Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
81 резултата за toshiba
Toshiba
Toshiba създадоха алгоритъм за настолни компютри, който е по-бърз от суперкомпютър
Toshiba създадоха алгоритъм за настолни компютри, който е по-бърз от суперкомпютър
Toshiba са разработили иновативна нова технология, която ще позволи на компютрите да извършват много по-бързо поставените изчисления. Този метод не е толкова бърз, колкото квантовите устройства, използващи светлина за пренос на файлове. Въпреки това Toshiba твърдят, че уникалния им алгоритъм може да работи по-бързо на настолни компютри, отколкото на суперкомпютри. Всъщност идеята за този технологичен проект не е нова и датира още от 2015г.   Сега четири години по-късно вече е готова финалната версия, която се казва "Simulated Bifurcation Algorithm". Концепцията взаимства начина, по който работят квантовите компютри, но е приложима към конвенционалния хардуер, който използваме. Технологията е базирана на специфичен принцип, при който качествата на сложни компютърни системи се променят, след като към тях се добавят нови източници на данни, съобщава TomsHardware.     Самият алгоритъм е оптимизиран в реално време да търси най-добрите решения и резултати от огромния брой възможни комбинации. "Smulated Bifurcation Algorithm" е в състояние да извърши много по-голям брой калкулации и да решава в реално време проблеми в пъти по-бързо от класическите компютри. Според тестовете "Simulated Bifurcation Algorithm" може да гарантира 10 пъти по-висока скорост от квантови компютри. Тоshiba ще продължат да подобряват възможностите на алгоритъма.   Още от Digital: Холограмните технологии са бъдещето на квантовите компютри
бизнес
Toshiba отчетоха най-високата печалба за тримесечие от две години насам
Toshiba отчетоха най-високата печалба за тримесечие от две години насам
Вече ви информирахме, че Toshiba Memory ще се казва KIaoxia от октомври 2019г. Ребрандирането на дивизията е част от стратегията на компанията е да бъде по-успешна. Toshiba публикуваха последните си финансови резултати, разкриващи, че японския производител е отчел най-голямата си печалба на тримесечие от две години насам. Конкретните данни показват, че компанията е регистрирала оперативна печалба в размер на $405.41 млн. за периода между юни и септември 2019г., съобщава Digitimes.   Toва е сериозно увеличение, спрямо $57.28 млн. отчетени през третото тримесечие на миналата година. Сегашните резултати на Toshiba също така надвишават почти двойно предварителните прогнози на анализаторите. Цифрите са добро доказателство, че Toshiba преодоляват проблемите от предходните тримесечия, включително и кризисните процеси в управлението. Японският производител също така потвърди, че предвижда да изкупи три от регистрираните си търговски дружества.     Компанията потвърди официално, че ще предложи оферти за придобиване на Toshiba Plant Systems & Services, Nishishiba Electric и NuFlare Technology. Въпросните дружества оперират в сферата на инженерството, производството на морски електрически системи и полупроводници. По този начин Toshiba се надяват да задоволят интересите на своите инвеститори и да сложат край на негативните критики сред някои от тях. Настоящата петгодишна рамка на Toshiba предвижда годишна печалба в размер на 8-10% до края на 2024г.   Още от Digital: Lite-On продава бизнеса си със SSD дикове на Toshiba за $165 млн.
хардуер
Toshiba Memory ще се казва KIaoxia от октомври 2019г.
Toshiba Memory ще се казва KIaoxia от октомври 2019г.
Тоshiba са един от най-известни производители от Япония, които обаче изпитват доста проблеми през последните години. Така например компанията се оказва да продаде своя бизнес с памет модули, за да избегнат стартирането на процедура за несъстоятелност. Избягването на банкрута доведе до продажбата на тази дивизия на консорциум, ръководен от Bain Capital срещу сума от $18 млрд. Сделката бе реализирана още преди две години.   Придобиването не сложи край на Toshiba Memory, като дружеството продължи да оперира самостоятелно като втория най-голям производител на NAND памет в света. Важен фактор, който ги позиционира като влиятелно име и в сегмента на SSD дисковете, съобщава AnandTech. В крайна сметка придобиването на доведе до стабилизация на Toshiba Memory, които дори смятат да станат публично търгувана компания и да започнат да търгуват на борсата.       Плановете са това да се случи през ноември, като няколко седмици преди това Toshiba Memory ще променят името си официално на Kioxia. Наименованието представлява съчетание от японската дума за памет "kioku", както и "axia", което на гръцки носи смисъла на, "стойност","значимост". Информацията бе потвърдена официално от Toshiba. Въвеждането на новия бранд се очаква да сложи началото на следващата голяма ера за компанията в индустрията.   Още от Digital: Пет любопитни неща, които може да направите с 1TB RAM
Toshiba
Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba продължават да продават своите бизнес дивизии, като този път Hisense са се съгласили да купят звеното им за телевизори. Финансовите параметри на придобиването ще достигнат до $113 млрд., предаде Reuters. Сделката е поредния опит на Toshiba да възстановят и нормализират своите операции след масивните финансови загуби на ядрения им бизнес, който вече се намира в процедура на банкрут.   В последните години компанията реализира продажбите на няколко от своите бизнес подразделения. Sony купиха бизнеса с камери сензори за $155 млн. през 2015г. Много скоро дружеството Bain Capital спечели наддаването за подразделението за NAND флаш памет на Toshiba за $18 млрд. Дали всички тези сделки ще позволят на Toshiba да стабилизират финансовото си състояние предстои да видим.    Тук е момента да отбележим, че Toshiba не са единствения японски производител, който продава своя бизнес с телевизори. През миналата година Sharp се съгласиха да бъдат придобити от Foxconn в стратегическа сделка на стойност от $3.5 млрд. В заключение ще отбележим, че придобиването на телевизионния бизнес на Toshiba от Hisense трябва да бъде финализирано до края на февруари 2018г.   Вижте какви операционни системи използват смарт телевизорите ни
Toshiba
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba разкриха повече детайли за новите си литиево-йонни батерии за електрически автомобили. От компанията са уверени, че благодарение на тях могат да предизвикат истинска революция в този пазарен сегмент. Според официалните данни автомобилите, които ги използват ще могат да пътуват в продължение на 320 километра със зареждане от 6 минути. От своя страна това е три пъти по-висока стойност спрямо възможностите на сегашното поколение батерии, предаде SlashGear.   За да постигнат този ефект Toshiba разработват различен материал в създаването на анода, който е базиран на титанов ниобиев оксид. Това е химично съединение, което е в състояние да генерира два пъти по-голям капацитет спрямо настоящите литиево-йонни батерии, които използваме. Тестовете на Toshiba показват, че тека се гарантира не само по-висока енергийна плътност, но и се осигурява много по-бърз цикъл на зареждане. Сигурността е другото важно предимство на новите батерии.   В момента Toshiba разполагат с прототип на 50Ah батерия, която е в състояние да запази 90% от първоначалния си капацитет дори след 5000 цикъла на зареждане. От компанията твърдят, че новите батерии могат да се използват дори при -10 градуса по Целзий и да се заредят на пълен капацитет за около 10 минути. Предстоят още експерименти, но ако всичко върви по план първите автомобили на Toyota с новите батерии трябва да са достъпни през 2019г.    Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
Toshiba
Новата технология ще позволи на SSD дисковете  да съхраняват с 40%  повече информация от сегашните
Новата технология ще позволи на SSD дисковете да съхраняват с 40% повече информация от сегашните
Western Digital разкриха официално повече детайли за новата си поколение за производство на 3D NAND флаш памет. Компанията е разработила иновативен метод за създаването на 96-слойни NAND модули, които ще са достъпни в 32GB (256 гигабита) конфигурации на пазара. Новата технология ще позволи на SSD дисковете и другите флаш продукти да предлагат с до 40% повече място за съхранение на данни, в сравнение с 64-слойните NAND устройства.    Компанията заедно с Тoshiba започнаха да произвеждат подобни модели преди няколко седмици. Преминаването към 96-слойната технология ще отнеме време и първите устройства с нея ще се продават от 2018г., информира Engadget. Oчаква се следващата генерация SSD дискове на Toshiba въпреки подобренията да бъдат и по-евтини за производство. В момента 64-слойните 3D NAND дискове с 512GB памет струват около $180.    Веднъж след като започне производството на първите устройства с 96-слойната 3D NAND технология на Western Digital те ще станат още по-достъпни за потребителите. Можем да сме сигурни, че и другите производители като Intel ще последват примера на компанията и ще започнат да създават 96-слойни SSD дискове през 2018г. За нас потребителите това е добра новина, тъй като ще доведе до по-бързи и евтини SSD-та, които имат по-голям капацитет.     Вижте заслужава ли си да инвестирате в SSD диск през 2017г.
Toshiba
Турската компания Vestel иска да купи бизнеса с телевизори на Toshiba
Турската компания Vestel иска да купи бизнеса с телевизори на Toshiba
Турският производител на електроника Vestel е стартирал преговори с Toshiba. Oсновният предмет на разговорите са възможностите за придобиването на бизнеса с телевизори на японския бранд. Информацията бе потвърдена от Vestel в съобщение до борсата в Истанбул. Желанието на турската компания е да се превърне в по-влиятелен фактор в международен план, а не само на местния пазар, предаде Reuters. Преговорите между двете страни все още са в начална фаза.   Tвърде рано e да коментираме конкретните финансови параметри на сделката. Vestel вече получиха ексклузивните права да разработват и продават телевизори с бранда Toshiba на територията на Европа за период от пет години. Според прогнозите на финансовите наблюдатели Toshiba ще отчетат нетни загуби в размер на приблизително $9 млрд. за фискалната година, която завърши на 31 март. Данните са само за подразделението за телевизори на на японския производител.     Причината за тези резултати е обезценяването, което бе предизвикано от превишаване на разходите на американското, ядрено подразделение Westinghouse. Тези проблеми доведоха до банкрутиране на дружеството. Предстои да видим колко време ще продължат преговорите между Toshiba и Vestel, както и каква ще е сумата, която турския бранд трябва да плати, за да придобие бизнеса с телевизори на Toshiba.   Вижте защо 2017г. ще е годината на OLED телевизорите
Toshiba
Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
Toshiba е един от най-популярните японски производители на електронни устройства в индустрията. Невероятната конкуренция в различни пазарни ниши създаде доста проблеми за Toshiba през последните тримесечия. Все пак компанията е намерила как да се справи в ситуацията. От японския конгломерат официално потвърдиха, че повишават прогнозата си за оперативна печалба през финансовата година с цели 50%.    Данните бяха публикувани от Reuters и показват, че основната причина за това решение са добрите резултати на бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba. Очаква се тази ситуация да се запази и до края на фискалната година, която завършва през март 2017г. Така японският производител вече предвижда оперативна печалба за този период в размер на $1.7 млрд. Любопитното е, че през последните тримесечия Toshiba на два пъти повиши оценката за собственото си представяне в индустрията.    Китайските производители на смартфони продължават да отправят все повече поръчки за NAND флаш памет на Toshiba. Възстановяването на този ключов за компанията сегмент има ключова роля за предвижданата оперативна печалба. Предстои да видим дали тя ще успее да постигне амбициознатa си цел и отново да се превърне в успешен бранд.    Вижте защо Toshiba излиза от пазара на лаптопи
медицина
Нова технология на Toshiba може да открие заболяване от рак с точност 99%
Нова технология на Toshiba може да открие заболяване от рак с точност 99%
Екип от специалисти на Toshiba Corp. са разработили уникална технология, която може да улесни диагностицирането на рак. Новата техника всъщност е съвместен проект с учени от National Cancer Center и Tokyo Medical University. След продължителни тестове накрая успяват да създадат метод за откриване на 13 различни вида на коварното заболяване с 99% точност. Другото голямо предимство на технологията е, че за целия анализ е необходима проба, съдържаща една капка кръв.   Тоshiba се надяват да помогнат на много хора, като им позволяват да лекуват рак още в началния стадий на заболяването. Самият метод е разработен да изследва видовете и концентрацията на микроРНК молекули в човешкото тяло, които са секретирани от кръвта в раковите клетки. От компанията твърдят, че техниката им превъзхожда другите конкурентни концепции с високата степен на точност, краткото време за извършване на анализа и ниските разходи, съобщава JapanTimes.co,jp.   Тестът ще се използва за откриване на рак на стомаха, хранопровода, белите дробове, черния дроб, жлъчните пътища, панкреаса, червата, яйчниците, простатата, пикочния мехур, гърдата, саркома и глиом. Специалистите на Toshiba са създали миниатюрно устройство, което да анализира пробата за по-малко от два часа. Първоначалните прогнози са целия кръвен тест да струва на пациентите около $180. Ако всичко върви по план технологията може да бъде въведена в реална експлоатация до няколко години.     Още от Digital: Нови медицински импланти обещават лечение на болка и депресия
SSD дискове
Lite-On продава бизнеса си със SSD дикове на Toshiba за $165 млн.
Lite-On продава бизнеса си със SSD дикове на Toshiba за $165 млн.
Lite-On Technology са се съгласили да продадат своя бизнес със SSD дискове на Tоshiba Memory. В това число влиза не само оборудването, наличния инвентар и мрежата от клиенти, но и портфолиото от патента. Финансовите параметри на сделката се очаква да са от порядъка на $165 млн. Регулаторните органи ще трябва да дадат одобрението си за преминанавето на бизнеса със SSD дискове от Lite-On Technology в Toshiba Memory до 1 април 2020г.   Споразумението предвижда тази дивизия на Lite-On Technology да бъде прехвърлена в самостоятелно дружество с името Solid State Storage Technology. Всичко това трябва да се случи преди 12 декември, а след това започват процесите на интегриране на този бизнес към структурата на Toshiba Memory, съобщава Digitimes. През последните години Lite-On бяха един от големите клиенти на Toshiba в производството на SSD дискове.     За в бъдеще компанията ще насочи стратегията си към разработването на разнообразно портфолио от продукти за обикновения потребител, бизнес средите и центровете за данни. Добавянето на бизнеса на Lite-On е само една от стъпките, за реализирането на амбициозните цели на Toshiba Memory. Компанията изпитва все по-сериозни проблеми да се конкурира с другите производители, което също е причина за сделката с Toshiba Memory.   Още от Digital: SSD дисковете изтриват ли успешно нашите данни
Toshiba
Тоshiba Europe вече ще се казва Dynabook
Тоshiba Europe вече ще се казва Dynabook
Тоshiba официално потвърдиха за плановете си да ребрандират своя бизнес с мобилни устройства и джаджи с Интернет на нещата в САЩ и Европа. За в бъдеще тези подразделения ще носят имената Dynaboook Americas и Dynabook Europe. Изборът не е случаен, тъй като марката Dynabook е бранд с над 30 годишна история и множество продукти, спечелили важни технологични награди по цял свят. Бизнес операциите на Toshiba в Европа и САЩ ще се извършват под шапката на компанията-майка Dynabook Inc., съобщава TechRadar.   Самият бранд Dynabook е изключително популярен в Япония и компанията се надява да повтори същия успех и сред другите западни държави. Промяната на името ще осигури необходимата синергия между всички бизнес подразделения на Toshiba по цял свят. Компанията обърна специално внимание на иновациите, с които са трансформирали света на технологиите, като например първия лаптоп. През последните 30 години Toshiba могат да се похвалят с много открития в сферата на дисплеите, батериите, телевизорите, компютрите и др.     Сред най-впечатляващите постижения на компанията в тази сфера са премиерата на първия TFT цветен дисплей, интегрирано оптично устройства, безжична докинг станция, четириядрен HD процесор и 4K дисплей за лаптопи. Toshiba ще разширят своето портфолио от продукти в  Portégé, Tecra и DynaEdge сериите до края на второто тримесечие на годината. Японският производител също така възнамерява да разшири присъствието си в нови пазарни ниши, сред които и очилата с добавена реалност.    Oще от Digital: Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba
Toshiba ще загубят над $1 млрд. след сделката с NAND памет
Toshiba ще загубят над $1 млрд. след сделката с NAND памет
Желанието на Toshiba да продадат своя бизнес с NAND памет е една от най-дискутираните теми в индустрията през последните месеци. Компанията вече отдели това звено от своята структура с идеята да улесни реализирането на подобна сделка. Оказа се, че някои от най-големите имена в индустрията като Apple и Western Digital проявяват интерес към придобиването на това бизнес звено на Toshiba. Според първоначалните данни финансовите параметри на сделката могат да достигнат до почти $18 млрд.   Tаксите, които компанията трябва да плати около отделянето на NAND бизнеса са причината компанията да очаква голяма финансова загуба. Информацията разкрива, че тя ще достигне до почти $1 млрд. и ще се отрази на състоянието им за настоящата фискална година, която завършва през март 2018г., предаде Reuters. Първоначалните прогнози бяха, че Toshiba дори ще отчетат печалба за гореспоменатия период. Все пак реализирането на сделката се очаква да ограничи влиянието на тази сума.   В момента се очаква придобиването на получи одобрението на съответните регулаторни органи. Припомняме ви, че Toshiba вече се съгласиха да продадат подразделението на консорциум, който е ръководен от Bain Capital. Това е вторият най-голям бизнес с NAND флаш памет в индустрията, което неслучайно привлича вниманието на купувачите. Технологията се използва масово в различни мобилни устройства и се очаква да става все по-популярна в следващите години.    Вижте защо Apple не искат Toshiba да продадат бизнеса с NAND памет на Western Digital
Western Digital
Western Digital предложиха $17.4 млрд. за бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba
Western Digital предложиха $17.4 млрд. за бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba
Евентуалната сделка за купуването на NAND бизнеса на Toshiba е тема, с която в технологичната индустрия се спекулира доста в последните месеци. Oтношенията между двете компании се влошиха дотолкова, че те заведоха съдебни дела помежду си провокирани от различни обвинения. Много скоро цялата сага ще приключи, тъй като Toshiba и евентуалните купувачи искат максимално бързо да финализират сделката. Анализаторите очакват това да се случи още до края на месеца.   Последните данни на Reuters информират, че консорциум, в който участва и Western Digital са предложили официално сума от $17.4 млрд. за бизнеса с NAND памет на Toshiba. Съвместната оферта е отправена и от името на американския инвестиционен фонд KKR & Co. Според информацията със собствен капитал в офертата участват още Innovation Network Corp. и Development Bank of Japan. Предложението е интересно, защото предвижда Toshiba да запазят определен дял в компанията.   В същото време самият консорциум се ангажира да привлече други японски компании, които да инвестират в NAND бизнеса на Toshiba. Според непотвърдена информация след серия от преговори двете страни ще се съгласят да подпишат споразумението. Нито Western Digital, нито пък Toshiba ще спечелят, ако целият този процес продължи неочаквано дълго и правят всичко възможно да ускорят преговорите. Предстои да видим каква ще е финалната цена на сделката.   Вижте как технологията 3D NAND ще стане доминиращ фактор в пазара на SSD дискове през 2017г.
Western Digital
Western Digital искат да блокират продажбата на бизнеса с NAND памет на Toshiba
Western Digital искат да блокират продажбата на бизнеса с NAND памет на Toshiba
Вече ви информирахме, че Apple и Amazon искат да купят бизнеса с NAND памет на Toshiba. Taзи дивизия на компанията представлява голям интерес сред водещите производители, като интерес към нея имат и други брандове. Най-високата оферта за купуването на цбизнеса на Toshiba досега е отправена от Broadcom. Друго известно име в индустрията, а именно Western Digital също вече се включиха в наддаването. Компанията също така поиска да блокира сделката.    Основният мотив е да се издаде съдебна заповед, която не позволява да се извърши продажбата на цфлаш бизнеса на Toshiba без одобрението на Western Digital, предаде Reuters. Причината е, че двете компании съвместно управляват тази структура. От Western Digital твърдят, че някои от офертите нарушават съвместните им договорни права, което не им оставя избор освен да предприемат съответните действия, за да защитят своите интереси.    Все още е твърде рано да прогнозираме как това решение ще се отрази на интереса на желаещите към NAND бизнеса на Toshiba. Можем да сме сигурни, обаче, че този ход на Western Digital ще създаде допълнителни спънки за реализирането на сделката. Според данните Toshiba искат поне $18 млрд., за да се съгласят да продадат тази бизнес дивизия. Western Digital пък твърдят, че това е сума, която не задоволява и не е съгласувана с интересите им.    Вижте как външните хард дискове на Western Digital вече имат нов дизайн
Toshiba
Toshiba ще продадат бизнеса си с флаш памет на Western Digital
Toshiba ще продадат бизнеса си с флаш памет на Western Digital
Тоshiba планират да отделят своя бизнес с полупроводници в отделна компания и да продадат част от него на Western Digital. Oсновната причина за това решение на компанията са огромните финансови загуби, които отчита тази дивизия. Трябва да отбележим, че в случая става въпрос за подразделението на Toshiba, което създава флаш памет. Двете компании вече си партнират в тази сфера и изградиха собствена фабрика за подобни модули в Япония.    Според данните Toshiba обмислят възможността да продадат приблизително 20% от този бизнес, като според пазарната капитализация цената ще е между $1.77 млрд. и $2.65 млрд., предаде Reuters. Oчаква се дивизията за флаш памет на Toshiba да бъде отделена в самостоятелна компания, което ще се случи до края на първата половина на настоящата година. Любопитна подробност е, че това е един от най-доходоносните бизнеси на Toshiba.   Идеята за това преструктуриране е да се подобри финансовото състояние на японския производител. Подобно решение ще осигури свеж финансов капитал в краткосрочен план. Предстои да видим дали тази стратегия на Toshiba ще постигне желания успех. Тази бизнес стратегия вероятно ще доведе до още по-добри отношения между компанията и Western Digital.   Вижте как Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
toshiba
Toshiba излиза от бизнеса с лаптопи
Toshiba излиза от бизнеса с лаптопи
Toshiba потвърдиха в официално изявление, че възнамеряват да спрат да произвеждат лаптопи, които се продават на европейския пазар и първоначално ще предлага своите модели eдинствено на местния, японски пазар. Все пак сегашните устройства с логото на компанията ще продължат да се поддържат, както и да се изпълняват гаранционните условия, но тя няма намерение да представя нови продукти в този сегмент. Вместо това за ограничено време лаптопите на Toshiba ще се продават само в Япония, което постепенно ще доведе до излизането на компанията от този бизнес.    За в бъдеще японският производител ще продава само конфигурации на бизнес потребителите, които ще са част от Tecra и Portege гамите на компанията в опит да увеличи приходите си в този сегмент, предаде TechRadar. Oсновният фокус за Toshiba ще бъдат ултратънките лаптопи, таблетите с големи дисплеи и 2-в-1 хибридите с Windows 10, за да продължат да бъдат конкурентноспособни в тази пазарна ниша, която се развива доста динамично напоследък. Проблемите на компанията в този сектор вече доведоха до слухове за сливането на нейния бизнес с лаптопи с Fujitsu и VAIO като сега за първи път разбираме за нейната бъдеща стратегия.   Търговските вериги ще продължат да предлагат устройства на компанията от нейната Satellite серия, както и другите модели на Toshiba, но след като се изчерпа наличното количество тя няма да представя повече лаптопи за обикновените потребители. Излизането на компанията от тази пазарна ниша е поредното доказателство за популярността на мобилните устройства, които постепенно се превръщат във все по-сериозен заместител на персоналния ни компютър от преди няколко години.   Вижте какво е Toshiba No Matter What гаранция
DMCA.com Protection Status