Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
153 резултата за tiktok
търсачки
Google ще показват видео резултати от Instagram и TikTok в търсачката
Google ще показват видео резултати от Instagram и TikTok в търсачката
Tърсенето на съдържание в интернет с Google обикновено изисква няколко секунди. Алгоритмите на компанията се грижат всички заявки да бъдат обработени максимално бързо. Google Search е най-добрата търсачка в интернет, но това не значи, че няма как допълнително да бъдат подобрени възможностите й. Компанията вече е стартирала разговори с Facebook и ByteDance относно възможността да показват на по-високо място в търсенето съдържание от популярните им приложения. Идеята е да се осигури интеграция на видео материали от Instagram и TikTok директно в търсачката. По този начин ще се увеличи допълнително трафика на Google, но също ще се увеличи гледаемостта на клиповете. Финалното решение все още не е взето, но най-вероятно това ще се случи скоро, информира AndroidHeadlines. Oткриването на съдържание от приложенията по ключови думи, директно от Google Search определено ще допадне на най-активните потребители на Instagram и TikTok.     Създателите на видео ще могат да достигнат до много по-голяма аудитория, ако Google въведат тази промяна. Тестовете с функцията са започнали преди месеци, като целта е да улесни още по-вече намирането на атрактивно съдържание в Instagram и TikTok. Алгоритмите на Google Search ще индексират огромната колекция от видео в приложенията и ще направят клиповете по-достъпни за потребителите. Първоначално можем да очакваме интеграцията в мобилната версия на Google. Десктоп версията на търсачката ще започне на показва видео от Instagram и TikTok на по-късен етап. Това не е случайно, тъй като повече потребителите използват смартфоните си за достъп до любимото съдържание в приложенията.   Още от Digital: 8 полезни неща, които може да правите в приложенията на Google  
Microsoft
Защо Microsoft са искали да купят TikTok
Защо Microsoft са искали да купят TikTok
Microsoft е технологична компания с впечатляваща потребителска база и собственик на Windows, LinkedIn, Skype и приложението Microsoft Teams. Всеки ден продуктите им се използват от милиони потребители. Вече ви информирахме, че Microsoft е втората американска компания с пазарна капитализация над $2 трилиона след Apple. Едва ли има по-категорично доказателство за успеха на софтуерния гигант от това постижение. Oт Microsoft вече се подготвят усилено за разпространението на ъпдейтите към Windows 11, което е планирано за 5 октомври. Докато очакваме това да се случи разбираме интересни подробности за една провалена сделка от есента на 2020г. Шефът на Microsoft участва в Code конференцията, на която разкри как се е развива ситуацията с евентуалното придобиване на TiTok. Сатя Надела определи преговорите за покупка на приложението като "най-странното нещо, над което е работил", съобщава Geekwire. Хаотичните събития около подобна сделка започнаха с решението на Доналд Тръмп да блокира TikTok в САЩ.     Американският президент изрази съмнения за сигурността на личните данни на гражданите в страната. Именно заради това се взе решение ByteDance, които разработват приложението да продадат бизнеса на местна компания. В противен случай TikTok ще бъде забранено в САЩ, с което ще загуби много потребители и респективно източници на приходи. Вече ви съобщихме, че Microsoft иска да купи TikTok. Компанията дори получи 45-дневен срок, за да изглади всички детайли и да ускори финализирането на сделката. Още по-интересното е, че Microsoft желаеха да придобият контрол над бизнеса на приложението в САЩ, Канада, Австралия и Нова Зеландия. Все пак това не се случи, тъй като Oracle спечели битката и получиха одобрение за сделката от САЩ. Сатя Надела остава изненадат как по средата на преговорите Доналд Тръмп променя своето мнение, което ускорява преговорите на ТikTok с Oracle. В заключение ще отбележим, че шефа на Microsoft не съжалява за пропуснатата възможност и е доволен от начина, по който се развива компанията през 2021г.   Още от Digital: Microsoft искат да превърнат лаптопите с Windows 10 в геймърски конзоли
TikTok
Подрастващите ще използват TikTok само по 40 минути на ден в Китай
Подрастващите ще използват TikTok само по 40 минути на ден в Китай
TikTok е по-популярно приложение от Facebook сред най-младите потребители. Тийнейджърите са най-активни в своите пароли и са с водещ принос за невероятния успех в световен мащаб. Кратките видео клипове се превърнаха в глобален хит, но също в източник на впечатляващи приходи за своите създатели. Вече има много акаунти с милиони последователи, които генерират невероятна печалба от видеото, което ъплоудват в TikTok. Бизнес възможностите, които предлага приложението го превръщат в по-атрактивен избор за инфлуенсърите. Специфично законодателство и обществени нагласи в някои страни, обаче доведоха до някои ограничения в работата на TikTok. Популярното заглавие успя да преодолее забрани в някои страни, включително и в САЩ, което може да се отрази негативно на впечатляващата му популярност. Все пак разработчиците от ByteDance са изправени пред постоянен натиск да променят различни елементи от TikTok, за да отговарят на актуалните регулации в отделните страни. Сега разбираме за поредната санкция, която ще създаде затруднения за представителите на най-младата възрастова група.     Строгите изисквания на правителството в Китай въвеждат сериозна промяна в работата на приложението. В официална публикация в своя блог ByteDance потвърдиха, че подрастващите няма да могат да използват TikTok за повече от 40 минути дневно. Новата мярка засяга потребителите, които все още нямат навършени 14 години. Другото ограничение за подрастващите в тази категория е, че не могат въобще да използват приложението в периода между 22:00 и 6:00 всеки ден. Алгоритмите на TikTok също така селективно ще показват съдържание, което е подходящо за възрастовата им група. Налагането на подобни мерки е залегнало в законодателството на Китай, като ByteDance няма как да подминат препоръките на правителството.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
TikTok
TikTok вече ще ни предупреждава, ако съдържанието е неподходящо или включва сцени на насилие
TikTok вече ще ни предупреждава, ако съдържанието е неподходящо или включва сцени на насилие
TikTok създадоха изцяло нова категория за забавление с иновативния формат за кратки видео клипове, който предлагат. Тийнейджърите са основната аудитория на приложението, което вече е социален фенове в глобален мащаб. Няма никакви индикации популярността на TikTok да отшуми скоро и заглавието на ByteDance ще продължи да оглавява водещите класации за приходи и трафик. Платформата позволява на стотици милиони автори на съдържание всеки ден да проявяват своята креативност, като се забавляват и общуват със своите последователи. Гарантиране на максимално изживяване изисква алгоритмите на мобилното приложение да следят за обидно и неподходящо съдържание. Това е голям проблем и за други популярни социални мрежи. В официален блог пост от TikTok разкриха за нова инициатива, която ще ни предупреждава за наличието на чувствително и неподходящо съдържание. Новата функция ще доразвие инструментите за предупреждение, които бяха добавени към TikTok в края на 2020г.     Младите потребители са изложени на огромно количество видео съдържание всеки ден, което може да включва и чувствителни теми. ТikTok искат да намерят оптималния баланс между качеството на съдържанието, като гарантират, че клиповете са подходящи за всеки профил. Компанията си партнира с външни организации, които на свой ред да вдъхновят нови инициативи специално за аудиторията на приложението. Различни експерти на Butterfly Foundation, Bodywhys, NEDA и др. вече си партнират с TikTok. Следващият път, когато въведете заявка а търсене с потенциално чувствителни резултати като например "Scary Makeup" ще видите ново предупреждение на TikTok. Aко не изберете допълнителният "Show Results" бутон няма да бъдат възпроизведени резултатите. По този начин TikTok ще продължат да влагат усилия и ресурси, за да осигурят най-доброто на своите потребители, като ги предупреждават за определено съдържание в профилите.   Още от Digital: ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
TikTok
Как да подобрите съдържанието в своя TikTok профил
Как да подобрите съдържанието в своя TikTok профил
Moбилните приложения използват уникални алгоритми, с които персонализират съдържанието за всеки акаунт. По този начин социалните мрежи и услуги като TikTok препоръчват най-подходящото съдържание за индивидуалния профил. Най-добрият начин да настроите алгоритмите съобразно вашия вкус е да харесвате видео клиповете, които ви допадат. Така ще виждате повече подобно съдържание, което респективно може да привлече в по-голяма степен вниманието ви. Може да не сте се замисляли, но обратния процес, а именно "Dislike"-а на клипове в TikTok също може да допринесе за по-качествените публикации, които виждате. Ето как може да харесате или нехаресете видео в TikTok, за да подобрите алгоритмите, които препоръчват съдържание във вашия акаунт, според BusinessInsider:   Как да нехаресате TikTok видео   1. Натиснете продължително върху видеото, което да Dislike-нете с "Long Press" на екрана. 2.  Допълнително меню ще ви предложи четири опции: "Save Video", "Add To Favorites", "Report" и "Not Interested". 3. Нерахесването на видео става от "Not Interested" секцията на менюто.     4.  Кликнете върху "More", за да видите повече детайли. 5. От падащият прозорец можете да изберете "Hide Videos From This User" и "Hide Videos With this sound".       Как да използвате Undo и да не харесате видео в TikTok   Ако случайно натиснете "Like" бутона върху видео, което не искате да влияе на алгоритъма в профила ви можете просто да натиснете иконата със сърце, за да го премахнете от колекцията с харесани видео клипове. След това няма да виждате видео от съответния профил.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
TikTok
TikTok вече изпреварва YouTube по гледаемост в няколко държави
TikTok вече изпреварва YouTube по гледаемост в няколко държави
YouTube е социален феномен, който се превърна в символ за глобалния успех на мобилно приложение. Заглавието от месеци насам подобрява рекорди за приходи и изтегляния от Google Play и App Store. Социалната изолация се превърна в предпоставка за още по-впечатляващ успех на TikTok, който продължава от няколко поредни тримесечия. Популярността на приложението дори принуди компании като Facebook и Google да се съобразяват с атрактивния видео формат, който предлага TikTok. Хитовото заглавие на разработчиците от ByteDance може да се похвали с активна потребителска база от над 700 млн. потребители. Това превръща TikTok в едно от най-успешните мобилни приложения за всички времена. Актуалният доклад на App Annie показва, че позитивните трендове продължават и TikTok може да се похвали с още едно рекордно постижение. Данните разкриват, че потребителите вече прекарват средно повече време, докато сърфират в TikTok, спрямо YouTube.     Това е впечатляващо, тъй като видео услугата се използва от три пъти повече потребители. TikTok вече оглавява класациите в тази категория в редица страни, което е индикация за още по-амбициозните планове на ByteDance да монетизират приложението. Постоянните ъпдейти с нови функции и възможности е една от основните причини за продължаващите впечатляващи резултати на TikTok. Активността на най-младата аудитория приковава вниманието на все повече големи рекламодатели, което само по себе си е важен източник на приходи. Колкото по-дълго гледаме съдържание в TikTok, толкова повече приходи може да генерира приложението за своите създатели. Мобилните устройства са ключови за успеха на TikTok, които не са толкова оптимизирани за големите дисплеи, както YouTube. Въпреки това приложението се възползва в най-добра степен от високите продажби на смартфони. Имаме всички основания да очакваме впечатляващото представяне на TikTok да продължи и в следващите месеци.   Още oт Digital: Как да превъртим видео в TikTok
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 30 август в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 30 август в digital.bg (Видео)
Лицевото разпознаване е една от най-популярните технологии, заедно със сензорите за пръстов отпечатък. Модерните смартфони вече предлагат различни алтернативи за отключване, в допълнениe към традиционните пароли. Устройствата на Apple имат достъп до Face ID системата, която представлява най-добрият софтуер за лицево разпознаване в мобилната индустрия. 
TikTok
ТikTok изпревари Facebook и вече е най-изтегляното приложение
ТikTok изпревари Facebook и вече е най-изтегляното приложение
Eдва ли има потребител, който да не е чувал за TikTok независимо дали използва приложението на своето устройство. Платформата за кратки видео клипове продължава да впечатлява анализаторите с рекордните, които поставя. Вече няколко поредни тримесечия TikTok попада на челните места по изтегляния и приходи за водещите мобилни платформи. Сега разбираме за поредния впечатляващ успех на приложението, тъй като TikTok е изпреварило Facebook и е най-изтегляния софтуер за смартфони в глобален мащаб. По този начин за първи път от три години най-популярното приложение не е WhatsApp, Instagram, Messenger или друго заглавие на Facebook. Още по-любитното е, че TikTok изпреварва своите конкуренти в почти всички световни региони, включително Китай и САЩ. Така най-популярната платформа за споделяне на кратки видео клипове изпреварва Facebook, WhatsApp, Instagram и Messenger, които допълват списъка с първите пет най-популярни приложения.     Популярността на TikTok е свързана и със социалната изолация заради пандемията от коронавирус. Много потребителите използват мобилните приложения, за да слушат изпълнения на любимите изпълнители, които не могат да видят на живо. Разработчиците от ByteDance са изключително активни в интеграцията на нови функции, което се отразява положително на потребителската база на TikTok. Голям ръст отчита и Telegram, което позволява потребителите да изпращат съобщения, които се изтриват авоматично след определен период от време. Заглавието обръща специално внимание на поверителността на личните данни и вече е седмото най-изтегляно приложение в световен мащаб. Имаме всички основания да очакваме TikTok да продължи със солидното представяне. Вече бе увеличена продължителността на клиповете до три минути, което ще предостави още повече възможностите да бъдете креативни и да забавлявате своята аудитория.   Още от Digital: Изкуственият интелект на TikTok вече е достъпен за други компании
TikTok
Колко потребители използват TikTok всеки месец
Колко потребители използват TikTok всеки месец
Глобалният успех на TikTok превърна приложението в невероятен хит сред младите потребители и внушителен източник на приходи за разработчиците от ByteDance. През последните месеци бяха подобрени редица рекорди за изтегляния от водещите мобилни платформи. Скоро ви съобщихме, че ТikTok изпревари Facebook и вече е най-изтегляното приложение. Това е поредното доказателство за влиянието на приложението в световен мащаб. Създателите на хитовата платформа за споделяне на кратки видео клипове сега се похвалиха, че повече от 1 млрд. души използват TikTok всеки месец. За сравнение Facebook потвърдиха, че има около 2.9 млн. активни потребители месечно. Съществената разлика между приложението и социалната мрежа е невероятният ръст, който продължава да отчита TikTok. Докато Facebook привличат 7% нови потребители към своята услуга, прямо същия период преди година при TikTok тази цифра е 45%. По този начин приложението регистрира солиден ръст от 689 млн. потребители през юли 2020г.     Голямо постижение на TikTok е, че се превърна в първото мобилно приложение, което не е собственост на Facebook (Мessenger, WhatsApp, Instagram), което премина границата от 3 млрд. изтегляния. Данните бяха потвърдени от SensorTower и очертават по най-добър начин колосалния успех на приложението. Колкото повече хора използват TikTok, толкова по-голяма заплаха за водещите технологични компании се превръща заглавието на ByteDance. Неслучайно вече видяхме как услуги като Instagram и YouTube интегрират функционалности, които добиват голяма популярност в TikTok, за да продължат да бъдат конкурентни.  Най-голям интерес към приложeнието проявяват потребителите в САЩ, Европа, Бразилия и Югоизточна Азия, което не е изненадващо. Постоянните ъпдейти и нови функционалности, които предлагат повече възможности на авторите на съдържание са гаранция, че успеха на TikTok ще продължи със същите стабилни темпове.   Още от Digital: ТikTok тестват платен видео формат с името Shoutouts
TikTok
Как да търсим правилно в TikTok
Как да търсим правилно в TikTok
След като отворите приложението веднага виждате безкраен поток от видео клипове, които TikTok смята, че ще провокират вниманието ви. Секцията This For You е подходящ начин да откривате ново съдържание и да се забавлявате в своя профил. Все пак има ситуации, когато искате да намерите точно конкретно видео или друг пост, който не ви е препоръчан от алгоритмите на TikTok. Най-доброто решение в ситуацията е да се доверите на вградената търсачка в мобилното приложение. Това е най-лесният, най-бързият и най-удобният начин да откриете какво  ви трябва в TikTok. Потребителите могат да извършват търсения съобразно много критерии, за да намират профили, категории от клипове, хаштагове и др. Първата стъпка е да отворите "Discover" секцията, която ще видите в долната част до "Home" и "+" бутоните. съобщава BusinessInsider.     Кликнете върху полето за търсете и въведете своят заявка. Можете да извършите търсения на фрази, теми, потребители и др. Още докато въвеждате своята заявка ще виждате как се показват най-популярните резултати. Имайте предвид, че все още не е възможно да филтрирате допълнително резултатите, които се подреждат с приоритет към последно добавените клипове. Полезен трик в откриването на съдържание е да използвате #duet или #stitch хаштаговете и името на даден потребители, за да откриете неговите Duet/Stitch клипове, които е качил в приложението.     Сканирането на QR кодове е друга полезна функция за потребителите, тъй като всеки профил има самостоятелен код. За да го отворите трябва да отворите акаунта и да кликнете на трите линии в горния десен ъгъл. Изберете "QR code", което ще генерира вашия QR код, който може лесно да се сканира от други устройства.      Още от Digital: ТikTok ще предлага обяви за работа в приложението
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 20 септември в digital.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 20 септември в digital.bg (Видео)
Портфолиото на Huawei в световния пазар на смартфони е разделено в няколко продуктови категории. Най-интересните модели на компанията са част от Huawei Mate и Huawei P Series.
TikTok
Kaк да блокирате и отблокирате потребители в TikTok
Kaк да блокирате и отблокирате потребители в TikTok
TikTok е предпочитано приложение за забавление за потребителите, най-вече от най-младата аудитория. Платформата за споделяне на кратки клипове продължава да подобрява рекорди за приходи и изтегляния в мобилната индустрия. Следенето на профилите на най-атрактивните автори и инфлуенсъри е добър начин да имате достъп до актуалното съдържание в TikTok.Филтрирането на публикациите, които виждате в своя профил понякога изисква блокирането на някои профили. Управлението на акаунтите е добър начин да ограничавате определено съдържание в TikTok Ето как може да блокирате и отблокирате профили в TikTok, според BusinessInsider.   Как да блокирате потребител в TikTok   1. Отворете своя профил в TikTok. 2. Изберете потребителя, който искате да блокирате. 3. След като заредите съответния акаунт изберете иконата с три точки в горния десен ъгъл. 4. Натиснете "Block" опцията от падащото меню, за да ги блокирате.       Kaк да отблокирате профил в TikTok   1.  Отворете TikTok и заредете своя акаунт от Profile иконата. 2. Изберете иконата с три хоризонтални черни в горния десен ъгъл.     3. Следващата стъпка е да отворите "Privacy" менюто. 4. Скролнете до дъното на страницата и изберете "Blocked Accounts".     5. Tака ще видите списък с всички профили, които сте блокирали. 6. Трябва да изберете "Unblock" опцията, ако решите, че искате да отблокирате даден профил.     Още от Digital:  TikTok ще увеличат лимита за качване на видео в приложението до пет минути
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 9 септември в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 9 септември в digital.bg (Видео)
WhatsApp е водещо приложение за комуникация с внушителна база от лоялни потребители по цял свят. Собствениците на смартфони имат достъп до разнообразни функции за общуване, но също да се възползват от технологията за криптиране на чатовете. Постоянните ъпдейти на WhatsApp крият сериозни предизвикателства за по-старите устройства.   1.  Кои смартфони няма да поддържат WhatsApp от 1 ноември Компанията периодично актуализира списъка със съвместими смартфони, като от него постепенно отпадат популярни модели, които са представени от производителите преди години....
Instagram
Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
Instagram е водещо приложение за мобилна фотография, което взаимства все повече елементи от социалните мрежи. Разработчиците са фокусирали своите усилия към подобряване на възможностите на търсене в профилите ни. Така например вече се експериментира с нова функция за показване на снимки и видео като резултати във вградената търсачка на Instagram. По този начин освен традиционните профили на други потребители, места и хаштагове алгоритмите на приложението ще ни препоръчват и мултимедия. Oт Instagram са уверени, че това ще улесни откриването на съдържание и ще ги превърне в още по-сериозен конкурент на TikTok. Промените ще възпроизвеждат редове от снимки и видео, което е релевантно на заявките за търсене. Работи се над осигуряване на поддръжка за по-голям брой езици в търсачката. В момента приложението предоставя резултатите в следните категории: Тоp, Accounts, Audio, Tags и Places. За в бъдеще ще виждаме изображения и клипове показани на целия екран в Top раздела, информира TheVerge.     Следващият ъпдейт на мобилното приложение ще предложи опция да използваме повече ключови думи за извършваните търсения. За целта вече е увеличен броя на специалистите, които работят в този екип на Instagram. Колкото по-прецизна е търсачката в Instagram, толкова по-активни ще бъдат потребителите в разглеждането на съдържание в своите профили. Все още не знаем кога всички потребителите ще имат достъп до актуализацията. В заключение ще отбележим, че подобренията в търсенето са вдъхновени от сходни възможности, които предлага TikTok. Оптимизацията на търсачката за повече езици вероятно ще изисква повече време.   Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
TikTok
TikTok ще увеличат лимита за качване на видео в приложението до пет минути
TikTok ще увеличат лимита за качване на видео в приложението до пет минути
TikTok e социален феномен с внушителни измерения и абсолетен хит сред мобилните приложения. По всичко личи, че заглавието ще продължи да оглавява класациите в мобилната индустрия. Огромното количество съдържание, което се споделя всеки ден в TikTok e eдновременно източник на забавление, но и на сериозни приходи за разработчиците от ByteDance. Създателите на TikTоk са доста активни в подобряването на приложението. Потребителите вече имат възможността да създават и качват видео клипове с продължителност до три мнути. Изглежда, че скоро ще станем свидетели на още едно сериозно увеличение. Според инфромация на CNet вече се работи усилено над удължаване на лимита за ъплоуд на видео до 5 минути. По този начин авторите на съдържание ще имат още повече възможности да бъдат забавние и креативни в новия 300-секунден формат на видеото в мобилното приложение.     Вече са стартирали органичени тестове с новата функционалност. Потребителите, които могат да тестват новия лимит ще получат нотификация в своя акаунт. Това е само един от експериментите на TikTok, които скоро ще интегрират Stories функция, която ще работи по подобие на Snapchat и Instagram. Потребителите ще могат да споделят снимки, които се изтриват след 24 часа и да ангажират своята аудитория с различните си истории. Любопитното е, че някои акаунти могат да ъплоудват видео с продължителност до 10 минути, което е гаранция, че TikTok изпроват различни формати, за да направят приложението по-добро за крайните потребители.   Още от Digital: Кои са най-популярните тенденции в TikTok през 2021г
American Airlines
American Airlines ще позволи на пътниците да гледат 30 минути видео в TikTok безплатно в някои полети
American Airlines ще позволи на пътниците да гледат 30 минути видео в TikTok безплатно в някои полети
Пътуването със самолет е предпочитана форма за транспорт, особено когато пътувате на голяма дистанция. В определени случаи, обаче целият полет може да бъде много скучен. Ако искате да слушате любимите парчета ще трябва предварително да изтеглите музиката офлайн. Същото може да се каже за филми и друго мултимедийно съдържание, което бихте искали да гледате по време на полета. Липсата на достъп до интернет в самолета не е проблем за повечето хора, които предварително са се подготвили за пътуването. Всяка авиокомпания има собствена политика, но тенденцията е да се търсят повече алтернативни възможности за забавление. American Airlines също имат интересни идеи как потребителите да се чустват по-комфортно, докато използват услугите им, съобщава CNet.     Бъдещите клиенти на някои полети на American Airlines ще имат възможността да гледат безплатно видео в TikTok. Изискването е това да се случва за не повече от 30 минути. Това предложение ще е достъпно за хората, които вече са инсталирали приложението на своите устройства, както и за нови изтегляния по време на полета. Продължителността може да бъде увеличена след обратна връзка с потребителите. Компанията преди няколко месеца позволи на своите клиенти да работят с Facebook Messenger, докато летят.   Още от Digital: 8 любопитни факти за пътуванията със самолет, които може би не знаете
DMCA.com Protection Status