Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Как Работи: Какво е CPU?

Следва: RevoPhone K850 - Octra...
Loading the player...

Как Работи: Какво е CPU?

Публикувано на 14.09.2014 00:30 / oт
Милен Тончев

В това видео ревю Digital.bg ще ви обясним какво е CPU и как работи този централен процесор процесор. Две от най-често срещаните на пазара марки които произвеждат CPU за таблети са MediaTek и Rockchip. Първите могат да се похвалят с 8-ядреният MT6592 и малко по-достъпният MTK 8389, Rockchip пък предлагат най-често при таблети RK3188 и бюджетният RK3026

Прочети повече
свързани статии
YouTube
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube премахват бутона за изтриване на дублирани клипове
YouTube е услуга, която експериментира постоянно с нови функции, но често премахва опции, които не се радват на голяма популярност сред потребителите. Постигането на оптималния баланс е едно от големите предизвикателства, пред което са изправени от Google. Само преди дни ви информирахме, че за новия конкурент на TikTok, който се казва YouTube Stories.  Желанието на компанията да прекарваме повече време в профилите, обаче е свързано и с премахването на някои функции свързани с управлението на плейлистите. Google планират да спрат опцията за видео бележки и автоматично добавяне, както и да премахнат бутона за изтриване на дублирани клипове. Информацията е публикувана в YouTube Help Center страницата на услугата.     Потребителите на YouTube няма да имат достъп до тези функционалности от 8 октомври, съобщава AndroidPolice. Другите промени, които влизат в сила на тази дата включват премахване на функцията за автоматично добавяне на клипове в плейлисти и създаването на видео бележки към тях. Причината за спирането на функциите е липсата на достатъчен интерес сред потребителите и опитите на Google да опростят интерфейса на приложението.   Oще от Digitai: Как да настроим Youtube и други популярни приложения да превъртат клиповете с 10 секунди напред или назад
YouTube
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
YouTube тестват по-видим бутон за ъплоуд на видео за Android
Aвторите на съдържание разполагат с разнообразни възможности за избор на подходяща платформа, в която да ъплоуднат своите видео творения. YouTube е една от най-популярните услуги в интернет и закономерно предизвиква голям интерес сред хората, които стриймват на живо и инфлуенсърите.  Google активно работят за добавяне на нови функционалности, за да улеснят още повече авторите в създаването, редактирането и промотирането на съдържанието им в YouTube. Колкото по-лесно можем да качваме, откриваме и гледаме видео, толкова по-активни ще бъдем в профилите си.  Софтуерните инженери на компанията вече тестват няколко нови инструменти, които засега са достъпни за ограничен брой потребители. Подобни промени не са случайност, а редовна практика на Google, с която искат да превърнат в YouTube най-предпочитаната платформа за авторите на видео съдържание. Една от идеите, над които се работи е да се промени визията и локацията на бутона за качване на мултимедия от устройствата с Android, информира AndroidPolice.     Oбратната връзка с потребителите разкрива на Google, че много хора намират за объркващо настоящото местоположение на този важен компонент от интерфейса на YouTube. Именно това е причината да се тестват алтернативни локации, на които да бъде разположен бутона за ъплоуд.  Google искат едновременно да го направят максимално видим, но също да улеснят натискането му с една ръка от смартфоните. Оказва се, че най-подходящата позиция е в центъра на лентата за навигация в долната част на интерфейса на YouTube за Android.  Добавянето на икона за качване на видео в тази секция означава, че иконата за нотификации вече е позиционирана в горната част. Така замества настоящата позиция на "Upload" бутона и вече няма да бъде в долната част. Дисплеите на мобилните устройства имат ограничени размери и Google искат да се възползват максимално от наличното пространство.  Актуализацията вероятно скоро ще е достъпна за всички потребители.    Oще от Digital: 5 нестандартни начина, по които може да гледате YouTube
YouTube
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
YouTube са премахнали 11 милиона видео клипа с неподходящо съдържание през първата половина на 2020г.
Разпространението на коронавируса изправи пред неочаквани затруднения големите технологични компании. Google например се сблъскаха с голямо предизвикателство да извършват мониторинг на съдържанието, като идентифицират и премахват неподходящи видео клипове от услугата. Мерките за социална изолация също така редуцират и броя на служители, които работят в отдела за качеството на съдържание в YouTube. Вместо това Google използват автоматизирани системи, които следят и блокират съдържание, което не отговаря на условията и високите стандарти на най-популярната видео услуга в интернет. Компанията публикува традиционния си доклад, от който разбираме, че през второто тримесечие на годината системите на YouTube са блокирали 11.4 млн. видео клипа.  Преобладаващата част от съдържанието или 10.85 млн. материала са изтрити от автоматизирания софтуер на Google. Намаляването на капацитета на реалната работна сила, обаче не се е отразило съществено на ефективността на YouTube, тъй като aлгоритмите за автоматизация са оперирали на още по-високи обороти от обикновено, за да се справят с трафика.     Официалните данни потвърждават, че филтрите на YouTube са премахнали два пъти повече видео клипове, в сравнение с отчетените стойности през първото тримесечие на годината. Специален акцент за Google са децата и тийнейджърите, които често са обект на масирани кампании, съдържащи обидни чатове и неподходящи видео кадри.  Алгоритмите на YouTube са блокирали 3.8 млн. клипа с подобно съдържание, като втората най-голяма категория са рекламните измами. Повече от 1.7 млн. видео файла са изтрити заради наличие на сексуално съдържание, като над 1.2 млн. са премахнати заради сцени на насилие и 900 хил. за обиди на етническа и религиозна основа.  Неправителствени организации са регистрирали 2220 от заявките, а ексклузивните молби на държавни агенции са отчетени в 25 от случаите. Любопитен факт е, че 382 хил. от видео материалите са докладвани от реални потребители на YouTube. Oт Google също така твърдят, че три четвърти от съдържанието е изтрито преди да бъде гледано от над 10 души.   Oще от Digital:Как да търсим правилно в YouTube
Facebook
Facebook вече позволява на потребителите да прехвърлят снимки и видеоклипове в Dropbox
Facebook вече позволява на потребителите да прехвърлят снимки и видеоклипове в Dropbox
Facebook е своеобразно хранилище за снимки и видео на много потребители. Досега изтеглянето им беше сложно. Facebook обаче вече ще улесни потребителите чрез нова функция за прехвърлянето на това съдържание до облачна услуга като Dropbox, събщава Engadget.
мобилни плащания
Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
Приложенията за мобилни плащания като Venmo, Zelle и Apple Pay обещават едно нещо и то е да улеснят изпращането на пари. Но с тази лекота идват опасения за сигурността. Какво ще се случи, ако случайно изпратите пари на грешен човек или още по-лошо – станете жертва на измама? Освен това не е тайна, че приложенията проследяват транзакциите ви и след това потенциално продават или споделят тези данни за маркетингови цели. От New York Times са провели проучване с цел да разберат как компаниите предлагащи услуги за мобилни плащания защитават данните и транзакциите и колко информация споделят с трети страни. Ето кратката версия на резултата от това проучване: Ако поверителността е вашата основна грижа, придържайте се към приложенията на Apple или Google винаги, когато можете, въпреки че това става за сметка на увеличаване на колекцията от вашите данни, притежавана от тези компании. Ако основната ви грижа е да не изпратите пари на грешен човек, използвайте приложения за плащане, които поддържат QR кодове или споделяне на линкове, като Facebook Pay, PayPal Mobile Cash, Square Cash или Venmo. Всички тези услуги обаче имат някои странности, що се отнася до поверителността на личния живот. Всички приложения за плащания споделят някои лични данни с трети страни, като банки или услуги за мониторинг на измами, за да завършат транзакция. Но има случаи, когато услугите използват тези данни за маркетинг. Apple и Google не споделят данни отвъд необходимото за извършване на транзакции и не използват това, което събират за маркетинг, въпреки че е трудно да се предвидят всички начини, по които те могат да използват данните ви. Facebook Pay също не споделя данни с трети страни, въпреки че използва някои данни за насочване на реклами в собствените си услуги. Всяка друга услуга, споделя или продава данни за маркетингови цели. А всяка компания, която събира вашата информация, може да запазва, използва и споделя тези данни в съответствие с нейните правила, без ваше знание или съгласие. Сами по себе си тези данни може да не означават много, но тези данни могат да се събират и трупат, за да се формира цялостен профил за вас. И това може да е много повече, отколкото повечето хора искат да разкрият, когато се опитват да изпратят пари на приятел. Ето спецификациите за поверителност на някои приложения за мобилни плащания. Venmo Venmo е единствената услуга с прикачена към нея социална мрежа. Сделките по Venmo са публични по подразбиране, което означава, че всеки път, когато изпращате пари, приятели и непознати могат да виждат коментарите. Не се колебайте да промените настройките си за поверителност, защото съгласно своята политика за поверителност, Venmo събира различни данни за транзакциите, включително вашето местоположение. Накрая, но не на последно място, не забравяйте, че няма начин да отмените плащанията си, така че ако платите на грешен човек, трябва да се надявате, че той ще ви върне парите. PayPal Mobile Cash Подобно на Venmo, данните, които PayPal Mobile Cash събира са за целите на програмите за вътрешен маркетинг, както и за предоставяне на маркетингови фирми. Zelle Ако вашата банка не поддържа Zelle ще трябва да използвате приложението на услугата. Ако банката ви поддържа услугата, мерките за сигурност на Zelle, включително основни практики като двуфакторно удостоверяване, обикновено зависят от банката. Това в миналото доведе до проблеми със сигурността. Има регистрирани случаи, в които измамници са намерили начини да получат пари от хора, които не използват Zelle. Според политиката за поверителност на Zelle, приложението събира много данни, включително вашето име, имейл адрес, местоположение и други онлайн идентификатори, политиката за поверителност на Zelle обхваща както мобилното ѝ приложение, така и уебсайта, което може да бъде объркващо, тъй като на пръв поглед изглежда, че Zelle продават данните ви на рекламодатели. Но от Zelle уверяват, че продажбата на данни важи само за посетители на техния уебсайт, а не за потребители на мобилното приложение. Вашата банка вероятно има различна политика за поверителност, която позволява или не събирането на толкова много данни. Square Cash (Cash App) Съгласно политиката за поверителност на Square Cash, компанията събира много данни, включително вашето местоположение, име и информация за устройството. Square може да ги използва за вътрешния маркетинг и за изпращане до други комании за маркетингов анализ. Apple Pay Няма нищо, което да ви предпази от изпращане на пари на грешен човек освен екрана за потвърждение, но Apple Pay по подразбиране е настроен на „Manually Accept Payments“, което означава, че получателят може да откаже плащане. Можете също да отмените плащане, ако получателят все още не го е приел. Съгласно политиката за поверителност, личната информация не се използва за вътрешен маркетинг и не се споделя с трети страни. Google Pay Google Pay работи с Google акаунт, така че трябва да обмените имейл адреси за плащане. Google Pay показва екран за потвърждение, който ви напомня да проверите отново подробностите, преди да изпратите пари, и ви позволява да отмените, ако получателят не е приел плащането. Google не продава потребителски данни на трети страни и не позволява на рекламодателите да се насочват въз основа на данни от Google Pay. Facebook Pay Facebook Pay няма защита срещу грешно плащане, въпреки че Facebook профилите обикновено се различават по-лесно от тези при другите услуги. Facebook Pay има политика за поверителност, отделна от тази на Facebook, но в нея се отбелязва, че ще се споделят данните ви с компанията-майка, Facebook Inc. Facebook не споделя данни за транзакциите ви с трети страни, но може да ги използва вътрешно.   Вижте 4 тенденции, които се наблюдават при онлайн разплащания    
още видеа
DMCA.com Protection Status