Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

HP Spectre 13 Pro - Висок Клас Ултрабук

Следва: Revo T831 3G - Фаблет...
Loading the player...

HP Spectre 13 Pro - Висок Клас Ултрабук

Публикувано на 14.01.2015 00:30 / oт
Милен Тончев

Когато говорим за мобилни компютри и чуем марката HP…вече вниманието ни се изостря, защото доказано с годините, това е брандът който предлага едни от най-качествените, надеждни и достъпни машини на пазара. Когато към HP добавим и Spectre…вече започва да става интересно.

 

По-запалените от вас знаят, че тази серия на Hewlett Packard е върхът на сладоледа, най-доброто от най-добрите. Уважаеми дами и господа, любители на новите и интересни технологии, имаме удоволствието да ви покажем актуалният топ Ultrabook - HP Spectre 13 Pro.

 

Първото нещо което ни привлича в този преносим компютър е луксозната му обвивка. Всеки един елемент по корпуса създава усещане за притежание на лукс. Усещането е съпоставимо с това което изпитваме влизайки в лимузина с ранга на Rolls-Royce Phantom или Maybach 62, с тази разлика, че преобладаващите в суперкара махагон и кожа, тук са заменени с висококачествен алуминий с няколко вида на обработка. 

Прочети повече
свързани статии
YouTube
Google вече ще показват реклами във всички видео клипове в YouTube
Google вече ще показват реклами във всички видео клипове в YouTube
YouTube е не само най-голямата платформа за видео в интернет, но и услуга, която може да превърне клиповете ви във финансова печалба. Темата с генерирането на приходи в YouTube не е нова и е свързана с актуалните рекламни политики на Google. Съгласието с показването на маркетингови съобщения и високата гледаемост са основните неща, за които трябва да помислите, ако искате да опитате да монетизирате своя профил. Няма универсална стратегия, която да гарантира постоянно гледаемост и приходи от видео съдържанието, което качвате в YouTube. Въпреки това Google успява да реализира сериозна печалба, дори ако клиповете ви не са толкова популярни. Така например YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г., което представлява добро доказателство за горното твърдение. Компанията не крие плановете си да превърне видео услугата в още по-сериозен източник на приходи и разкри детайли за любопитна промяна. Google потвърдиха, че започват да показват реклами дори в клиповете, които не са част от YouTube Partner Program (YPP).     Toва означава, че ако не сте част от програмата няма да получавате част от приходите от своите клипове, но Google ще го прави, чрез рекламите свързани с тях. Според официалните данни рекламното съдържание ще е свързано с брандовете и насочеността на отделните акаунти. Google обещават да предоставят контрол над въпросните реклами, но не публикуваха детайли за конкретните си намерения. Припомняме ви, че собственик на профил в YouTube може да се присъедини към YouTube Partner Program (YPP),  когато има повече от 1000 последователя. Другото изискване е за трафик от над 4000 часа през последните 12 месеца, което бе въведено преди две години и ще продължи да е активно и след новите промени.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
лаптопи
HP са най-големият производител на лаптопи в света през третото тримесечие на 2020г.
HP са най-големият производител на лаптопи в света през третото тримесечие на 2020г.
Преносимите компютри са един от сегментите, който генерира най-високи приходи в индустрията. Разпространението на коронавируса дори допринесе за тези процеси, тъй като все повече хора превръщат домовете си във виртуални офиси. Атрактивните платформи за онлайн обучение също имат голям принос за високото търсене на лаптопи през третото тримесечие. Актуалните данни на пазарни наблюдатели от Strategy Analytics също потвърждават развитието на тези трендове, тъй като очертават с 34% повече продажби, спрямо третото тримесечие преди година.  Най-големият производител за периода е HP, които успяват да реализират доставките на 14.7 млн. устройства, с което изпреварват Lenovo. Разликата между двете компании е минимална и се измерва в по-малко от един процентнен пункт. Следващите три производителя в индустрията са Dell, Apple и Acer. Продажбите им достигат до съответно 8.5 млн., 6 млн. и 4.9 млн. броя в световен мащаб. По този начин в голяма степен се запазва баланса на силите в този пазарен сегмент, който в продължение на няколко тримесечия остава непроменен.     Разликата между HP и Lenovo, които доминират индустрията е по-малко от 0.1% и това е причината двата бранда да притежават 23.6% дял в световния пазар на лаптопи за периода между юли и септември. Третият най-голям производител в индустрията е Dell, които генерират 13.7% от продажбите и са следвани от Apple с 9.7%. Acer допълват списъка от челните пет брандове в световния пазар на лаптопи, тъй като са причина за 7.9% от доставките.  HP изпреварват с минимални показатели своя най-голям конкурент и могат га се похалят  43% ръст в продажбите на годишна база. Вторият най-добър резултат в индустрията за периода отчита Apple с 39% увеличение, спрямо резултатите през третото тримесечие на 2019г. Windows продължава да доминира при операционните системи, като 45.3 млн. продажби на устройства са регистрирани през юли-септември. Тази стойност очертава 23% ръст на годишна база и пазарен дял от 72.8%. Продажбите на хромбуци са се увеличили със 124% и вече надхвърлят 10 млн. броя.   Още от Digital: Как се промениха лаптопите през последните 10 години
Google Chrome
Google добaвят нова секция за обучителни видеа в мобилната версия на браузъра Chrome
Google добaвят нова секция за обучителни видеа в мобилната версия на браузъра Chrome
Google Chrome предлага впечатляващи възможности да бъдем продуктивни и да се забавляваме, докато използваме браузъра. Бързата скорост и изчистения интерфейс са допълнителни предимства, които превърнаха Chrome в най-популярното решение за потребителите по цял свят. Специален акцент за Google е мобилната версия на Chrome, тъй като все повече хора разчитат на смартфоните за достъп до любимото съдържание. Едно от най-големите предизвикателства за Google е да се намери оптималния баланс между изчистения интерфейс и разнообразните функционалности, които предлага уеб браузъра. Впечатляващ процент от клиповете, които гледаме в интернет включват съдържание, което ни показва как да правим различни неща. Видео материалите в т.нар. "How To" категория са най-гледани в YouTube като тези трендове само се задълбочиха с пандемията. Анализите на компанията показват, че популярността на съдържанието в тази категория достига рекордни стойности. Именно заради това Google искат да ни улеснят в гледането на клипове, които включват инструкции и съвети да извършвате различни неща в ежедневието си.     Решението е добавянето на функция с името "Video Tutorials" към уеб браузъра. Както името подсказва това ще бъде специален раздел в Google Chrome, където ще може да откриете "How To" видео клипове. В момента   Още от Digital: Google Chrome ще улеснява споделянето на линкове в интернет  
TikTok
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
ТikTok продължава да подобрява рекорди с впечатляващия трафик, който генерира. Мобилното приложение вече е световен хит с потребителска база, която може да се сравнява с водещи платформи като Facebook. Разработчиците от ByteDance опитват различни концепции, с които да ни накарат да прекарваме повече време в TikTok. Последното нововъведение на мобилното приложение се казва "Learn On TikTok" и както името подсказва представлява секция предназначена да обучава потребителите. Още преди няколко месеца стартира онлайн кампания с хаштаг "LearnOnTikTok", която провокира интереса на някои от премиум авторите на съдържание в TikTok. Сега разбираме, че TikTok доразвиват концепцията с новата Learn секция, която ще предложи разнообразна колекция от "How-To" клипове. Това  не е случайно, тъй като от години най-популярната категория видео в YouTube само именно клиповете, които ви показват как да правите определени неща. Функцията ще е достъпна в горната част на началния екран, където са традиционните раздели "For You" и "Following", което ще улесни откриването на съдържание в новата секция.     За да се стимулира създаването на съдържание в "Learn" секцията е формиран инвестиционен фонд с повече от $50 млн. Тези средства ще бъдат изразходвани специално за промотиране на образовaтелни видео клипове. TikTok също така смятат да привлекат вниманието на учители и представители на образователни институции по цял свят, информира TechCrunch. Компанията ще опита да гарантира максимално качествено съдържание в "Learn" и планира проекти с много известни личности и неправителствени организации. Тепърва ни очакват още изненади, които ще превърнат мобилното приложение в още по-добър източник на атрактивно съдържание. Засега функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, но вероятно скоро TikTok ще я представят за всички профили.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Гледането на видео в YouTube е подходящо решение да се забавляваме по време на полет или дълъг път. Популярната услуга за стрийминг предлага внушителна колекция от съдържание в разнообразни жанрове.  Много от десктоп функциите вече са достъпни и за мобилната версия на YouTube, което улеснява собствениците на смартфони. Ако сте в движение е добре да внимавате за мобилния трафик, тъй като гледането на видео с висока резолюция може да се отрази на месечната ви сметка. Стандартният видео плейър позволява да променяте резолюцията, което е подходящо, когато не искате да консумирате твърде много мобилни данни в YouTube. Google искат да доразвият тази концепция и вече експериментират с нова функционалност, която се казва "Video Quality Preference". Интеграцията на този инструмент ще улесни значително избора и промяната на резолюцията на видео клиповете, които гледате в своя профил. Първоначално функцията ще е налична за Android, като все още няма данни за планирана интеграция за iOS, информира AndrodHeadlines.     В момента потребителите могат лесно да избират резолюцията на съдържанието, която варира от 144p за клиповете с най-ниско качество, до 1440p при по-новите смартфони.  След актуализацията ще имаме достъп до общо четири възможности за избор на резолюция. Първата от тях е "Аuto" (Recommended) и както името подсказва автоматично ще избира най-добрата разделителна способност съобразно ситуацията. Втората опция е "High Picture Quality", като в този случай се съгласявате да изразходвате повече мобилен интернет, за да гледате с по-добро качество. Ако искате да спестите трафик и да направите компромис с резолюцията вероятно ще искате да изберете "Date Saver". Потребителите, които искат да зададат специфични параметри могат да изберат "Advanced" секцията в менюто. Засега "Video Quality Preferences" е в бета фаза и може да се използва от ограничен брой потребителите. Google едва ли ще продължат дълго с тестовете и вероятно скоро ще предложат достъп на всички профили до новите функции  за контрол на резолюцията в YouTube.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
още видеа
DMCA.com Protection Status