Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
76 резултата за toshiba
Toshiba
Тоshiba Europe вече ще се казва Dynabook
Тоshiba Europe вече ще се казва Dynabook
Тоshiba официално потвърдиха за плановете си да ребрандират своя бизнес с мобилни устройства и джаджи с Интернет на нещата в САЩ и Европа. За в бъдеще тези подразделения ще носят имената Dynaboook Americas и Dynabook Europe. Изборът не е случаен, тъй като марката Dynabook е бранд с над 30 годишна история и множество продукти, спечелили важни технологични награди по цял свят. Бизнес операциите на Toshiba в Европа и САЩ ще се извършват под шапката на компанията-майка Dynabook Inc., съобщава TechRadar.   Самият бранд Dynabook е изключително популярен в Япония и компанията се надява да повтори същия успех и сред другите западни държави. Промяната на името ще осигури необходимата синергия между всички бизнес подразделения на Toshiba по цял свят. Компанията обърна специално внимание на иновациите, с които са трансформирали света на технологиите, като например първия лаптоп. През последните 30 години Toshiba могат да се похвалят с много открития в сферата на дисплеите, батериите, телевизорите, компютрите и др.     Сред най-впечатляващите постижения на компанията в тази сфера са премиерата на първия TFT цветен дисплей, интегрирано оптично устройства, безжична докинг станция, четириядрен HD процесор и 4K дисплей за лаптопи. Toshiba ще разширят своето портфолио от продукти в  Portégé, Tecra и DynaEdge сериите до края на второто тримесечие на годината. Японският производител също така възнамерява да разшири присъствието си в нови пазарни ниши, сред които и очилата с добавена реалност.    Oще от Digital: Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba
Toshiba ще загубят над $1 млрд. след сделката с NAND памет
Toshiba ще загубят над $1 млрд. след сделката с NAND памет
Желанието на Toshiba да продадат своя бизнес с NAND памет е една от най-дискутираните теми в индустрията през последните месеци. Компанията вече отдели това звено от своята структура с идеята да улесни реализирането на подобна сделка. Оказа се, че някои от най-големите имена в индустрията като Apple и Western Digital проявяват интерес към придобиването на това бизнес звено на Toshiba. Според първоначалните данни финансовите параметри на сделката могат да достигнат до почти $18 млрд.   Tаксите, които компанията трябва да плати около отделянето на NAND бизнеса са причината компанията да очаква голяма финансова загуба. Информацията разкрива, че тя ще достигне до почти $1 млрд. и ще се отрази на състоянието им за настоящата фискална година, която завършва през март 2018г., предаде Reuters. Първоначалните прогнози бяха, че Toshiba дори ще отчетат печалба за гореспоменатия период. Все пак реализирането на сделката се очаква да ограничи влиянието на тази сума.   В момента се очаква придобиването на получи одобрението на съответните регулаторни органи. Припомняме ви, че Toshiba вече се съгласиха да продадат подразделението на консорциум, който е ръководен от Bain Capital. Това е вторият най-голям бизнес с NAND флаш памет в индустрията, което неслучайно привлича вниманието на купувачите. Технологията се използва масово в различни мобилни устройства и се очаква да става все по-популярна в следващите години.    Вижте защо Apple не искат Toshiba да продадат бизнеса с NAND памет на Western Digital
Western Digital
Western Digital предложиха $17.4 млрд. за бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba
Western Digital предложиха $17.4 млрд. за бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba
Евентуалната сделка за купуването на NAND бизнеса на Toshiba е тема, с която в технологичната индустрия се спекулира доста в последните месеци. Oтношенията между двете компании се влошиха дотолкова, че те заведоха съдебни дела помежду си провокирани от различни обвинения. Много скоро цялата сага ще приключи, тъй като Toshiba и евентуалните купувачи искат максимално бързо да финализират сделката. Анализаторите очакват това да се случи още до края на месеца.   Последните данни на Reuters информират, че консорциум, в който участва и Western Digital са предложили официално сума от $17.4 млрд. за бизнеса с NAND памет на Toshiba. Съвместната оферта е отправена и от името на американския инвестиционен фонд KKR & Co. Според информацията със собствен капитал в офертата участват още Innovation Network Corp. и Development Bank of Japan. Предложението е интересно, защото предвижда Toshiba да запазят определен дял в компанията.   В същото време самият консорциум се ангажира да привлече други японски компании, които да инвестират в NAND бизнеса на Toshiba. Според непотвърдена информация след серия от преговори двете страни ще се съгласят да подпишат споразумението. Нито Western Digital, нито пък Toshiba ще спечелят, ако целият този процес продължи неочаквано дълго и правят всичко възможно да ускорят преговорите. Предстои да видим каква ще е финалната цена на сделката.   Вижте как технологията 3D NAND ще стане доминиращ фактор в пазара на SSD дискове през 2017г.
Western Digital
Western Digital искат да блокират продажбата на бизнеса с NAND памет на Toshiba
Western Digital искат да блокират продажбата на бизнеса с NAND памет на Toshiba
Вече ви информирахме, че Apple и Amazon искат да купят бизнеса с NAND памет на Toshiba. Taзи дивизия на компанията представлява голям интерес сред водещите производители, като интерес към нея имат и други брандове. Най-високата оферта за купуването на цбизнеса на Toshiba досега е отправена от Broadcom. Друго известно име в индустрията, а именно Western Digital също вече се включиха в наддаването. Компанията също така поиска да блокира сделката.    Основният мотив е да се издаде съдебна заповед, която не позволява да се извърши продажбата на цфлаш бизнеса на Toshiba без одобрението на Western Digital, предаде Reuters. Причината е, че двете компании съвместно управляват тази структура. От Western Digital твърдят, че някои от офертите нарушават съвместните им договорни права, което не им оставя избор освен да предприемат съответните действия, за да защитят своите интереси.    Все още е твърде рано да прогнозираме как това решение ще се отрази на интереса на желаещите към NAND бизнеса на Toshiba. Можем да сме сигурни, обаче, че този ход на Western Digital ще създаде допълнителни спънки за реализирането на сделката. Според данните Toshiba искат поне $18 млрд., за да се съгласят да продадат тази бизнес дивизия. Western Digital пък твърдят, че това е сума, която не задоволява и не е съгласувана с интересите им.    Вижте как външните хард дискове на Western Digital вече имат нов дизайн
Toshiba
Toshiba ще продадат бизнеса си с флаш памет на Western Digital
Toshiba ще продадат бизнеса си с флаш памет на Western Digital
Тоshiba планират да отделят своя бизнес с полупроводници в отделна компания и да продадат част от него на Western Digital. Oсновната причина за това решение на компанията са огромните финансови загуби, които отчита тази дивизия. Трябва да отбележим, че в случая става въпрос за подразделението на Toshiba, което създава флаш памет. Двете компании вече си партнират в тази сфера и изградиха собствена фабрика за подобни модули в Япония.    Според данните Toshiba обмислят възможността да продадат приблизително 20% от този бизнес, като според пазарната капитализация цената ще е между $1.77 млрд. и $2.65 млрд., предаде Reuters. Oчаква се дивизията за флаш памет на Toshiba да бъде отделена в самостоятелна компания, което ще се случи до края на първата половина на настоящата година. Любопитна подробност е, че това е един от най-доходоносните бизнеси на Toshiba.   Идеята за това преструктуриране е да се подобри финансовото състояние на японския производител. Подобно решение ще осигури свеж финансов капитал в краткосрочен план. Предстои да видим дали тази стратегия на Toshiba ще постигне желания успех. Тази бизнес стратегия вероятно ще доведе до още по-добри отношения между компанията и Western Digital.   Вижте как Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
toshiba
Toshiba излиза от бизнеса с лаптопи
Toshiba излиза от бизнеса с лаптопи
Toshiba потвърдиха в официално изявление, че възнамеряват да спрат да произвеждат лаптопи, които се продават на европейския пазар и първоначално ще предлага своите модели eдинствено на местния, японски пазар. Все пак сегашните устройства с логото на компанията ще продължат да се поддържат, както и да се изпълняват гаранционните условия, но тя няма намерение да представя нови продукти в този сегмент. Вместо това за ограничено време лаптопите на Toshiba ще се продават само в Япония, което постепенно ще доведе до излизането на компанията от този бизнес.    За в бъдеще японският производител ще продава само конфигурации на бизнес потребителите, които ще са част от Tecra и Portege гамите на компанията в опит да увеличи приходите си в този сегмент, предаде TechRadar. Oсновният фокус за Toshiba ще бъдат ултратънките лаптопи, таблетите с големи дисплеи и 2-в-1 хибридите с Windows 10, за да продължат да бъдат конкурентноспособни в тази пазарна ниша, която се развива доста динамично напоследък. Проблемите на компанията в този сектор вече доведоха до слухове за сливането на нейния бизнес с лаптопи с Fujitsu и VAIO като сега за първи път разбираме за нейната бъдеща стратегия.   Търговските вериги ще продължат да предлагат устройства на компанията от нейната Satellite серия, както и другите модели на Toshiba, но след като се изчерпа наличното количество тя няма да представя повече лаптопи за обикновените потребители. Излизането на компанията от тази пазарна ниша е поредното доказателство за популярността на мобилните устройства, които постепенно се превръщат във все по-сериозен заместител на персоналния ни компютър от преди няколко години.   Вижте какво е Toshiba No Matter What гаранция
лаптопи
Тoshiba, Fujitsu и VAIO планират да слеят своите бизнеси с лаптопи в нова компания
Тoshiba, Fujitsu и VAIO планират да слеят своите бизнеси с лаптопи в нова компания
Конкуренцията в глобалния пазар на лаптопи е доста ожесточена, където производители като Lenovo, HP и Apple водят сериозна битка за доминация в този сегмент на технологичната индустрия. Последните данни на Nikkei разкриват, че три от най-големите японски брандове планират да комбинират усилията и операциите си и така да се превърнат в по-влиятелен фактор в пазара на лаптопи. В случая става въпрос за Toshiba, Fujitsu и VAIO, които вече са започнали преговори с идеята да превърнат този любопитен проект в реалност, предаде TechRadar.    Aнализаторите уточняват, че в момента те притежават около 30% от пазара на лаптопи в Япония и се очаква всеки един от тези брандове да има равно участие в новата компания, която ще създадат. Любопитна подробност е, че Toshiba имат най-силни позиции в Северна Америка, докато Fujitsu се радва на голяма популярност на европейския континент, а VAIO засега има присъствие единствено в Япония. Новото дружество има за цел да комбинира силните страни и на трите компании, за да се превърне в един от най-влиятелните фактори в глобалния пазар на лаптопи.    Oт Nikkei са на мнение, че подобно сливане ще допринесе осезаемо за намаляване на производствените разходи на бъдещите им устройства, както и за преговорите с доставчиците на компоненти. Ако идеята им намери реализация на пазара това определено ще изостри конкуренцията върху най-популярните производители на лаптопи в индустрията днес, а именно Lenovo, HP и Apple. Ще е любопитно да проследим как ще продължи да се развива този проект и как ще се казва новосъздаденото дружество на трите японски компании.   Вижте заслужава ли си покупката на лаптоп със сензорен дисплей 
Sony
Sony искат да купят бизнеса с камера сензори на Toshiba за $163 млн.
Sony искат да купят бизнеса с камера сензори на Toshiba за $163 млн.
Sony винаги са впечатлявали потребителите и анализаторите с високото качество на камерите, които използват в своите мобилни устройства и не е тайна за никого, че компанията продава свои сензори и на други водещи производители, сред които и Apple. Японският производител продължава да е лидер по отношение на тези технологии и сега разбираме интересни детайли за бъдещите му планове да разшири влиянието си в този бизнес. Последните данни разкриват, че Sony вече са се стартирали преговори с Toshiba, като желанието е да придобият бизнеса с камера сензори на компанията, предаде TheVerge.   Oт своя страна това не е толкова изненадващ ход, тъй като Toshiba полагат много усилия да се справят с неприятните последици от огромния счетоводен скандал с нейните служители. Именно заради това тя обмисля да се раздели с тази дивизия, чиято цена според пазарните анализатори е около $163 млн,, като това ще позволи на Sony да придобие още по-голям дял в тази пазарен сегмент. Сега компанията е най-големия производител на CMOS сензори в индустрията, като през последната година отчете ръст в доставките от над 40%, което е доста впечатляващо.   Според информацията Toshiba ще затворят някои от своите фабрики с идеята да преструктурират своя бизнес и да компенсират финансовите загуби от последните тримесечия. В същото време Sony ще придобият контрол и над продуктови линии свързани със създаването на полупроводници и NAND флаш памет, в допълнение към камера сензорите. Евентуална сделка ще засили сериозно напрежението и върху Samsung, които са един от малкото брандове имащи потенциала да се конкурират със Sony.   Вижте най-добрите камери при смартфоните  
Toshiba
Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.
Toshiba продължават да продават своите бизнес дивизии, като този път Hisense са се съгласили да купят звеното им за телевизори. Финансовите параметри на придобиването ще достигнат до $113 млрд., предаде Reuters. Сделката е поредния опит на Toshiba да възстановят и нормализират своите операции след масивните финансови загуби на ядрения им бизнес, който вече се намира в процедура на банкрут.   В последните години компанията реализира продажбите на няколко от своите бизнес подразделения. Sony купиха бизнеса с камери сензори за $155 млн. през 2015г. Много скоро дружеството Bain Capital спечели наддаването за подразделението за NAND флаш памет на Toshiba за $18 млрд. Дали всички тези сделки ще позволят на Toshiba да стабилизират финансовото си състояние предстои да видим.    Тук е момента да отбележим, че Toshiba не са единствения японски производител, който продава своя бизнес с телевизори. През миналата година Sharp се съгласиха да бъдат придобити от Foxconn в стратегическа сделка на стойност от $3.5 млрд. В заключение ще отбележим, че придобиването на телевизионния бизнес на Toshiba от Hisense трябва да бъде финализирано до края на февруари 2018г.   Вижте какви операционни системи използват смарт телевизорите ни
Toshiba
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba създадоха автомобилна батерия, която осигурява 320 км. пробег със 6-минутно зареждане
Тоshiba разкриха повече детайли за новите си литиево-йонни батерии за електрически автомобили. От компанията са уверени, че благодарение на тях могат да предизвикат истинска революция в този пазарен сегмент. Според официалните данни автомобилите, които ги използват ще могат да пътуват в продължение на 320 километра със зареждане от 6 минути. От своя страна това е три пъти по-висока стойност спрямо възможностите на сегашното поколение батерии, предаде SlashGear.   За да постигнат този ефект Toshiba разработват различен материал в създаването на анода, който е базиран на титанов ниобиев оксид. Това е химично съединение, което е в състояние да генерира два пъти по-голям капацитет спрямо настоящите литиево-йонни батерии, които използваме. Тестовете на Toshiba показват, че тека се гарантира не само по-висока енергийна плътност, но и се осигурява много по-бърз цикъл на зареждане. Сигурността е другото важно предимство на новите батерии.   В момента Toshiba разполагат с прототип на 50Ah батерия, която е в състояние да запази 90% от първоначалния си капацитет дори след 5000 цикъла на зареждане. От компанията твърдят, че новите батерии могат да се използват дори при -10 градуса по Целзий и да се заредят на пълен капацитет за около 10 минути. Предстоят още експерименти, но ако всичко върви по план първите автомобили на Toyota с новите батерии трябва да са достъпни през 2019г.    Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
Toshiba
Новата технология ще позволи на SSD дисковете  да съхраняват с 40%  повече информация от сегашните
Новата технология ще позволи на SSD дисковете да съхраняват с 40% повече информация от сегашните
Western Digital разкриха официално повече детайли за новата си поколение за производство на 3D NAND флаш памет. Компанията е разработила иновативен метод за създаването на 96-слойни NAND модули, които ще са достъпни в 32GB (256 гигабита) конфигурации на пазара. Новата технология ще позволи на SSD дисковете и другите флаш продукти да предлагат с до 40% повече място за съхранение на данни, в сравнение с 64-слойните NAND устройства.    Компанията заедно с Тoshiba започнаха да произвеждат подобни модели преди няколко седмици. Преминаването към 96-слойната технология ще отнеме време и първите устройства с нея ще се продават от 2018г., информира Engadget. Oчаква се следващата генерация SSD дискове на Toshiba въпреки подобренията да бъдат и по-евтини за производство. В момента 64-слойните 3D NAND дискове с 512GB памет струват около $180.    Веднъж след като започне производството на първите устройства с 96-слойната 3D NAND технология на Western Digital те ще станат още по-достъпни за потребителите. Можем да сме сигурни, че и другите производители като Intel ще последват примера на компанията и ще започнат да създават 96-слойни SSD дискове през 2018г. За нас потребителите това е добра новина, тъй като ще доведе до по-бързи и евтини SSD-та, които имат по-голям капацитет.     Вижте заслужава ли си да инвестирате в SSD диск през 2017г.
Toshiba
Турската компания Vestel иска да купи бизнеса с телевизори на Toshiba
Турската компания Vestel иска да купи бизнеса с телевизори на Toshiba
Турският производител на електроника Vestel е стартирал преговори с Toshiba. Oсновният предмет на разговорите са възможностите за придобиването на бизнеса с телевизори на японския бранд. Информацията бе потвърдена от Vestel в съобщение до борсата в Истанбул. Желанието на турската компания е да се превърне в по-влиятелен фактор в международен план, а не само на местния пазар, предаде Reuters. Преговорите между двете страни все още са в начална фаза.   Tвърде рано e да коментираме конкретните финансови параметри на сделката. Vestel вече получиха ексклузивните права да разработват и продават телевизори с бранда Toshiba на територията на Европа за период от пет години. Според прогнозите на финансовите наблюдатели Toshiba ще отчетат нетни загуби в размер на приблизително $9 млрд. за фискалната година, която завърши на 31 март. Данните са само за подразделението за телевизори на на японския производител.     Причината за тези резултати е обезценяването, което бе предизвикано от превишаване на разходите на американското, ядрено подразделение Westinghouse. Тези проблеми доведоха до банкрутиране на дружеството. Предстои да видим колко време ще продължат преговорите между Toshiba и Vestel, както и каква ще е сумата, която турския бранд трябва да плати, за да придобие бизнеса с телевизори на Toshiba.   Вижте защо 2017г. ще е годината на OLED телевизорите
Toshiba
Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
Toshiba очакват 50% по-висока оперативна печалба за фискалната година
Toshiba е един от най-популярните японски производители на електронни устройства в индустрията. Невероятната конкуренция в различни пазарни ниши създаде доста проблеми за Toshiba през последните тримесечия. Все пак компанията е намерила как да се справи в ситуацията. От японския конгломерат официално потвърдиха, че повишават прогнозата си за оперативна печалба през финансовата година с цели 50%.    Данните бяха публикувани от Reuters и показват, че основната причина за това решение са добрите резултати на бизнеса с NAND флаш памет на Toshiba. Очаква се тази ситуация да се запази и до края на фискалната година, която завършва през март 2017г. Така японският производител вече предвижда оперативна печалба за този период в размер на $1.7 млрд. Любопитното е, че през последните тримесечия Toshiba на два пъти повиши оценката за собственото си представяне в индустрията.    Китайските производители на смартфони продължават да отправят все повече поръчки за NAND флаш памет на Toshiba. Възстановяването на този ключов за компанията сегмент има ключова роля за предвижданата оперативна печалба. Предстои да видим дали тя ще успее да постигне амбициознатa си цел и отново да се превърне в успешен бранд.    Вижте защо Toshiba излиза от пазара на лаптопи
VAIO
VAIO, Toshiba и Fujitsu ще слеят бизнесите с компютри до края на март
VAIO, Toshiba и Fujitsu ще слеят бизнесите с компютри до края на март
В продължение на няколко години персоналните компютри продължават да регистрират все по-слаби продажби, което се дължи в най-голяма степен популярността на смартфоните и таблетите сред потребителите по цял свят. Развитието на тези процеси, обаче налага компаниите да предприемат различни стратегии и мерки, с които да компенсират загубите си, като сред тях са и водещите японски производители. Oт Bloomberg сега ни информират, че VAIO се намират все по-близо до финализиране на сделка, която ще слее нейния бизнес заедно с компютърните дивизии на Toshiba и Fujitsu.     По този начин ще се създаде ново дружество, което не само ще доминира местния японския пазар, но и ще има по-добри възможности да разшири позициите си в глобален план, в сравнение със сегашните опити на трите компании. Данните също така разкриват, че сливането на компютърните подразделения на VAIO, Toshiba и Fujitsu ще бъде обявено официално до края на следващия месец, като най-големия дял в него ще има VAIO. След като се превърне във факт новата компания ще притежава приблизително 30% от пазара на компютри в Япония, където ще се конкурира директно със съвместното дружество на Lenovo и NEC.   Анализаторите на този етап са раздвоени относно възможността новият проект на VAIO, Toshiba и Fujitsu да се отрази сериозно на глобалния пазар, който продължава да се доминира от HP, Lenovo и Dell. Предстои да видим дали подобно сливане може да им позволи да намалят загубите си и да продават повече свои компютри и да преодолеят трудностите в този сегмент от последните месеци. При всички положения, обаче ще е необходимо време съвместното им дружество да се превърне в по-сериозен конкурент на HP, Lenovo и Dell в глобален мащаб.   Вижте шест начина, по които квантовите компютри ще променят света 
Гаранция
Какво е Toshiba No Matter What гаранция
Какво е Toshiba No Matter What гаранция
Интервю с Данко Иванов, мениджър „Цифрови продукти и услуги“ Toshiba.
Toshiba
Тoshiba dynaBook - 12" Full HD таблет с процесор на Intel, 4GB RAM и 128GB памет
Тoshiba dynaBook - 12" Full HD таблет с процесор на Intel, 4GB RAM и 128GB памет
Тоshiba представи официално своя нов, иновативен таблет, който се казва dynaPad и се отличава с изключително тънките си размери, тъй като дебелината му е само 6.9 милиметра, а теглото е 569 грама. Устройството е създадено, за да ни позволи да сме максимално продуктивни в движение и е проектирано да промени изцяло представата ви за използването на класическата писалка и хартия. Toshiba dynaPad е с големина, която е идентична с тази на стандартните тефтери във формат B5 и ще се продава с допълнителна, ергономична клавиатура, с която да извлечете максимума от приложенията в Microsoft Office.    Устройството е оборудвано с 12-инчов сензорен IPS дисплей, който поддържа Full HD резолюция и е оптимизиран за работа с Wacom AЕS TruePen стилусите, които разпознават 2048 нива на натиск и са оптимизирани специално за популярния офис пакет. Самият панел е покрит с антирефлексно покритие, като компанията е използвала специален двоен слой, който намалява пръстовите отпечатъци и отраженията на светлината върху него, което го прави подходящ за използване, когато сте в движение. Toshiba dynaPad е най-тънкият и лекият таблет с този размер в индустрията и се захранва от Intel Atom Z8300 процесор с тактова честота от 1.44GHz, който е допълнен от 4GB оперативна памет и работи с Windows 10 OS.   Вграденият капацитет за съхранение на данни достига до 128GB, като другите характеристики включват още абонамент за Office 365, слот за microSD памет карти, microUSB и microHDMI портове и поддръжка за Wi-FI 802.11ac. Toshiba ще продават ултратънкия си таблет първо в Япония, като неговата премиера на европейския континент се очаква през първото тримесечие на следващата година. Според непотвърдена информация цената на dynaBook в ЕС ще бъде приблизително  €950.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим таблет