Тоshiba официално потвърдиха за плановете си да ребрандират своя бизнес с мобилни устройства и джаджи с Интернет на нещата в САЩ и Европа. За в бъдеще тези подразделения ще носят имената Dynaboook Americas и Dynabook Europe. Изборът не е случаен, тъй като марката Dynabook е бранд с над 30 годишна история и множество продукти, спечелили важни технологични награди по цял свят. Бизнес операциите на Toshiba в Европа и САЩ ще се извършват под шапката на компанията-майка Dynabook Inc., съобщава TechRadar.

 

 

Самият бранд Dynabook е изключително популярен в Япония, като компанията се надява да повтори същия успех и сред другите западни държави. Промяната на името ще осигури необходимата синергия между всички бизнес подразделения на Toshiba по цял свят. Компанията обърна специално внимание на иновациите, с които са трансформирали света на технологиите, като например първия лаптоп. През последните 30 години Toshiba могат да се похвалят с много открития в сферата на дисплеите, батериите, телевизоритекомпютрите и др.

 

 

Сред най-впечатляващите постижения на компанията в тази сфера са премиерата на първия TFT цветен дисплей, интегрирано оптично устройствo, безжична докинг станция, четириядрен HD процесор и 4K дисплей за лаптопи. Toshiba ще разширят своето портфолио от продукти в  Portégé, Tecra и DynaEdge сериите до края на второто тримесечие на годината. Японският производител също така възнамерява да разшири присъствието си в нови пазарни ниши, сред които и очилата с добавена реалност. 

 

Oще от Digital: Toshiba продадоха бизнеса си с телевизори на Hisense за $113 млн.