Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
169 резултата за tiktok
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
TikTok вече предлагат възможност последователите да изпращат финансови средства, с които да подкрепят любимите си автори на съдържание. 
приложения
Как да откриете видео в TikTok, което вече сте гледали
Как да откриете видео в TikTok, което вече сте гледали
Мобилното приложение не спира да подобрява рекордите за приходи и инсталации в световен мащаб. TikTok в социален феномен с внушителни измерения и се превърна в синоним за кратки видео клипове в интернет. Ако имате профил вероятно ви е направило впечатление, че няма опция да разгледате историята на видео съдържанието, което сте гледали. Все пак има как да проверите и да откриете клиповете, които сте видели в своите акаунти. Най-бързият начин е да използвате филтрите за търсене, като е възможно да поискате и цялата Watch History в TikTok. Вторият вариант ще отнеме повече време, тъй като са нужни няколко дни да бъде одобрена заявката и да получите информацията. Ето как да видите клиповете, които сте гледали в мобилното приложение, според MakeUseOf:   Как да откриете видео, което вече сте гледали в TikTok     1. Отворете "Discover" раздела. 2. Изберете "Search" иконата в горния десен ъгъл. 3. Въведете своята заявка. 4. Натиснете "Search". 5. Кликнете върху "Filter" иконата. 6. Преместете слайдера "Watch Videos". 7. Изберете "Apply".   Как да видите историята на гледаните клипове в приложението     1. Отворете Profile раздела. 2. Кликнете върху "Settings and Privacy" менюто. 3. Натиснете "Tap". 4. След това кликнете на "Download your data" 5.Изберете между "TXT" или "JSON" файл. 6. Финализирайте процеса с "Request Data" бутона.   След като го направите ще може да проверите чакащата си заявка за данни в раздела Download Data таб, който е достъпен в горната част. Необходими са не повече от четири дни, за да изтеглите цялата история, която се асоциира с вашия акаунт. Когато заявката бъде одобрена ще е необходимо да потвърдите своята самоличност преди да може да изтеглите ZIP файла. Файл с името Video Browsing History ще ви позволи да видите всички клипове, които са гледани във вашия акаунт в приложението.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
приложения
ТikTok тестват Repost бутон за споделяне на любимо съдържание
ТikTok тестват Repost бутон за споделяне на любимо съдържание
      Още от Digtial: Как да изтегляте видео клипове от TikTok, за да ги гледате извън приложението
приложения
TikTok изпревариха Google и са най-популярният домейн в интернет за 2021г.
TikTok изпревариха Google и са най-популярният домейн в интернет за 2021г.
Социалната изолация и модернизацията в начините, по които работим и се обучаваме онлайн предизвика бум в трафика на интернет. Тези процеси са подпомогнати и от невероятната популярност на умните джаджи в интелигентните домове. Потребителите прекарват все повече време в забавление с мобилни приложения, което утвърди смартфоните като най-важната технологична джаджа в ежедневието. Google са един от най-посещаваните сайтове в уеб пространството и ежедневно обработва милиарди заявки на потребителите. Забелязва се известна промяна в баланса на силите, която е свързана с популярността на приложенията за забавление. Най-добрият пример е TikTok, тъй като вече подобри повечето рекорди за приходи и инсталации от App Store и Google Play. От CNet ни съобщават за поредното впечатляващо постижение на TikTok, което красноречиво показва колко сериозно е влиянието на платформата за споделяне на кратки видео клипове в световен мащаб.     Нов доклад на Cloudflare разкрива, че Google вече не е най-популярният домейн и трябва да се задоволят с втората позиция. Това е изненадващо с оглед невероятната популярност на приложеният, които предлагат на потребителите. ТikTok оглавява тазгодишната класация за Top Domain Ranking 2021. Припомняме ви, че в края на миналата година лидер е Google, като приложението на ByteDance заемаше едва седма позиция. TikTok разширяват с внушителни темпове своята потребителска база, като през септември преминаха границата от 1 млрд. активни души. Разпространението на коронавируса също подканва да бъдем по-активни в своите профили в приложението. Едва ли ще се изненадате, че Facebook е третият най-популярен домейн в интернет за изминалата година. Първите пет се допълват от Microsoft и Apple. Останалите популярни услуги, които допълват челните десет включват още Amazon, Netfxli, YouTube, Twiiter и WhatsApp.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 16 декември в digital.bg (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 16 декември в digital.bg (Видео)
TikTok популяризира формата на кратките видео клипове, предлагайки множество възможности за забавление. Потребителите са най-активни от смартфоните, което е разбираемо. 
TikTok
Как работи тайният алгоритъм на TikTok
Как работи тайният алгоритъм на TikTok
Забавлението от мобилните устройства може да бъде свързано с любимите парчета, когато сме в движение, дългите гейминг сесии или гледането на мултимедия. Социалните мрежи донякъде обединяват тези елементи и това е само една от причините за тяхната популярност в ежедневието ни. TikTok е бранд, който има световно влияние и се превръща в заплаха за рекламните приходи на по-големи компании като Facebook и Google. Внушителното присъствие на приложението сред младата аудитория се разгърна в мащабна маркетингова и социална платформа в глобален мащаб. Благодарение на The New York Times разбираме за първи път детайли за начина, по който работи уникалния алгоритъм на TikTok. Приложението използва тайна формула, с която категоризира клиповете и избира какво вижда всеки профил. Секретният документ е озаглавен "TikTok Аlgo 100" и разкрива четири основни цели на алгоритъма: "User Value", "Long-Term User Value", "Creator Value" и "Platform Value." Официалният говорител на TikTok, Хилари Макуейд потвърди автентичността на изтеклият документ, информира AndroidHeadlines.     Невероятният успех на приложението се дължи на формула, която ни кара да бъдем по-активни и да прекарваме повече време в своите профили. Системата за препоръчване използва много фактори, сред които харесвания, коментари, Live Captions, звуци и хаштагове, за да показвa съдържание от "подходящите" автори. Преследването на основната цел да разработчиците от ByteDance да добавят ежедневно активни потребители е свързана с два основни индикатора във видео фийда. Това са времето прекарано в гледане на съответния клип и дали съответния профил се връща да гледна обратно същото видео. Специално уравнение се използва за изчисляване на рейтинга на видео клипове, но цялостната логика е насочена към увеличаване на времето прекарано от всеки потребител в TikTok. Aлгоритмите на приложението могат да анализират историята на търсенията, за да ви показват по-релеватнтни и интересни клипове, за да останете по-дълго в своя акаунт. Отделна секция в документа е посветена на възможностите за монетизиране на съдържанието и активността на най-популярните автори в TikTok.   Oще от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 23 ноември в digital.bg (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 23 ноември в digital.bg (Видео)
ByteDance е името на компанията, която разработва популярното приложение. Въпреки напрежението в определени страни TikTok продължава да е достъпно в световен мащаб. 
Instagram Reels
Instagram ще конкурират TikTok с функции за гласови и звукови ефекти в Reels
Instagram ще конкурират TikTok с функции за гласови и звукови ефекти в Reels
Instagram продължава да следва стратегията да представя нови функционалности, които да засилят конкуренцията с TikTok. По този начин потребителите често получат актуализации с допълнителни инструменти и възможности. Последният ъпдейт на приложението включва две подобрения, които заслужават внимание на хората, които използват активно Instagram. Първата нова функционалност       Oще от Digital: Instagram представиха конкурент на TikTok Duet с името Remix on Reels
приложения
Ще стане ли TikTok платен
Ще стане ли TikTok платен
TikTok вече предлагат възможност последователите да изпращат финансови средства, с които подкрепят любимите си автори на съдържание. Това е само един от начините за генериране на клипове от мобилното приложение. Ако използвате TikTok вероятно сте забелязали и опцията да споделяте виртуални подаръци с профилите, които харесвате. Огромната популярност на заглавието кара разработчиците от ByteDance постоянно да търсят начини да стимулират потребителите и авторите на съдържание. Следващата стъпка в тази насока е свързана с тестове, които позволяват да се въведе нова система на платени абонаменти в TikTok. Според TheInformation феновете ще могат да плащат за достъп до екслукзивно съдържание. На този етап експериментите са ограничени с малък брой инфлуенсъри, като програмата е част от стратегията на TikTok да направи приложението по-успешно с от финансова гледна точка.     Все още няма детайли как ще бъде интегрирана новата функционалност към потребителските профили. Така например For You секцията на приложението показва клипове от автори, които не следвате в своя профил. Ако се въведе система за монетизиране това ще затрудни инфлуенсърите, тъй като тяхното съдържание няма да се показва в този раздел на TikTok. Няма да е изненадващо, ако ByteDance заложат на същият подход като Instagram, които въвеждат функция за платен достъп до допълнително съдържание. Тестовете доразвиват сегашните възможности за изпращане на пари извън феновете в TikTok LIVE стриймовете, съобщава TechCrunch. Хората, които имат над 100 хил. последователи са първите, които ще имат достъп до предстоящите функции за монеторизране. Това ще става с допълнителен бутон, Само през миналата година беше одобрен фонд от над $200 млн. за стимулиране на по-добро съдържание в TikTok.   Oще от Digital: Как да откриете видео в TikTok, което вече сте гледали
приложения
ТikTok навлизат в ресторантьорския бизнес
ТikTok навлизат в ресторантьорския бизнес
TikTok се утвърди като най-популярната платформа за споделяне на кратки видео клипове в интернет. Мобилното приложение е хит сред най-младата аудитория и оглавява класацията за приходи и инсталации за Android и iOS. Платформата за забавление е бизнес за милиарди долари и опитва да предлага все повече инструменти на авторите да генерират приходи от своето приложение. Разработчиците от ByteDance постоянно търсят нови възможности да монетизират популярността на TikTok в нови пазарни ниши. Така например компанията стартира проект за улесняване на откриването на работа в приложението. Създателите на TikTok си партнират с локални бизнеси в някои страни, за да предлагат допълнителни възможности на многобройните си потребители. От TechCrunch ни информират за TikTok Kitchen - нова услуга, която се разработва съвместно с Virtual Dining Concepts и Grubhub. Идеята е да се създаде мрежа от заведения за бързо хранене, които са брандирани с логото на TikTok.     Всички предложения в менюто ще бъдат внимателно подбрани от най-гледаните видео клипове във Food категорията на приложението. Сред тях ще са неща като паста чипс, царевични ребра, печени тестени изделия, Smash бургери и др. Печената фета е едно от най-търсените ястия в Google за изминалата година, след като придоби голяма популярност в TikTok. Mожем да сме сигурни, че този продукт също ще присъства в менюто на TikTok Kitchen. Амбициозните планове предвиждат TikTok да разполага с над 300 локации, които да започнат доставки през март. След това техният брой ще се увеличи трикратно преди края на 2022г. Първоначално поръчките ще са ограничени до САЩ, но ако идеята предизвика интерес можем да очакваме и експанзия на TikTok Kitchen в Европа.   Oще от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 22 декември в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 22 декември в digital.bg (Видео)
Съвременните форми на комуникация се различават от общуването в миналото. В продължение на десетилетия кратките SMS-и и телефонните разговори бяха основно средство за свързване. Интернет революцията и популярността на мобилните устройства промени драстично възможностите да провеждаме разговори с приятелите и любимите хора. 
TikTok
TikTok вече поддържа ъплоуд на 1080p видео и нови функции за редакция
TikTok вече поддържа ъплоуд на 1080p видео и нови функции за редакция
ТikTok нямат никакво намерение да спират с впечатляващата популярност на своето приложение. Само преди часове ви съобщихме за Live Studio - новият софтуер за стриймване от устройствата с Windows и конзолите. Този инструмент ще премахне нуждата да каните своята аудитория да ви гледат в Twitch или YouTube Gaming. Функцията е достъпна за хиляди профили като част от мащабна фаза на тестове. Популярното приложение също така предлага още няколко допълнителни възможности за редакция. Новият ъпдейт на TikToк включва и възможност да ъплоудвате съдържание с 1080p резолюция в своите профили. По този начин ще може да забавлявате своята аудитория с още по-качествени клипове. За да качите видео с Full HD резолюция трябва да маркирате Upload HD настройката от меню "Моre Options" в приложението, съобщава finance.yahoo.com. Потребителите ще имат достъп до още няколко интересни подобрения.     Вече ще е възможно да подобряваме цялосният изглед на своето видео с избора на Visual Enhancement бутона. Функцията е подходяща да подобри екзпоциията, наситеността на цветовете и светлинните ефекти с едно натискане на бутон. След като запишете видео може да изберете бутона от десния панел. В случай, че не сте доволни от промените може отново да изберете същият бутон, за да възрнете първоначалната визия. Трябва да отбележим също, че Green Screen ефекта в приложението вече включва Giphy интеграция. Това е полезно да използвате GIF от богата колекция на платформата като фон за вашия клип. TikTok предлагат и много музикални ефекти и звуци на животни, с които да се забавлявате в приложението. За да ги разгледате изберете Voice Effect бутона от страница Editing.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
приложения
TikTok Live Studio ще позволи да стриймваме от настолен компютър, лаптоп или гейм конзола
TikTok Live Studio ще позволи да стриймваме от настолен компютър, лаптоп или гейм конзола
TikTok популяризира формата на кратките видео клипове, предлагайки множество възможности за забавление на потребителите. Потребителите са най-активни от смартфоните, което е разбираемо. Въпреки това разработчиците искат да стимулират трафика и от други водещи платформи. Една от идеите е да се подобрят възможностите на приложението за Windows. Вече са започнали тестове с функция, която се казва TikTok Live Studio, информира TechCrunch. Както името подсказва софтуера е създаден, за да позволи да стриймваме на живо съдържание в TikTok Live. Трябва да отбележим, че след като изтеглите програмата ще трябва да въведете своите логин детайли за акаунта в TikTok. След това ще можете да общувате с вашите последователи от функцията за чат, както и да излъчвате директно от компютъра, смартфона или геймърска конзола. На този етап, обаче TikTok Live Studio се използва от ограничен брой потребители в някои държави.     Голямото предимство от функцията е, че авторите на съдържание могат да останат в мобилното приложение и няма да се налага да молят своята аудитория да ги гледа в Twitch или YouTube Gaming. В първоначалният си вариант TikTok Live Studio няма да предлага всички инструменти, които са свикнали да използват опитните стриймъри. Все пак с периодични ъпдейти TikTok се надяват да подобрят софтуера достатъчно, че да го превърнат в хит сред потребителите. На този етап не е възможно да се използват прозорци от браузъра, като източник на стрийма. Селекцията от емоджита за реакция в чата са лимитирани. Това са дребни детайли, които ByteDance се надяват да отстранят на по-късен етап. Стрийминг софтуер е важен опит в желанието на TikTok да разширят влиянието си сред десктоп потребителите. Ако привлекат повече стриймъри това може да се превърне в допълнителен източник на приходи.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
Spotify
Spotify ще конкурират TikTok със секция за вертикални видео клипове
Spotify ще конкурират TikTok със секция за вертикални видео клипове
Приложението за споделяне на кратки видео клипове вече се превърна в невероятен хит в световен мащаб. TikTok продължава да приковава вниманието предимно на най-младата аудитория. Популярността му кара други платформи като Instagram, YouTube и Snapchat да интегрират нови функционалности, с които да бъдат по-конкурентни на TikTok. Най-популярната услуга за стрийминг на музика също се присъединява към този списък. От Spotify официално потвърдиха, че експериментирaт с нова функционалност в приложението. Компанията тества добавянето на секция с вертикално заснети видео клипове, по подобие на TikTok. Потребителите могат да отварят раздела като изберат "Discover" иконата в лентата с инструменти, която е позиционирана в долната част на интерфейса на Spotify. Новата секция ще показа музикални видео клипове, които можете да харесате или да пропуснете с едно плъзгане на пръста, съобщава TechCrunch. Teстовата версия позиционира "Discover" между Home и Search табовете на приложението.     Избора на символа с форма на сърце ще хареса съответния клип, докато иконата с три точки ще показа допълнителна информация за видеото. Функцията е базирана на "Canvas" формата, който бе представен в стрийминг услугата преди две години. Някои потребители изразиха недоволство от опцията, тъй като предпочитат статистичните снимки на албумите. Все пак Spotify търсят разнообразни приложения на "Canvas", като този стандарт вероятно ще залегне в нова секция за вертикални видео клипове. На този етап е трудно да предположим кога можем да очакваме премиерата на функцията за всички потребители. При всички положения Spotify търсят нови начини, с които да станат още по-атрактивни за музикалните фенове.   Още от Digital: Функцията за показване в реално време на текстовете на песните в Spotify вече е достъпна
ByteDance
Какво представлява приложението TikTok Seller
Какво представлява приложението TikTok Seller
ByteDance е името на компанията, която разработва популярното приложение. Въпреки напрежението в определени страни TikTok продължава да е достъпно в световен мащаб. През последните месеци не остана рекорд, който да не е подобрен от хитовото заглавие на компанията. Възможностите за разширяване на бизнеса с разнообразни, като сега ByteDance представиха официално TikTok Seller. Новото приложение е разработено с идеята да улесни търговците, като им предостави повече възможности да генерират приходи от електронна търговия. Представителите на бизнеса ще могат да управляват своите онлайн магазини в TikTok от своите мобилни устройства, съобщава GizChina. Функциите на новият софтуер включват полезни инструменти за регистрация на продавача, управление на продукти и поръчки, включително и опция за възстановяване на суми.     Множеството инструменти на TikTok Seller включват още управление на промоции, обслужване на клиенти в реално време, обработка на данни, регистрация на събития,  обучение на продавача и др. Това не е първият път, когато компанията се насочва към онлайн търговията, тъй като вече си партнират с Shopify. Сътрудничеството позволява добавянето на табове към профилите в TikTok, от които се синхронизират продуктовите им каталози в приложението. По този начин водещите брандове могат лесно да удостоверяват самоличността си и да достигат по-голяма аудитория. Премиерата на TikTok Seller ще го превърне в още един солиден източник на приходи за създателите на приложението.   Още от Digital: 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
социални мрежи
Над 4.5 млрд. потребители вече използват социални мрежи
Над 4.5 млрд. потребители вече използват социални мрежи
Социалните платформи генерират рекорден трафик от началото на годината досега. Голям принос за този тренд имат и социалните ограничения свързани с пандемията. Facebook не е единствената услуга, която се възползват от желанието на потребителите да бъдат все по-активни в своите профили. TikTok също подобри редица рекорди за изтегляния и приходи през 2021г. Активността на потребителите се превръща в сериозен източник на приходи за Facebook и TikTok, които правят всичко възможно да прекарваме повече време в акаунтите си. Новият доклад на DatаReport създаден с партньорството на We Are Social разкрива, че вече има повече от 4.5 млн. души, които използват социални мрежи в световен мащаб. Toва означава, че хората с профили са се увеличили с повече от 400 млн. през последните 12 месеца, което е ръст от 9.9%., информира TheNextWeb. Приблизително 1 млн. нови потребители регистрират акаунти всеки ден.     Любопитна подробност е, че има 4.88 млрд. потребители в интернет, което е еквивалента на 62% от световното население. От началото на годината тази стойност отчита ръст от 220 млн. или 4.8%, но заради пандемията е възможно да бъде още по-голяма. Изчисленията показват, че населението на Земята през октомври 2021г. достига до 7.89 млрд. или с около 1% повече от същия период преди година.  Ако се запазят същите темпове до средата на 2023г. ще има над 8 млрд. жители на планетата и преобладаващата чат ще се логват онлайн всеки ден. Над 1 млрд. от тях вече живеят в Китай, като многолюдната страна ще продължи активно да допринася за увеличението на тези цифри. В заключение ще отбележим, че TikTok вече премина границата от 1 млрд. активни потребители месечно.   Още от Digital: Защо трябва да игнорираме броя на „харесванията“ в социалните мрежи
DMCA.com Protection Status