Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Дни на Майкрософт - Маргарита Наумова

Следва: Дни на Майкрософт...
Loading the player...

Дни на Майкрософт - Маргарита Наумова

Публикувано на 31.03.2010 11:40 / oт
developer

Интервю с Маргарита Наумова - една от седемте жени в света притежателки на SQL Server Master Certificate

Прочети повече
свързани статии
YouTube
Защо е добре да изтриете историята на търсенията в YouTube
Защо е добре да изтриете историята на търсенията в YouTube
Google разполага с огромно количество информация за своите потребители и това не е тайна за широката общественост. Популярността на приложения като Gmail, Google Maps позволяват на компанията да знае във всеки един момент какво правим. Екосистемата от софтуерни решения на Google е основа и за внушителна мрежа от маркетингови партньори, които са в основата на бизнес модела на компанията. Най-популярната видео услуга в интернет има специално място в стратегията на Google. Всеки ден гледаме милиарди клипове, които са солиден източник на приходи. YouTube превъзхожда конкурентните плаформи, заради разнообразното съдържание и ефективните възможности на вградената търсачка. Функциите за коментари и стрийминг на живо допълнително ни карат да прекарваме повече време в своите профили. Колкото повече използвате своя профил, толкова по-богата история генерират в сървърите на Google.     Това може да е полезно, тъй като улеснява откриването на съдържание, но също така има ситуации, когато бихте искали да изтриете подобни данни. Ако премахнете определени търсения ще подобрите алгоритмите, които ви препоръчват съдържание в YouTube. По този начин ще виждате повече клипове, които съвпадат с вашите интереси. Google изтриват автоматично информация по-стара от 3, 18 или 36 месеца, съобразно настройките на профилите. Изтриването на търсения в YouTube от историята може да бъде полезно, когато опитвате да скриете нещо от други хора. За да го направите трябва да отворите уеб сайта на YouTube и да изберете History в левия панел и преместете слайдера на Watch History в желаната позиция. Поставете курсора на мишката върху клип и с бутона X може ръчно да премахвате отделно видео. Друг вариaнт е да заредите myactivity.google.com и проверете активните настройки от YouTube History > Manage History.   Oще от Digital: Кое е първото видео с 10 млрд. гледания в YouTube
видео карти
Отчитат спад в цените на видео картите, заради поевтиняването на криптовалутите
Отчитат спад в цените на видео картите, заради поевтиняването на криптовалутите
  Инвеститорите са изправени пред динамични събития в пазара на криптовалути през последните дни. Цените на най-популярният дигитални активни регистираха значителни спадове. Вече се забелязват признаци на стабилизиране, но дори и сега биткойн се продава на много по-ниска цена от първите дни на 2022г. Анализаторите отчетоха, че цената на биткойн достигна шестмесечно дъно, като сходна е и ситуацията с Ether. Нестабилността на виртуалните валути постепенно допринася за поевтиняване на ключови хардуерни компоненти, като видео картите. Съпоставянето на цените им със същите стойности преди месец показват 11% спад в eBay, съобщава TomsHardware. Eдин от най-търсените модели е NVIDIA GeForce RTX 3090, която може да се купи за почти 10% по-евтино, спрямо края на декември. Друга видео карта, която предизвиква голям интерес е RTX 3080 10GB, чиято цена отчита спад от 11.6% в мрежата на eBay.     Средната стойност на регистрираното намаление е около 5% за повечето нов имодели от портфолиото на AMD и NVIDIA. Aко се интересувате от възможността да се сдобиете с Radeon RX 6600 е добре да знаете, че видео картата е налична за 11.6% по-атрактивна цена, която вече достига до $519, в сравнение със $589. Около 8% е намалението при RX 6800 XТ и дори надхвърля 9% при RX 6800. На този етап AMD имат предимство в средния и ниския клас, тъй като видео картите им са достъпни за по-изгодна цена от конкурентните продукти на NVIDIA. Aко поевтиняването на криптовалутите продължи можем да очакваме сходни трендове и при видео картите във водещите търговски и онлайн вериги.   Още от Digital: Защо новите видео карти консумират твърде много енергия
Google
Google слага край на YouTube Originals
Google слага край на YouTube Originals
YouTube е услуга, която не се нуждае от представяне и е неизменна част от ежедневието ни. Видео платформата продължава да бъде съществен източник на приходи за Google. Компанията също така опитва да предложи различни инструменти, с които авторите да монетизират своето съдържание. Така едновременно стимулират трафика, но и допринасят за по-високото качество на клиповете. Технологичният гигант също така стартира YouTube Originals преди шест години, като атрактивен начин за предоставяне на оригинално съдържание на премиум потребителите. Най-големият хит, придобил популярност около проекта е Cobra Koi. След това сериала започна да се разпространява в Netflix, където бе одобрен с допълнителни сезони. Извън този пример се оказва, че интереса към програмата за оригинални клипове на YouTube изобщо не е толкова висок. Причините са комплексни и са свързани с предпочитанията на потребителите, но също и популярността на конкурентните платформи, съобщавa SlashGear.     Именно заради това Google са взели решение да сложат край на YouTube Originals, което ще им позволи да се фокусират върху по-доходоносни софтуерни решения. Дори опитите на компанията да привлече внимание като направи съдържанието безплатно за всички потребителите не успя да постигне първоначалните цели. За в бъдеще Google няма да развиват YouTube Originals и ще оставят тази концепция в миналото, както много други свои продукти. Финансирането ще бъде насочено единствено към YouTube Kids и Black Voices. Информацията бе потвърдена от главния бизнес директор на YouTube, Роберт Кинчл. Приоритет за видео услугата ще са клиповете, които се спонсорират от реклами.   Oще от Digital: Как да блокирате канали в YouTube, за да не се показват във вашия профил
YouTube
Как отново да виждате броя на нехаресванията в YouTube
Как отново да виждате броя на нехаресванията в YouTube
YouTube предизвикаха сериозна вълна от коментари с решението да продължат да показват единствено харесванията на клиповете. Много хора се оплакаха, че броя на "Dislike" реакциите от други хора им помага по-лесно да се ориентират за качеството на дадено видео. Повечето от тях не приеха аргументите на YouTube за спиране на нехаресванията на клиповете. Независимо от мнението им, обаче тези данни вече не са видими за потребителските профили. Със сигурност промяната предизвика противоречиви коментари, като повече от тях са негативни, особено сред собствениците на канали с голям брой последователи. Все пак има страничен начин как да възстановите нормалната функционалност на YouTube, Aлтернативното решение е разширение за водещите браузъри, което се казва Return YouTube Dislike. Добрата новина е, че може да го инсталирате на всички популярни заглавия, сред които Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Оpera и Brave, съобщава HowToGeek:     Първите два браузъра предлагат пълна поддръжка за плъгина, докато другите са съвместими с версията за Chromе енджина. Ако работите с Edge вероятно ще трябва да дадете предварително разрешение за инсталиране на външен софтуер. Имайте предвид, че някои нехаресвания може да не се индексират в реално време и резултатите да не са напълно достоверни. Все пак това е най-добрият начин да се възползвате от полезната функционалност на YouTube от уеб браузърите. Собствениците на устройства със Safari могат да изпробват Tampermonkey плъгин, който би трябвало да позволи разрешението да оперира с десктоп версията на браузъра. На този етап не е известно други алтернативни методи, с които да продължите да виждате нехаресванията.   Oще от Digital: Как да блокирате канали в YouTube, за да не се показват във вашия профил
смартфони
Забравят ли производителите на смартфони, че основното предназначение на устройствата са телефонните разговори
Забравят ли производителите на смартфони, че основното предназначение на устройствата са телефонните разговори
Смартфоните са източник на сериозни иновации в почти всички ключови компоненти като дисплеи, батерии и смартфони. Твърде често, обаче производителите са фокусирани към смарт функционалности. Факт е, че мобилните устройства днес са толкова мощни, колкото настолните компютри преди няколко години. Трудно можем да се сетим за нещо, което не можем да направим от смартфоните. Независимо дали става въпрос за търсене на информация, приложения за навигация, забавление, работа с офис програми и др. Водещ акцент за производителите също така са възможностите на камерите и по-дългия живот на батерията. Интеграцията на все повече функционалности, обаче често е за сметка на най-базовите опции, които са неизменна част още от самото създаването на смартфоните. От TechRepublic смятат, че производителите на Android и Apple обръщат все по-малко на стандартните функции за извършване на разговори.     Подходящ пример за фокуса върху други неща са проблеми възникнали в работата на Pixel 6 смартфоните. Неприятен бъг заглушава микрофоните и прави извършването на обаждания в изключително сложна задача. Крайните потребители са изправени единствено пред опцията да превключват между телефона и високоговорителя с надеждата събеседника им да започне да ги чува добре. Модерните устройства обръщат минимално внимание на класическите функции, за сметка на широкия набор от смарт опции, които предлагат смартфоните. Подобни проблеми като гореспоменаметите са обхващали устройства и на други брандове като OnePlus, Samsung, Motorola, Apple и др. По всичко личи, че смартфоните ще продължат все повече да наподобяват компютрите, вместо класическите телефони.   Още от Digital: Защо 2022г., ще е годината на Android смартфоните, а не на iPhone
още видеа
DMCA.com Protection Status