Sony са производител, който държи на безупречното качество на своите продукти и инвестира сериозни средства за нови технологични иновации. Японската компания постепенно измества фокуса си към софтуерните продукти и услуги като водещ източник на приходи в сферата на потребителската електроника.

Мобилната дивизия не е толкова успешна, колкото Sony биха желали, но другите бизнес подразделения компенсират проблените в пазара на смартфони. Оптимизирането на разходите ще бъде приоритет за компанията в следващите месеци, особено в сферата на производството.

Кимио Маки е шеф на дивизията Electronic Business в Sony и разкри, че започва въвеждането на роботи в производствените линии на японския технологичен гигант. Основните предимства ще са свързани с редуцирането на разходите за създаване на нови продукти, но също отстраняването на евентуални дефекти.

Автоматизирането и дигитализацията на производствените линии ще се превърнат във водещ фокус в стратегията на Sony в следващите пет години.

 

 

В своето изявление Кимио Маки изрази увереност, че автоматизирането на производствения процес в основната фабрика за телевизори на Sony в Малайзия ще намали разходите със 70% до 2023г., спрямо показателите през 2018г. Компанията също така искат да въведат роботи и в други свои производствени съоръжения, включително и за разработка на смартфоните Xperia.

Целият процес на автоматизация ще протича на етапи, като Sony планират да запазят част от работниците, което ще гарантира оптимално качество на продукцията. Алгоритми с изкуствен интелект ще подпомагат работата на машините и служителите на компанията в производствените съоръжения, като анализират огромно количество информация.

 

Oще от Digital: Роботи ще ни готвят от името на най-известните готвачи в света (Видео)