Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
37 резултата за tiktok
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Gmail е най-популярната имейл услуга и ключов елемент от онлайн активността за много хора. Приложението е изтеглено над 1.5 млрд. пъти и предлага полезна интеграция с другите продукти от екосистемата на Google.   1. Три полезни настройки в Gmail, които могат да предпазят профила ни от хакери Профилите в Gmail не са полезни единствено за комуникация с имейли, но също за онлайн идентификация в различни платформи в интернет. Всичко това не остава незабелязано от хакерите, които постоянно опитват да подмамят потребителите и да си осигурят достъп до данните в...
как да
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
ТikTok е платформа, която се опитва да промени начина, по който създаваме и споделяме видео съдържание от смартфоните. Краткият формат на клиповете и огромната потребителска база вече превърнаха приложението в голям хит сред потребителите.  Ако го използвате активно няма как да не сте искали да изрежете или да направите другите редакции в нещата, които създавате. Максималният лимит в TikTok e 60 секунди, а минималния една секунда, като това означава, че разполагаме с разнообразни възможности да провокираме аудиторията.  Извършването на по-сериозни редации, добавяне на ефекти, промяна на музикалния фон и други подобни функции налагат допълнителна обработка. Въпреки това няма да се налага да теглите външно приложение, ако искате да изрежете дадено видео в TikTok, тъй като може да го направите директно от менюто, съобщавa BusinessInsider.   Как да изрежете видео, което сега сте заснели в TikTok   1. Направете видео в приложението TikTok. 2. След като спрете записа изберете иконата с червената отметка. 3. Кликнете върху ионата "Adjust Clips", която ще видите в десния ъгъл на екрана.     4. Нова лента ще се появи в долната част на екрана, където е вашия клип. 5. Използвайте червените слайдери от двете страни, за да промените продължителността. 6. Когато сте готови с крайния резултат трябва да изберете "Save" в горния десен ъгъл.     7. Трябва да изберете "Next" бутона, за да финализирате редакцията. 8. Кликването на "Post" или "Drafts" ще ви позволи да съхраните файла.     Как да изрежете видео, което вече пазите в своята мултимедийна колекция   1. Отворете приложението TikTok. 2. Изберете иконата със символа "+" в долната част на екрана. 3. Кликнете върху "Upload" долу вдясно.      4. Изберете предпочитаното видео, което искате да ъплоуднете. 5. Запазете промените с избора на "Next". 6. Изполвайте червените слайдъри, за да въведете желаната корекция.      7. Запазете промените с "Next" бутона.  8. След това можете да добавяте ефекти, музика и да променяте други лементи от видеото.   Имайте предвид, че дори и след като изрежете клипа неговата оригинална версия ще продължи да се пази в устройството.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
YouTube
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на практика популяризира тази функционалност.  В момента това е лимита по подразбиране за запис на съдържание в приложението, което важи и за Instagram Reels. Това също е функция, която се разработва с идеята да бъде директен конкурент на TikTok. Google потвърдиха за тестовете, които все още са достъпни за ограничен брой хора, като в профилите им е добавен нов бутон "Create A Video", с който да започнат запис на 15-секунден клип от мобилната версия на  YouTube, съобщава TechCrunch.     Ако задържите бутона ще стартирaте записа, а след като го пуснете ще спрете видеото. За да направите видео, което е по-дълго трябва да използвате друго приложение на смартфоните, а след това да го ъплоуднете в YouTube. Очаква се също компанията да предложи разнообразни функции, като филтри, ефекти, AR анимации, музикален фон, бутони за промяна на скоростта на клиповете и др. Google смятат, че този формат има потенциал да провокира вниманието на потребителите.  Настоящите тестове имат за цел да показват дали 15-секундните клипове са подходящо решение, с което да ни улеснят в откриването, споделянето и взаимодействието с повече видео съдържание в акaунтите. Засега не разполагаме с повече информация за тестовете и респективно как YouTube ще опитат да разграничат предстоящи си продукт от ТikTok.  При всички положения компанията ще разчита на обратната връзка със своите потребители, за да превърне идеята в атрактивна възможност за забавление за милиони потребители. Първоначално функцията ще е достъпна само за смартфони.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
ТikTok предлага разнообразие от функции, с които да правите забавни клипове с подходящо аудио и да ги споделяте с приятелите си. Приложението вече регистрира над 2 млрд. изтегляния по цял свят, а създателите от ByteDance могат да се похвалят, че са най-богатия стартъп в света.    1. Kак да запишем видео дует в TikTok Една от най-интересните характеристики, която превърна TikTok в световен хит е възможността да правите дуети с други хора. Това означава, че може да заснемете клип, в който пеете заедно с любим изпълнител и да го пратите на важните за...
TikTok
Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Потребителите, които използват активно ТikTok вероятно отделят време да разгледaт атрактивното съдържание в секцията "For You". Както името подсказва това е специален раздел в приложението, в което може да откриете персонализирани клипове съобразени с личните ви предпочитания.  Така всеки път, когато стартирате TikTok на смартфона виждате различно видео, което вероятно ще харесате. Ако сте си задавали въпроса как точно се избират видео материалите за "For You" секцията вече имаме официален отговор от компанията.  Разработчиците на ByteDance споделят, че първият и най-важен критерий при подбора на клипове е предходната история на даден потребител в приложението. В това число влизат влиза съдържанието, което сте гледали, харесали или споделили в профила си. Алгоритмите на TikTok също так анализират коментарите и видео материалите, които сами създавате и ъплоудвате в приложението. По този начин ByteDance опитват да си изградят по-цялостна представа за интересите на всеки потребител и респективно да предвидят какви неща би искал да вижда в своя TikTok.     Информацията също така се базира и на допълнителни фактори като звука в клиповете, които правите или хаштаговете, с които ги популяризирате сред другите потребители. Специфичните настройки на акаунтите в TIkTok също имат значение, като например локацията и предпочитания език. Създателите на приложението също така следят колко време прекарвате в гледане на определено съдържание. Колкото по-дълго стриймвате определено видео, толкова по-вероятно е да имат силни интереси по дадена тема, съобщава TechCrunch. ТikTok също така уточниха, че е определено видео е много по-вероятно да генерира по-голям зрителен интерес, ако е качено от акаунт с повече последователи. Използват се и специфични филтри, които следят за драстични промени в интересите и клиповете, които гледате за определен период от време.  Активността на всеки потребител в "Discover" и "Trending Topics" разделите също имат ключово значение за видео съдържанието, което виждате всеки ден в TikTok. Системата за препоръчване на видео в приложението се усъвършенства с течение на времето, за да предлага още по-кaчествено съдържание.   Още от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
технологични новини
Какво се случи в технологичния свят на 9 юни (Видео)
Какво се случи в технологичния свят на 9 юни (Видео)
Най-интересните тхнологични новини, които ще научите днес.
технологични новини
5 любопитни новини от технологиите, които ще научите на 1 юни в digital.bg
5 любопитни новини от технологиите, които ще научите на 1 юни в digital.bg
Google отново са на празнична вълна, като този път причината е международният ден на детето, който отбелязваме днес.
Zynn
Какво представлява Zynn - новият конкурент на TikTok
Какво представлява Zynn - новият конкурент на TikTok
TikTok е приложение, което може да не сте използвали, но за което вероятно сте чули от други хора или прочели в интернет. Разработчиците от ByteDance се превърнаха в хит сред младата аудитория и TikTok вече е едно от най-изтегляните приложения от App Store и Google Play. Всъщност заглавието позволява да се създават кратки видеоклипове, които се персонализират със забавни теми и атрактивни музикални парчета за фон. TikTok предлага секция за коментари и рейтинг, добавяне и споделяне на приятели, като световната популярност на приложението е все по-дискутирана тема.  От TheVerge сега ни информират за друго заглавие, което се казва Zynn и е достъпно за изтегляне от смартфоните. Потребителските интерфейс е почти идентичен с визията на TikTok, като потребителите отново са подканени да гледат кратки клипове заснети в портретен режим. Съществената разлика в случая е, че Zynn предлага минимално заплащане на потребителите за гледане на видео в тяхната платформа. Новият клонинг в TIkTok също така подканва да поканите и своите приятели.     След като инсталирате Zynn ще видите съобщение, което ви казва, че вече сте получили $1 като бонус за присъединявaне към приложението. Ако накарате ваш познат да направи същото ще получите $20, а за всеки пети рефериран от вас човек ще генерирате още $10.  Потребителите могат да акумулират точки, докато скролват в емисията с видео клипове на приложението. Изскачащи прозорци на екрана ви показват актуалния баланс, както и актуални оферти да увеличите своите приходи от Zynn. Разработчиците на заглавието предлагат опция да изтеглите набраните средства като пари или Gift карти. Този компоненти предизвика най-големи дискусии в интернет. Някои хора твърдят, че това е измама и няма как да се изтеглят предлаганите пари. Други публикуват скрийншотове, доказващи, че са получили своите средства. Въпреки тази дискусия Zynn оглавява класацията за най-изтегляно безплатно приложение от App Store и е в първите десет на Google Play в някои страни.   Oще от Digital: Най-добрите приложения за последните 10 години
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
YouTube са най-голямата видео платформа в интернет, но това не означава, че услугата не може да се развива и обхваща допълнителни сегменти. Специалистите от Google експериментират с разнообразие от нови функции, които да ни стимулират да бъдем по-активни в своите профили. 1. YouTube тестват функция за запис на 15-секундни видео клипове подобни на TikTok Вече са стартирали тестове с нов формат, който позволява на потребителите да записват видео клипове с продължителност от 15 секунди. По този начин YouTube ще опитат да привлекат към себе си аудитория от TikTok, което на...
TIkTok
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
TikTok е приложение, което генерира впечатляващ трафик. Невероятният успех на платформата стартира още през лятото и продължава с пълна сила. Вече са регистрирани над 2 млрд. инсталации на TikTоk за водещите платформи за смартфони, което е подходяща илюстрация за огромната аудитория на заглавието. Разработчиците от ByteDance постоянно ъпдейтват функционалността на приложението в опита си да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си. TikTok също така искат да се превърнат в по-атрактивна платформа за рекламодателите, което е важно за дългосрочната стратегия за набиране на финансиране.  Следващата агресивна стъпка от този план е свързана с привличането на бизнеса към TikTok. Компанията е разработила нов продукт с името "TIkTok For Business", която ще бъде в центъра на бъдещите маркетингови решения за брандовете, които предлага ByteDance.  В първоначалния си формат "TikTok For Business" ще осигурява достъп до TikTok рекламните формати, включително и "TopView" рекламите, които всички виждаме, когато за първи път стартирате приложението, информира TechCrunch.     Все пак това няма да бъде единственият продукт, който е част от "TikTok For Business", тъй като платформата ще включва още Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges и Branded Effects. На практика това решение на TikTok отваря приложението за външния бизнес и привличането на потенциална вълна от рекламодатели.  Компанията предлага различни формати, които да отговорят на изискванията на всеки бранд. Така например Brand Takeovers представляват реклами с продължителност 3-5 секунди и могат да бъдат видео клип или отделно изображение. В същото време In-Feed VIdeos  са с продължителност до 60 секунди и се възпроизвеждат с включено аудио.  Hashtag Challenges позволява на брандове да ангажират своите фенове в различни интерактивни инициативи и да ги стимулират да създават съдържание, селектирано с определен таг. Най-директният рекламен похват към собствениците на профили е т.нар. "Brand Effects", с което може да се добавят 2D, 3D и AR елементи към рекламното съобщение. Премиерата на "TikTok For Business" има потенциала да утвърди TikTok като водещо приложение за забавление .         Още от Digital: Kак да запишем видео дует в TikTok
технологични новини
6 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 юни в digital.bg
6 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 19 юни в digital.bg
Потребителите, които използват активно ТikTok вероятно отделят време да разгледaт атрактивното съдържание в секцията "For You". Както името подсказва това е специален раздел в приложението, в което може да откриете персонализирани клипове съобразени с личните ви предпочитания.   1.  Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва Така всеки път, когато стартирате TikTok на смартфона виждате различно видео, което вероятно ще харесате. Ако сте си задавали въпроса как точно се избират видео материалите за "For You" секцията вече...
TikTok
ТikTok са генерирали приходи от $5.6 млрд. за първото тримесечие на 2020г.
ТikTok са генерирали приходи от $5.6 млрд. за първото тримесечие на 2020г.
ByteDance е името на компанията, която разработва популярното приложение TikTok. Китайският стартъп продължава да бъде център на внимание заради невероятния успех на заглавието по цял свят.  TikTok вече се използва oт над 2 млрд. души по цял свят и в някои страни се превърна в конкурент на най-изветните социални мрежи. Най-голям интерес към приложението проявяват тийнейджърите, но е факт, че TikTok разширява влиянието си сред всички възрастови групи.  Статистическите данни разкриват, че през първото тримесечие на годината TikTok е генерирало със 130% повече приходи, спрямо същия период преди година. Само преди няколко седмици разбрахме, че ByteDance вече има пазарна капитализация от над $100 млрд. Това е впечатляващо постижение, което ги превръща в най-скъпия стартъп в световен мащаб. Огромен плюс за ByteDance е факта, че разработчиците на коронавируса не само не повлия на популярността на приложението, а дори накара потребителите да бъдат още по-активни в своите профили в TikTok.     Според официалните данни TikTok е регистрирало над 315 млн. инсталации за водещите мобилни платформи. По този начин се превръща в приложението с най-много изтегляния в рамките на тримесечие в историята на технологиите досега.  Всички тези цифри са причината за приходи в размер на $5.6 млрд. за същия период. Разработчциците на приложението си поставиха за цел да преминат границата от $28.2 млрд. до края на настоящата година.  За сравнение общите приходи на ByteDance за изминалата година бяха $11.2 млрд., което също е добра индикация за невероятния успех на TikTok. Имаме всички основания да смятаме, че TikTok ще продължи да бъде социален феномен със същите измерения и в следващите месеци. Трябва да отбележим също, че ByteDance притежават и дриуги приложения за забавление, сред които Toutiao, Douyin и Vivgo Video, които са доста популярни предимно сред китайските потребители. Времето ще покаже дали компанията ще успее да реализира амбициозните си цели и да регистрира повече от $28 млрд. до края на настоящата година.   Oще от Digital: Как да възстановим изтрит профил в TikTok
TikTok
Какво е бъдещето на видео клиповете в Интернет, според TikTok
Какво е бъдещето на видео клиповете в Интернет, според TikTok
Популярността на приложението TikTok продължава да бъде дискусия, която предизвика широк отзвук в индустрията. Според информация на разработчиците от ByteDance заглавието вече е преминало границата от 2 млрд. инсталации за водещите платформи за смартфони.  Създателите на приложението вече забелязват тенденция за прекарване на все повече време от активните профили на потребителите. Успоредно с това хората в TikTok демонстрират гъвкавост по отношение на съдържанието, което гледат. Най-популярни са категории като спорт, гейминг, мода, като за в бъдеще това ще бъде един от основните акценти за TikTok. Разработчиците вече са насочили вниманието си към още по-интерактивни възможности да се забавляване и комуникираме с любимите ни акаунти в приложението.  Именно разширяването на разнообразието от налични клипове е ключов фактор за успеха на TikTok и сфера, която тепърва може да бъде източник на приходи за създателите на платформата. ByteDance планират да увеличат инвестициите за популяризиране на оригинално съдържание сред потребителите.      Един от водещите акценти ще бъдат клиповете в категория "DIY" или "Направи си сам", както и съдържанието ориентирано към образователни цели. В следващите 12-18 месеца ще виждаме все по-голям брой видео материали на тези теми в TikTok. Oт една страна това ще предложи повече възможности за забавление на потребителите, а от друга може да се утвърди като допълнителен източник на приходи за компанията в дългосрочен план. По този начин TikTok би могла да разшири значително обхвата на своите потребители да се превърне в по-сериозен конкурент на услуги като Facebook и Pinterest.  Aтрактивното съдържание е много важен елемент от стратегията на ByteDance, но същото може да се каже за времето, което всеки един потребител прекарва в своя акаунт. TikTok са уверени, че в следващите месеци ще ни осигурят достъп до още по-забавни и полезни клипове, което да ги утвърди като водеща платформа за комуникация и забавление в световен мащаб.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
TikTok
Как да възстановим изтрит профил в TikTok
Как да възстановим изтрит профил в TikTok
ТikTok се утвърди като предпочитана платформа за тийнейджърите и най-младите потребители. Платформата за споделяне на кратки видео клипове продължава да набира все по-голямо влияние. През последните седмици, обаче възникна недоволство, което доведе до вълна от негативни рейтинги в Google Play. Въпреки временните затруднения разработчиците от ByteDance са уверени в дългосрочния успех на приложението. Ако сте изпробвали TikTok или сте проявили съпричастност с призивите за протести срещу приложението и сте изтрили своя акаунт има лесен начин как да го възстановите обратно.  За целта трябва да направите няколко кликвания в менюто, но също така да поискате възстановяване на профила до 30 дни след неговото спиране. Само така ще продължите да използвате TikTok със същото име на смартфоните.    Ето как да го направите, според BusinessInsider:   1. Стартирайте приложението TikTok на смартфона. 2. Кликнете върху иконата на профила в долния десен ъгъл. 3.  Изберете "Sign Up".      4.  Открийте н натиснете "Log In" бутона в долната част на екрана (до "Аlready have an account?"). 5. Изберете предпочитан метод за логин в приложението. 6. Верифицирайте своя профил с потребителско име и паролата на валиден TikTok акаунт.     7. След като отворите акаунта си ще видите ново съобщение на началния екран. 8. Освен данните за деактивацията можете да кликнете върху "Reactivate" бутона. 9. Така ще възобновите отново нормалния достъп до своя профил в TikTok.      Добре е да знаете, че гореизброените стъпки са валидни единствено при деактивация на профила в последните 30 дни. Ако този период изтече това автоматично ще заличи акаунта от сървърите на TikTok. Toва означава, че ще трябва да правите нова регистрация, но отово няма да може да използвате същото потребителско име както терминирания профил.    Oще от Digital: Знаете ли, че: 60 милиона потребители прекарват средно 45 минути в TikTok дневно
ByteDance
ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света
ByteDance, собственика на TikTok вече е най-скъпият стартъп в света
ByteDance е името на компанията, която разработва TikTok - популярно приложение, което продължава да регистрира впечатляваща популярност. Въпреки някои проблеми свързани с качеството на съдържанието тази платформа е сериозен хит сред най-младата аудитория.  Само преди дни ви съобщихме, че Кевин Майер е новият шеф на TikTok. Един от неговите приоритети е да ускори навлизането на TikTok сред повече потребители на европейския пазар. За да реализира амбициозните бизнес планове за развитие на приложението е необходимо да се подобри съдържанието в платформата.  От една страна TikTok се използва от все повече потребители, а от друга много от тях качват обидни или неподходящи видео материали. Необходимо е време алгоритмите на приложението да станат достатъчно прецизни и да се справят бързо с подобни проблеми. Актуалната ситуация с рейтингите в Google Play също изисква твърди действия от страна на новия шеф на TikTok. Само така може да се възстанови доверието на огромната потребителска база, с която разполага приложението за споделяне на кратки видео клипове.     Всички тези процеси, обаче не са оказали съществено влияние върху финансовото състояние на разработчиците на TikTok. Само през последната година ByteDance са генерирали впечатляващи приходи в размер на $17 млрд.  Оперативната печалба за периода е $3 млрд. Тази сума е събраната от активните покупки в мобилното приложение. Цената на 100 от виртуалната валута в TIkTоk е $0.99, докато 500 са налични за $4.99. Всичко това превръща ByteDance в най-скъпия стартъп в света, като компанията е успяла да удвои своите приходи спрямо година по-рано, откакто започна впечaтляващия успех на TikTok. Особенно сред китайските потребители TikTok се превръща във все по-голям конкурент на Facebook и Google.  Oчакванията са през тази година ByteDance да бъдат дори още по-успешни и да подобрят собствения си рекорд за приходи до края на годината. Анализаторите прогнозират, че до края на годината компанията ще наеме повече от 40 хил. нови служители. В момента разработчиците на ByteDance разполагат с наличен капитал от $6 млрд.   Още от Digial: Знаете ли, че: 60 милиона потребители прекарват средно 45 минути в TikTok дневно
DMCA.com Protection Status