Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Samsung Galaxy S III

Следва: Sony Xperia S
Loading the player...

Samsung Galaxy S III

Публикувано на 08.05.2012 21:50 / oт
Милен Тончев

Той е четириядрен, той е дългоочакван, той е с голям дисплей...Уважаеми зрители на Digital.bg имам изключителното удоволствие да ви представя само дни след световната си премиера, за първи път в България топ модела Samsung I9300 Galaxy S III.

 

За смартфона определено има какво да се каже, но ще започнем с първите си впечатления от дизайна му. Той е продиктуван от асоциацията с речни камъни – много тънка рамка с овални краища и преливащи линии. Цветовите варианти на този етап ще са четири – черен, бял, син и сребрист като специално за предстоящите олимпийски игри ще се предлага и лимитирана серия, за чийто облик все още нямаме информация. Като габарити Galaxy S III се причислява към класа на големите смартфони, но като тегло по-скоро членува в семейството на компатните.  То е 133гр, като в тях е включена и батерията, а габаритите са 136.6мм височина, на 70.6мм ширина и дебелина от нескромно малките 8.6мм.

 

Шасито е изцяло метално, от същият материал е и рамката обграждаща целият телефон. Висококачествена пластмаса е използвана единствено в задният капак. Тя е здрава, а теста ни добави и качествата – еластична и лека. Здрав е и дисплеят, който както вече сте се досетили е с Gorilla Glass 2 покритие и издържа на драскане, удряне и осукване. Самият той е сред основните преимущества на  Samsung Galaxy S III.  Той е капацитивен тъчскрийн  HD Super AMOLED с диагонал от 4.8“ и 720 x 1280 пиксела разделителна способност.  След кратко пресмятане от наша страна, това прави приблизително 306 точки на инч. Това е резултат, който го нарежда на челни позиции сред останалите му конкуренти във високият клас.  Новата технология за предаването на изображението на Samsung, в комбинация с 16M цветови оттенъка правят картината която виждаме на него сякаш жива. В това ни убедиха и тестовете с няколко динамични игри и клипове от дивата природа.  

 

В горният край на дисплея, непосредтвено до сензорите за свтлина и близост се намира спомагателната при видео разговори камера. Макар тук тя да е с мегапикселов еквивалент на съвсем пълноправна, а именно 1.9 MP със 720p и 30fps. Тъ като опитахме връзката между два една кви телефона от новият модел, можем да кажем, че камерата в комбинация със споменатият дисплей осъществяват кристално чист видео разговор.

 

Но да се концентрираме малко и върху основната камера, която е намерила място централно в горният край на задният панел, обградена от силни LED светквица и говорител. Самата камера е 8 MP с максимална разделителна способност на снимката 3264x2448 пиксела. Останахме приятно изненадани от качеството на снимката, която направихме с телефона. Можете да я видите в текста към ревюто. Направена е при слънчево време, с използван autofocus и стабилизатор на изображението. Сред допълнителните функции откриваме тъчнасочване на фокуса, face and smile detection и комбинираната с навигационната система geo-tagging.  В случай, че решите да заснемете видео, то ще е FULL HD 1080p с 30fps. Още нещо интересно добавено тук е софтуерната функция позволяваща едновременно  да снимате HD видео и да снимате снимки.

 

samsung_400_01

 

Допълнителните дата приложения които намираме в смартфона са EDGE Class 12, HSDPA със скорост от 21 Mbps и Bluetooth  версия4.0. Интернет връзката става чрез Wi-Fi стандарт 802.1, DLNA и Wi-Fi Direct. microUSB-то е от версия 2.0 и играе ролята и на зареждащ порт. То зарежда Li-Ion батерия с 2100 mAh заряд.

 

Ето, че стигнахме и до така дългоочакваният хардуерен пълнеж на премиерният Samsung I9300 Galaxy S III. Той е снабден изключително бързият четириядрен процесор Exynos 4212 с 1.4 GHz на всяко от ядрата си. Като за графическата част партнира отделен процесор Mali-400MP. С тях споменатите по-горе игри вървят без дори да се замислят за момент, макар едновременно да бяхме пуснали над 10 приложения и интернет страници. За това до голяма степен спомага и RAM паметта, която тук е 1 GB. Вграденото пространство е три варианта - 16, 32 и 64gb. Отделно посредством слота microSD карта памет, пространството може да нарастне с до още  64 GB. Samsung анонсират и няколко нови специфични функции при телефона. Сред тях са Direct call, Smart stay и Smart alert. Ориентировъчната цена на която Samsung I9300 Galaxy S III ще се предлага в България при кешово плащане е около 1300лв. При обвързване с договор и трите мобилни оператора ще имат различни далеч по-атрактивни предложения.

Прочети повече
свързани статии
смартфони
Забравят ли производителите на смартфони, че основното предназначение на устройствата са телефонните разговори
Забравят ли производителите на смартфони, че основното предназначение на устройствата са телефонните разговори
Смартфоните са източник на сериозни иновации в почти всички ключови компоненти като дисплеи, батерии и смартфони. Твърде често, обаче производителите са фокусирани към смарт функционалности. Факт е, че мобилните устройства днес са толкова мощни, колкото настолните компютри преди няколко години. Трудно можем да се сетим за нещо, което не можем да направим от смартфоните. Независимо дали става въпрос за търсене на информация, приложения за навигация, забавление, работа с офис програми и др. Водещ акцент за производителите също така са възможностите на камерите и по-дългия живот на батерията. Интеграцията на все повече функционалности, обаче често е за сметка на най-базовите опции, които са неизменна част още от самото създаването на смартфоните. От TechRepublic смятат, че производителите на Android и Apple обръщат все по-малко на стандартните функции за извършване на разговори.     Подходящ пример за фокуса върху други неща са проблеми възникнали в работата на Pixel 6 смартфоните. Неприятен бъг заглушава микрофоните и прави извършването на обаждания в изключително сложна задача. Крайните потребители са изправени единствено пред опцията да превключват между телефона и високоговорителя с надеждата събеседника им да започне да ги чува добре. Модерните устройства обръщат минимално внимание на класическите функции, за сметка на широкия набор от смарт опции, които предлагат смартфоните. Подобни проблеми като гореспоменаметите са обхващали устройства и на други брандове като OnePlus, Samsung, Motorola, Apple и др. По всичко личи, че смартфоните ще продължат все повече да наподобяват компютрите, вместо класическите телефони.   Още от Digital: Защо 2022г., ще е годината на Android смартфоните, а не на iPhone
видео
Кое е първото видео с 10 млрд. гледания в YouTube
Кое е първото видео с 10 млрд. гледания в YouTube
Разнообразната колекция от съдържание в YouTube обещава дълги часове забавление за потребителите. Най-голямата видео платформа в уеб пространството предлага множество музикални клипоев, интеревюта, забавни клипове и дори документални поредици. Има определено съдържание, което генерира по-висок интерс, като малцина видео клипове са преминали границата от няколко милиарда гледания. Преди няколко години в голям хит се превърна парчето "Gangam Style" на корееца Psy. Сега вниманието ни е привлечено от още по-впечатляващ рекорд. Вече има видео, което гледано повече от 10 млрд. пъти в YouTube, което го превръща в единственият клип с подобна гледаемост. Въпросното видео е "Baby Shark" и е публикувано от Pinkfong в средата на 2016г., информира TechSpot.     Закачливата песен за деца предлага и интересен танц, който също допринася за успеха на този клип. Още в края на 2018г. са регистрирани над 2 милиарда гледания, като още 24 месеца са необходими да се премине границата от 7 млрд. гледания. Популярността на "Baby Shark" изглежда не спира, като видеото вече има 10 млрд. посещения в YouTube.  Pinkfong е бранд за дестки развлечения на южнокорейската компания SmartStudy. Moже да ви прозвучи странно но 6 от 10-те най-гледани клипа във видео услугата са предназначени за деца.   Oще от Digital: Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете  
YouTube
Kога е стартирал YouTube и кое е първото видео в платформата
Kога е стартирал YouTube и кое е първото видео в платформата
YouTube е най-популярната видео платформа в интернет, но трябваше да извърви сериозен път от премиерата си досега. Историята на услугата първоначално не предполага колосалният успех, който има в модерния свят. Вероятно не знаете, но основаването на YouTube датира от 14 февруари 2005г. Този ден не е избран случайно, тъй като първоначалната идея на създателите Стив Чен, Чад Хърли и Джауед Карим предвижда видео услугата да бъде онлайн платформа за запознанства. Всъщност тримата основатели на YouTube работят заедно в PayPal преди компанията да бъде придобита от eBay. Първоначално се свързват с жени в Craiglist карайки ги да се заснемат в клипове срещу възнаграждение от $100. Идеята не намира успешна реализация, тъй като не получават достатъчно видео материали, за да изпълнят своите планове.     Все пак това води до началото на видео услугата във вида, който я познаваме днес. Първата публична бета на платформата е пусната през май 2005г. Разликата е, че вече се приемат всички клипове, което допринася за разнообразното съдържание. Футболната звезда Роналдиньо е собственик на първия профил с над 1 милиона посещения. Премиерата на пълната версия е през декември 2005г., когато всеки ден се гледат около 8 млн. видео клипа. Според данните само шест месеца по-късно се качват над 65 хил. материала ежедневно, съобщава HowToGeek.     Първото видеo публикувано в YouTube е озаглавено "Me at the zoo" и е качено на 23 април 2005г. от съоснователя на услугата. Джаред Карим. Целият клип е с дължина от 20 секунди и не е нищо особено, в контекста на модерната видео продукция. В момента видеото е гледано над 218 млн. пъти и е единственото съдържание в неговия профил. В заключение ще допълним, че Google купуват YouTube за $1.65 млрд. през ноември 2006г.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
YouTube
Google ще улеснява гледането на видео клипове от YouTube на телевизорa
Google ще улеснява гледането на видео клипове от YouTube на телевизорa
Любимите клипове и плейлисти със видео съдържание в YouTube могат да се гледат на всички устройства, които използваме. Това важи не само за смартфоните и десктопите, но също и за смарт телевизорите. Големите им екрани ги правят особено подходящи за достъп до предпочитаните музикални клипове, интервюта, документални филми и др. Официалното приложение на YouTube постоянно получава ъпдейти, с които се подобряват неговите възможности за различните софтуерни платформи. Така например Google решиха да добавят "Loop" бутон към видео плейъра в уеб версията на YouTube. Потребителите могат да го използват още от лятото,     Факт е, че не всички гледат видео в браузърите и изглежда, че Google се съобразяват със специфичните предпочитания на своите клиенти.  От AndroidPolice информират, че вече се разпространява ъпдейт, който добавя "Repeat" бутон в приложениeто на YouTube за телевизорите. Някои потребители вече имат достъп до новата функционалност. Ако често стартирате дълги музикални миксове, докато работите вероятно опцията за повторение на съдържанието от повече устройства може да ви бъде полезна. Можем да очакваме в кратки срокове повече хора да имат достъп до "Repeat" бутона в приложението.   Още от Digital: Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете
NVIDIA
NVIDIA прогнозират повече видео карти в наличност през 2022г.
NVIDIA прогнозират повече видео карти в наличност през 2022г.
NVIDIA предвиждат стабилизиране на ситуацията с недостига на компоненти през следващата година. Видео картите от последно поколение на компанията са силно засегнати от хардуерната криза. От няколко тримесечия насам GeForce брандираните продукти е трудно да бъдат купени във водещите търговски вериги. Недостатъчните количества са съпътствани и от много по-високи цени, които могат да достигнат до 300% повече от препоръчителната стойност на производителите. Все пак NVIDIA остават оптимистични, че ще можем да открием много по-голямо количество видео карти на световния пазар през 2022г. От компанията очакват осезаемо подобрение в доставките през втората половина на новата година. Основен приоритет за NVIDIA ще бъде осигуряването на достатъчно хардуерен инвентар, който да позволи на геймърите да ъпгрейднат своите устройства към видео картите с Ampere технологията. Търсенето ще продължи да бъде изключително високо, като усилията на производителите и доставчиците ще осигури повече видео карти на световния пазар през 2022г., съобщава TechRadar.     Справянето с кризата е свързано и с намиране на решение на автоматизираните системи, които използват ботове за изкупване на всички налични количества. NVIDIA работят над собствено решение, което да предотврати подобни действия при поръчка от официалния им сайт. Този процес е неизменно свързан с популярността на криптовалутите. Колкото повече расте цената на биткойн и етереум толкова повече хора проявяват интерес към генериране на дигитални активи. На този етап NVIDIA предлагат две алтернативни решения, които не позволят да се копае виртуална валута и това сa Lite Hash Rate (LHR), както и т.нар. "Cryptomining Processors" (CMPs). Стратегията за подписване на дългосрочни договори с доставчиците също е част от опитите на NVIDIA да нормализират ситуацията.   Още от Digital: Защо новите видео карти консумират твърде много енергия
още видеа
DMCA.com Protection Status