Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Logitech G300s - Геймърска мишка

Следва: HP Mini S4000 -...
Loading the player...

Logitech G300s - Геймърска мишка

Публикувано на 22.03.2015 00:30 / oт
Милен Тончев

Logitech е една от марките които не спират да се грижат за геймърите и да ги правят щастливи. По отношение на мишките както знаем при други брандове честа практика е или след появата на бестселър, той да не се заменя от подобрена версия с години или пък появи ли се надграден модел, старият моментално изчезва от пазара. Какво имаме предвид?

 

Crash Test

 

Спомняте си как през януари тествахме обстойно Daedalus Prime G302, който допълваше топ мишката G300 която е на пазара от 4 години и най-важното – цената й не е помръднала. В днешното видео ревю екипът на Digital.bg ще разгледа още един геймърски аксесоар представител на този клас. Уважаеми зрители - Logitech G300s.

 

Digital.bg представя Logitech G300s – една потенциална геймърска мишка, която ще се хареса повечето от вас. Тя се явява наследник на добре познатият ни от миналото модел Daedalus Prime G300. Корпусът много наподобява неговият, но има и надграждания. Мишката е много здрава и е изградена от комбинация между пластика и гума. Втората помага за по-добрият захват и абсорбирането на влагата от дланите ни. Налични са 9 програмируеми бутона, като всеки е с по 10 милиона клика гаранция. Рипорт рейта на лазера е само 1 милисекунда, като и тук гаранцията е сериозна – 250 километра. Налични са няколко профила за персонализация на отделни стилове на игра. 

Линк за Сваляне

Прочети повече
свързани статии
видео
Ето от какви части е направен Samsung Galaxy S20 Ultra (Видео)
Ето от какви части е направен Samsung Galaxy S20 Ultra (Видео)
В Интернет често попадаме на видеа в които различни журналисти или влогъри решават да разглобят някой нов модел смартфон на съставните му части. Този път обаче в новинарският портал на Samsung попаднахме на видео, в което самата компания ни показва от какво е направен техният актуален флагман Galaxy S20 Ultra. Samsung обаче не показват как разглобяват смартфона си, а как го сглабяват от отделни компоненти до едно цяло устройство. Основен компонент в него е големият цели 6.9" Dynamic AMOLED 2X дисплей с резолюция 3200х1440 пиксела, съотношение на страните 20:9 и скорост на опресняване 120Hz.  
видеоигри
5 начина, по които създателите на видеоигри ни карат да харчим пари
5 начина, по които създателите на видеоигри ни карат да харчим пари
Закупуването на една игра не означава, че спира да харчите повече пари за нея. Геймърите са подложени на натиск да харчат все повече и повече пари за игрите, които вече са закупили.   От Make Use Of са документирали начините, по които геймърите се подлъгват да харчат пари и  дават съвети как да устоят на това изкушение.   1. Осигуряване на приходи от основни механизми и режими     Някои платени игри осигуряват допълнителни приходи на създателите си като продават основни функции отделно, принуждавайки ви да харчите още повече пари, ако искате пълноценно изживяване.   Най-основният пример за това е необходимостта от плащане на абонамент, за да играете онлайн. За да играете PS4 игри онлайн, трябва да платите за PlayStation Plus. За да играете Xbox One онлайн игри, трябва да платите за Xbox Live Gold. А за да играете онлайн игри на Switch, трябва да платите за Nintendo Switch Online.   Междувременно, игри като Metal Gear Survive (MGS) пък заключват основни функции зад покупки в играта.   Ето защо когато купувате онлайн игри, не забравяйте да проверите дребния шрифт или условията за ползване на играта. Проверете дали играта заключва определени режими зад допълнителни абонаменти.   Трябва също да следвате феновете на игрите, които обмисляте да купите, за да видите дали играчите са се натъкнали на някакви съмнителни стратегии за осигуряване на допълнителни приходи.   2. Психологическа тактика, използвана за покупки по време на игра Чрез психологическа манипулация играчите са убеждавани да купуват неща както в платени, така и в безплатни игри. Може би сте чували за „hot state” офертите, които се възползват от недостатъците на бързото мислене. Тези оферти налагат ограничение във времето, за да се задейства импулсно решение вместо обмислено. Това ви пречи да мислите за реалната стойност и цената на покупката.   Друг психологически трик се нарича „anchoring”. При него на играчите първо им се прави скъпа оферта, на която е по-малко вероятно те да обърнат внимание. Веднага след нея обаче идват следващи оферти с по-ниски цени, които след първото предложение изглеждат приемливи и достъпни. Такива оферти рядко биват отхвърляни.   Най-добрият начин да избегнете тези психологически трикове е да сте наясно с тях и начините, по които те могат да ви манипулират. Винаги е разумно да отделяте време, за да разгледате офертите и да прецените дали си заслужават.   3. Прикриване на истинската цена на елементите Издателите на игри знаят различни начини за прикриване истинската цена на елементите, които закупувате в игрите. Това означава, че е по-вероятно да не разберете колко всъщност харчите. Пример за това е начинът, по който валутите в играта нямат пряк курс на конверсия 1:1.   Освен това играчите се случва да купуват елементи в дадена игра с пари, които се използват в играта, а не в реални пари, това добавя допълнителен слой неяснота към процеса на конверсия. Така е много по-малко вероятно да осъзнаете действителната сума пари, която харчите за даден елемент.   Друг трик за прикриване цената на даден елемент е като се изискват различни други отключвания или елементи, за да се получи окончателния елемент. Малките транзакции се сумират, прикривайки колко скъп е всъщност елементът. Пример е безплатната игра Apex Legends, в която крайната цена на едно оръжие излиза около $170. Платените игри като FIFA също използват тези тактики, като много играчи не осъзнават колко всъщност се увеличават техните малки разходи в края на месеца.   Google Play Store ви позволява да задавате максимален размер на разходите си за конкретни приложения и игри всеки месец, но повечето магазини за игри, не включват тази функционалност. Следователно, най-добрият начин да избегнете тези трикове е да отделите време за реално проследяване на разходите ви за артикулиет в играта. А ако играта изисква преминаване през различни етапи за получаване на даден елемент, изчислете колко точно ще ви струва той. Обикновено разходите не си струват.   4. Микротранзакции след стартиране на играта Тъй като осведомеността около микротранзакциите е по-висока от всякога, издателите на игрите се опитват да заобиколят тази лоша репутация като въвеждат покупките в играта след старта ѝ. Тази тактика е особено коварна, тъй като играчите, които активно избягват микротрансакциите, могат да бъдат измамени да купят такава игра.   Какво може да се направи тук? Ако издателят на игри използва тази тактика в една от своите игри, най-добре е да предположите, че ще я използва и в други свои заглавия. Така че, не забравяйте да се осведомите кой публикува определена игра, преди да се решите да я купите.   5. Пристрастяваща хазартна механика в игрите При хазарта се използват аудио-визуални стимули за активиране на освобождаването на допамин, в резултат човек е готов да харчи пари без да се замисля много какво прави. Геймингът също използва тази техника за манипулиране и пристрастяване. За съжаление най-уязвими са децата и хора с нестабилно психично състояние, които страдат и от други зависимости.   Ако се притеснявате, че може да сте уязвими от тези механизми или купувате игри за децата си, трябва да проучите и да избягвате тези франчайзи. Но истината е, че единствено законодателството може да ограничи тези практики.   Издателите на игри са облагодетелствани, тъй като те попадат извън законовата дефиниция за хазар, в много страни.   Вижте видео игрите, които промениха гейминга през последните 10 години  
NVIDIA
NVIDIA се превръща във все по-влиятелен фактор в пазара на геймърски лаптопи
NVIDIA се превръща във все по-влиятелен фактор в пазара на геймърски лаптопи
Главният изпълнителен директор на компанията, Дженсен Хуан разкри любопитни подробности за позициите на NVIDIA в световния пазар на лаптопи. Шефът на тайванския бранд изрази увереност, че видео картите RTX и технологията Ray Tracing ще са ключови за бизнеса им през 2020г. В свое изявление шефът на NVIDIA успокои инвеститорите, че ги очаква солидно представяне от компанията в следващите месеци. Дженсен Хуанг също така определи лаптопите с NVIDIA RTX хардуер като "най-популярната конзола за игри" в индустрията.   С това изказване визира предстоящата премиера на Sony PlayStation 5 и Xbox One 2, която ни очаква в края на годината. Шефът на NVIDIA се похвали, че бизнеса с лаптопи на тайванския производител процъфтява и е отбелязал двуцифрен ръст в продажбите за осмо поредно тримесечие. Дженсен Хуан твърди, че това е изцяло нова продуктова категория, в която NVIDIA ще продължи да инвестира сериозни средства. Солидните резултати са свързани с големия интерес към видео картите от сериите NVIDIA RTX и Max-Q на компанията, предаде TechRadar.     През изминалия празничен сезон в търговските вериги са били достъпни 125 различни модела лаптопи, които използват хардуер на NVIDIA. Това е сериозен ръст от 94-те регистрирани година по-рано. Шефът на компанията остана много доволен и от факта, че цените на RTX видео картите вече паднаха до $299. NVIDIA потвърдиха, че вече има над 30 игри оптимизирани за Ray-Tracing технологията, като 11 от тях са налични на пазара. Със сигурност техният брой ще продължи да се увеличава, което ще направи геймърските лаптопи още по-атрактивни за масовия потребител.   Oще от Digital: NVIDIA и АМD очакват увеличение на цените на видео картите през 2020г.
видео карти
NVIDIA GeForce MX350 и MX330 са новите бюджетни видео карти на компанията
NVIDIA GeForce MX350 и MX330 са новите бюджетни видео карти на компанията
NVIDIA разнообразиха портфолиoто си от GeForce MX видео карти с премиерата на две нови предложения. Актулизираните версии за разработени да заместят MX200-Series моделите, чиято премиера бе преди години. NVIDIA GeForce MX350 е първата нова видео карта, която е базирана на Pascal (GP108) архитектурата. Всъщност това е същия чип дизайн използван в GeForce GTX 1050 и GTX 1050 Ti. Разликата е, че NVIDIA GeForce MX350 има 640 CUDA ядра вместо 640 (2GB), 768 (3GB) при GTX 1050 и 768 ядра при GTX 1050 Ti.   Новата видео карта се отличава с по-ниска консумация на енергия, която достига до 25 вата и поддържа 64-bit GDDR5 памет. Именно заради това характеристиките на GeForce MX350 предлагат сходно представяне с GTX 960M повече отколкото с GTX 1050. Данни от бенчмарк резултати показват, че GeForce MX350 е с 23% и 28% по-бавна от GTX 1050 на 3D Mark Time Spy Graphics и Fire Strike Graphics. В същото време, обаче гарантира със 18% и 7% по-висока скорост на същите тестове от GTX 960M, съобщава NoteboockCheck.     Трябва да отбележим, че NVIDIA GeForce MX350 има работна честота на ядрата от 1354MHz, която може да се увеличи до 1.468MHz. Другата видео карта има 384 CUDA ядра, вместо 640, които оперират на 1531MHz и 1.8 млрд. транзистора, докато при GeForce MX 350 тази стойност е 3.3 млрд. Първите лаптопи от бюджетния клас, които използват NVIDIA GeForce MX350 и MX330 вероятно ще са достъпни на пазара в следващите седмици. Характеристиките на видео картите ще ги превърнатв конкуренти на графичните чипове в Intel U-Series.   Още от Digital: NVIDIA ще представят 7-нанометрови Ampere видео карти през март
смартфони
Sony Xperia 1.1 ще заснема 8K HDR видео
Sony Xperia 1.1 ще заснема 8K HDR видео
Sony подготвят премиерата на поне три нови смартфона. Единия от тях ще е премиум модела Xperia 5 Plus, който ще е допълнен от Xperia 9. Порфолиото им включва и още едно бюджетно предложение с името Xperia 1.1. В интернет изтекоха нови данни, разкриващи какво да очакваме от смартфона. Най-интересната характеристика ще бъде опцията за запис на 8K HDR видео. Tова ще е възможно благодарение на същата камера подредба, която намира място и в Samsung Galaxy S20, съобщава gsmarena.   Четирите сензора в задната част на смартфона ще включват 64-мегапикселов f/2.0 с хибриден зуум, 12МР основна камера с f/1.8 апертура, но също 12МР f/2.2 Ultra-Wide и 3D ToF Depth. Според наличната информация поне два от обективите ще бъдат произведени от Samsung, а не от Sony. Устройството ще работи с Android 10 и остава да разберем кой от новите процесори на Qualcomm ще захранва Xperia 1.1. Най-вероятно това ще бъде Qualcomm Snapdragon 765, който ще бъде използван и от Sony Xperia 9.     Компанията вероятно ще продължи да използва OLED дисплеи и съотношение от 21:9 в новите си смартфони. Поддръжката на 8K HDR видео е интересна характеристика, която вероятно ще предизвика интереса на потребителите към Sony Xperia 1.1. В същото време другият предстоящ модел от портфолиото на Sony е Xperia 5 Plus, който ще е с 6.6" диагонал и ще има 8МР камера селфита. Водещ акцент в смартфона ще са задните камери, като процесора ще е Qualcomm Snapdragon 865.   Още от Digital: Sony ще представи новите си смартфони в Интернет вместо на MWC 2020
още видеа