Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Nikon Coolpix S2500

Следва: Samsung Wave 723
Loading the player...

Nikon Coolpix S2500

Публикувано на 17.11.2011 07:00 / oт
Милен Тончев

Днес ви представям най-достъпният фотопарат от S серията на Nikon Coolpix, който притежава вариообектив.  Това е S2500.  

Ултра-тънкият дизайн е характерен за цялата серия, както и интересните цветове. При този модел можете да избирате сред 4 цветови варианта. варио обективът е NIKKOR 27 милиметра, широкоъгълен. Приближението четирикратно, сенозорът е с  12 мегапиксела. Оптиката е осигурена с механична стабилизация на изображението. CCD матрицата позволява чувствителност на светлина по ISO от 80 до 3200. Автоматичният режим на ISO работи в диапазона 80-1600. Можете да забележите следи от шумопотискането при ISO над 400, но това е характерно за всеки един фотоапарат в любителския клас. Фокусното разстояние на обектива започва от 50 сантиметра.

Екранът е LCD с големина 2.7 инча и резолюция 230 000 пиксела. Заснетото видео е с HD качество (720p резолюция) и стерео-звук, а за съхранени на данните се разчита на вградената памет от 16MB и SD-card слот.

Функциите на фотоапарата са изцяло автоматизирани. За да постигнете желаната снимка още преди да свалите файловете на компютъра, фотоапаратът разполага с различни функции за редактиране, достъпни от екранното меню, което се управлява чрез навигационни бутони.

Компактното апаратче тежи едва 117 грама, а литиево-йонната батерия е с капацитет 220 снимки. 

Прочети повече
свързани статии
ТikTok
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече е толкова популярно, че едва ли има много хора, които не са чували името TikTok. Внушителният интерес на младите потребители към заглавието и опциите да създават атрактивно съдържание превърнаха заглавието в световен феномен. Въпреки известни затруднения със сигурността и забраната в държави като Индия приложението продължава да бъде изключително успешно. Социални мрежи като Facebook и Twitter също разпространяват съдържание, което е създадено в TikTok. Ако разполагате с акаунт в мобилното приложение вероятно ще се зарадвате да научите за последното важно подобрение. Разработчиците са създали атрактивна колекция от музикални ефекти, с които ще позволят създаването на още по-креативно съдържание в TikTok. На този етап ни очакват шест различни ефекта, като всеки от тях ще реагира на различни звуци от вашата музика. Първият от тях се казва Music Vizualizer и се отличава с ретро визия вдъхновена от 80-те с фон в синьо, розови и лилави отенъци, съобщавa MakeUseOf.     Потребителите ще могат да застанат в центъра и да запишат своя клип на интересния фон, който ще се променя под звуците на музиката. Друг интересен ефект е т.нар. "Music Mashine", с който ще влезете в ролята на DJ, който се грижи за доброто настроение на аудиторията. Aктивирането му ще покаже интерактивен BPM слайдер, от който да изпробвате различни бийтове и звуци. Разработчиците от ByteDance подготвят още четири нови предложения с имената Text Beats, Solid Beats, Mirror Beats и Delayed Beats. Тези ефекти предлагат различно оформление, но също ще реагират на личния подбор на музика на потребителите за всяко видео. Алгоритмите на TikTok ще погрижат за плавното преливане между кадрите, за да гарантират най-добрия реалистичен ефект. Разпространението до всички потребители се очаква в следващите седмици.   Още от Digtial: Сигурно приложение ли е TikTok
видео ревю
Тестваме Motorola Moto G9 Power - Ревю с впечатления от смартфона
Тестваме Motorola Moto G9 Power - Ревю с впечатления от смартфона
В повечето случаи ниската цена е определяща при избора на бъдещият ви нов смартфон. В последно време обаче ниската цена, не е задължително да си кореспондира и с ниско качество, каквото преди години бяхме свикнали да получаваме от бюджетните смартфони. Нагледното доказателство за думите ни се крие в тази кутия и с него Digitial.bg ще ви запознае подробно в това свое видео ревю. Уважаеми любители на новите технологии - Motorola Moto G9 Power.  
LinkedIn
LinkedIn вече има функция за видео профили
LinkedIn вече има функция за видео профили
Социалната  мрежа се използва от над 740 млн. души и се утвърди като водеща платформа за професионална реализация в уеб пространството. Публикуването на полезна информация и откриването на бъдещи работодатели не е единственият фокус за LinkedIn. Последните ъпдейти са насочени към подобряването на възможностите за онлайн обучения, кариерно развитие и комуникация с други потребители в профилите. Ако използвате LinkedIn ще е добре да научите за подобренията в последната актуализация на платформата. Интеграцията им към всички акаунти ще става на етапи и ще се реализира през следващите няколко седмици. Първата интересна функция е свързана с опцията да използвате кратък видео клип, за да представите качествата си в максимално атрактивна светлина. Това ще е възможно с Cover Story функцията, която ще предложи още по-интерактивен начин да сърфираме в потребителските профили на LinkedIn. Всеки потребител ще разполага със възможността да прояви креативност и сам да избере как да се промотира с видео в популярната платформа.     След това ще видите оранжев пръстен около профилната снимка, която е допълнена от превю на вашето видео. което ще се пуска директно във вътрешната част на рамката. Изчисленият показват, че разговорите в LinkedIn са се увеличили с повече от 50% през последните 12 месеца. Разработчиците на компанията са създали функция с името Creator Mode, която е достъпна от Dashboard секцията на акаунтите. Предвидена е опция да добавяте хаштагове, за да информират останалите в кои категории и теми публикувате съдържание най-често. В горната част на интерфейса ще видите "Connect" и "Follow" бутоните, с които удобно да управлявате своите разговори и да комуникирате с другите хора. Актуализацията вече е налична за ограничен брой потребители.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
YouTube
YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
Разнообразната колекция от съдържание, която предлага YouTube обещава дълги часове забавление. Най-популярната видео платформа е подходящо решение за гледане на забавни клипове, музикални изпълнения, документални филми и много др. Google също така опитват да предложат ефективни методи за монетизиране на видео клиповете за авторите на съдържаниe. По този начин компанията гарантира постоянния ъплоуд на атрактивни клипове в услугата. YouTube може да се превърне в сериозен източник на приходи за собственици на профили и инфлуенсъри, които се следват от голяма аудитория. Една от идеите, над които работи компанията е да се намали негативния натиск върху акаунтите в YouTube. За да го направят Google дори са готови да започнат да скриват данни колко хора са натиснали "Dislike" бутона, за да изразят разочарованието или недоволството си от даден клип. Някои други платформи, сред които Instagram също възприеха подобна стратегия в опит да стимулират своите потребители да бъдат по-активни в качването на съдържание.     Вече са стартирали тестове с ограничена група от потребители, кото вместо конкретния брой нехаресвания виждат единствено самия бутон без към него да има детайли колко пъти е натиснат. Основната цел на Google е да преустанови практиката умишлено да се провеждат кампании за създаване на негативен имидж на дадено видео. В интернет дори е измислен термин за хора, които активно използват подобни методи да влияят на популярността на потребителите и това е "Dislike Mobs". Актуалната настройка е програмирана да показва както харесванията, така и нехаресванията в панел точно под самото видео. Информацията е видима и от YouTube Studio акаунта на автора на съдържание. Компанията иска публично да показва само колко хора са харесали дадено видео.  Много често потребителите отварят дадено видео и когато видят, че има повече неодобрителни мнения от харесвания и дори не го гледат.  Въвеждането на функцията би предложила решение на проблема, като засега няма информация кога промените ще са налични за всички профили.     Oще от Digital: YouTube ще позволи да споделяме части от видео клиповете онлайн
видео карти
Очаква се повишаване на цените на видео картите
Очаква се повишаване на цените на видео картите
Водещите производители на хардуер трябваше да се задоволят с ограничен инвентар на някои от най-добрите си модели през последните седмици на 2020г. Това се отрази сериозно на популярността на видео карти, които дълго време се очакват с интерес от потребителите. Иновативни предложения като NVIDIA GeForce RTX 3090, GeForce RTX 3080, GeForce RTX 3070 и GeForce RTX 3060 Ti се изкупват за броени минути онлайн. Другите водещи производители като АМD също са засегнати от невъзможността на доставчиците на отговорят на високото търсене в индустрията. Компанията също разчита сериозно на новите си премиум модели като AMD Radeon RX 6900XT, Radeon RT 6800XT и Radeon RX 6800, за да разширяват влиянието си на световния пазар. Всички налични количества на видео картите също се изкупват за кратко време. Пазарните наблюдатели са на мнение, че този проблем ще се задълбочи и през 2021г. Голям принос за недостига на хардуер имат увеличаващите се цени на криптовалутите и невероятната активност на потребителите в този сектор,     Това няма да бъде единственият проблем в индустрията, тъй като в следващите месеци ни очаква сериозно поскъпване на хардуера. Конкретната причина за по-високата цена на видео карти ще бъде тайванския производител TSMC. Настоящата ситуация ще принуди компанията да прибегне към непопулярната мярка да увеличи с 25% цената на 12-инчовите Wafer модули. Пo този начин ще се добави приблизително $400 към пазарната стойност, спрямо същия период преди година, съобщава Tweaktown. Mного от най-големите имена в индустрията са клиенти на TSMC, което означава, че бъдещите им продукти също ще бъдат засегнати. NVIDIA не са изключение и вероятно скоро ще потвърдят увеличение на видео картите от серията RTX 3000. Популярните предложения от AMD Radeon RX 6000 също ще бъдат налични на по-висока цена. TSMC произвеждат хардуер още за Apple, Intel, Qualcomm и др. При всички положения голям брой дългоочаквани продукти ще поскъпнат заради промените в ценообразуването на TSMC.  Продължаващият глобален недостиг на компоненти допълнително изостря и задълбочава кризата в индустрията през 2021г.   Още от Digital: Защо ще има недостиг на видео карти и през 2021г.
още видеа
DMCA.com Protection Status