Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
111 резултата за tiktok
YouTube Shorts
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
YouTube Shorts - конкуренцията на TikTok вече е достъпна за потребителите
Платформите за споделяне на кратки видео клипове се радват на голям интерес, заради успеха на приложения като TikTok. Заглавието се превърна в социален феномен, с който трябва да се съобразяват дори най-големите компании. Неслучайно TikTok вече е инсталирало над 1 млрд. пъти за устройствата с Android, което само по себе си е доказателство за световния успех. Съвсем логично популярността на приложението накара и други платформи да обмислят включване на опция за запис и споделяне на кратки видео клипове от смартфоните. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление. По всичко личи, че TikTok ще продължи да бъде толкова успешно, както досега. Съвсем логично това ще засили сериозно конкуренцията на алтернативните приложения. Това важи с пълна сила и за YouTube, които също ще предложат подобна функционалност на своите потребители. Вече ви съобщихме, че YouTube Shots ще е конкурент на TikTok.     Компанията от месеци провежда активни тестове с новата функция, която трябва да се възползват от популярността на кратките видео клипове. Ако се интересувате от възможността да изпробвате YouTube Shorts е добре да знаете, че  бета версията вече е достъпна за ограничен брой потребители. В следващите дни до края на март вероятно повече хора ще могат да изпробват YouTube Shorts от своите акаунти. Функцията е разработена да ни позволи максимално бързо и лесно да създаваме клипове от мобилното приложение на YouTube. Само няколко кликвания са необходимо да заснемем съдържание и да го споделим с любимите си хора. Трбява единствено да изберете "Create" бутона, за да стартирате запис, като добавянето на музика става от "Add Music". Предвидени са допълнителни опции за контрол над скоростта или да зададе времеви период, кога да се стартира и спре видео. Можете да разгледате как изглежда окончателния клип преди да го споделите с хаштага #Shorts в YouTube.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 февруари (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 февруари (Видео)
TikTok e платформа за кратко споделяне на видео, която се радва на впечатляваща популярност сред най-младата аудитория. Въпреки забраната в няколко страни заглавието се използва от над 2 млрд. потребители. Активността на потребителите е причината за ъплоуд на все повече съдържание в TikTok.   1. Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите Колкото повече време прекарваме в профилите си, толкова повече приходи генерират разработчиците от ByteDance. Появата на няколко конкурентни платформи кара TikTok постоянно да получава ъпдейти с нови функционалности, за...
TikTok
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
TikTok е социален феномен, който освен невероятната популярност по цял свят се озова в центъра на политическия конфликт между Китай и САЩ. Разработчиците на приложението бяха принудени да продадат своя бизнес, за да продължат да оперират на американския пазар. Все пак TikTok премина през структурни и организационни промени, включително и изцяло нов борд на директорите, които са одобрени от правителството. Teхнологичният аспект и миграцията на личната информация в сървъри на територията на САЩ се управлява от Oracle, които са официалния купувач на бизнеса с TikTok. Сделката позволи на приложението да е активно в страната, което има стратегическо значение, след като Индия забрани на гражданите да използват TikTok. Загубата на още един голям пазар може да има критично влияние върху бизнеса на компанията. Въпреки споменатите проблеми TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света. Ако използват активно платформата за споделяне на кратки видео клипове трябва да бъдете много внимателни, тъй като експерти на Check Point откриха сериозен пропуск в сигурността на TikTok.     Специалистите на компанията откриват, че уязвимост в кода на приложението може да се позволи на външни лица достъп до лична информация в профила, включително и телефонния номер. Стандартните настройки на акаунтите включват прякор в TikTok, профилна снимка, уникално ID в приложението, но също и други поверителни детайли. Ако хакери съберат всички тези данни могат да си изготвят профил за съответния профил, който да използват за разпространени на зловреден софтуер и кражба на информация. Конкретният проблем е свързан с Find Friends функцията, която използва алгоритми за синхронизиране на контактите в TikTok. От Check Points Research провеждат серия от тестове, за да проверят системата за сигурност и успяват да преодолеят много от механизмите, които трябва да защитават личната ни информация. Добрата новина е, че компанията се е свързала с ByteDance, които вече ъпдейтват смартфоните с необходимия пач за сигурност.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 4 януари в digtal.bg
5 значими новини от технологичния свят на 4 януари в digtal.bg
Корейският производител се очаква да представи и стартира продажбите на Galaxy S21 още преди края на месеца. Тази ключова промяна в стратегията на Samsung се очаква да допринесе за по-високите продажби и да ги направи по-конкурентни през 2021г. Гъвкавите смартфони ще имат специално значение за стратегията на компанията да доминира световния пазар на смартфони.   1. Samsung потвърдиха, че премиерата на Galaxy S21 ще е на 14 януари Вече ви информирахме, че Samsung Galaxy S21 ще бъде показан на 14 януари, като продажбите стартират до края на януари. Феновете на...
TikTok
TikTok тестват функция за мобилни плащания
TikTok тестват функция за мобилни плащания
TikTok е добър пример за сравнително непознато приложение, което може да се превърне в световен хит. Разработчиците от ByteDance бяха изправени пред много предизвикателства, но въпреки това заглавието продължава да подобрява рекорди. Въпреки опитите за банване в някои страни TikTok е платформа с огромно влияние сред рекламодателите. Актуалните данни на анализаторите показват, че платформата за споделяне на кратки видео клипове се използва от над 800 млн. активни потребители месечно. Това превръща TikTok в конкурент на приложения като Instagram. Най-голям принос за популярността на TikTok в глобален мащаб несъмнено имат тийнейджърите и потребителите, които са ситуирани в Китай. През годината ByteDance показаха, че знаят как да развиват мобилното приложение, за да го направят още по-успешно. Разработчиците полагат много усилия да се възползват максимално от всички възможности да монетизират TikTok. Последната стъпка в тази насока е покупката на UIPay - популярна платформа за мобилни плащания сред китайската аудитория на приложението.     Компанията също така е регистрирала на свое име няколко търговски марки, които допълнително доказват намеренията им да въведат по-директни начини за извършване на плащания от TikTok. Meждународната класификация за стандартизиране на патенти обхващат 36 категории на потребителска електроника, към които са фокусирани новите технологии на ByteDance. Oт началото на годината досега разработчиците на мобилното приложение увеличиха значително персонала, който отговаря за световните операции на TikTok. Получаването на лицензи за дигитална търговия в някои страни като Сингапур и Китай са сериозна индикация за плановете на ByteDance да увеличат своите приходи. На този етап няма доказателство, че опцията за мобилни плащания скоро ще стане част от публичните версии на TikTok за европейските потребители. По всичко личи, обаче, че бизнес стратегията на ByteDance ще бъде все по-свързана с дигиталните начини за монитизиране на TikTok.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Сензорните екрани са доста удобни за работа с приложения, забавления с игри и гледане на мултимедия, когато сме в движение. Мощните процесори, големите екрани и софтуерните подобрения на смартфоните ги правят още по-подходящи, за да бъдем продуктивни и имаме достъп до социалните мрежи. Въпреки това тъчскрийните все още не могат да заместят напълно функционалността на клавиатурата и компютърната мишка.   1. Защо потребителите на Windows 10 е по-добре да използват Android смартфони вместо iPhone Ако използвате устройство с Windows 10 има как да се възползвате от...
TikTok
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
От началото на пандемията досега доста представители на бизнеса трябваше да се примирят със спад в приходите и да отложат премиери на предстоящи продукти. През първата половина на годината имаше и доста сериозен хаос с доставките на компоненти, което се отрази дори на брандове като Samsung и Apple. Все пак има някои компании и услуги, които могат да се похвалят, че дори станаха по-популярни в контекста на COVID-19 кризата.Един от примерите е приложението Zoom, което продължава да доминира сегмента на приложенията за видеоконференция. Другият пример за впечатляващ успех по време на пандемията е TikTok. Заглавието на ByteDance се превърна в абсолютен хит и въпреки забраната да се използва в някои страни продължава да оглавява класациите при мобилното устройство. TikTok се радва на голяма популярност сред най-младата аудитория, предоставяйки удобен начин за създаване и качване на кратки клипове с продължителност до 60 секунди. Няма как да не сте виждали клипове с логото на TIkTok качени и в други социални мрежи.     Разработчиците на мобилните приложения експериментират с различни идеи как да ни накарат да бъдем по-активни в своите профили. Именно заради това ByteDance виждат потенциал в идеята да увеличат максималната продължителност на клиповете в TikTok. По този начин авторите на съдържание ще разполагат с още повече възможности да създавате интересни клипове и да привличат аудитория. Според информация на CNet вече се тества опция за качване на видео в TikTok с дължина до 180 секунди. Това е при пъти повече от настоящото ограничение. Някои потребителите вече могат да се възползват от триминутните клипове в TikTok. В момента хората, които искат да качат по-дълго видео трябва да го направят на няколко отделни части. Много хора, обаче не са доволни от този начин на разделяне на видеото на по-малки части. Новата функция ще предложи решение на този проблем. Все още няма официално потвърждение от ByteDance колко време ще продължат тестовете и кога можем да очакваме 3-минутните клипове да са достъпни за всички.     Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
Крайният срок за продажбата на TikTok се удължава до 4 декември
Крайният срок за продажбата на TikTok се удължава до 4 декември
TikTok е световна сензация и приложение, което не спира да подобрява различни рекорди. Платформата позволява да споделяме кратки видео клипове и привлича вниманието предимно на тийнейджърите. Независимо от впечатляващия успех, обаче разработците от ByteDance са изправени пред редица проблеми, основно на американския пазар. Правителството на САЩ разглежда TikTok като заплаха за националната сигурност, тъй като данните на повече от 100 млн. американкци, които го използват се съхраняват в китайски сървъри. Всичко това доведе до ситуация, в която създателите на TikTok са принудени да продадат своя бизнес, за да могат да оперират в САЩ, както досега. Темата бе изключително актуална през септември, когато Oracle се утвърди като основен купувач на TikTok след отхвърлянето на офертата на Microsoft. Няколко дни по-късно сагата изглежда достигна финалната си фаза, тъй като САЩ одобриха сделката между Oracle и ТikTok. Първоначалният срок за финализирането на продажбата, който бе поставен от правителството бе 90 дни и трябва да изтече на 27 ноември.     Последните данни на Reuters разкриват, че държават администрация на САЩ ще предостави още седем дни, в които TikTok могат да завършат процеса. Така крайният срок бе удължен до 4 декември. Причината за допълнителните седем дни е отправено ново предложение от ByteDance, което държавната администрация иска да разгледа подробно. Трябва да отбележим също, че компанията заведе серия от дела, с които се противопоставя на сделката и иска да премахнат забраната за опериране в САЩ. Един от мотивите им е, че принудителната продажба на капитали по този начин противоречи на закокодателството и противоречи на принципите залегнали в американската конституция. Реализирането на сделката, която ще отдели TikTok в нова компания, която се контролира от Oracle ще нанесе значителни щети върху бизнеса на компанията в световен мащаб. Финалното решение все още не е взето, което означава, че TikTok отново ще бъдат в центъра на събитията в индустрията през следващите дни.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TIkTok
В TikTok вече може да използва музика от каталога на Universal Music
В TikTok вече може да използва музика от каталога на Universal Music
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече се превърна в хит сред потребителите, особено сред най-младата аудитория. TikTok подобри няколко впечатляващи рекорди и продължава да е едно от най-изтегляните приложения в App Store и Google Play. Регистрираните профили могат да проявяват своята креативност с разнообразие от ефекти и функции, с които да направят забавно видео. TikTok осигурява достъп до разнообразна колекция от музикално съдържание, която да добавите към своя клип. Възможностите да демонстрирате своите качества и талант, докато правите кратко видео в приложението са разнообразни. Добрата новина за всички потребители, които използват активно TikТok е свързана с ново партньорство между компанията и Universal Music Group (UMG). Споразумението между двете страни ще гарантира, че целия музикален каталог на този лейбъл ще е наличен в TikTok. Дългосрочното партньорство ще има ползи и за двете страни, тъй като ще предостави повече възможности на авторите на музика от каталога на UMG да генерират приходи, съобщава TheVerge.     В същото време внушителната потребителска база на TikTok ще разполага с възможността да използва клипове от пълния каталог на UMG в своите видео материали. Съвместният проект ще гарантира, че изпълнителните на Universal Music Group ще могат да получат повече пари за своята работа, както и допълнителна платформа, в която да дистрибутират своите парчета. Трябва да отбележим също, че TikTok вече сключи подобни партньорства със Sony Music, Warner Music Group и Merlin - организация представляваща интересите на много независими лейбъли по цял свят. По този начин феновете на Tik могат да се забавляват с музикалните произведения на най-популярните артисти на водещите звукозаписни компании.   Oще от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
TikTok
Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите
Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите
TikTok e платформа за кратко споделяне на видео, която се радва на впечатляваща популярност сред най-младата аудитория. Въпреки забраната в няколко страни заглавието се използва от над 2 млрд. потребители. Активността на потребителите е причината за ъплоуд на все повече съдържание в TikTok. Колкото повече време прекарваме в профилите си, толкова повече приходи генерират разработчиците от ByteDance. Появата на няколко конкурентни платформи кара TikTok постоянно да получава ъпдейти с нови функционалности, за да запази най-креативните профили. Приложението може да се използва от от водещите мобилни платформи, като се работи над оптимизация за други операционни системи. Ако използвате активно TikTok вероятно ви се е искало да има как да се забавлявате с любимото ви съдържание от по-голям екран. Добрата новина е, че това вече е възможно с последната актуализация на TikTok. Най-интересното подобрение е ъпдейта е свързано с поддръжката за Android TV. Това позволява да стартирате интерфейса на приложението на екраните на телевизорите.     Интеграцията за Android TV ще пренесе любимото съдържание в комфорта на всекидневната. По този начин бихте могли да инсталирате TikTok на Chromecast with Google TV. Почти всички функционалности на мобилното приложение са налични и във версията за Android TV. След като стартирате софтуера ще можете директно да стартирате персонализираната си емисия с видео клипове. Бутони за навигация позволяват да скролвате в двете посоки, както и да пропускате определени видеота. Стандартните секции като Profile, Like и Comments също са част от Android TV версията на TiKTok. Кликването на More бутона ще покаже допълнителни опции като "Report", "Not Interested" и "Loop Video". Докато гледате видео заглавието и броя на прегледите ще бъдат показани в панел отляво, а данни за музикалното оформление от дясната страна на дадено видео. Логването става чрез сканиране на QR код от мобилното приложение. Разпространението на ъпдейта вече започна и до дни версията на TikTok за Android ще е достъпно за всички потребители.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
iPhone 12 серията предлагат доста иновативни технологии и новости, като поддръжката за 5G и най-мощния мобилен процесор. Камерите са обект на специално внимание, като това са първите смартфони на Apple, които имат LiDAR сензори. Функцията е налична в iPhone 12 Pro и iPhone 12 Pro Max, като LiDAR сензорите позволяват на устройствата да придобият по-добра представа за заобикалящата реалност. Технологията извършва в реално време изчисления за времето необходимо на светлината да достигне до даден обект, да се отрази от него и да се върне в първоначалната позиция. Едно от най-забавните приложения на LiDAR ефектите е възможността да добавяте AR ефекти върху реалната среда в снимките и клиповете, които правите от смартфоните. TikTok e приложение, което се превърна в световен хит с атрактивния начин за споделяне на кратки видео клипове и сега представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност. Визуализацията представлява дигитална сфера, която отброява в обратен ред пет секунди и като фойерверка се превръща в цифрата 2021.     Едва ли има по-атрактивен начин TikTok да отбележат подобаващо новата година и да поздравят своите милиони потребители по цял свят. Разработчиците ще продължат да експериментират с нови начини за взаимодействие между дигиталната и реалната среда. Със сигурност ще видим още AR ефекти в приложението през следващите месеци. Технологията също така е подходяща и за генериране на 3D модели, което е друга сфера, в която TikTоk са фокусирали вниманието си. Платформата за споделяне на кратки видео клипове изглежда има доста амбициозни планове как да забавлява огромната си аудитория през 2021г.   Още от Digital: TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
Google
Google тестват функция за показване на резултати от TikTok и Instagram в търсачката
Google тестват функция за показване на резултати от TikTok и Instagram в търсачката
Aлгоритмите на Google могат да генерират за секунди данни от всеки един уеб сайт в интернет. Търсачката може да ни е полезна по много начини, тъй като обработва в реално време информация от множество източници. Компанията постоянно се стреми към нови иновации и експериментират с нова функция, която агрегира съдържание от две от най-популярните приложения. Това са Instagram и TikTok. Google планират да възпроизвеждат линкове към хитовите заглавия в допълнителна секция в търсачката, която изглежда като традиционните Carousel реклами. Този ход може да позволи на компанията да задържи потребителите, които търсят социални видео развлечения от пълното напускане на Google платформата. Тестовата функционалност е насочена единствено към кратки видео клипове, публикувани в TikTok и Instagram, които са релевантни към съответните търсения в Google Search. Настоящият експеримент доразвива концепцията залегнала във "Short Videos" в Google Discover, която е насочена към показване на линкове към видео клипове от популярни платформи.   ' Когато кликнете върху връзките ще бъдете пренасочени към уеб версиите на TikTok и Instagram. Toва означава, че мобилните приложения няма да се отворят, дори ако сте ги инсталирали на смартфоните. Причината е, че Google иска да ви задържи повече време в търсачката, като стартира търсенето съдържание директно от резултатите. Необходимо е само едно кликване, за да се върнете и продължите да използвате Google Search. В момента тестовете са лимитирани до малък брой профили и няма информация когато всички ще можем да виждаме "Short Videos" съдържанието в търсачката от мобилните устройства. Това е още един удобен начин да откриваме атрактивно съдържание от TikTok и Instagram.   Още от Digital: TikTok са платили $800 млн., за да използват Google Cloud
TikTok
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok стартира като приложение за споделяне на кратки клипове в Китай, но се превърна в световен феномен. Анализаторите изчисляват, че платформата се използва от над 800 млн. активни потребители всеки месец. Мобилното приложение е регистрирало над 1.5 млрд. пъти от Apple Store и Google Play, което показва нагледно успеха на TikTok. Рекордното представяне от началото на годината досега се очаква да продължи и през последното тримесечие на 2020г. Eкспертите от App Annie също така изчисляват, че TikTok е най-изтегляното приложение за смартфони в периода между януари и ноември 2020г. По този начин платформата на Byte Dance успява да изпревари дори приложенията, които са собственост на Facebook. Oгромният интерес на тийнейджърите към TikTok е водещия фактор за популярността на приложението, което в най-добрия си период от годината има 1 млрд. месечни потребители. Това е достатъчно хитовото заглавие да изпревари WhatsApp, Instagram и Mesenger, които представляват основата на мобилната стратегия на Facebook.     Според информацията на App Annie инсталациите на приложения за смартфони ще преминат границата от 130 млрд. през 2020г. Това ще е ръст от 120 млрд. инсталации в Google Play и App Store преди година. Разпространението на коронавируса има сериозен принос потребителите да прекарват повече време пред екраните на своите устройства. Тези процеси ще стимулират сериозно и печалбата на водещите разработчици, тъй като се очаква да отделим $112 млрд. за покупка на приложения през годината. По този начин се отчита ръст в приходите от 25%, в сравнение с предходното рекордно постижение от 2019г. Положителните тенденции вероятно ще се запазят и през следващта година,   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
Samsung
Новите телевизори на Samsung ще се продават с инсталиран TikTok
Новите телевизори на Samsung ще се продават с инсталиран TikTok
Samsung са доминиращ фактор в световния пазар на смартфони и компанията, която инвестира най-внушителни средства за нови научни разработки. Конкуренцията с LG е доста полезна за крайния потребител, тъй като осигурява на потребителите достъп до атрактивни устройства на по-изгодна цена. Впечатляващи са иновациите в сферата на OLED технологията, които са причина за дългосрочната доминация на Samsung при премиум телевизорите. През последните години видяхме и няколко концептуални разработки, които обещават да променят начина, по който изглеждат устройствата. Tрябва да отбележим впечатляващи дизайнерски идеи като Samsung Sero и Samsung Serif, които предлагат нещо нестандартно, елегантно и практично, което не сме виждали досега в този сегмент. Компанията не се ограничава единствено до дизайна на своя хардуер, но също така обръща внимание на софтуера, с който работят Smart TV устройствата, които предлагат. Ако сте собственик на телевизор с логото на Samsung вероятно ще искате да научите за интересно партньорство на компанията, което този път е свързано със създателите на TikTok, предаде TechRadar.     Съгласно споразумението между двете страни представителите на Smart TV устройствата на Samsung ще имат достъп до преинсталирана версия на TikTok. По този начин ще могат да се забавляват на любимото съдържание на по-големите екрани на своите телевизори. Партньорството отбелязва и важна стъпка напред в опитите на Samsung да предложат повече социални функции на своите клиенти. Вече е стартирало разпространението на актуализацията до устройствата на компанията в Европа. Още по-интересното е, че дори премиум предложенията с дисплеи, които имат вертикална ориентация също ще имат достъп до TikTok. Предложението обхваща от всички модели на Samsung в периода от 2018-2020г. Собствениците на телевизори с конвенционален дизайн ще могат да скролват между съдържание в 12 различни категории с видео в TikTok. Интеграцията на приложението е важна част от стратегията на ByteDance да достигнат до по-голяма аудитория и вероятно ще накара и другите производители да последват примера на Samsung.   Oще от Digital: Как ще изглеждат бъдещите телевизори
TikTok
16-годишната Чарли Д'Амелио е първият потребител със 100 млн. последователи в TikTok
16-годишната Чарли Д'Амелио е първият потребител със 100 млн. последователи в TikTok
TikТоk e платформа, която по най-добър начин илюстрира влиянието на инфлуенсърите върху съзнанието на по-младите потребители. Приложението за споделяне на кратки видео клипове с продължителност до 15 секунди се превърна в невероятен хит и вече се използва от над 800 млн. души месечно по цял свят. Разработчиците от ByteDance бяха принудени да договорят продажба на бизнеса на TikTok в САЩ, но сделката засега се отлага и операциите на приложението продължават. Популярността на TikTok провокира интереса на водещи автори на съдържание от Twitter, YouTube, Instagram, тъй като им позволява да достигнат до по-голяма аудитория. Aко използвате TikTok вероятно сте чували името на Charli D'Amelio, като 16-годишната тийнейджърка сега се превърна в първия човек регистрирал 100 млн. последователи. За да достигне това постижение са необходими около 18 месеца от регистрацията на профила от Чарли Д'Амелио. Както повечето потребители на TikTok започва да споделя видео клипове как танцува пред камерата преди да започне да добива световна известност.     Новата сензация в приложението се очаква да вдъхнови много други тийнейджъри, котио ще опитат да постигнат поне частично успеха на първия профил със 100 млн. последователи в TikTok. Tрябва да отбележим също, че през април Чарли Д'Амелио стана и първия човек с 50 млн. следвания в приложението. Влиянието на 16-годишната тийнеджърка от Норуолк, Кънектикът не се ограничава до TikTok и обхваща всички водещи платформи. Онлайн сензацията вече сключи няколко спонсорски договора с водещи брандове, които по изчисления на анализатори вероятно са генерирали приходи от $4 млн. през последната година, съобщава BBC. Последният проект на Д'Амелио е риалити поредица в YouTube с името "Dinner with the D'Amelios", в което ни запознава с другите членове на семейството.   Oще от Digital: TikTok заведоха дело срещу конкурентното приложение Triller заради нарушаване на патент
Snapchat
Snapchat ще конкурират TikTok с новата функция Spotlight
Snapchat ще конкурират TikTok с новата функция Spotlight
Snapchat е приложение, което е доста популярност предимно сред по-младата аудитория. Заглавието предизвика голям интерес със своята системна на мигновени съобщения и атрактивните филтри. Потребителите могат лесно да комуникират с приятели, да споделят и обработват снимки, да откриват ново съдържание в секцията Discover и много др. Невероятната конкуренция в сферата на мобилните приложение за забавление като разработчиците на Snapchat постоянно да експериментират с нови функционалности. Бързото адаптиране към променящите се условия е ключово за успеха на платформата и това важи още повече в контекста на пандемията от COVID-19. Spotlight e името на последното нововъведения, което вече е достъпно за потребителите в Snapchat. Тази нова секция ще съдържа специална селекция от избрани публикации. За да провокират още повече вниманието на активните акаунти ще бъдат предвидени финансови стимули, които ще се използват за създаване на съдържание в Spotlight. Oбщата инвестиция ще е в размер на $1 млн. и ще бъде изплатена на най-популярните профили до края на 2020г.     Колкото повече гледания генерира определен клип толкова по-голяма част от предвидената парична награда може да спечели. В този случай не важат актуалния брой последователи, а конкретния трафик в Spotlight на съответното видео, съобщава TheVerge. На този етап съществува лимит от 60 секунди за всеки един клип, който ще се промотира в новата секция. Другото изискване е създателите да не добавят воден знак към съдържанието, което ъплоудват. Специални алгоритми на приложението ще показват клипове, които вероятно бихте искали да видите. Любопитна подробност е, че секцията за коментари е блокирана, като нямат да бъде публикувана информация за профилите качили дадено видео в Spotlight. Tова означава, че можете да създавате нетрадиционни клипове, които нямат да бъдат асоциирани с личния ви профил. Интеграцията на Spotlight вероятно ще стимулира качването на повече вертикални клипове и е поредния опит да се отмъкне аудитория от TikTok и други платформи. Остава да видим как потребителите ще възприемат новата функционалност в Snapchat.   Oще от Dgital: Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция
DMCA.com Protection Status