPhone
Рекламни агенции заведоха дело срещу Apple заради промени в софтуера на iPhone
Рекламни агенции, издатели и автори на съдържание заведоха официален съдебен иск срещу Apple пред френския регулатор с твърдения, че компанията нарушават правилата на естествена конкуренция. Конкретният обект на спора са предвидени промени в софтуера на iPhone, което ще въведе изискване приложенията да добавят разрешение са събиране на рекламни идентификатори. Това е уникален код, който се използва за таргетиране на реклами и предоставя аналитични данни за представянето на съответната реклама. Делото срещу Apple ще се разглежда от представители на Competition Authority органа във Франция и се противопоставя на подготвяните промени. Рекламните организации твърдят, че въвеждането на функцията ще накара повече хора да се съгласят да блокират таргегирането на рекламите в акаунтите им. По този начин ще се затрудни тяхната дейност и респективно ще се ограничат възможностите за генериране на печалба от продажбата на реклама. На практика издателите и рекламните им партньори твърдят, че промените ще затруднят таргетирането на профили и респективно ще намали приходите им за сметка на Apple.     Необичайният елемент в този иск е свързан с факта, че рекламните компании не са доволни от начина, по който Apple опитва да предостави свобода на своите потребители. Големи имена в индустрията като Facebook също не са доволни от интеграцията на подобни инструменти във водещи приложения. Основният аргумент на обвинението е, че новото правило за спиране на таргетираните реклами ще важи единствено за външни разработчици. Това означава, че Apple ще продължат да показват собствени реклами на собствениците на iPhone, с което ще генерират приходи за сметка на своите конкуренти. Според изчисленията подобни действия ще увеличат приходите на компанията с $3-$4 млрд. до края на 2020г. Това са съобщения разпространявани в App Store и Аpple News. Ако промените влязат в сила ще бъде невъзможно на външните компании да насочват своите реклами както досега, което ще ги направи по-малко ефективни и намалява тяхната стойност. Търговската група завела дело иска да бъде блокирано въвеждането на новата функция в iOS 14.   Още от Digital: 10 полезни съвета за подобряване на сигурността в iPhone        
още видеа
DMCA.com Protection Status