Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

ACER ES1-311 - Изгоден Ултрабук с Добра батерия

Следва: ACER ES1-311 - Изгоден...
Loading the player...

ACER ES1-311 - Изгоден Ултрабук с Добра батерия

Публикувано на 14.07.2015 00:30 / oт
Милен Тончев

Неотдавана ви показахме лаптопа Acer Aspire E17 – той успя да ни спечели с красив и изчистени дизайн, добре технически характеристики, качествен дисплей и надеждна батерия. За съжаление обаче колкото и удобни за работа да са 17-инчовите лаптопи, габаритите им не са съвсем практични по отношение на мобилността.

 

Тайванският бранд също знае това и създава решение на въпросният проблем, което днес екипът на Digital.bg ще разгледа в подробно видео ревю. Уважаеми дами и господа, представяме ви Acer Aspire E13, който също така можете да срещнете и под името Acer ES1-311.

 

Централният процесор на Acer E13 е с Bay Trail архитектура. Това е 4-ядреният Pentium N3540, който има 2 MB L2 Cache и стандартно работи с 2.16 GHz тактова честота. При нужда CPU-то използва Intel Turbo Boost технология, която постига моментен оувърйклок от до 2.66 GHz. RAM паметта е 4 GB DDR3L, а партниращият графичен процесор - вграден HD Graphics който има DirectX 11 съпорт и работи на до 896 MHz. Пространството за съхранение на данни и информация е HARD диск с обем от 500GB.

 

В тестваната от нас конфигурация, която носи името P575, ултрабукът ACER ES1-311 е съвсем изгоден. Намираме го за около 760лв.

Прочети повече
свързани статии
Windows 10
Над 30% от компютрите работят с последния ъпдейт на Windows 10
Над 30% от компютрите работят с последния ъпдейт на Windows 10
Собствениците на устройства с Windows 10 имат достъп до две големи актуализации в рамките на календарната година. Тази стратегия се следва от Microsoft още от премиерата на операционната система през 2015г. Компанията също така е известна с агресивните си опити да накара повече потребители да инсталират новите ъпдейти на Windows 10. Може и да останете изненадани, но Microsoft не се справят напълно с тази задача. Последната информация на AdDuplex ни разкрива, че 29.9% от устройствата са получили актуализация към Windows 10 20H2. Този ъпдейт се разпространява официално от октомври, като само преди месец цифрата бе около 20%. Въпреки увеличението повече от шест месеца след представянето на Windows 10 20H2 продължава да има твърде малко устройства, използващи последната актуализация. В момента най-използваната версия на операционната система продължава да е Windows 10 2004. Това е предходния ъпдейт от май 2020г., с който работят 42.1% от компютрите в световен мащаб.     Трябва да отбележим също, че 27.5% от всички устройства оперират с по-старите версии на операционната система. Все пак тенденцията е цифрата да намалява. Подходящ пример е Windows 10 1909 представен през ноември 2019г. През последния месец неговият дял отчита спад от 26.8% до 18.4%. Основното заключение от тези цифри е, че въпреки опитите на Microsoft има много хора, които не проявяват интерес към инсталиране на новите ъпдейти. Ако използвате старт софтуер нямате достъп до актуалните пачове за сигурност, което може да се превърне в проблем. Повечето хора автоматично спират нотификациите, които ги подканят за ъпдейт и това е една от причините за резултатите в последния доклад на AdDuplex.   Oще от Digital: Microsoft спират опционалните ъпдейти в Windows 10 до края на 2020г.
ТikTok
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече е толкова популярно, че едва ли има много хора, които не са чували името TikTok. Внушителният интерес на младите потребители към заглавието и опциите да създават атрактивно съдържание превърнаха заглавието в световен феномен. Въпреки известни затруднения със сигурността и забраната в държави като Индия приложението продължава да бъде изключително успешно. Социални мрежи като Facebook и Twitter също разпространяват съдържание, което е създадено в TikTok. Ако разполагате с акаунт в мобилното приложение вероятно ще се зарадвате да научите за последното важно подобрение. Разработчиците са създали атрактивна колекция от музикални ефекти, с които ще позволят създаването на още по-креативно съдържание в TikTok. На този етап ни очакват шест различни ефекта, като всеки от тях ще реагира на различни звуци от вашата музика. Първият от тях се казва Music Vizualizer и се отличава с ретро визия вдъхновена от 80-те с фон в синьо, розови и лилави отенъци, съобщавa MakeUseOf.     Потребителите ще могат да застанат в центъра и да запишат своя клип на интересния фон, който ще се променя под звуците на музиката. Друг интересен ефект е т.нар. "Music Mashine", с който ще влезете в ролята на DJ, който се грижи за доброто настроение на аудиторията. Aктивирането му ще покаже интерактивен BPM слайдер, от който да изпробвате различни бийтове и звуци. Разработчиците от ByteDance подготвят още четири нови предложения с имената Text Beats, Solid Beats, Mirror Beats и Delayed Beats. Тези ефекти предлагат различно оформление, но също ще реагират на личния подбор на музика на потребителите за всяко видео. Алгоритмите на TikTok ще погрижат за плавното преливане между кадрите, за да гарантират най-добрия реалистичен ефект. Разпространението до всички потребители се очаква в следващите седмици.   Още от Digtial: Сигурно приложение ли е TikTok
Windows
Милиони компютри все още работят с Windows 7 и Windows XP
Милиони компютри все още работят с Windows 7 и Windows XP
Microsoft официално прекратиха поддръжката за Windows 7 oще в началото на календарната година с идеята да принудят повече хора да преминат към Windows 10. В голяма степен стратегията на компанията проработи, особено сред представителите на бизнес средите. Въпреки това продължава да има доста хора, които използват този софтуер. Колкото и странно да ви прозвучи това важи и зa Windows XP. Старата версия на операционната система не се поддържа от седем години, тъй като Microsoft спряха aктуализациите през април 2014г. Липсата на нови ъпдейти превръща двете платформи в оптимална мишена за хакерите. Нов доклад на Lansweeper потвърждава, че има доста устройства, които все още оперират с тези версии на Windows. Самото проуване обхваща компютрите на 50 млн. потребители и показва, че около 5% от тях използват Windows 7. Това означава, че приблизително 2.5 млн. души попадат в тази категория. Сходна е ситуацията с Windows XP софтуера, който е дори още по-стар, информира TechRadar.     Според информацията на Lansweeper 3% от участниците в изследването ежедневно изполват операционната система, което означава, че техния брой е около 1.5 млн. Със сигурност 4-те милиона потребители трябва да полагат допълнителни усилия, за да се предпазаят от множеството заплахи в уеб пространството. Всяка уязвимост, която бъде откриха от хакерите вече не се пачва от Microsoft, което крие сериозни рискове за сигурността на личната информация. От Lansweeper откриват, че повече от 2.5 млн. души се доверяват на Windows 8 за ежедевната комуникация, откриване на информация в интернет и забавление. Най-добрият съвет за тези потребители е да обмислят преминаване към по-модерна операционна система, независимо дали е Windows, macOS или Linux.   Oще от Digital: Знаете ли, че: Mилиони потребители продължават да използват Windows XP
LinkedIn
LinkedIn вече има функция за видео профили
LinkedIn вече има функция за видео профили
Социалната  мрежа се използва от над 740 млн. души и се утвърди като водеща платформа за професионална реализация в уеб пространството. Публикуването на полезна информация и откриването на бъдещи работодатели не е единственият фокус за LinkedIn. Последните ъпдейти са насочени към подобряването на възможностите за онлайн обучения, кариерно развитие и комуникация с други потребители в профилите. Ако използвате LinkedIn ще е добре да научите за подобренията в последната актуализация на платформата. Интеграцията им към всички акаунти ще става на етапи и ще се реализира през следващите няколко седмици. Първата интересна функция е свързана с опцията да използвате кратък видео клип, за да представите качествата си в максимално атрактивна светлина. Това ще е възможно с Cover Story функцията, която ще предложи още по-интерактивен начин да сърфираме в потребителските профили на LinkedIn. Всеки потребител ще разполага със възможността да прояви креативност и сам да избере как да се промотира с видео в популярната платформа.     След това ще видите оранжев пръстен около профилната снимка, която е допълнена от превю на вашето видео. което ще се пуска директно във вътрешната част на рамката. Изчисленият показват, че разговорите в LinkedIn са се увеличили с повече от 50% през последните 12 месеца. Разработчиците на компанията са създали функция с името Creator Mode, която е достъпна от Dashboard секцията на акаунтите. Предвидена е опция да добавяте хаштагове, за да информират останалите в кои категории и теми публикувате съдържание най-често. В горната част на интерфейса ще видите "Connect" и "Follow" бутоните, с които удобно да управлявате своите разговори и да комуникирате с другите хора. Актуализацията вече е налична за ограничен брой потребители.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
YouTube
YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
Разнообразната колекция от съдържание, която предлага YouTube обещава дълги часове забавление. Най-популярната видео платформа е подходящо решение за гледане на забавни клипове, музикални изпълнения, документални филми и много др. Google също така опитват да предложат ефективни методи за монетизиране на видео клиповете за авторите на съдържаниe. По този начин компанията гарантира постоянния ъплоуд на атрактивни клипове в услугата. YouTube може да се превърне в сериозен източник на приходи за собственици на профили и инфлуенсъри, които се следват от голяма аудитория. Една от идеите, над които работи компанията е да се намали негативния натиск върху акаунтите в YouTube. За да го направят Google дори са готови да започнат да скриват данни колко хора са натиснали "Dislike" бутона, за да изразят разочарованието или недоволството си от даден клип. Някои други платформи, сред които Instagram също възприеха подобна стратегия в опит да стимулират своите потребители да бъдат по-активни в качването на съдържание.     Вече са стартирали тестове с ограничена група от потребители, кото вместо конкретния брой нехаресвания виждат единствено самия бутон без към него да има детайли колко пъти е натиснат. Основната цел на Google е да преустанови практиката умишлено да се провеждат кампании за създаване на негативен имидж на дадено видео. В интернет дори е измислен термин за хора, които активно използват подобни методи да влияят на популярността на потребителите и това е "Dislike Mobs". Актуалната настройка е програмирана да показва както харесванията, така и нехаресванията в панел точно под самото видео. Информацията е видима и от YouTube Studio акаунта на автора на съдържание. Компанията иска публично да показва само колко хора са харесали дадено видео.  Много често потребителите отварят дадено видео и когато видят, че има повече неодобрителни мнения от харесвания и дори не го гледат.  Въвеждането на функцията би предложила решение на проблема, като засега няма информация кога промените ще са налични за всички профили.     Oще от Digital: YouTube ще позволи да споделяме части от видео клиповете онлайн
още видеа
DMCA.com Protection Status