Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Renault Twizy - Дизайн от Бъдещето

Следва: Как Работи: Какво е...
Loading the player...

Renault Twizy - Дизайн от Бъдещето

Публикувано на 10.07.2014 00:30 / oт
Милен Тончев

Един от най-големите проблеми на електромобилите е цената им – все още убийствено висока, за да могат тез иджаджи да станат масови. За щастие обаче Renault преди известно време създадоха решението на този проблем. Това е Twizy, двуместен електромобил който струва колкото малка кола с двигател с вътрешно горене. Дали е възможно това, какви плюсове и минуси има футористичното автомобилче, екипът на Digital.bg ще сподели с вас в следващите няколко минути.

 

Погледнат на пътя Twizy определено хваща окото. Той има страхотен дизайн – извити обтекаеми форми, нестандартни дизайнерски решения и иновации. Благодарение на 13-цоловите си агресивни алуминиеви джанти и гуми стърчащи извън купето мъника изглежда като истински звяр.

 

Габаритите на Renault Twizy са съвсем компактни. То е идеалната малка и маневрена градска кола. Дълга е само 2 метра 39см, а ширината заедно с огледалата е 1. 40. Височината е съвсем малко повече – 1.45. За сравнение, последният Smart - Fortwo е дълъг 2.70, широк 1.60 и висок 1.54. Twizy прави завой с диаметър 3.4 метра. А полезният му товар е максимум 115кг….тоест АЗ J При паркиране в тесни пространства имате възможност да излезнете както от лявата, така и от дясната страна. Вратите също така се отварят нагоре, като по този начин ни откриват още пространство. При паркиране също така не е нужно то да бъде успоредно. Без проблем можете да вкарате Twizy напряко, без той да пречи на околните.

 

Отваряме вратата и пред нас се разкриват две седалки – основна и задна, за по-малогабаритни пасажери. Ще направим един експеримент. Аз съм висок 198см…нека тествам да се кача отзад. Определено не ми е много комфортно. Но ако сте с ръст около 170см, местото би ви било предостатъчно. Да седнем отпред – момент, каква е тази дупка на седалката. Дали е производствен дефект? Не в случая това е отвор от който ще се оттича водата при дъжд. Да правилно ме чухте – Дъжд. Един от големите минуси на електромобилчето е, че то няма странични прозорци. Всъщност има прозрачна част, но тя е в краката ни. Така, че завали ли, молете се да не духа странично на пориви. Все пак не се притеснявайте за тапицерията си – всички материали са подбрани така, че дори са се намокрят, няма да се увредят.

 

Е вече сме в кокпита,  буквално усещането е за всичко друго – картинг, блъскаща се количка, бобслей, телефонна кабина, Формула 1, но не автомобил. Седалката е максимално ергономична, удобна и със спортна форма. Дори имаме 4-точкови колани. Волана също е удобен и има въздушна възглавница, а дигиталният километраж е буквално пред очите ни. Серво, подобно на Smart и тук няма, но при толкова лека предница, такова не е и нужно.  Видимостта напред е добре, но заради предните колонките при завиване имаме известно ограничаване. Като се и очаква при Twizy нямаме съединител педалите са два – подаване на напрежение и спирачка. В ляво има блок за Drive и Neutral. Усещането е много близко до това в картинг. Реално и ускорението е съпоставими. Но за него при тестовете ни след малко.

 

При каране назад можете да разчитате единствено на страничните си огледала, заден прозорец няма – там се намира стопа. Тук също ще отбележим един минус при тестваният от нас електромобил – макар да е наложителен при това положение, парктроник тук липсва. Разбира се проблема е частен с тази кола, защото Renault предлагат опция за подобен сензор. Също допълнителни аксесоари са множетсво багажници, предпазен сак или наметало, детска седалка и калобрани.

Прочети повече
свързани статии
YouTube
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която предлага разнообразно съдържание в огромен брой категории и все повече клипове с виртуална реалност. Google неслучайно са разработили интерфейса на услугата по такъв начин, че да е максимално удобен независимо от какво устройство гледате.  Преобладаващата част от трафика идва от смартфоните, но е факт, че броя на хората, които се забавляват с YouTube от смарт телевизорите постоянно се увеличава. Компанията е изключително доволна от подобни трендове, тъй като по-големите им екрани са още по-подходящи за показване на реклами, които са ключови за бизнеса им.  Със сигурност и за крайния потребител е доста по-удобно да гледа любимото си съдържание на телевизора. Разпространението на коронавируса и домашната изолация за милиони хора допълнително задълбочава тези трендове. Google също сега се похвалиха, че всички тези процеси са довели до драстично увеличения на броя на потребителите, които в YouTube от телевизорите всеки месец от началото на годината досега, съобщава Engadget.     Според официалните данни на компанията повече от 100 млн. потребители гледат на YouTube от телевизора месечно. Успоредно с това се забелязва още и тенденцията да прекарват повече време в забавление с любимото си съдържание или средно с около 80%, спрямо същите показатели преди година.  Повече от 250% е ръста при съдържанието, което се стриймва и се гледа на живо във видео платформата, в сравнени със 2019г. С оглед на тези цифри е съвсем логично Google да увеличават бюджета за продуциране и създаване на оригинално съдържание в YouTube.  Това означава, че в следващите месеци ще виждаме още повече клипове, документални филми и онлайн предавания, които са финансирани от компанията. Добър пример е 'Ultimate Home Championship", което представлява виртуално шоу, който ще се води от звездата на NBA, Стивън Къри. Подобни инвестиции ще трябва да гарантират, че YouTube най-подходящата услуга за гледане на видео, без значение дали използвате смартфона или големия екран на телевизора във всекидневната.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
YouTube
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха всеки видеоклип безкрайно споделян и хората нямаха нужда от сложен софтуер, за да направят видео клип или да го публикуват. Към август 2005 година на сайта са качени близо 15 000 видеоклипа, а YouTube отчита средно 10 милиона гледания на страница на ден. Някои от ранните служители на YouTube разказват как през годините след неуверения старт, сайтът се превръща в поле за битки за пари и слава, как поставя основата на TikTokker-ите и как влиятелни лица през 2020 година го използват, за да имат печеливша кариера. „Ако можехме по някакъв начин да увековечим това“ Някои от най-ранните потребители на YouTube са комици, които използват платформата за изграждане на публика. Тоби Търнър, известен като „Tobuscus“, искал по-голяма аудитория за скечовете си. Ето какво споделя той: „Всички бяха щастливи, че са част от тази революция. Имаше хора, които бяха изключително въодушевени да създадат каквото и да било. Хора, на които беше дадена камера, а те не знаеха какво да правят с нея. Казах си, че трябва да успеем по някакъв начин да обезсмъртим това чувство.“ А ето какво споделя GloZell Green: „Качеството не беше добро, но съдържанието на видеоклиповете беше. Нямаше тенденции. Всеки създаваше тенденциите. Никой не беше плувал във вана, пълна със зърнени храни, преди да го направя аз.“ Покрай някои от по-странните видеоклипове, зрителите можеха да намерят и такива, в които тийнейджъри оголват душите си, сякаш пишат дневник. Нямаше къде другаде да намерите такова нещо. Създателите на един от ранните канали се възползват от „чувството за безгранична възможност“ по начин, който никой друг още не го е правил. Каналът „Lonelygirl15“ се появява през април 2006 година и привлича последователи благодарение на 16-годишната Бри, която разказва за живота си под формата на видео блог. В продължение на четири месеца милиони зрители се влюбват в Lonelygirl15 и той става най-гледаният YouTube канал през ноември 2006 година. Той остава на първото място повече от 200 дни, но впоследствие се оказва, че цялата работа е фалшива, тъй като Lonelygirl15 е проект на двама амбициозни режисьори. Меш Флиндърс, един от създателите, споделя: „Да, имахме чувството, че вършим пакост. Но това нямаше да нарани никого, беше просто забавление. Тогава живеехме в един много по-различен, по-наивен и доверчив свят.“ Зараждането на вирусното споделяне През 2006 година Джудсън Лайпли качва своята версия за историята на танца, разказана в 6-минутно видео, озаглавено „Evolution of Dance“. Когато видеото достига 30 000 гледания, Лайпли си мислил, че това може да му помогне да направи концерт. При 250 000 гледания входящата му поща започнала да се залива с имейли от приятели, които видяха видеоклипа му, споделен онлайн. При половин милион гледания той получил гласова поща от YouTube. „Evolution of Dance“ става първият видеоклип в YouTube, който достига 100 милиона гледания. За него Стив Чен казва, че най-добре „определя вирусното споделя на видео“. Реклама на Nike с участието на бразилската футболна звезда Роналдиньо пък е първото видео, което събира 1 милион гледания в YouTube. Nike качват това видео под псевдонима „JoeB“, все едно това е някой потребител на YouTube, а не известната в цял свят компания. „За нула време, това двуминутно видео регистрира повече трафик, отколкото бяхме виждали до сега", казва Чен. „Това всъщност ни накара да отидем до Орегон, за да посетим централата на Nike. Спомням си, че ходех през офиса им, говорейки за потенциала на YouTube.“ Роналдиньо показа, че видеоклиповете в YouTube имат потенциал да привлекат не само голяма аудитория, но и големи марки и по-голяма възможност да спечелят пари. YouTube отваря възможност за печелене на пари През 2007 година YouTube стартира своята Партньорска програма, която има за цел да даде възможност на създателите на видеоклиповете да печелят пари. Много от създателите на видеоклипове признават, че това е причинило забележима промяна в съдържанието и общността. „В много отношения Програмата насърчаваше хората да правят добро съдържание, по-добро съдържание, да поемат риска да харчат повече пари и да вложат повече време и енергия в този занаят“, казва Антъни Падила, един от първоначалните членове на комедийното дуо Smosh. Мелоди Боуи, популярен ранен влогър, известен като „Bowiechick“, признава за тревожността си около създаването на всеки свой клип. Тя казва, че често сравнявала себе си с други по-популярни създатели и се опитвала да се съсредоточи повече върху създаването на съдържание, което YouTube ще може да реализира. "За съжаление не мисля, че ми беше на сърцето да печеля пари от това", казва Боуи. "За мен винаги целта е била документирането на моя живот. Не е бил животът ми." Самият YouTube продължи да дава приоритет на създателите, които превръщат платформата в своя кариера. Тези, които пускаха видеоклипове често - а по-късно и тези, които произвеждаха по-дълги видеоклипове - бяха награждавани. „Всяко хоби, което превърнете в работа, вече не е забавно хоби.“, казва Брайъни Матюс, една от ранните звезди на YouTube от Великобритания, известна като „Paperlillies“. След 15 години По случай 15-годишнината на YouTube, Петър Шуков, собственик на канал, казва: „Нищо не се е променило. YouTube все още е без съмнение, най-доброто място за пускане на независимо съдържание. YouTube свързва създателите на съдържание със зрителите на съдържанието по-добре от всеки друг.“ Днес децата се стремят да станат звезда в YouTube, а ранните създатели се мъчеха да обяснят на приятелите и семейството си защо прекарват толкова много време за запис на видеоклипове, които после качват в интернет. Създателите казват, че са били обвързани от страст и любов към занаята създаване на онлайн видео. Джъстин Езарик, известна онлайн като iJustine, признава че платформата ѝ помага да открие момичета, обичащи видеоигрите и обсебени от технологиите. Според нея без  YouTube тя нямало как да се свърже с тях от своя малък град в Пенсилвания. Ранните YouTuber-и дори организирали еднократни събития в градове като Сан Франциско и Ню Йорк, където можели да се срещнат с феновете си. А днес влиятелни хора използват платформата, за да изграждат свои общности и да разширяват влиянието си. Според GloZell нещата в ранните години на YouTube са били много различни: „Ние бяхме добросъвестни. Никой не знаеше какво правим, но въпреки това имахме своите последователи, които ни обичаха без да се интересуват от това какви са политическите ни възгледи, колко сме дебели, дали сме черни или бели, колко сме високи. Аудиторията в YouTube, винаги ни е обичала и разбирала. Хората идваха и си отиваха, но винаги са имали любов към интернет.“   Вижте YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете    
YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
Google разкри как работят алгоритмите на YouTube
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който всеки ден забавлява стотици милиони потребители. Алгоритмите на най-популярната видео платформа обработват внушителен брой заявки, за да ни информират и зареждат с положително настроение.  Разнобразното съдържание в YouTube също така изисква и предприемането на мерки за ограничаване на нецензурното и обидното съдържание в профилите. Колкото по-голяма е общността от потребителите, толкова повече задължения и отговорности има Google е разработката и еволюцията на YouTube.  Все повече хора си задават въпроса как точно работи услугата и какви усилия полага Google, за да предлагат най-доброто на милиони хора по цял свят. Компанията винаги е опитвала да бъде максимално прозрачна с потребителите и сега стартира нова инициатива, за да ни разкрие повече детайли за начина, по който е устроен и работи YouTube.  Информацията е разделена в много категории, които обхващат всеки един аспект от работата на YouTube и е достъпна от самостоятелен сайт с името "How YouTube Works".     Така например разбираме, че основен фактор при създаването и поддържането на платформата имат т.нар. "четири R-та" (Remove, Reduce, Raise Up и Reward). Първият елемент е свързан с премахването на съдържание, което нарушава правилата и общоприетите норми на YouTube.  Втората дума представлява ангажимента на Google да предотвратят разпространението на фалшиви новини и друга подвеждаща информация между профилите. Третият ключов фактор от стратегията е "Raise Up" и се изразява в активна комуникация и обратна връзка с властите.  Докладването на инциденти и блокирането на акаунти са само част от мерките, с които YouTube борят този проблем. Четвъртия компонент засяга различните програми за възнаграждение и стимулиране на легитимните профили и авторите на атрактивно съдържание.   В крайна сметка YouTube е внушителна общности от стотици милиони хора с различни интереси и предпочитания. Компанията има нелеката задача да предложи най-доброто на всеки от тях, като гарантира поверителността на личните данни и предлагането на качествено съдържание.    Oще от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
как да
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
ТikTok е платформа, която се опитва да промени начина, по който създаваме и споделяме видео съдържание от смартфоните. Краткият формат на клиповете и огромната потребителска база вече превърнаха приложението в голям хит сред потребителите.  Ако го използвате активно няма как да не сте искали да изрежете или да направите другите редакции в нещата, които създавате. Максималният лимит в TikTok e 60 секунди, а минималния една секунда, като това означава, че разполагаме с разнообразни възможности да провокираме аудиторията.  Извършването на по-сериозни редации, добавяне на ефекти, промяна на музикалния фон и други подобни функции налагат допълнителна обработка. Въпреки това няма да се налага да теглите външно приложение, ако искате да изрежете дадено видео в TikTok, тъй като може да го направите директно от менюто, съобщавa BusinessInsider.   Как да изрежете видео, което сега сте заснели в TikTok   1. Направете видео в приложението TikTok. 2. След като спрете записа изберете иконата с червената отметка. 3. Кликнете върху ионата "Adjust Clips", която ще видите в десния ъгъл на екрана.     4. Нова лента ще се появи в долната част на екрана, където е вашия клип. 5. Използвайте червените слайдери от двете страни, за да промените продължителността. 6. Когато сте готови с крайния резултат трябва да изберете "Save" в горния десен ъгъл.     7. Трябва да изберете "Next" бутона, за да финализирате редакцията. 8. Кликването на "Post" или "Drafts" ще ви позволи да съхраните файла.     Как да изрежете видео, което вече пазите в своята мултимедийна колекция   1. Отворете приложението TikTok. 2. Изберете иконата със символа "+" в долната част на екрана. 3. Кликнете върху "Upload" долу вдясно.      4. Изберете предпочитаното видео, което искате да ъплоуднете. 5. Запазете промените с избора на "Next". 6. Изполвайте червените слайдъри, за да въведете желаната корекция.      7. Запазете промените с "Next" бутона.  8. След това можете да добавяте ефекти, музика и да променяте други лементи от видеото.   Имайте предвид, че дори и след като изрежете клипа неговата оригинална версия ще продължи да се пази в устройството.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
как да
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Как да споделяме големи видео файлове от Android смартфон
Консумацията на онлайн видео расте постоянно. Увеличава се както продължителността на клиповете, така и качеството им. Резултатът е и по-голям обем на файловете. Това ги прави по-трудни за споделяне, но има и решение. PCWorld дава няколко съвета как да направим това.   Как да споделяме видео през Android   Можем да използваме основното приложение за галерията на телефона. В Samsung например то се казва Gallery, но в повечето места може да е Photos или Google Photos. Трябва да намерим видеото в приложението за снимките. Натискаме и задържаме...
още видеа
DMCA.com Protection Status