Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Lenovo S90 - Хардуер, Селфи Камера и Батерия

Следва: Revo T831 3G - Фаблет...
Loading the player...

Lenovo S90 - Хардуер, Селфи Камера и Батерия

Публикувано на 02.02.2015 00:30 / oт
Милен Тончев

В първото видео ревю на Digital.bg посветено на новият S90 (линк към което можете да намерите по-долу) разгледахме неговият страхотен дизайн и разбрахме какви материали Lenovo са използвали при създаването му. Обърнахме подобаващо внимание на 5-инчовият дисплей на смартфона и го подложихме на няколко интересни теста. Тествахме и батерията която издържа до 2 дни комбинирана работа. Както ви обещахме тогава, във второто видео ревю ще разгледаме хардуера и двете камери на тази премиерна джаджа. Интересното престои – гледайте ми и ще станете част от него.

 

Lenovo S90 разполага с две камери, като предната от тях е специализирана за Selfie снимки. Питате се защо ли? На първо място тя има цели 8 MP качествен еквивалент. Резолюция с която дори основните камери на доста смартфони не могат да се похвалят към днешна дата. Втората екстра, която успя да ни спечели е предната LED светкавица. 

 

Серия от тестови снимки можете да видите във фейсбук страницата ни - кликнете върху снимката за да я посетите.

 

img_20150129_121022_1_400_01

Прочети повече
свързани статии
Motorola One Fusion
Мotorola One Fusion е 6.5" смартфон с Qualcomm Snapdragon 710, четворна камера и 5000mAh батерия
Мotorola One Fusion е 6.5" смартфон с Qualcomm Snapdragon 710, четворна камера и 5000mAh батерия
Motorola не крият амбициозните си планове да се превърнат отново в успешен бранд сред смартфоните. Компанията предизвика голям интерес с гъвкавия Razr (2019), но ще се фокусира към средния и ниския клас през настоящата година.  Само преди седмици ви информирахме за подобренията в Motorola One Fusion+, а сега разбираме повече детайли за още един представител на новата серия. Въпросният модел се казва Motorola One Fusion и както името подсказва представлява бюджетна версия на оригиналния смартфон. Устройството запазва големината от 6.5 инча на дисплея, но вече поддържа само HD резолюция, като в малък отвор в горната част е позиционирана 8МР селфи камера. За сравнение Motorola OneFusion+ имаше Full HD екрана и 16-мегапикселов сензор отпред. На гърба отново ни очакват четири задни камери.  Този път, обаче смартфона използва 48MP основен сензор, вместо 64МР при своя предшественик. Любопитното е, че останалите камери са идентични и включват съчетание от 8MP UltraWide, 5MP Macro и  2МP Depth Sensor модули.     Другите технически спецификации включват още USB Type-C порт, класически 3.5-милиметров аудио жак, както и специален бутон за достъп до Google Assistant. Операционната система е Android 10, като вградената памет е 64GB, но може да се увеличи с microSD памет карта.  Вградената батерия е със заряд от 5000mAh, като смартфона има още 4GB RAM. От компанията планират да продават на пазара версии в Emerald Green и Deep Sapphire Blue цветове. Бързата скорост на работа ще се гарантира от Qualcomm Snapdragon 710 процесор. Новото бюджетно предложение на компанията ще се продав на европейския пазар в следващите седмици. Препоръчителната цена ще бъде от порядъка на €220, което ще го превърне в едно от най-достъпните устройства в разнообразното портфолио от смартфони на Motorola. Времето ще покаже дали Motorola One Fusion може да се конкурира успешно с другите смартфони от своя клас   Oще от Digital: Каква е разликата между смартфоните Motorola Moto G8 Power Lite и Moto G8 Power
Viber
Viber вече използва технологията Scoped Storage за Android, за да подобри сигурността на личните ни данни
Viber вече използва технологията Scoped Storage за Android, за да подобри сигурността на личните ни данни
Eдно от подобренията, които видяхме в Android 10 бе премиерата на концепцията за т.нар. "Scoped Storage".  След това се появиха сериозни индикации, че Google искат да въведат като изискване всички приложения да бъдат оптимизирани за функцията в Android 11. Това важи както за нови заглавия, така и за софтуера, който вече се предлага в Google Play.  Разработчиците ще разполагат с достатъчно време до края на годината, за да подготвят миграцията на мобилните приложения към "Scoped Storage". Aдаптирането на този стандарт ще гарантира още по-висока степен на сигурност и гарантиране защита на личните ни данни. Създателите на Viber, изглежда не се нуждаят от толкова време.  Rakuten вече са оптимизирали мобилното приложение и са мигрирали към "Scoped Storage", с което се превръщат в едно от първите водещи заглавия за Android базирано на тази функция. Със сигурност в следващите месеци техния брой ще се увеличи, тъй като повече разработчици ще преминат към "Scoped Storage".     Всяко приложения в сферата на комуникацията постоянно съхранява и обработва огромно количество информация. Тези данни трябва да бъдат максимално достъпни за потребителите, когато се нуждаят от тях и също така трябва да бъдат предпазени от различни заплахи.  Настоящата система в Android позволява на мобилните приложения да използват "Private" или "Shared" памет за съхранение на информация. Необходимо е потребителите да дадат своето разрешение предварително, за да осигурят желания достъп. Идеята на "Scoped Storage" e да промени изцяло начина, по който инсталирания софтуер съхранява и достъпна файловете във външната памет на устройството. За да улеснят миграцията от Viber са използвали "MediaStore API" пакета от софтуерни инструменти. Благодарение на това успяват да направят всички публични медийни файлове в галерията на смартфона. Тези данни могат да се отварят и други приложения, които  имат съответните разрешения. Viber също така вече ще могат да запазват информация за потребителите  със "Scoped Storage "на външен носител, която не е достъпна за друг софтуер.   Oще от Digital: Защо Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook        
Samsung
Samsung продължават да са лидер в пазара на памет за смартфони
Samsung продължават да са лидер в пазара на памет за смартфони
Samsung са голям производител на хардуер за смартфони, който създава дисплеи, камери, RAM и NAND памет и други ключови компоненти от устройствата. Това е само един елемент от стратегията, която ги превърне в лидер по продажби в мобилната индустрия.  Пазарните наблюдатели от Strategy Analytics потвърждават, че Samsung запазват силни позиции и отново доминират сегмента на памет за смартфони. Според конкретните данни компанията е реализирала 55% от всички продажби през първото тримесечие на годината. Другите две имена, които попадат в първите три са SK Hynix и Micron Technology, които са генерирали съответно 25% и 19% дял за същия период. Традицонно първото тримесечие на календарната година е слаб период, който е свързан с недостатъчно търсене. Сегашната ситуация не е различна, като приходите от памет през периода са се свили с 4%. Тези процесори, обаче засяга предимно другите производители, а не Samsung, които дори успяват да разширят влиянието си между януари-март, информира SamMobile.     Разпространението на коронавируса също се отразява негативно на приходите на водещите производители. Водещ акцент в стратегията на Samsung са LPDDR5 DRAM модули, които предлагат сериозни подобрения в производителността. Някои компании отправиха големи поръчки на хардуер до Samsung, за да се запасят в ситуацията на пандемията.  В голяма степен това компенсира негативните трендове и позволява на Samsung да регистрират печалба въпреки специфичната ситуация. Анализаторите смятат, че през втората половина на годината ситуацията ще се стабилизира, когато ни очаква сериозен ръст в търсенето на LPDDDR5 и UFS 3.0 памет модули от водещите производители.  Тези процеси ще позволят на Samsung да запазят лидерската си позиция и дори да увеличат преднината си пред SK Hynix и Micron. Ситуацията при NAND флаш паметта е идентична, като Samsung притежават 44% дял, докато Kioxia и SK Hynix генерират съответно 25% и 16% от продажбите през първото тримесечие.      Още от Digital: Samsung започна производството на най-бързата eUFS 3.1 памет за смартфони
Huawei
Huawei Mate X2 със 120Hz дисплей ще бъде представен до края на 2020г.
Huawei Mate X2 със 120Hz дисплей ще бъде представен до края на 2020г.
Huawei се очаква да представят следващия си смартфон от висок клас на събитие, което ще се проведе през октомври. Представителите на Huawei Mate 40 вече са обект на редица спекулации и обещават отново да ни предложат впечатляващо съчетание между дизайн и спецификации.  Сега разбираме, че това няма да бъдат единствени премиум устройства, които ни очакват от компанията до края на 2020. Оказва се, че Huawei ще реализират премиерата на друг модел, който има гъвкав дисплей. Това ще бъде Huawei Mate X2, койтo ще наследи революционния Mate X, чиято премиера бе в началото на 2019г. Предстоящият модел ще бъде представен през втората половина на годината, като все още няма потвърждение дали това ще стане заедно с Mate 40 серията. Нова информация на GizmoChina потвърждава тези планове на Huawei и разкрива една от любопитните характеристики на Mate X2. Следващият гъвкав смартфон на китайския производител ще предложи дисплей, който има честота за опресняване на кадрите от 120Hz.     Оригиналният модел разполагаше с 90Hz екран, като това ще е едно от интересните подобрения в Huawei Mate X2. Честотата от 120Hz означава, че съдържанието на екрана се обновява 120 пъти в секунда и така гарантира по-реалистична картина и анимации, което улеснява работата и скролването върху дисплея.  Шефът на Display Supply Chain, Рос Йънг, който често разкрива данни за предстоящи продукти на големите технологични компании също потвърди, че Huawei Mate X2 ще дебютира преди края на 2020г. Базата данни на компанията е допълнителна индикация, че гъвкавото устройство има 120Hz дисплей. Няма да е изненадващо, ако компанията заложи на дългоочаквания 5-нанометров Kirin 1000 процесор с поддръжка на 5G технологията в Huawei Mate X2. Смартфонът ще има различен дизайн и вероятно ще ни предложи по-добри камери. Един от най-важните въпрос свързан с този модел е каква ще бъде цената за европейския пазар. Tова ще има ключово значение за популярносттта на устройството сред потребителите.   Oще от Digital: Какво трябва да знаем за смартфоните със 120Hz дисплей
YouTube
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Как YouTube се превърна в машина за печелене на пари
Когато YouTube.com стартира в своята бета форма през май 2005 година, дебютът му с нищо не сигнализира, че сайтът ще успее да промени завинаги начина, по който споделяме видео в интернет пространството. Някои от създателите на YouTube разказват пред Business Insider, че първоначално са го разглеждали като най-новият сред редица неуспешни уебсайтове за споделяне на файлове. Но YouTube беше различен - той беше безплатен и не беше необходимо одобрение за видеоклиповете, за да се появят на сайта, а уникалните връзки направиха всеки видеоклип безкрайно споделян и хората нямаха нужда от сложен софтуер, за да направят видео клип или да го публикуват. Към август 2005 година на сайта са качени близо 15 000 видеоклипа, а YouTube отчита средно 10 милиона гледания на страница на ден. Някои от ранните служители на YouTube разказват как през годините след неуверения старт, сайтът се превръща в поле за битки за пари и слава, как поставя основата на TikTokker-ите и как влиятелни лица през 2020 година го използват, за да имат печеливша кариера. „Ако можехме по някакъв начин да увековечим това“ Някои от най-ранните потребители на YouTube са комици, които използват платформата за изграждане на публика. Тоби Търнър, известен като „Tobuscus“, искал по-голяма аудитория за скечовете си. Ето какво споделя той: „Всички бяха щастливи, че са част от тази революция. Имаше хора, които бяха изключително въодушевени да създадат каквото и да било. Хора, на които беше дадена камера, а те не знаеха какво да правят с нея. Казах си, че трябва да успеем по някакъв начин да обезсмъртим това чувство.“ А ето какво споделя GloZell Green: „Качеството не беше добро, но съдържанието на видеоклиповете беше. Нямаше тенденции. Всеки създаваше тенденциите. Никой не беше плувал във вана, пълна със зърнени храни, преди да го направя аз.“ Покрай някои от по-странните видеоклипове, зрителите можеха да намерят и такива, в които тийнейджъри оголват душите си, сякаш пишат дневник. Нямаше къде другаде да намерите такова нещо. Създателите на един от ранните канали се възползват от „чувството за безгранична възможност“ по начин, който никой друг още не го е правил. Каналът „Lonelygirl15“ се появява през април 2006 година и привлича последователи благодарение на 16-годишната Бри, която разказва за живота си под формата на видео блог. В продължение на четири месеца милиони зрители се влюбват в Lonelygirl15 и той става най-гледаният YouTube канал през ноември 2006 година. Той остава на първото място повече от 200 дни, но впоследствие се оказва, че цялата работа е фалшива, тъй като Lonelygirl15 е проект на двама амбициозни режисьори. Меш Флиндърс, един от създателите, споделя: „Да, имахме чувството, че вършим пакост. Но това нямаше да нарани никого, беше просто забавление. Тогава живеехме в един много по-различен, по-наивен и доверчив свят.“ Зараждането на вирусното споделяне През 2006 година Джудсън Лайпли качва своята версия за историята на танца, разказана в 6-минутно видео, озаглавено „Evolution of Dance“. Когато видеото достига 30 000 гледания, Лайпли си мислил, че това може да му помогне да направи концерт. При 250 000 гледания входящата му поща започнала да се залива с имейли от приятели, които видяха видеоклипа му, споделен онлайн. При половин милион гледания той получил гласова поща от YouTube. „Evolution of Dance“ става първият видеоклип в YouTube, който достига 100 милиона гледания. За него Стив Чен казва, че най-добре „определя вирусното споделя на видео“. Реклама на Nike с участието на бразилската футболна звезда Роналдиньо пък е първото видео, което събира 1 милион гледания в YouTube. Nike качват това видео под псевдонима „JoeB“, все едно това е някой потребител на YouTube, а не известната в цял свят компания. „За нула време, това двуминутно видео регистрира повече трафик, отколкото бяхме виждали до сега", казва Чен. „Това всъщност ни накара да отидем до Орегон, за да посетим централата на Nike. Спомням си, че ходех през офиса им, говорейки за потенциала на YouTube.“ Роналдиньо показа, че видеоклиповете в YouTube имат потенциал да привлекат не само голяма аудитория, но и големи марки и по-голяма възможност да спечелят пари. YouTube отваря възможност за печелене на пари През 2007 година YouTube стартира своята Партньорска програма, която има за цел да даде възможност на създателите на видеоклиповете да печелят пари. Много от създателите на видеоклипове признават, че това е причинило забележима промяна в съдържанието и общността. „В много отношения Програмата насърчаваше хората да правят добро съдържание, по-добро съдържание, да поемат риска да харчат повече пари и да вложат повече време и енергия в този занаят“, казва Антъни Падила, един от първоначалните членове на комедийното дуо Smosh. Мелоди Боуи, популярен ранен влогър, известен като „Bowiechick“, признава за тревожността си около създаването на всеки свой клип. Тя казва, че често сравнявала себе си с други по-популярни създатели и се опитвала да се съсредоточи повече върху създаването на съдържание, което YouTube ще може да реализира. "За съжаление не мисля, че ми беше на сърцето да печеля пари от това", казва Боуи. "За мен винаги целта е била документирането на моя живот. Не е бил животът ми." Самият YouTube продължи да дава приоритет на създателите, които превръщат платформата в своя кариера. Тези, които пускаха видеоклипове често - а по-късно и тези, които произвеждаха по-дълги видеоклипове - бяха награждавани. „Всяко хоби, което превърнете в работа, вече не е забавно хоби.“, казва Брайъни Матюс, една от ранните звезди на YouTube от Великобритания, известна като „Paperlillies“. След 15 години По случай 15-годишнината на YouTube, Петър Шуков, собственик на канал, казва: „Нищо не се е променило. YouTube все още е без съмнение, най-доброто място за пускане на независимо съдържание. YouTube свързва създателите на съдържание със зрителите на съдържанието по-добре от всеки друг.“ Днес децата се стремят да станат звезда в YouTube, а ранните създатели се мъчеха да обяснят на приятелите и семейството си защо прекарват толкова много време за запис на видеоклипове, които после качват в интернет. Създателите казват, че са били обвързани от страст и любов към занаята създаване на онлайн видео. Джъстин Езарик, известна онлайн като iJustine, признава че платформата ѝ помага да открие момичета, обичащи видеоигрите и обсебени от технологиите. Според нея без  YouTube тя нямало как да се свърже с тях от своя малък град в Пенсилвания. Ранните YouTuber-и дори организирали еднократни събития в градове като Сан Франциско и Ню Йорк, където можели да се срещнат с феновете си. А днес влиятелни хора използват платформата, за да изграждат свои общности и да разширяват влиянието си. Според GloZell нещата в ранните години на YouTube са били много различни: „Ние бяхме добросъвестни. Никой не знаеше какво правим, но въпреки това имахме своите последователи, които ни обичаха без да се интересуват от това какви са политическите ни възгледи, колко сме дебели, дали сме черни или бели, колко сме високи. Аудиторията в YouTube, винаги ни е обичала и разбирала. Хората идваха и си отиваха, но винаги са имали любов към интернет.“   Вижте YouTube въвежда нова услуга за продуктово позициониране във видео клиповете    
още видеа
DMCA.com Protection Status