Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода

Дни на Майкрософт - Маргарита Наумова

Следва: Дни на Майкрософт...
Loading the player...

Дни на Майкрософт - Маргарита Наумова

Публикувано на 31.03.2010 11:40 / oт
developer

Интервю с Маргарита Наумова - една от седемте жени в света притежателки на SQL Server Master Certificate

Прочети повече
свързани статии
видео карти
Видео картата AMD Radeon RX 6600 ще се продава за €285
Видео картата AMD Radeon RX 6600 ще се продава за €285
AMD изненадаха своите потребителите с премиерата на Radeon RX 6000. Новата видео карта е фокусирана върху бюджетния клас. Компанията увери, че в кратки срокове потребителите ще могат да се сдобият с Radeon RX 6000 във водещите търговски вериги, включително Amazon и Best Buy. В момента е доста трудно да се сдобиете с видео карта от последно поколение, а малкото налични количества са твърде скъпи. От АМD се надяват Radeon RX 6000 да прикове вниманието на геймърите и обикновените потребители, освен с характеристиките, така и с достъпната цена. Новият модел ще предостави възможност да се наслаждавате на повечето си любими игри в 1080p резолюция при максимални настройки. AMD Radeon RX 6600 използвa Navi 23 чип, който има 28 ядра с 11.1 милиарда транзистора, съобщава TheVerge.     Работната честота е 2044MHz, като видео картата предлага още 28 Ray-Accelerators, както и 8GB VRAM GDDR6 RAM със скорост от 16Gbps. Тези параметри означават, че AMD Radeon RX 6600 ще осигурява с 10-25% по-ниска производителност от AMD Radeon RX 6600 XT. Другите спецификации на видео картата включват консумация на енергия от 132W, PCle x8 Gen4 интерфейса, както и максимална производителност от 7.3 терафлопа. Компанията също така уточни, че AMD FidelityFX Super Resoluon (FSR) ще позволи да играете заглавия като Far Cry 6 със 1440p резолюция, дори при включен Ray-Tracing и скорост на кадрите от 60 кадъра в секунда. Продажбите стартират до дни на цена от $32 (€285).   Oще от Digital: АМD ще представят Ryzen 7000 и Radeon RX 7000 през 2022г.
Netflix
Вече можете да помолите Netflix да ви препоръча нещо от вашия смартфон с Android
Вече можете да помолите Netflix да ви препоръча нещо от вашия смартфон с Android
Netflix e предпочитаната услуга за гледане на видео съдържание. Разнообразният каталог от филми и сериали, както и смарт функциите превърнаха платформата в голям хит сред потребителите. Създателите на Netflix разполагат с внушителен бюджет за продуциране на собствени продукции, с които да продължат да бъдат толкова атрактивен избор за меломаните. Вече ви съобщихме, че Netflix искат да променят мобилния гейминг. Това е само един от примерите за впечатляващите концепции, над които работи компанията. Още през април стартираха тестове на полезна функция, която се казва Play Something. Както името подсказва това е инструмент, който ще ви препоръчва съдържание за гледане, когато не сте сигурни в своя избор. Експерименталната фаза вече е приключила и Netflix вече осигуряват достъп до "Play Something" от устройствата с Android и телевизорите. Необходимо е допълнително време преди да бъде осигурена интеграция за iOS и тестовете вероятно ще отнемат няколко месеца, съобщава TheVerge.     Препоръчването на съдържание се активира с натискане на "Play Something" бутона и е базирано на настоящата ви история на търсене. Този символ ще е разположен на различни позиции в интерфейса на Netflix. Потребителите ще могат да използват функцията от менюто за навигация, профилната секция и на десетия ред видео в началната страница на приложението. Компанията вече предлага "Fast Laughs" селекция от комедийни клипове, с която конкурира TikTok и другите популярни платформи за забавление. "Play Something" е интересно нововъведение, което обещава да ни спести време, но и да ни накара да прекараме по-дълго в своя профил.  Смарт функцията Download for You ще е достъпна за устройствата с iOS до няколко седмици, потвърдиха още от компанията.   Oще от Digital: Край на нелегалното стриймване на съдържание от Netflix, Prime Video и Sky в Европа
любопитно
YouTube вече ще ни показва кои са най-интересните моменти от видео клиповете
YouTube вече ще ни показва кои са най-интересните моменти от видео клиповете
YouTube е една от страниците в интернет, която генерира най-голям трафик. Компанията поддържа локални версии на платформата в 88 държави, за да улесни достъпа до съдържанието. Не е изненадващо, че повече от половината от клиповете се гледат от мобилни устройства. Всяка минута потребителите ъплоудват 300 часа клипове, като консумацията на съдържание надхвърля 5 млрд. гледания на денонощие. Огромната колекция от видео в YouTube е гаранция, че ще продължи да бъдем доста активни в своите профили. Вече се работи над интеграция на Google Assistant в мобилната версия, която препоръчва съдържание, съобразно видеото, което гледате. Засега това е експеримент, който се провежда между потребителите с премиум акаунти, но е само една от идеите за развитие на YouTube, над които се работи.     От AndroidPolice ни информират за нова функционалност, която показва кои са най-популярните части от видеото сред другите потребители. Google искат да добавят т.нар. “Еngagement Graph” секция над слайдера за превъртане на видеото. Така потребителите ще могат по-бързо да се ориентират кои моменти от клипа могат да бъдат по-интересни. Колкото по-висока е визуализираната графика, толкова по-гледан е съответния епизод от видеото. На този етап Google тества функцията с ограничен брой потребители. Ако отзивите са позитивни вероятно повече хора ще имат възможността да виждат кои са най-гледаните части от клиповете в YouTube.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
YouTube
YouTube вече позволява да продължим да гледаме видео от смартфона на компютъра
YouTube вече позволява да продължим да гледаме видео от смартфона на компютъра
YouTube предлага разнообразна колекция от видео съдържание, с която трудно могат да се похвалят алтернативните платформи. Гледането на клипове, документални филми, интервюта и други полезни видео материали са предпочитан начин за забавление. Все повече хора го правят от смартфоните, когато пътуват или са в движение. Най-добрият начин да се насладите на съдържанието в YouTube е от големите екрани на телевизорите. Google са се фокусирали върху този компонент от работата на видео услугата с последната актуализация. Потребителите, които използват активно своите профили ще могат да се възползват от още по-добра интеграция между мобилната и уеб версията на YouTube. Това ще е възмoжно с добавянето на "Continue Watching" опция във видеo плейъра, с който да продължите да гледате дадено видео, съобщавa 9to5google.     По този начин е възможно да стартирате видео oт смартфоните, което да се стартира и да продължи от същия момент от онлайн версията на YouTube. Миниатюрният плейър за видео, който виждате при скролване в своя профил ще запази и синхронизира информацията между двете устройства. Новата функция работи, дори когато спрете приложението, но също и като паузирате YouTube от мобилната джаджа. Важно е да уточним, че засега няма как да стартирате видео от уеб версията и да го продължите на смартфоните. Засега това ще е възможно единствено в обратния вариант. Google вече разпространяват ъпдейтите, които ще са налични за всички до няколко дни.   Още от Digital: 6 начина да гледате YouTube клипове без да отваряте сайта
бизнес
Недостиг на медно фолио ще увеличи цените на дънните платки и видео картите
Недостиг на медно фолио ще увеличи цените на дънните платки и видео картите
Потребителите изпитват сериозни затруднения в опита си да купят хардуер от последно поколение. Ограниченият инвентар засегна сериозно видео картите на най-големите производители, но също и други ниши, сред които и смартфоните. На този етап няма изгледи недостига на компоненти да бъде преодолян скоро и компаниите се подготвят за дългосрочния характер на кризата. Разпространението на коронавируса също влияе на доставките в стратегически райони за индустрията. Затрудненията обхващат нарастващ брой доставчици, производители и търговци. Търсенето продължава да бъде изключително високо, особено при видео картите на брандове като AMD и NVIDIA. За съжаление наличното количество ще е лимитирано в следващите тримесечия. Последните доклади на Digitimes предупреждават за още един проблем, пред който е изправена индустрията. Изчерпват се наличните количества на ценен материал като медното фолио, което вероятно ще задълбочи кризата в световния пазар на полупроводници.     Тези процеси вече оскъпяват компонентите, което на свой ред ограничава доставките. Металното фолио се използва за създаването на платки и ще окаже допълнителен натиск върху производителите на видео карти и дънни платки. В момента един тон от този материал струва $9262, което е сериозно увеличение от над $1400, спрямо декември, когато се търгуваше за $7845. От началото на годината досега увеличението е от 35%, но е възможно растежа да продължи и през 2022г. Със сигурност липсата на достатъчно медно фолио ще доведе до оскъпяване на продукцията на водещите доставчици на компоненти. Анализаторите са убедени, че дънните платки от висок клас ще бъдат най-силно засегнати. Всяко увеличение на популярни продукти, сред които и видео карти ще затрудни допълнително крайните потребители.   Още от Digital: Може ли Китай да сложи край на кризата с недостига на компоненти
още видеа
DMCA.com Protection Status