TikTok от доста време не е поредното мобилно приложение за забавление, тъй като се превърна в социален феномен, особено сред най-младата аудитория. Платформата доминира класациите за най-много изтегляния в App Store и Google Play от месеци насам. Световната пандемия дори принуждава авторите на съдържание да бъдат още по-активни в профилите в TikTok.

Разработчиците на мобилното приложение опитват да превърнат платформата в по-атрактивен избор за инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това е причината за постоянната интеграция на нови функции, позволяващи да създавате атрактивни клипове, включително и с други хора в TikTok.

Колкото по-атрактивно съдържание, толкова по-големи са възможностите за монетизиране на профилите.Обратната връзка е важна за ByteDance и сега компанията стартира онлайн анкета, с която търси съвети как да подобри приложението директно от своите потребители. За целта трябва да попълнят отговорите на кратък онлайн въпросник.

 

 

Aвторите на съдържание са запитани дали са доволни от сегашната система на TikTok и дали смятат, че биха могли да имат повече преглеждания на клиповете. Въпросите включват и времето, което прекарват в създавaне на видео и комуникация с другите профили. ТikTok са изправени пред все по-сериозна конкуренция на платформи като YouTube, Instagram и Triller.

Подобни инициативи имат за цел да запазят най-гледаните профили в приложението и вече се обсъждат допълнителни стимули за генериране на приходи. Toва е възможно с Creator Fund, който бе създаден преди няколко месеца, като TikTok обещават да увеличат финансирането на този фонд за монетизиране.

Главният мениджър на мобилното приложение за Европа вече потвърди, че 40% от регионалните профили се възползват от TikTok Creator Fund.

 

Oще от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове