Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
49 резултата за tesla
Tesla
Tesla ще отворят своите станции за електромобили за други производители
Tesla ще отворят своите станции за електромобили за други производители
Tesla са най-популярното име в сектора на електрически автомобили, който привлича вниманието на все повече производители. Компанията регистрира най-високи продажби в САЩ, но инвестира сериозно в инфраструктура на европейския континент. Специфичен елемент от екосистемата на компанията са зарядните станции, които използват т.нар. "Superchargers". Шефът на компанията използва своя профил в Twitter, за да разкрие любопитна информация за собствениците на електрически автомобили на други компании. Илон Мъск потвърди, че Superchargers зарядните ще могат да използват от конкурентните производители на Tesla. Мрежата от зарядни станции надхвърля 25 000, като проекта ще бъде активен още преди края на годината. Все пак ще е необходимо повече време преди всички държави, които имат Superchargers да предложат услугата на своите потребители. Със сигурност отварянето на мрежата от станции на Tesla е добра новина за собствениците на електромобили на други брандове.     Компанията вече е започнала разговори с местните власти в някои държави, за да ускори реализирането на амбициозния си проект. Европейските континент има едно голямо предимство пред САЩ, тъй като се използва Combined Charging System (CCS). Toва е директен конектор за зареждане, който се използва не само от Tesla, но и от другите производители на електрически автомобили. В същото време на американска територия е необходимо другите компании да се съобразят и използват конектора на Tesla. Именно заради това се очаква държавите-членки на ЕС да могат приоритетно да се възползват от споделената мрежа от зарядни станции на Tesla.   Oще от Digital: Tesla ще предлагат платен режим за пълна автономност на електромобилите през 2021г.
Tesla
Цената на биткойна достигна нов рекорд, след като Tesla купи криптовалута на стойност $1.5 млрд.
Цената на биткойна достигна нов рекорд, след като Tesla купи криптовалута на стойност $1.5 млрд.
Виртуалните валути са иновация, която вече привлича вниманието на все повече потребители. Най-добрият пример за криптовалута е биткойн, но са налични много други алтернативни предложения. През последните седмици цената им достига рекордни стойности, което е добра новина за хората, които инвестират в тази сфера. Сега разбираме, че Tesla също са извършили покупка на биткойн и са отделили за транзакцията $1.5 млрд. Успоредно с това компанията потвърди, че обмисля да превърне виртуалните валути в средство за плащане на клиентите им при покупка на електрически автомобили. Новината за тези планове на Tesla веднага се отрази на цената на биткойн, увеличавайки стойността на криптовалутата до $44 440. Конкретният ръст след изявлението на Tesla e 14%, като цената на биткойна е отчела невероятен растеж от над 300% през последната година. Със сигурност подкрепата на Илон Мъск и инвестицията на Tesla ще допринесе допълнително за популярността на виртуалната валута. Настоящото преминаване на границата от $40 хил. е подходящ пример.     Припомняме ви, че други популярни имена в индустрията, сред които PayPal и Square също вече потвърдиха, че ще позволят на своите потребители да плащат с биткойн. В момента Tesla разполага с финансов капитал от порядъка на $19 млрд., като инвестицията във виртуалната валута може да се увеличи през 2021г. Шефът на компанията е доста активен в Twitter и често е обвиняват, че умишлено спекулира със своите съобщения. Илон Мъск добави хаштага #bitcoin към профила си в Twitter, което автоматично увеличи цената на виртуалната валута с 20%. Няколко дни по-късно официално потвърди, че е привърженик на биткойн. Купуването на виртуална валута за $1.5 млрд. е следващата логична стъпка, която потвърждава интереса на Tesla към виртуалните валути като средство за дългосрочни инвестиции и извършване на плащания. На този етап изглежда, че високата цена на биткойн ще продължи да бъде стабилна през 2021г.   Още от Digital: Oчаква се недостиг на видео карти през 2021г. заради високата цена на биткойна
Tesla
Tesla ще предлагат платен режим за пълна автономност на електромобилите през 2021г.
Tesla ще предлагат платен режим за пълна автономност на електромобилите през 2021г.
Tesla изиграха водеща роля в превръщането на електрическите автомобили в реалност за масовия потребител. Уникалният дизайн, просторният интериор, дългия пробег с едно зареждане и автопилот режима са само част от предимствата на моделите на компанията. Специален екип от специалисти на Tesla постоянно се грижи, че автомобилите предлагат достъп до най-модерните софтуерни технологии. Вероятно сте чували за полезната функция "Smart Summon", която позволява автомобила да се стартира и придвижи самa до вас, преодолявайки безопасно препятствията по пътя си. Максималната дистанция е 60 метра, което е напълно подходящо бързо да откриете колата на голям паркинг или когато излизате от търговски магазин. Смарт функцията е част от Full-Self Driving пакета, който Теsla предлага на своите клиенти. Собствениците на автомобили на компанията също така могат да се възползват от автопилот режима, който поема пълния контрол над автомобила за определен период от време. През това време водачите виждат всички важни данни на централната конзола, но ръцете им остават свободни.     В момента потребителите могат да купят Full Self-Driving пакета на цена от $10 хил., като Илон Мъск вече загатна, че функцията може да е достъпна с месечен абонамент. По този начин Tesla ще позволят на много повече хора да тестват ексклузивните функции и нямат намерение да плащат $10 хил. Все още не знаем каква ще бъде цената на Full Self-Driving пакета, но от Electrek твърдят, че месечната такса ще е от порядъка на $400. Шефът на Tesla потвърди в Twitter, че предстоящата платена услуга за достъп до Full Self-Driving пакет и се плаща месечно ще е налична през следвaщата година. Допълнително ще разберем повече детайли кога и на каква цена ще е достъпна тази екстра за собствениците на Tesla.   Още от Digital: Какво трябва да знаем за самоуправляващите автомобили
NVIDIA
Защо NVIDIA спират да използват брандовете Quadro и Тesla
Защо NVIDIA спират да използват брандовете Quadro и Тesla
NVIDIA е водещ производител на хардуер, който дава сериозен приоритет на технологиите за геймъри. Тайванският производител може да се похвали на добро представяне от началото на годината, въпреки ограниченията свързани с пандемията от коронавирус. Така например още през лятото разбрахме, че за първи път в историята NVIDIA е по-скъпа компания от Intel. Данните са добро доказателство за успеха на компанията, която разшири сериозно позициите си в пазар на видео карти за любителите на игрите и центровете за данни. Вече стартираха продажбите на NVIDIA GeForce RTX 3090 - дългоочаквания флагман, който е базиран на Ampere архитектурата. Потребителите ще могат да се възползват от функции като стрийминг на съдържание с 8K  резолюция при скорост от 60 кадъра в секунда. Бързата производителност освен от новата технология се гарантира и от 24GB GDDRX6 RAM. Aктуализираният дизайн с три слота и два по-мощни вентилатора ще гарантира оптимално охлаждане дори при натоварена употреба в продължение на дълги часове.     Компанията вече стартира продажбите на RTX 3090, която може да се купи за около $1499. Все още, обаче са налични ограничени количества на видео картата. Докато чакаме NVIDIA да възстановят нормалната верига за доставки разбираме интересни детайли за стратегията на тайванския производител. За в бъдеще няма да се използват два популярни бранда, които досега намираха място в редица хардуерни продукти на NVIDIA. Това са Quadro и Tesla, информира TechRadar. Компанията потвърди, че няма да използва тези имена в подготвяното портфолио от видео карти с Amperе aрхитектурата. Решението им е провокирано от желанието да се опрости схемата на наименования и актуалните предложения на NVIDIA. Първите Quadro модели дебютираха преди 20 години и този бранд има собствена роля за успеха на компанията през годините. Премиерата на Tegra архитектурата е през 2006г. и с нея свързваме първите опити на NIVIDA да стане влиятелен бранд в мобилната индустрия. За в бъдеще ни очакват видео карти базирани на Ampere архитектурата с имената GeForce и Titan.   Oще от Digital: NVIDIA потвърдиха, че проблемите с доставките на GeForce RTX 3080 и RTX 3090 ще продължат до края на 2020г.
Tesla Superchagers
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Теsla се утвърдиха като лидер в производството на електромобили и са първата компания, която инвестира толкова сериозно в технологията. Собствениците на моделите също така могат да се възползват от мащабна мрежа от зарядни станции, с които да ги захранват докато пътуват. Всяка година се добавят нови локации на V3 Supercharger станциите на европейския континент. Тези опити на компанията да предложи повече услуги на своите клиенти, обаче сега стана причина за неочакван проблем. Мрежата от зарядни станции са разработени като ексклузивно предложение за собствениците на автомобилите на Tesla.  Въпреки това физическия конектор за зареждане, който се използва в Европа е съвместим и с портовете на други електромобили. Специалният софтуер на Tesla е програмиран да разбира при свързване на модели на други производители и да не позволява зареждането на двигателя. По този начин се извършва и таксуването на горивото от кредитната карта на притежателя.     Софтуерен бъг в системите на Tesla премахва това ограничение и позволява на електрическите автомобили, които не са произведени от Tesla да се зареждат на V3 Supercharger станциите. Невъзможността да се идентифицира легитимен собственик на автомобила също така означава, че зареждането на гориво не се таксува, съобщава Mashable.  Този проблем е открит от германска компания, която предлага електромобили под наем. Тестовете им показват, че V3 Supercharger успешно зареждат поне осем алтернативни модела и това са :    VW e-Golf VW ID.3 BMW i3 Opel Ampera-e (Chevy Bolt EV) Hyundai Kona Electric Hyundai IONIQ Electric Renault Zoe Porsche Taycan    На този етап Tesla не са коментирали ситуацията и все още не са предоставили софтуерен ъпдейт, който отстранява проблема. Докато това се случи собствениците на електрически автомобили могат да се възползват като използват V3 Supercharger станциите за безплатно зареждане, докато пътуват в Европа. От месеци се спекулира с идеята Tesla да постигнат споразумение с другите производители и да позволят зареждането на моделите им в станциите на компанията и изглежда сега е подходящ момент за подобни разговори.   Още от Digital: Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
видео
Ново приложение за запознанства ще събира собствениците на електромобили Tesla (Видео)
Ново приложение за запознанства ще събира собствениците на електромобили Tesla (Видео)
Tesla Dating доста прилича на Tinder и производните му приложения за запознанства. С тази разлика, че тук акцент е автомобилът, който притежава всеки от регистрираните. Приложението все още е в подготвителен етап и на него всеки може да се регистрира за допълнителна информация.  
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Google опитват все по-агресивно да се конкурират с Apple в пазара на умни часовници. Компанията полага много усилия да превърне Wear OS скосистемата в предпочитан избор за повече потребители. В края на миналата година също така разбрабхе, че Google купуват Fitbit за $2.1 млрд.    1. ЕС разследва сделката за купуване на Fitbit oт Google за $2.1 млрд. Това е поредният елемент от стратегията на компаията да предлага още по-атрактивно съчетание между софтуер и хардуер на своите клиенти. Aнтитръстовите регулатори на континента, обаче вече...
автомобили
Ето как Tesla ще продава електромобилите си по време на COVID-19
Ето как Tesla ще продава електромобилите си по време на COVID-19
Както знаем компанията Tesla винаги е била в центъра на иновациите. В доста неща, те винаги са първи. Така е и този път, когато американската компания реши да направи сериозни организационни промени в бизнеса си заради пандемията с Коронавирус.   
биткойн
Цената на биткойна отчете спад след туит на Илон Мъск, че Tesla може да продаде своят дял в криптовалутата
Цената на биткойна отчете спад след туит на Илон Мъск, че Tesla може да продаде своят дял в криптовалутата
Главният изпълнителен директор на Tesla е ексцентрична личност, която често попада в полезрението на медиите и широката общественост. Активността на Илон Мъск в Twitter е известна, като неговото влияние върху виртуалните валути продължава да бъде голямо. Шефът на Tesla сега направи поредно изказване, което се отрази на цената на биткойн. Неговият коментар доведе до 8% спад в акциите на криптовалуатата, която вече струва $44 хил. Конкретният мотив за ситуацията е коментар на потребител с името @CryptoWhale, който твърди, че Tesla планират да продадат целия капитал, който притежават в биткойн. Още по-интересното е, че Илон Мъск си позволи да отговори с многозначителното "Indeed", с което потвърждава достоверността на казаното дотук. Информацията за потенциална продажба на количеството биткойн, което е собственост на Tesla се появва дни след като Илон Мъск изрази увреност, че компанията "вероятно" ше задържи, а няма да  продаде наличния капитал.     В миналото Илон Мъск винаги е изразавал подкрепа към виртуалните валути и мобилните средства за разплащания. Негови изказвания в Twitter често стимулират увеличение в цената на биткойна, като настоящи случай е изключение. Tesla позволиха на своите клиенти да купуват автомобили с виртуална валута. Според официалните данни повече от $100 млн. продажби са реализирани с подобно плащане през първото тримесечие, което е свързано с рекордна нетна печалба за компанията. Илон Мъск промени неочаквано решението си, като от няколко седмици функцията е спряна. Мотив за това решение е загрижеността за "бързо нарастващото използване на изкопаеми горива за добив на биткойни". Това изявление доведе до 5% спад в стойността на виртуалната валута. Мнението на Илон Мъск напоследък предизвиква и редица негативни коментари в уеб пространството. Последните му туитове вероятно ще засилят напрежението върху него, както и обвиненията, че умишлено опитва да влияе на стойността на криптовалутите.   Още от Digital:  Hoв хардуер ще затруднява копаенето на биткойни
автономни автомобили
Samsung и Tesla ще разработват 5nm процесори за автонономни автомобили
Samsung и Tesla ще разработват 5nm процесори за автонономни автомобили
Samsung доминират световния пазар на смартфони и водят сериозна конкуренция с Intel в разработката на полупроводници. Корейският гигант произвежда много от компоненти за своите устройства, но също така доставя хардуер и за други компании. По този начин Samsung едновременно генерират допълнителни приходи, но също така не зависят от външни производители. С оглед казаното дотук едва ли е изненадвaщо, че Tesla също искат да си партнират с корейския производител в нов проект. Двете компании съвместно ще разработват 5nm процесори за автономни автомобили. Припомняме ви, че Samsung Exynos 2100 е първият 5-нанометров процесор на компанията, като технологията ще бъде използвана и в процесорите на електрическите автомобили на Tesla. Според данни на GizmoChina инженери от Samsung Foundry Division вече подготвят първата версия на чипсета необходим за Tesla. Ключовото предимство на Samsung е уникалния 5-нанометров Extreme Ultraviolet (EUV) процес на производство, с който разполага само две компании в индустрията: Samsung и ТSMC.     В момента Samsung също си партнира с Tesla в разработката на хардуера, кoйто се използва от Hardware 3.0 (HW 3.0) компютъра за автономно управление на компанията. Съществената разлика е, че този чип е базиран на 14-нанометрова технология. Въпреки това Tesla обещават подобрения с фактор 21 в изчисленията на секунда, спрямо предходните процесори на NVIDIA в електрическите автомобили на компанията. Първоначалната идея е да се сключи договор за 7-нанометрова технология на TSMC, но в крайна сметка Tesla ще преминат директно към 5nm процес.  Ако не възникне неочакван проблем Samsung ще стартират масовото производство на чиповете за бъдещите автомобили на Tesla през втората половина на 2021г.   Още от Digital: Tesla подготвят компактен хечбек за Европа
Tesla
Илон Мъск е опитал неуспешно да продаде Tesla на Apple през 2017г.
Илон Мъск е опитал неуспешно да продаде Tesla на Apple през 2017г.
Tesla e бранд, който има най-голям принос електромобилите да бъдат толкова достъпни днес. Името на компанията днес е символ на бизнес успех и впечатляващ технологичен прогрес. Въпреки това ситуацията не винаги е изглеждала толкова оптимистично за Tesla. Ръководеният от Илон Мъск бизнес с електрически автомобили на Tesla е преминал през няколко доста трудни етапа довели до атрактивните модели, които сега продават на пазара. Шефът на компанията дори е обмислял сериозно възможността да продаде Tesla и дори е предприел активни действия за да реализира идеята. Това се е случило в периода, когато компанията изпитва невероятни трудности в производството на Model 3 и предварително поетите ангажименти към клиентите. Илон Мъск описа тези дни като "кошмарни времена", когато изглежда бъдещето на Tesla е било поставено на карта. В своя публикация в Twitter шефът на популярния бранд, който предизвика истинска революция в разработката на електромобили разкри малко повече детайли за онези времена и идеите, които е имал в главата си.     Главният изпълнителен директор твърди, че през 2017г. се е опитал да инициира среща на високо равнище, на която да се обсъди възможността Apple да купи Tesla. Според него това е представлява най-добрият вариант в онази ситуация. За негово съжаление, обаче плановете му се променят, тъй като шефът на Apple, Тим Кук oтказва да се срещнат и да проведат разговора. Илон Мъск не пропусна да отбележи, че в онези дни компанията е струвала десет пъти по-малко от настоящата си пазарна капитализация. В този момент Tesla е на прага на фалит, който може да настъпи до няколко седмици. Провалената среща с Apple, обаче не повлиява негативно, а дори напротив донякъде помага на компанията да оцелее. В следващите месеци Tesla фокусират целия си капитал върху производството на Model 3 седана, който постигна доста по-голям успех от първоначалните очаквания. Какво би се случило, ако сделката беше направена и днес Apple е собственик на Tesla е въпрос на въображение от феновете на компанията.   Още от Digital: Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Шефът на компанията използва Tesla Battery Day събитието, за да разкрие повече детайли за дългоочаквания модел. Нетърпеливите потребители вече могат да поръчат предварително Tesla Model S Plaid. Реалните доставки ще стартират през следващата година. Техническите спецификации на Tesla Model S Plaid са доста впечатляващи и могат да го превърнат в един от най-продаваните електромобили на компанията. Бъдещите собственици могат да очакват пробег от почти 840 километра с едно зареждане. Максималната скорост на новия модел достига до 320 км/ч., съобщава CNet.  Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от две секунди, което е доста впечатляващо. Tesla уточняват, че Model S Plaid е оборудван с три електрически двигателя, чиято обща мощност надхвърля 1100 конски сили. Прави впечатление, че автомобила споделя дизайнерските линии на своя популярен предшественик.     Илон Мъск дори се похвали, че Tesla Model S Plaid е поставил нов рекорд за най-висока скорост на легендарната състезателна писта Нюрбургринг. Това е постижение е възможно с редица подобрения в аеродинамиката. Новият автомобил също така ще има вградена батерия, която има по-висока мощност от 100kW.  Кратко видео показва как Tesla Model S Plaid успява да измине една обиколка на трасето в Нюрбургринг за 1:30.03 секунди и дори се надяват да намалят още тази стойност с финалните версии на електромобила. Цените на Tesla Model S Plaid стартират от $141 хил., като потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация в онлайн конфигуратора на Tesla.     Още от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Lucid Air
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Air е електрически седан, който ще конкурира автомобилите на Tesla
Lucid Motors е алтернативен производител на автомобили, който представи официално първия си модел за масовия потребител. Неговото име е Lucid Air и представлява електрически седан с луксозен дизайн и впечатляващи характеристики.  Това не е случайно с оглед на факта, че автомобила се разработва повече от десетилетия и ще бъде позициониран като един от най-сериозните конкуренти на Tesla. Oфициалната премиера трябваше да се състои по време на New York Auto Show 2020, но събитието бе отложено заради коронавируса.  Lucid Air e в състояние да измине 830 километра преди да се наложи зареждане на вградената батерия, която е с мощност от 113 kWh. Според официалните данни за всяка минута ще получавате около 30 километра пробег, като са нужни 20 минути да заредите батерията от 0 до 60%, съобщава TheVerge. Максималната мощност на двигателя достига до 1080 к.с,, като ускорението от 0 до 100 км/ч. става за едва 2.5 секунди.     Инфотейнмънт системата ще може да се управлява с гласови команди благодарение на поддръжката за Amazon Alexa. Taка ще можете да сменяте песен на музикалния плейър или радио станцията, да приемате обаждания, да използвате навигацията и др.  Подобна интеграция е важна, тъй като водачите ще могат бързо да превключват между Spotify, актуалната прогноза за времето и навигацията без да отместват погледа си от пътя. Стратегията на Lucid Motors да се конкурират с Tesla предвижда премиерата на няколко версии на автомобила.  Базовата конфигурация на Lucid Air ще може да се купи от потребителите на цена от около $80 хил. Компанията ще предлага още три различни версии, които се казват Air Touring, Air Grand Touring и Air Dream Edition, които ще са достъпни съответно за $95 хил., $139 хил. и $169 хил.  Вече стартираха предварителните поръчки, като реалните продажби ще започнат да се извършват през първото тримесечие на 2021г.     Още от Digital: Polestar 2 e електрически автомобил с премиум функции за сигурност, 445 км. пробег и цена от $59 хил.
видео
Aviar R67 е суперкар с купе на Ford Mustang 1967 и двигател от Tesla Model S (Видео)
Aviar R67 е суперкар с купе на Ford Mustang 1967 и двигател от Tesla Model S (Видео)
Мощността на Aviar R67 е 840к.с., като ускорението от 0-100км/ч става за 2.2 секунди. Батерията на суперкара му е достатъчна за изминаване на до 507км пробег с едно зареждане.
бизнес
Акциите на китайския конкурент на Tesla се увеличиха с 350% за 2 дни след новината, че навлизат на американския пазар
Акциите на китайския конкурент на Tesla се увеличиха с 350% за 2 дни след новината, че навлизат на американския пазар
Kandi Technologies официално потвърдиха, че възнамеряват да навлязат на американския пазар за автомобили. Китайският производител планира да пусне два електрически автомобила в САЩ през август като реалните им продажби ще стартират до края на годината.  След като новината стана публично достояние това предизвика впечатляващ ръст в акциите на Kandi Technologies от над 350%. Това се случва само за 48 часа и е красноречиво доказателство колко голям е интереса на потребителите към този бранд.   В момента Kandi Technologies е един от основните конкуренти на Tesla в Китай. Премиерата на електрически автомобили на атрактивния американски пазар може да се превърне в сериозен източник на приходи за компанията.  Американското дъщерно дружество, което се казва Kandi America потвърди, че "най-достъпните електрически автомобили" на Kandi Technologies ще са налични в САЩ. По този начин потребителите в страната ще имат още по-разнообразни възможности за избор на електрически автомобил в месеците  до края на 2020г., съобщава BusinessInsider.      Първите модели от портфолиото на Kandi Technologies, които ще дебютират в САЩ ще са K27 и К23. Бъдещите собственици на автомобилите могат да направят предварителни поръчки и да депозират съответната сума. Реалните доставки по план ще стартират през четвъртото тримесечие.  Kandi America ще проведат специална виртуална пресконференция на 18 август, когато ще покажат в детайли как изглежда интериора и какви модерни технологии използват автомобилите им. Стартовата цена на Kandi K27 следд облагането с местните данъци и такси ще струва $12.999.  Атрактивната цена е допълнена от 17.69 kWh батерия, която осигурява до 160 км. пробег с едно зареждане, което е подходящо за придвижване в градски условия. Любителите на по-големите превозни средства могат да се сдобият с К23 за $22.499, след федералните данъци.  Този модел представлява компактен SUV с 41.4 kWh батерия, която осигурява до 290 километра с едно зареждане.      Още от Digital: Ето как Tesla ще продава електромобилите си по време на COVID-19
Tesla
Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
Tesla e вторият най-голям производител на автомобили по пазарна капитализация
Eдва ли ще е пресилено да кажем, че Tesla имат най-голям принос за развитието на електрическите автомобили. Компанията демонстрира нагледно, че EV моделите са бъдещето на индустрията и вече работи усилено над Model Y, който ще видим през 2020г. През последните месеци Tesla отчетоха рекордни продажби и това предизвика сериозен ръст в акциите им на борсата. Вече стартираха конструкциите на няколко големи фабрики и съоръжения на Tesla, които допълнително ще допринесат за успеха им.   Сега разбираме, че компанията може да се похвали с още едно впечатляващо постижение. Tesla са изпреварили германския производител Volkswagen и вече са втория най-скъп в индустрията. Данните на BusinessInsider разкриват, че пазарната капитализация на Tesla вече е достигнала до $104.7 млрд. Припомняме ви, че в началото на миналата година компанията се оценяваше на $84.9 млрд. Тези цифри по най-добър начин илюстрират влиянието на Tesla при електрическите автомобили през последната година.     Преминаването на границата от $100 млрд. в пазарната капитализация е безпрецедентен успех за компанията. Tesla бяха подложени на серия от разследвания на регулаторите, като някои ключови служители напуснаха своите постове. Тези процеси доведоха до сериозни съмнения свързани с бизнес стратегията на компанията. Сегашните резултати, обаче са категорично опровержение и показват, че Tesla е на прав път. Тоyota продължават да са лидер в индустрията със $202.3 млрд.   Още от DIgital: Първият завод на Tesla в Европа ще е в Германия
DMCA.com Protection Status