Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
97 резултата за tiktok
TikTok
Крайният срок за продажбата на TikTok се удължава до 4 декември
Крайният срок за продажбата на TikTok се удължава до 4 декември
TikTok е световна сензация и приложение, което не спира да подобрява различни рекорди. Платформата позволява да споделяме кратки видео клипове и привлича вниманието предимно на тийнейджърите. Независимо от впечатляващия успех, обаче разработците от ByteDance са изправени пред редица проблеми, основно на американския пазар. Правителството на САЩ разглежда TikTok като заплаха за националната сигурност, тъй като данните на повече от 100 млн. американкци, които го използват се съхраняват в китайски сървъри. Всичко това доведе до ситуация, в която създателите на TikTok са принудени да продадат своя бизнес, за да могат да оперират в САЩ, както досега. Темата бе изключително актуална през септември, когато Oracle се утвърди като основен купувач на TikTok след отхвърлянето на офертата на Microsoft. Няколко дни по-късно сагата изглежда достигна финалната си фаза, тъй като САЩ одобриха сделката между Oracle и ТikTok. Първоначалният срок за финализирането на продажбата, който бе поставен от правителството бе 90 дни и трябва да изтече на 27 ноември.     Последните данни на Reuters разкриват, че държават администрация на САЩ ще предостави още седем дни, в които TikTok могат да завършат процеса. Така крайният срок бе удължен до 4 декември. Причината за допълнителните седем дни е отправено ново предложение от ByteDance, което държавната администрация иска да разгледа подробно. Трябва да отбележим също, че компанията заведе серия от дела, с които се противопоставя на сделката и иска да премахнат забраната за опериране в САЩ. Един от мотивите им е, че принудителната продажба на капитали по този начин противоречи на закокодателството и противоречи на принципите залегнали в американската конституция. Реализирането на сделката, която ще отдели TikTok в нова компания, която се контролира от Oracle ще нанесе значителни щети върху бизнеса на компанията в световен мащаб. Финалното решение все още не е взето, което означава, че TikTok отново ще бъдат в центъра на събитията в индустрията през следващите дни.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
TikTok тестват новa Learn секция, която ще предлага How-To видео клипове
ТikTok продължава да подобрява рекорди с впечатляващия трафик, който генерира. Мобилното приложение вече е световен хит с потребителска база, която може да се сравнява с водещи платформи като Facebook. Разработчиците от ByteDance опитват различни концепции, с които да ни накарат да прекарваме повече време в TikTok. Последното нововъведение на мобилното приложение се казва "Learn On TikTok" и както името подсказва представлява секция предназначена да обучава потребителите. Още преди няколко месеца стартира онлайн кампания с хаштаг "LearnOnTikTok", която провокира интереса на някои от премиум авторите на съдържание в TikTok. Сега разбираме, че TikTok доразвиват концепцията с новата Learn секция, която ще предложи разнообразна колекция от "How-To" клипове. Това  не е случайно, тъй като от години най-популярната категория видео в YouTube само именно клиповете, които ви показват как да правите определени неща. Функцията ще е достъпна в горната част на началния екран, където са традиционните раздели "For You" и "Following", което ще улесни откриването на съдържание в новата секция.     За да се стимулира създаването на съдържание в "Learn" секцията е формиран инвестиционен фонд с повече от $50 млн. Тези средства ще бъдат изразходвани специално за промотиране на образовaтелни видео клипове. TikTok също така смятат да привлекат вниманието на учители и представители на образователни институции по цял свят, информира TechCrunch. Компанията ще опита да гарантира максимално качествено съдържание в "Learn" и планира проекти с много известни личности и неправителствени организации. Тепърва ни очакват още изненади, които ще превърнат мобилното приложение в още по-добър източник на атрактивно съдържание. Засега функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, но вероятно скоро TikTok ще я представят за всички профили.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok
TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
TikTok продължава да оглавява класациите за най-изтеглените приложения в света
Moбилните приложения превърнаха смартфоните в най-продаваните устройства в индустрията. Последните доклади на анализатори показват, че разполагаме с все повече инсталирани заглавия. Разпространението на коронавируса само задълбочи тези трендове, карайки милиони хора да седят все повече пред екраните на смартфоните. Освен игрите, които традиционно са една от най-популярните категории се забелязва и впечатляващо увеличение в трафика на приложенията за видеоконференция. Още от началото на годината TikTok се превърна в световен хит, който регистрира повече инсталации дори от приложения като Messenger, Instagram и WhatsApp. Специфичния акцент върху най-младата аудитория изглежда продължава да бъде печеливша формула за разработчиците от ByteDance. След впечатляващото представяне през първата половина на годината TikTok продължава да оглавява класациите за приложения с най-голям трафик. Това респективно е предпоставка и за рекордни приходи, информира GizChina. Данните на SensorTower ни информират, че TikTok е най-печелившото мобилно приложение за смартфони през октомври, което се дължи главно на популярността сред iOS устройствата по цял свят.     ТikTok е генерирало приходи в размер на $115 млн. през месец октомври, което е  6.2 пъти повече от същите резултати преди година. Любопитен факт е, че 86% от приходите са от Китай, като 8% от печалбата е от американските потребителите на приложението. По този начин TikTok успява да изпревари заглавия като YouTube и Netflix. Второто приложение, което генерира най-много приходи през октомври е YouTube с реализирането на $94 млн. за изминалите 30 дни. Това е доста сериозно постижение, което отчита стабилен ръст от 98%, спрямо същите резултати година по-рано. Повече от 56% от печалбата е извършена от смартфони, които работят с американските мобилни оператори. Когато говорим за брой изтегляния TikTok отново може да се похвали с най-добро представяне. Мобилното приложение има 66 млн. нови инсталации през октомври, което е с 9.5% повече от предходната година. По този начин TikTok се превръща в лидер по брой изтегляния и инсталации за водещите мобилни платформи за пореден месец през 2020г.   Още от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
любопитно
Най-добрите алтернативи на TikTok
Най-добрите алтернативи на TikTok
TikTok натрупа доста голяма популярност, но с нея дойдоха и проблемите за социалната мрежа. Тя все още е под заплаха от забрана в САЩ, което може сериозно да огранични потребителите. Затова още от сега не липсва интерес и към алтернативите на TikTok. MakeUseOf ни представя шест от тях, които си струва да пробваме.   Thriller Това приложение всъщност дори е по-старо от TikTok. Радва се на сравнително голяма популярност, което го прави и най-сериозния конкурент на TikTok. Приложението има доста сходни възможности като подбор на интересни клипове, предизвикателства,...
TikTok
TikTok заведоха дело срещу конкурентното приложение Triller заради нарушаване на патент
TikTok заведоха дело срещу конкурентното приложение Triller заради нарушаване на патент
ТikTok придоби голяма популярност през годината и се превърна в синоним за приложение, които позволява споделяне на кратко видео. Въпреки това има доста конкурентни платформи, предлагащи сходна функционалности, но на засега не могат да се похвалят с такъв успех. Един от най-амбициозни проекти в тази пазарна ниша се казва Triller. Много е вероятно тепърва да чувате повече това име, тъй като се озова в центъра на съдебен конфликт, който се очертава да продължи дълго. Разработчиците на TikTok от компанията ByteDance официално повдигнаха обвинение срещу Triller. Причината е нарушаване на патенти и неправомерна употреба на интелектуална собственост. Тези действия представлвяват ответна реакция от страна на ByteDance, тъй като още през лятото Triller заведоха дело срещу популярния си конкурент с твърдениe, че от години използва уникалните им технологии. Конкретната причина за този иск е патент, който Triller са регистрирали на свое име преди три години, когато TikTok все още не се радваше на такава популярност.     Eдва ли е изненадващо, че ByteDance отхвърлят тези обвинения и се аргументират, че са разработили собствена технология и не използват чужди иновации. Компанията смята още, че Triller опитват да спечелят дивиденти от популярността на TikTok, съобщава BusinessInsider. Въпросният патент, който предизвиква спора описва метод за създаване на музикални видео клипове, които са придружени от аудио. Разработчиците на Triller също така твърдят, че действията на TikTok се опитват да манипулират правната система в САЩ. Огромната популярност на приложението създава предпоставка за генериране на приходи за сметка на Triller. Нежеланието за комуникация и липсата на отговор на изпратените съобщения до TikTok също така карата създаделите на Triller да търсят своите права в съда. Главният изпълнителен директор на Triller, Майк Лу дори сравни конфликта между приложенията с митичния сблъсък между Давид и Голиат. В заключение ще отбележим, че TikTok се използва от почти 700 млн. души, като 100 млн. от тях живеят в САЩ.           Oще от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TikTok
TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
TikTok е социален феномен, който дори стана още по-популярен по време на пандемията. Заглавието е хит предимно сред най-младите потребители, които са най-активни в създаването на клипове. Както всяко приложение за мултимедия от TikTok също трябва да се справят с разпространението на неподходящо съдържание между акаунтите. Алгоритмите на мобилното приложение се ъпдейтват постоянно, за да са по-ефективни в откриването на клипове, които нарушават правилата на TikTok. Ако ъплоудвате много видео материали вероятно сте забелязали, че в определени ситуации даден клип просто изчезва от вашата колекция. Причината е, че създателите на TikTok са решили, че съответното видео не е подходящо и нарушава установените правила.Досега, обаче потребителите не разбираха защо точно е изтрито дадено видео. Все пак TikTok са обърнали внимание на молбите на своите потребители и са създали механизъм, с който да съобщават защо определени клипове изчезват от профилите.     Следващият път, когато бъде изтрито съдържание от вашия акаунт ще получите входящо съобщение, което информира защо това се е случило. Самият текст ще цитира точно коя точка от правилата на приложението е нарушена. По този начин ще можете да правите клипове, които отговарят на всички изисквания и няма да бъдат изтривани от сървърите на TikTok. Toва нововъведение със сигурност ще допадне на много автори на съдържание. Припомняме ви, че преди интеграцията на тази функция единственият начин да разберете защо определено видео е изтрито е свързано с попълването на онлайн форма. Включването на новите нотификации ще ускори този процес и TikTok се надяват да намали броя на неподходящи клипове в платформата. Функцията се тества в продължение на месеци и вече е редуцирала с 15% заявките на потребителите, които търсят отговор защо са премахнати клиповете им. Предстоящият ъпдейт в кратки срокове ще е достъпен за всички потребители.   Още от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TIkTok
ТikTok е най-изтегляното приложение през третото тримесечие на 2020г.
ТikTok е най-изтегляното приложение през третото тримесечие на 2020г.
Mобилните приложения са предпочитано средство за забавление за собствениците на смартфоните. Независимо дали играете онлайн любимата си игра, гледане мултимедия или използвате PowerPoint е факт, че прекарваме все повече пред сензорите екрани. Разпространението на коронавируса и мерките за социална изолация допълнително задълбочиха тези процеси. От началото на годината досега се забелязва сериозен ръст в трафика и броя на инсталации на мобилни приложения за двете водещи мобилни платформи. Нов доклад на SensorTower потвърждава, че активността на потребителите не стихва и през третото тримесечие на годината. Според проучването са изтеглени над 36.5 млрд. приложения за смартфони в периода юли-септември, съобщава GizChina. За сравнение тази цифра представлява с 23.3% ръст спрямо същите показатели отчетени преди година. Важно е да отбележим, че анализа на SensorTower отчита комбинираните показатели на Google Play и App Store за съответния период. Категоричен лидер за най-изтегляно приложениe през юли-септември в световен мащаб е TikTok.     Другите водещи заглавия за този период са Facebook, Zoom и YouTube, които също се радват на впечатляваща популярност. Toва важи още за Instagram, WhatsApp и Google Meet. Запазва се тенденцията собствениците на смартфони с Android да отделят повече средства за покупки в любимите си приложения. Приходите през третото тримесечие в Google Play надхвърлят $19 млрд., докато в Аpp Store тази цифра е почти два пъти по-ниска и достига $10.3 млрд. По този начин потребителите са отделили с 32% повече средства за покупки в приложенията, в сравнение със същия период преди година. Най-много приходи в сферата на игрите са генерирани от Coin Master, която оглавява по този показател Google Play. Другите печеливши загалавия за период са  Honor of Kings, PUBG Mobile, Roblox и Pokemon Go. Със сигурност тези цифри ще продължат да се увеличават и през последното тримесечие, когато потребителите традиционно са доста активни.   Още от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TikTok
САЩ одобри сделката между Oracle и ТikTok
САЩ одобри сделката между Oracle и ТikTok
Aмериканският президент Доналд Тръмп официално обяви, че подкрепя принципите заложени в сделката между Oracle и ТikTok. Това е сериозна индикация, че операциите на популярното приложение в САЩ ще продължат дори и след първоначалните санкции планирани от правителството в страната.  Доналд Тръмп допълни, че няма да бъде допускан никакъв компромис със сигурността на личните данни на повече от 100 млн. американските граждани, които използват активно TikTok. Сделката предвижда създаването на нова компания с името TikTok Global, чиято централа ще бъде в САЩ.  Оracle ще контролират 12.5% от акциите на дружеството и ще гарантират, че информацията се съхранява в облачни сървъри съобразно високите изисквания на националната сигурност. Компанията също така  ще има правото да инспектира отворения код на TikTok. Търговският гигант Walmart ще притежава 7.5% дял oт TikTok Global.  Повечето бизнес мениджъри ще са добре познати имена от САЩ, включително и главния изпълнителен директор. Специален експерт по сигурността на правителството също ще има място в борда на директорите.      Собствениците на приложението от ByteDance оценяват TikTok на около $60 млрд., което означава, че Oracle и Walmart ще трябва да платят около $12 млн. за своите дялове в новата компания. Разговорите между двете страни продължават, за да се изчистят всички детайли от стратегическата сделка.  Главният изпълнителен директор на Oracle, Сафра Катц изрази увереност, че транзизицията на операциите на TikTok в Oracle Cloud ще гарантира на 100% сигурността на потребителите. Компанията разполага с необходимата инфраструктура и ще предоставя периодични ъпдейти към актуалните протоколи и пачове за сигурност.  TikTok Global също така ще трябва да създаде 25 хил. работни места в САЩ и ще се включи в бъдещи инициативи със Oracle, SIG, General Atlantic, Sequoia, Walmart и Coatue, за да гарантират оптималното функциониране на приложението. Четири от петте члена на борда на директорите ще бъдат американски граждани. Финализирането на сделката вече има одобрението на американския президент, като последната стъпка е това да направят и съответните регулатори.   Oще от Digital: TikTok са увеличили потребителите си със 75% през 2020г.
Snapchat
Snapchat ще конкурират TikTok с новата функция Spotlight
Snapchat ще конкурират TikTok с новата функция Spotlight
Snapchat е приложение, което е доста популярност предимно сред по-младата аудитория. Заглавието предизвика голям интерес със своята системна на мигновени съобщения и атрактивните филтри. Потребителите могат лесно да комуникират с приятели, да споделят и обработват снимки, да откриват ново съдържание в секцията Discover и много др. Невероятната конкуренция в сферата на мобилните приложение за забавление като разработчиците на Snapchat постоянно да експериментират с нови функционалности. Бързото адаптиране към променящите се условия е ключово за успеха на платформата и това важи още повече в контекста на пандемията от COVID-19. Spotlight e името на последното нововъведения, което вече е достъпно за потребителите в Snapchat. Тази нова секция ще съдържа специална селекция от избрани публикации. За да провокират още повече вниманието на активните акаунти ще бъдат предвидени финансови стимули, които ще се използват за създаване на съдържание в Spotlight. Oбщата инвестиция ще е в размер на $1 млн. и ще бъде изплатена на най-популярните профили до края на 2020г.     Колкото повече гледания генерира определен клип толкова по-голяма част от предвидената парична награда може да спечели. В този случай не важат актуалния брой последователи, а конкретния трафик в Spotlight на съответното видео, съобщава TheVerge. На този етап съществува лимит от 60 секунди за всеки един клип, който ще се промотира в новата секция. Другото изискване е създателите да не добавят воден знак към съдържанието, което ъплоудват. Специални алгоритми на приложението ще показват клипове, които вероятно бихте искали да видите. Любопитна подробност е, че секцията за коментари е блокирана, като нямат да бъде публикувана информация за профилите качили дадено видео в Spotlight. Tова означава, че можете да създавате нетрадиционни клипове, които нямат да бъдат асоциирани с личния ви профил. Интеграцията на Spotlight вероятно ще стимулира качването на повече вертикални клипове и е поредния опит да се отмъкне аудитория от TikTok и други платформи. Остава да видим как потребителите ще възприемат новата функционалност в Snapchat.   Oще от Dgital: Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция
технологични новини
Най-интересните теми в digital.bg от 10 ноември (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 10 ноември (Видео)
Смартфонтите еволюират с всяка изминала година, като напоследък основните усилия на производителите са насочени към подобряване на камерите и дисплеите. Факт е, че всеки един компонент на устройствата става по-добър с всяка изминала година. Потребителите проявяват все по-голям интерес към технологиите, предлагащи възможност за по-бързо зареждане.   1. Какви ще са тенденциите при зарядните за Android смартфони през 2021г. След като вече станахме свидетели на масовото навлизане на устройства с опция за 66W зареждане започнаха тестове с още по-добри технологии. Така...
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 4 ноември (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 4 ноември (Видео)
USB флашките са чудесен начин да съхраняваме информация между различни устройства, когато сме в движение. Другото предимство на тези устройства е, че позволяват лесно да запазите снимка, видео клип, филм или друг важен документ. Колкото повече поверителни данни използвате и споделяте, толкова по-добра идея е да имате сигурна външна флашка, на която да пазите информацията.   1. Защо не е добре да продаваме употребявани USB устройства и SSD дискове Съществуват разнообразни начини, с които допълнително да гарантирате сигурността на USB устройствата и поверителните...
TikTok
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
ТikTok подписаха ново лицензионно споразумение със Sony Music
TikTok се утвърди като невероятен хит сред най-младата аудитория, предлагайки им атрактивен начин да създават и споделят забавни клипове. Популярността на приложението с пълна сила, като сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са сключили ново лицензионно споразумение. Благодарение на него TikTok ще продължи да предлага музикално съдържание от разнообразния каталог на Sony Music Entertainment (SME). Toва е много важно, тъй като ще позволи на потребителите на TikTok да използват песните от любимите си изпълнителни, които работят за лейбъла SME в своите бъдещи творения. Съобразно споразумението двете компании ще си партнират в популяризирането на изпълнителните от каталога на Sony Music Entertainment в самото приложение. Финансовите параметри не са публикувано официално. Удължаването на партньорството между двете страни ще предложи достъп до хитове, нови албуми, класически парчета, ремикси и др. от впечатляващата колекция на Sony Music Entertainment. Tърсят се и допълнителни начини за съвместно партньорство, което да има полза и за двете страни. Конкретни детайли ще бъдат публикувани на по-късен етап.     Най-вероятно ни очакват хаштаг кампании и различни маркетинг инициативи, които да задълбочат връзката между профилите и да улеснят откриването на музика от каталога на SME. Според непотвърдена информация TikTok ще платят по-висока сума за лицензиране на съдържанието от досегашните споразумения с популярния лейбъл. Можем да сме сигурни, че разговорите включват и допълнителни клаузи, които облагодетелстват повече мобилното приложение. Последно данни на Nielsen, че няма да друга платформа за забавление, която да стимулира толкова много слушането на нови парчета от TikTok. Някои от най-слушаните песни на годината намират място в най-популярните клипове в приложението, като Lil Nas X - "Old Town Road", Ava Max - "Sweet But Psycho", Joji - "Slow Dancing in the Dark" са само част от примерите. Трябва да отбележим също, че TikTok вече разполагат с лицензионни споразумения с другите водещи лейбъли в индустрията, а именно Universal и Warner. По този начин потребителите могат да се наслаждават на разнообразна колекция от атрактивно музикално съдържание, докато създават клипове в TikTok.   Oще от Digital: TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
TikTok е социален феномен, който дори стана още по-популярен по време на пандемията. Заглавието е хит предимно сред най-младите потребители, които са най-активни в създаването на клипове. Както всяко приложение за мултимедия от TikTok също трябва да се справят с разпространението на неподходящо съдържание между акаунтите.   1. TikTok вече ще ни казва защо премахва видео клипове от профилите Алгоритмите на мобилното приложение се ъпдейтват постоянно, за да са по-ефективни в откриването на клипове, които нарушават правилата на TikTok. Ако ъплоудвате много видео...
TikTok
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
ТikTok търсят съвети от потребителите за да направят приложението още по-добро
TikTok от доста време не е поредното мобилно приложение за забавление, тъй като се превърна в социален феномен, особено сред най-младата аудитория. Платформата доминира класациите за най-много изтегляния в App Store и Google Play от месеци насам. Световната пандемия дори принуждава авторите на съдържание да бъдат още по-активни в профилите в TikTok. Разработчиците на мобилното приложение опитват да превърнат платформата в по-атрактивен избор за инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това е причината за постоянната интеграция на нови функции, позволяващи да създавате атрактивни клипове, включително и с други хора в TikTok. Колкото по-атрактивно съдържание, толкова по-големи са възможностите за монетизиране на профилите.Обратната връзка е важна за ByteDance и сега компанията стартира онлайн анкета, с която търси съвети как да подобри приложението директно от своите потребители. За целта трябва да попълнят отговорите на кратък онлайн въпросник.     Aвторите на съдържание са запитани дали са доволни от сегашната система на TikTok и дали смятат, че биха могли да имат повече преглеждания на клиповете. Въпросите включват и времето, което прекарват в създавaне на видео и комуникация с другите профили. ТikTok са изправени пред все по-сериозна конкуренция на платформи като YouTube, Instagram и Triller. Подобни инициативи имат за цел да запазят най-гледаните профили в приложението и вече се обсъждат допълнителни стимули за генериране на приходи. Toва е възможно с Creator Fund, който бе създаден преди няколко месеца, като TikTok обещават да увеличат финансирането на този фонд за монетизиране. Главният мениджър на мобилното приложение за Европа вече потвърди, че 40% от регионалните профили се възползват от TikTok Creator Fund.   Oще от Digital: TikTok вече ще плаща на създателите на видео клипове
TikTok
Китай не подкрепя сделката между Oracle и TIkTok
Китай не подкрепя сделката между Oracle и TIkTok
Крайният срок за финализиране на сделката за продажба на TikTok изтече преди няколко дни, като преговорите между заинтересованите страни продължават. Американското правителство подкрепи предложенията TikTok да отдели бизнеса си в в нова компания, която се притежава частично от Oracle.  Технологичният гигант ще има миноритарно участие, но ще гарантира, че личната информация на американските граждани се обработва безопасно в сървъри разположени на територията на САЩ. Одобрението на сделката от Доналд Тръмп е стратегическо решение, което ще позволи на приложението да продължи да оперира на територията на страната, където се използва от над 100 млн. души.  Финансовите и бизнес параметрите на споразумението между Oracle, Walmart и ByteDance - разработчиците на TikTok, обаче трябва да бъдат одобрение и от съответните регулатори. Заложените концепции в сделката логично не предизвикват позитивни коментари в Китай. Още в началото на месеца стана ясно, че китайското правителство променя правилата и може да блокира продажбата на TikTok.     По всичко личи, че този вариант става все по-вероятен, тъй като нагласите в Китай по отношение на сделката са доста негативни. Публикация в ежедневника ChinaDaily определя споразумението като "несправедливо" и обвинява американското правителство в директната роля, която е принудила TikTok да се съгласят да продадат своя бизнес в страната, съобщава TechCrunch. Според изданието това е станало, чрез методи на "тормоз" и "изнудване", с които САЩ е овладяла контрола над операциите на TikTok в САЩ. Внушителните приходи на TikTok, които вероятно ще надхвърлят $1 млрд. през годината са накарали режима във Вашингтон да бъде неспокоен и да форсира сделката с мотива, че се нарушава националната сигурност на страната.  Изискването за четири американци в петте места от борда на директорите в новата компания също е обект на силни критики. Китайските регулатори няма да одобрят сделката и властите със сигурност ще опитат да затруднят последния етап от финализирането на сделката между Oracle, Walmart и ByteDance.   Oще от Digital: Oracle остава основен купувач на TikTok след отхвърлянето на офертата на Microsoft
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Sony проведоха виртуална конференция, на която показаха демо версии на редица игри, които ще бъдат достъпни за PlayStation 5. По този начин компанията задоволява любопитството на своите фенове и ги подготвя подобаващо за премиерата на конзолата.   1. Sony PlayStation 5 ще се продава от 19 ноември на цена от €399 Вече знаем доста неща за подобренията в Sony PS5 като един от малкото въпроси, около устройството е каква ще бъде цената му на европейския пазар. Дългото чакане за потребителите официално приключи, тъй като Sony потвърдиха кога и на каква цена ще...
DMCA.com Protection Status