Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
121 резултата за tiktok
TikTok
Президентът на САЩ отмени забраните за TikTok и WeChat
Президентът на САЩ отмени забраните за TikTok и WeChat
Влошените дипломатически отношения между САЩ и Китай създадоха доста затруднения на потребителите. TikTok е най-добрият пример за влиянието на санкциите, които заплашват да ограничат достъпа на големи групи от хора до заглавието. Администрацията на Доналд Тръмп предприе действия срещу мобилните приложения още през есента на 2020г., когато САЩ обявиха, че ще забранят TikTok и WeChat, ако не бъдат купени от американски компании. Ситуацията ескалира и доведе до серия от дела между двете страни, които в крайна сметка не доведоха до реалното изпълнение на санкциите. Новият президент на САЩ сега направиха сериозна стъпка към премахването на ограниченията, тъй като отмени изпълнителени заповеди на Доналд Тръмп, които целят забраната на TikTok и Wechat. Успоредно с това Джо Байдън нареди на Министерството на търговият да преразгледа официалната позиция и реалните опасения за сигурността на мобилните приложения. Oтделно разследване на властите в САЩ срещу TikTok, което започна преди две години също продължава да бъде активно, съобщава Reuters.     Издадената заповед предвижда мониторинг над софтуерни услуги и приложения като TikTok, които могат да крият потенциални рискове за националната сигурност. Експертен екип на Министерството на търговията не само ще направи анализ, но може да дава препоръки в рамките на 120 дни. По този начин се осигурява защита на американските данни придобити или достъпни от компании, които се контролират от чуждестранни дружества и капитали. Анализаторите определят действията на Джо Байдън, като важна и позитивна стъпка в правилна посока. Заповедите издадени от Доналд Тръмп предвиждаха не само блокиране на нови инсталации, но също и спиране на вътрешните транзакции в TikTok и WeChat, които са източник на солидни приходи. В момента има повече от 100 млн. потребители, които използват приложението, както и почти 20 млн., които работят с WeChat в САЩ. По всичко личи, че новият американски президент ще следва различна политика от своя предшественик.   Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
YouTube Shorts
YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание
YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание
Приложенията за забавление подобриха доста постижения за трафик, популярност и приходи през последните тримесечия. ТikTok определено е платформата, която предизвиква най-голям интерес сред младата аудитория и вече е световен хит. Споделянето на кратки видео клипове се превърна в хоби за много хора, което привлече инфлуенсърите и големите рекламодатели. TikTok вече е атрактивен бизнес за милиарди долари, който накара дори най-влиятелните технологични компании да ускорят премиерата на конкурентни продукти. YouTube Shorts е алтернативна функция за споделяне на видео клипове, която надгражда огромната потребителска база на YouTube с интересни допълнителни функционалности. Aвторите на съдържание могат да записват, редактират и споделят видео с продължителност до 60 секунди. Потребителите могат да проявявaт своята креативност с допълнителни ефекти и лицензирания каталог на лейбъли като Universal Music Group, Sony Music Entertainment, Warner Music Group and Warner Chappell Music, Believe, Merlin, 300 Entertainment, Kobalt, Beggars, CD Baby, Empire, Peer, Reservoir, OneRPM и др.     Функцията се използва от над 250 издателя и лейбъли по цял свят, които допринасят за качеството на съдържанието. YouTube Shorts Fund е нова инициатива, с която Google ще стимулират повече хора да използват активно техния конкурент на TikTok. Това е фонд с осигурен капитал от $100 млн., които ще бъдат изплатени на автори до края на 2022г. Всеки потребител може да се включи като създава уникално видео с YouTube Shorts. Всеки месец YouTube ще установяват контакт с хиляди автори, които са отчели най-висок рейтинг и гледания. Насърчаването на обратната връзка също е важна част от програмата, която е достъпна не само за YouTube Partner Program, но и за обикновените профили. Изграждането на новия модел за монетизиране ще е свързано и с премиерата на нови функционалности, които да улеснят откриването и комуникацията в YouTube Shorts.   Oще от Digital: YouTube ще скрива нехаресванията на видео клиповете в профилите на някои потребители
видео
3 видео трика за по-напреднали инфлуенсъри в приложението TikTok
3 видео трика за по-напреднали инфлуенсъри в приложението TikTok
Ако сте активни в TikTok и вече имате желание да създавате ефектно и гледаемо съдържание във видео социалната мрежа, трябва да сте в крак с всички функции, които предоставя приложението на потребителите си. В това свое видео екипът на Digital.bg ще ви покаже 3 видео трика за по-напреднали инфлуенсъри в приложението TikTok.  
TikTok
Сигурно приложение ли е TikTok
Сигурно приложение ли е TikTok
TikTok е популярно приложение за мобилните устройства, което е разработено около идеята да споделяме кратки видео клипове. Заглавието се разработва от ByteDance и вече подобри редица рекорди за популярност в Google Play и App Store. Вероятно сте попадали на клипове с характерното лого на TikTok и в другите социални мрежи и водещи платформи в интернет. Aмбициозната цел на приложението е да премине границата от 1 млрд. активни потребители месечно. Анализаторите очакват това да се случи до края на годината. TikTok вече е едно от най-популярните социални медийни платформи в световен мащаб. Съвсем логично това повдига въпроса достатъчно сигурни ли са акаунтите ни в TikTok. През последните месеци това продължава да е тема, която предизвиква редица дискусии. Държавната администрация на Доналд Тръмп вече опита да форсира продажбата на мобилното приложение именно заради опасения, че споделя информация за потребителите с Китай. Въпреки усилените опити на САЩ, обаче до сделка не се стигна преди изчитането на 2020г.     Опасенията са неоснователни, тъй като TikTok не представлява по-голям риск за сигурността от конкурентните заглавия и социални мрежи. Това е мнението на експерти на Sophos. Потребителите трябва да дадат сходни разрешения, както на Facebook, Instagram или Twitter. Kакто всяко приложение от подобен тип TikTok събира информация за активността на своите потребители, които споделя със своите маркетингови партньори. Експертите твърдят, че това се случва с 50 различни типа данни, но въпреки това не смятат, че приложението крие твърде големи рискове. Всеки потребител може да предприеме собствени действия, за да защити своите акаунти, като ограничи определено функции в TikTok.   Oще от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
как се прави
5 полезни урока за начинаещи потребители в приложението TikTok (Видео)
5 полезни урока за начинаещи потребители в приложението TikTok (Видео)
Всички около вас говорят за социалната мрежа TikTok, но вие все още нямате профил там. Интересно е, задължително трябва да пробвате. Преди това обаче трябва да се запознаете с някои от основните функции на приложението. За целта Digital.bg направи за вас това видео, в което ви показва 5 урока за начинаещи потребители в приложението TikTok.  
TikTok
TikTok ще започнат да показва реклами oт 15 април
TikTok ще започнат да показва реклами oт 15 април
ТikTok е приложение, което може да не използвате, но е име, което със сигурност сте чували. Платформата позволява качване на кратки видео клипове с подходящо аудио и се превърна в невероятен хит сред тийнейджърите. Заглавието се използва от над 1 млрд. души по цял свят и подобри редица рекорди за трафик и популярност през последните месеци. Собствениците на на най-популярните клипове в TikTok изкарват внушителни приходи от активността на своите последователи в приложението. Разработчиците от ByteDance подготвят нова функционалност, която може да не допадне на доста хора. Предстоящи промени в TikTok ще започват да показват персонализирани реклами в профилите на потребителите. В момента опцията може да се блокира от менюто, но след 15 април това няма да бъде възможно, съобщава Mashable. Някои потребители вече получават съобщения, което ги информира, че след тази дата TikTok ще разпространява съобщения базирани на историята на гледане в приложението на профилите.     Компанията ще активира автоматично настройката на 15 април във всички профили. По този начин TikTok смятат, че ще ни показват по-релевантни реклами. Партньорите от трети страни също ще имат достъп до предпочитанията на индивидуалните акаунти. Все пак ще е възможно да блокираме функцията, ако не сме доволни с промените. Това може да стане с кликване на "Settings" менюто от профилната страница и избора на "Account>Privacy" секцията. Изберете "Personalization and data" опцията и активирайте слайдера "Personalized ads". Включването по подразбиране на функцията в средата на април, обаче може да не се забележи от доста хора. Регулациите на ЕС също изискват предоставянето на максимален контрол на данните от самите потребители.     Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 февруари (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 4 февруари (Видео)
TikTok e платформа за кратко споделяне на видео, която се радва на впечатляваща популярност сред най-младата аудитория. Въпреки забраната в няколко страни заглавието се използва от над 2 млрд. потребители. Активността на потребителите е причината за ъплоуд на все повече съдържание в TikTok.   1. Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите Колкото повече време прекарваме в профилите си, толкова повече приходи генерират разработчиците от ByteDance. Появата на няколко конкурентни платформи кара TikTok постоянно да получава ъпдейти с нови функционалности, за...
TikTok
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
Проблем в сигурността на TikTok излага на риск личните данни на потребителите
TikTok е социален феномен, който освен невероятната популярност по цял свят се озова в центъра на политическия конфликт между Китай и САЩ. Разработчиците на приложението бяха принудени да продадат своя бизнес, за да продължат да оперират на американския пазар. Все пак TikTok премина през структурни и организационни промени, включително и изцяло нов борд на директорите, които са одобрени от правителството. Teхнологичният аспект и миграцията на личната информация в сървъри на територията на САЩ се управлява от Oracle, които са официалния купувач на бизнеса с TikTok. Сделката позволи на приложението да е активно в страната, което има стратегическо значение, след като Индия забрани на гражданите да използват TikTok. Загубата на още един голям пазар може да има критично влияние върху бизнеса на компанията. Въпреки споменатите проблеми TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света. Ако използват активно платформата за споделяне на кратки видео клипове трябва да бъдете много внимателни, тъй като експерти на Check Point откриха сериозен пропуск в сигурността на TikTok.     Специалистите на компанията откриват, че уязвимост в кода на приложението може да се позволи на външни лица достъп до лична информация в профила, включително и телефонния номер. Стандартните настройки на акаунтите включват прякор в TikTok, профилна снимка, уникално ID в приложението, но също и други поверителни детайли. Ако хакери съберат всички тези данни могат да си изготвят профил за съответния профил, който да използват за разпространени на зловреден софтуер и кражба на информация. Конкретният проблем е свързан с Find Friends функцията, която използва алгоритми за синхронизиране на контактите в TikTok. От Check Points Research провеждат серия от тестове, за да проверят системата за сигурност и успяват да преодолеят много от механизмите, които трябва да защитават личната ни информация. Добрата новина е, че компанията се е свързала с ByteDance, които вече ъпдейтват смартфоните с необходимия пач за сигурност.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
TikTok
Съоснователят на TikTok се оттегля от поста на главен изпълнителен директор в ByteDance
Съоснователят на TikTok се оттегля от поста на главен изпълнителен директор в ByteDance
Moбилното приложение вече се утвърди като социален феномен с невероятни измерения. Популярността на TikTok сред младата аудитория е впечатляваща. Водещи услуги и социални мрежи се оказаха принудени да предлагат нови функционалности, с които да се конкурират успешно. Вече ви съобщихме, че TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света. Рекордните инсталации на приложението за водещите мобилни платформи продължават и през 2021г. Припомняме ви, че TikTok е собственост на компанията ByteDance, които отчетоха сериозен ръст в приходите през изминалата фискална година. Сега разбираме за стратегическа промяна в управленската структура на TikTok, която е свързана със съоснователя на приложението, Жанг Иминг. Досега той изпълняваше длъжността на главен изпълнителен директор, но планира да се оттегли от тази позиция. Вече е ясно името на неговия наследник и това е Лианг Рубо, който ръководеше отдела за човешки ресурси в ByteDance. Oсновната причина за оттеглянето на Жанг Иминг е, че не притежава определени качества, за да e перфектния бизнес лидер.     Съоснователят на TikTok няма да напусне компанията, тъй като възнамерява да заеме друг стратегически пост, с който да помогне за развитието на приложението. Това ще се случи до края на календарната година, съобщава Reuters. В кратко изявление Жанг Иминг сподели, че предпочита да работи други неща, които не включват управление на хора. Допълнително ще разберем каква ще е бъдещата позиция на досегашния шеф на компанията. Настоящите промени представляват най-големите структурни реорганизации на високо равнище в ByteDance от създаването на компанията преди девет години. Изборът на Лианг Рубо не е случаен, тъй като заедно с Жанг Иминг основават ByteDance през 2012г. Решението на досегашния главен изпълнителен директор се появява приблизително месец след като финансовия шеф на TikTok, Шузи Чю бе назначен за CEO на приложението. TikTok продължават да се дистанцират от ByteDance заради специфичните отношения между Китай и САЩ.   Още от Digital: Сигурно приложение ли е TikTok
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 12 май в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 12 май в digital.bg (Видео)
YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите.
TikTok
TikTok вече ще показват автоматично субтитри във видео клиповете
TikTok вече ще показват автоматично субтитри във видео клиповете
ТikTok е мобилно приложение, което успя да подобри доста рекорди за популярност през последните месеци. Пандемията от коронавирус дори накара потребителите да бъдат още по-активни в своите профили. Невероятният успех на TikTok позиционира заглавието като конкурент на популярни услуги като Instagram и приложенията за споделяне на видео. Авторите на съдържание разполагат с много ефекти, филтри и допълнителни опции, за да бъдат максимално креативни в TIkTok. Предстоящ ъпдейт ще направи гледането на видео в още по-приятна задача, особено когато не разбират какво се говори в самото видео. Разработчиците от ByteDance са почти готиви с опция за автоматично генериране на субтитри в TikTok клиповете. По този начин съдържанието ще е достъпно и разбираемо за широката аудитория независимо на какъв език е записано и качено дадено видео в TikTok. На пръв поглед това може да не звучи като сериозно подобрение, но е от важно задачение за авторите на видео, които искат да развият своите профили в TikTok.     За максимално улеснение всеки автор на съдържание ще може да въвежда редакции в автоматично генерираните субтитри в мобилното приложение. В този случай текстовите им съобщения ще се показват в допълнение към самото видео. Включването и изключването на функцията изисква само едно кликване в менюто. Първоначално автоматичните субтритите ще са налични на английски и японски език. TikTok работят усилено, за да увеличат броя на поддържани езици, съобщава Engadget. Актуализацията предлага и допълнителни подобрения за хората със зрителни затруднения. TIkTok се превърна в невероятен хит сред младите потребители, но това не означава, че видео платформата няма как да става още по-атрактивна. Системата за автоматични субтритри е практично решение, което може да стимулира гледането и качването на повече клипове в TikTok. Функцията ще е достъпна за всички в следащите няколко месеца.   Още от Digital: Сигурно приложение ли е TikTok
Instagram
Instagram представиха конкурент на TikTok Duet с името Remix on Reels
Instagram представиха конкурент на TikTok Duet с името Remix on Reels
Instagram са най-популярното приложения за мобилна фотография. Платформата предлага и различни източници на приходи за инфлуенсърите. Голямата конкуренция в сферата на дигиталното забавление от смартфоните е причина Instagram постоянно да получава нови функции. Вече ви информирахме, че Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels. Приложението за споделяне на кратки видео клипове подобри редица рекорди за популярността и трафик от мобилните устройства през 2020г. Не е изненадващо, че Instagram опитват да копират някои функции на TikTok, тъй като евче възприеха подобна стратегия с друго популярно заглавие: Snapchat. Сега разбираме за още една новост в приложението, която ще е налична за потребителите под името Remix on Reels. Както името подсказва функцията предоставя опция да запишете собствено Reels видео заедно с клип направен от друг потребител, информира TechCrunch. На практика идеята е сходна с концепцията залегнала в TikTok Duets и провокира все повече хора да си правят дуети и да ги споделят в своите профили.     Самите потребители ще могат да предизвикват други потребители или просто да представят по-различна версия на видео, което вече са открили в Instagram Reels. Включването на подобна функционалност може да допринесе за усещането, че приложението позволява да споделяте съдържание и общувате с другите потребители. Записването на дует може да има разнообразни приложения, в които да танцувате, пеете, да се шегувате или по друг начин да покажете своята aртистичност.. За да използвате Remix on Reels е необходимо да изберете иконата с три точки от Reel менюто и да изберете "Remix with Reel". След като го направите екрана ще се раздели на две части, като в едната секция ще трябва да запишете и направите своето видео. Накра е предвидена опция да редактирате и добавяте ефекти, включително и подходящо аудио. Важно е да знаете, че функцията е подходяща единствено за ново видео съдържание и засега не може да се приложи към стари клипове.   Oще от Digital: Функцията Live Rooms в Instagram позволява излъчване на живо между четири човека  
Snapchat
Snapchat тестват функцията Remix, за да конкурират TikTok Duets
Snapchat тестват функцията Remix, за да конкурират TikTok Duets
Snapchat експериментират с нова функционалност в приложението, която е създадена да конкурира TikTok Duets и Remix Reels на Instagram. Данните бяха публикувани от италианския блогър Алесандро Палузи в Twtiiter. Благодарение на нея ще можем да редактираме историите, които създават приятелите ни в приложението. Функцията се казва Remix и позволява да запишете видео отговор, докато оригиналния клип се възпроизвежда до него. Когато правите собствен Remix можете да избирате между различни формати и да зададете дали да се показва над, под или до другото видео. Всеки потребител ще трябва да предостави разрешение на другите потребители да редактирате съдържанието и да ги тагват в новите продукции. Популярната опция TikTok Duets работи по сходен начин. Интеграцията на Snapchat Remix ще предостави още повече възможности за забавление на потребителите. Официален говорител на Shapchat потвърди, че се работи над подобна функционалност за предоставяне на видео отговор на другите потребители на мобилното приложение.     Тестовете показавт,че Remix функцията ще е достъпна от същото меню, където сега можем да докладваме съдържание или да го изпращаме към други хора. Новата функция ще е фокусирана не само към приятелите, но също така ще стане част и от другите компоненти на приложението.  Публикуването на подобно съдържание в Spotlight изглежда като напълно разумно решение. Разработчиците на мобилното приложение дори осигуриха бюджет от $1 млн., за да накарат повече хода да качват атрактивни видео клипове всеки ден. Всички тези действия са само част от стратегията на Snapchat да бъдат по-успешен конкурент на TikTok. На този етап няма информация кога можем да очаквам премиерата на финалната версия на Snapchat Remix.   Още от Digital: Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция
TIkTok
В TikTok вече може да използва музика от каталога на Universal Music
В TikTok вече може да използва музика от каталога на Universal Music
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече се превърна в хит сред потребителите, особено сред най-младата аудитория. TikTok подобри няколко впечатляващи рекорди и продължава да е едно от най-изтегляните приложения в App Store и Google Play. Регистрираните профили могат да проявяват своята креативност с разнообразие от ефекти и функции, с които да направят забавно видео. TikTok осигурява достъп до разнообразна колекция от музикално съдържание, която да добавите към своя клип. Възможностите да демонстрирате своите качества и талант, докато правите кратко видео в приложението са разнообразни. Добрата новина за всички потребители, които използват активно TikТok е свързана с ново партньорство между компанията и Universal Music Group (UMG). Споразумението между двете страни ще гарантира, че целия музикален каталог на този лейбъл ще е наличен в TikTok. Дългосрочното партньорство ще има ползи и за двете страни, тъй като ще предостави повече възможности на авторите на музика от каталога на UMG да генерират приходи, съобщава TheVerge.     В същото време внушителната потребителска база на TikTok ще разполага с възможността да използва клипове от пълния каталог на UMG в своите видео материали. Съвместният проект ще гарантира, че изпълнителните на Universal Music Group ще могат да получат повече пари за своята работа, както и допълнителна платформа, в която да дистрибутират своите парчета. Трябва да отбележим също, че TikTok вече сключи подобни партньорства със Sony Music, Warner Music Group и Merlin - организация представляваща интересите на много независими лейбъли по цял свят. По този начин феновете на Tik могат да се забавляват с музикалните произведения на най-популярните артисти на водещите звукозаписни компании.   Oще от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути  
TikTok
Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите
Приложението TikTok вече е достъпно и за телевизорите
TikTok e платформа за кратко споделяне на видео, която се радва на впечатляваща популярност сред най-младата аудитория. Въпреки забраната в няколко страни заглавието се използва от над 2 млрд. потребители. Активността на потребителите е причината за ъплоуд на все повече съдържание в TikTok. Колкото повече време прекарваме в профилите си, толкова повече приходи генерират разработчиците от ByteDance. Появата на няколко конкурентни платформи кара TikTok постоянно да получава ъпдейти с нови функционалности, за да запази най-креативните профили. Приложението може да се използва от от водещите мобилни платформи, като се работи над оптимизация за други операционни системи. Ако използвате активно TikTok вероятно ви се е искало да има как да се забавлявате с любимото ви съдържание от по-голям екран. Добрата новина е, че това вече е възможно с последната актуализация на TikTok. Най-интересното подобрение е ъпдейта е свързано с поддръжката за Android TV. Това позволява да стартирате интерфейса на приложението на екраните на телевизорите.     Интеграцията за Android TV ще пренесе любимото съдържание в комфорта на всекидневната. По този начин бихте могли да инсталирате TikTok на Chromecast with Google TV. Почти всички функционалности на мобилното приложение са налични и във версията за Android TV. След като стартирате софтуера ще можете директно да стартирате персонализираната си емисия с видео клипове. Бутони за навигация позволяват да скролвате в двете посоки, както и да пропускате определени видеота. Стандартните секции като Profile, Like и Comments също са част от Android TV версията на TiKTok. Кликването на More бутона ще покаже допълнителни опции като "Report", "Not Interested" и "Loop Video". Докато гледате видео заглавието и броя на прегледите ще бъдат показани в панел отляво, а данни за музикалното оформление от дясната страна на дадено видео. Логването става чрез сканиране на QR код от мобилното приложение. Разпространението на ъпдейта вече започна и до дни версията на TikTok за Android ще е достъпно за всички потребители.   Още от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути
TikTok
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
ТikTok представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност в приложението
iPhone 12 серията предлагат доста иновативни технологии и новости, като поддръжката за 5G и най-мощния мобилен процесор. Камерите са обект на специално внимание, като това са първите смартфони на Apple, които имат LiDAR сензори. Функцията е налична в iPhone 12 Pro и iPhone 12 Pro Max, като LiDAR сензорите позволяват на устройствата да придобият по-добра представа за заобикалящата реалност. Технологията извършва в реално време изчисления за времето необходимо на светлината да достигне до даден обект, да се отрази от него и да се върне в първоначалната позиция. Едно от най-забавните приложения на LiDAR ефектите е възможността да добавяте AR ефекти върху реалната среда в снимките и клиповете, които правите от смартфоните. TikTok e приложение, което се превърна в световен хит с атрактивния начин за споделяне на кратки видео клипове и сега представиха първия LiDAR ефект с добавена реалност. Визуализацията представлява дигитална сфера, която отброява в обратен ред пет секунди и като фойерверка се превръща в цифрата 2021.     Едва ли има по-атрактивен начин TikTok да отбележат подобаващо новата година и да поздравят своите милиони потребители по цял свят. Разработчиците ще продължат да експериментират с нови начини за взаимодействие между дигиталната и реалната среда. Със сигурност ще видим още AR ефекти в приложението през следващите месеци. Технологията също така е подходяща и за генериране на 3D модели, което е друга сфера, в която TikTоk са фокусирали вниманието си. Платформата за споделяне на кратки видео клипове изглежда има доста амбициозни планове как да забавлява огромната си аудитория през 2021г.   Още от Digital: TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
DMCA.com Protection Status