Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

HP ProDesk 600 G1 - Mini Бизнес Компютър

Следва: HP ZBook 14 Mobile...
Loading the player...

HP ProDesk 600 G1 - Mini Бизнес Компютър

Публикувано на 10.07.2015 00:30 / oт
Милен Тончев

Когато ви кажем „Настолен компютър”, какво си представяте? Да опитаме да отгатнем – тежък монитор поставен върху масивно бюро заемащо голяма част от стаята ни. Кутия с размерите на голяма раница която ни се пречка в краката и окабеляване…мнооого окабеляване.

 

А сега погледнете това. Това уважаеми дами и господа е компютър. И то не какъв да е, а доста сериозна бизнес машина, на която екипът на Digital.bg ще обърне подобаващо внимание днес. Имаме удоволствието да ви представим HP ProDesk 600 G1.

 

В днешно време всички технологични устройства стават по-малки, по-тънки и по-леки. Включително и този настолен компютър на HP. Всъщност “настолен” не е най-подходящата дума за тази джаджа. Със своите 17 на 18 сантиметра 600PD може да се постави буквално навсякъде. Включително и межфу книгите на рафта.

 

Все пак дебелината е малко над 3см и би била еквивалент на малко по-обемиста книга. Теглото е около килограм и 300, като това е съвсем очаквано, защо – ще разберете когато разгледаме хардуера.

Прочети повече
свързани статии
Microsoft
Мicrosoft иска да купи целия бизнес на TikTok, включително в Европа и Индия
Мicrosoft иска да купи целия бизнес на TikTok, включително в Европа и Индия
Ситуацията около хитовото приложение продължава да се задълбочава с всеки изминал ден. Американският президент вече потвърди плановете си да забрани TikTok в страната. Единствената добра новина за разработчиците на заглавието е, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok.  Това представлява единственият шанс американските потребители да могат легално да продължат да използват заглавието. Aко не бъде постигната сделка след изтичането на този срок TikTok ще бъде забранено в САЩ от 15 септември. Все пак Мicrosoft са доста активни и вече водят активни преговори с ByteDance - които са собственици на TikTok.  Първоначално дискусиите са фокусирани около възможността софтуерния гигант да придобие американското подразделение на приложението. В крайна сметка се оказва, че Microsoft са променили решението си и вече искат да придобият контрол над целия бизнес на TikTok, включително структурите им в Индия и Европа, съобщава Reuters. Интензивните разговори между двете страни продължават с пълна сила.      Основният мотив зад желанието на Microsoft да купят целия бизнеса на TikTok е свързан с редица технологични препятствия. Разделянето на бизнес операциите на приложението в различните страни по такъв начин, че да гарантира безопасността на личните данни и да спазва регулаторните норми е много трудна задача. В определени случаи може да се необходими години да се раздели софтуера по този начин, което напълно обезсмисля тази възможност. Новината за добавянето на други райони като Индия и Европа към бизнес предложението на Microsoft бе разпространена от Financial Times. Компаниите не са коментирали официално информацията. Припомняме ви, че софтуерният гигант разкри намеренията си да купи бизнеса на TikTok в САЩ, Канада, Австралия и Нова Зеландия. Конкретните финансови параметри не са публикувани, но се очаква сумата да сделката да надхвърли $50 млрд. Със сигурност това ще продължи да е една от най-дискутираните теми в индустрията през следващите седмици.   Oще от Digital: Microsoft може да спечели $200 млрд. от сделката с TikTok след 3 години
ТSMC
TSMC и Foxconn са новите кандидати за придобиване на ARM
TSMC и Foxconn са новите кандидати за придобиване на ARM
ARM е възможно да не е първата асоциация, която си правите когато става въпрос за мобилни устройства. Въпреки това компанията има изключително силно присъствие в индустрията и най-вероятно технологиите им се използват от смартфона, който притежавате. Чип дизайнeрите на ARM се лицензират от всички водещи производители на хардуер в тази пазарна ниша, като Qualcomm, Samsung, Huawei, Apple и др. Именно това е основния източник на приходи за ARM, които са популярни със своите Cortex ядра и Mali GPU графични чипове.  Компанията се притежава от SoftBank, които се опитват от седмици да намерят купувач за бизнеса на ARM. Сумата от $31 млрд. платена за собствеността на английския производител е минимума, който трябва да бъдат инвестирани за реализиране на евентуална сделка. През последните седмици най-усилено се спекулира с NVIDIA, като евентуален купувач на ARM. Разговорите, обаче не са ограничени единствено до тази компания, тъй като SoftBank вече са свързали и с други брандове.      Близки до японския конгломерат източници твърдят, че TSMC и Foxconn също вече са провели дискусии относно потенциалните възможности за купуването на ARM. Плановете им предвиждат да се ангажира вниманието на колкото се може повече производители, за да се финализира сделката на максимално добра цена.   Apple и Qualcomm също са провеждали дискусии със SoftBank, за да обсъдят казуса. Въпреки това профила на TSMC и Foxconn са по-различни от типичния технологичен бранд, тъй като са сред най-големите производители на хардуер в индустрията. Финансовите ресурси и стратегическите партньорства, които поддържат по цял свят ги превръщат в потенциални купувачи на ARM.  SoftBank смятат, че най-голяма вероятност да бъде направена сделката е възможност с участието на TSMC, Foxconn и NVIDIA. Влошените търговски отношения между САЩ и Китай също са причина за мнението на компанията. По всичко личи, че сделката може да бъде реализирана още преди края на 2020г.   Oще от Digital: Защо купуването на ARM от NVIDIA няма да бъде успешна сделка, според съоснователя на ARM
ARM
Защо купуването на ARM от NVIDIA няма да бъде успешна сделка, според съоснователя на ARM
Защо купуването на ARM от NVIDIA няма да бъде успешна сделка, според съоснователя на ARM
Евентуалната продажба на ARM е една от най-дискутираните теми в индустрията през последните дни. Реализиране на подобна сделлка може да промени сериозно балана на силите в пазара на полупроводници. Припомняме ви, че NVIDIA може да купи ARM за повече от $32 млрд., като е възможно и други компании да предложат свои оферти за купуване на английския производител.  В момента ARM е собственост на SoftBank, които платиха $31 млрд. Японският конгломерат вече изрази желание да се раздели с активите на компанията, но на по-висока цена. Продължаващите разговори с NVIDIA, както и факта, че Samsung искат да купят дял в ARM могат допълнително да увеличат цената на евентуална сделка.  Няма да е изненадащо, ако сумата надхвърли $37 млрд. платени от Avago за Broadcomm през 2015г., което е втората най-скъпа сделка в света на технологиите. Своето мнение по темата изрази и съоснователя на английския производител, Херман Хаусер, който не е оптимистично настроен към придобиване от NVIDIA.      В свое интервю за Reuters той определи подобна възможност като "катастрофа". Тук е момента да сподели, че мнението му бе същото и при купуването на ARM от SoftBank през 2016г. Херман Хаусер смята, че въпреки това компанията е спазила своето обещание да запази неутралитета на ARM и да се фокусира върху научно-развойната дейност.  Според него факта, че SoftBank нe произвеждат процесори е факт, който е оказвал положително въздействие върху сделката. Ситуацията с NVIDIA, обаче е напълно различна. Ако ARM станат част от тайванския производител това ще накара много компании да спрат да плащат лицензи за уникалните им технологии.  Чип дизайните на ARM се използват от брандове като Apple, Intel, Qualcomm, TSMC, Samsung и др. Някои от тях се конкурират директно с NVIDIA, която означавa, че при евентуална сделка ще започнат да търсят алтернативи на настоящия си ангажимент с АRM. Съоснователят на компанията също така смята, че сделката ще предизвика сериозни проблеми с регулаторите.   Още от Digital: NVIDIA и AMD започват производството на следващата генерация 7nm видео карти
AMD
Пазарът на лаптопи с AMD процесори бележи огромен ръст
Пазарът на лаптопи с AMD процесори бележи огромен ръст
AMD продължават със солидното си представяне в технологичната индустрия и максимално да се възползват от проблемите на Intel. Компанията очаква да има сериозно предимство над своя конкурент поне до края на следващата година. Силните позиции на AMD при компютрите не са изключение, тъй като сега разбираме, че стават все по-влиятелен фактор и в сегмента на лаптопите. Според официалните данни на компанията през последното тримесечие са достигнати рекордни резултати.  Благодарение на силното представяне AMD вече притежават 19.9% дял в сегмента на x86-базирани преносими компютри. Данните са генерирани от изследване на специалисти на Mercury Research. Водещ принос за добрите резултати на компанията имат AMD Ryzen 4000 процесорите, които превъзхождат конкурентните чипове на Intel по отношение на скоростта, цената и ниската консумация на енергия.  Потребителите също вече проявяват все по-голям интерес към архитектурите на AMD и това се отразява положително на продажбите им през последните няколко тримесечия.     В момента на пазара се предлагат 54 различни устройства с процесори от ново поколение на AMD, като техния брой ще се увеличи с още 30 до края на тримесечието. Шефката на компанията Лиса Су също вече потвърди тази информация, AMD могат да се похвалят още с продажбите на 19.2% от x86 десктоп устройствата на пазара. От своя страна това представлява най-доброто им представяне в този сегмент от първото тримесечие на 2014г. Тогава премиерата на процесорите с "Jaguar" архитектурата се радваха на голяма популярност.  Премахването на IoT устройствата променя пазарния дял на компанията до 19.7%. Анализаторите твърдят, че общия дял на AMD при x86 пазара достигат до 18.3%, което е най-доброто представяне от началото на 2012г.  Все още не разполагаме с конкурентните резултати на Intel, но е факт, че компанията изостава сериозно от своя конкурент. Ситуацията вероятно ще се запази до края на годината.    Още от Digtial: AMD отчетоха рекордни приходи през второто тримесечие на 2020г.
личности
Фил Шилер вече не е главен маркетингов директор на Apple
Фил Шилер вече не е главен маркетингов директор на Apple
Tехнологичният гигант потвърди официално за нова промяна в управленската си структура, която е свързана с Фил Шилер. Досега той изпълняваше длъжността главен маркетингов директор на Apple, но ще бъде заменен на тази позиция от Грег Джосвиак.  Apple няма да се разделят напълно с Фил Шилер, който от десетилетия изпълнява важни постове, тъй като се присъедини към компанията още през 1987г. За в бъдеще неговите правомощия ще бъдат ограничени до ръководенето на Apple Store и Apple Еvents бизнесите. В същото време новият маркетингов директор вече ще се отчита директно на главния изпълнителен директор, Тим Кук. Тази позиция представлява значително увеличение на отговорността за Грег Джосвиак, който през последните четири години е вицепрезидент на Worldwide Product Marketing дивизията на Apple. След назначението вече ще бъде главен вицепрезидент на Worldwide Marketing и респективно ще получи още по-широки задължения на този пост, информира SlashGear.   Грег Джосвиак   Apple залагат на бизнес модел, който е фокусиран предимно върху софтуерното изживяване на потребителите, но тясната интеграция на компанията им позволява да контролират и хардуера. Именно тази стратегия гарантира, че платформи като iOS и macOS са изключително бързи и интуитивни, но също така гарантират оптимална сигурност на потребителите.  Една от най-важните роли на маркетинговия директор е да бъде запознат с тези процеси и да взима активно участие в ежедневните операции на Apple. Така например беше пряка отговорност на Фил Шилер да осигури информираност за транзицията от Intel x86 процесори към собствени чипове на Apple, което бе водещия акцент на WWDC 2020.  В свое изявление сега той сподели, че става част от Apple, когато е на 27, а сега вече е на 60-годишна възраст. Фил Шилер твърди, че се нуждае от малко време за дълго планирани промени в своя живот и да отдели повече време за приятелите и семейството си.    Фил Шилер   Още от Digital: Apple разширяват мрежата от независими сервизи за ремонт на iPhone в Европа
още видеа
DMCA.com Protection Status